Astonjet ir Francijas uzņēmums compagnie aérienne, ko 2009. gadā izveidoja Charles Clair. Uzņēmums, kas specializējas biznesa aviācijas privātajiem lidojumiem, ir daļa no “Clair Group”, kas nosaukta tās dibinātāja, izpilddirektora vārdā. Uzņēmumam ir sava biznesa lidmašīnu flote. Uzziniet vairāk par šī gaisa transporta uzņēmuma vēsturi un darbību.
Astonjet stāsts
Astonjet stāsts pirmām kārtām ir stāsts par tā dibinātāju, prezidentu Čārlzu Klēru.
Būdams 15 gadu vecumā, Charles Clair ģimenes ceļojuma laikā piedzīvoja atklāsmi. Atklājuma lidojuma laikā virs Misisipi upes Amerikas Savienotajās Valstīs viņam bija iespēja uz brīdi pārņemt lidmašīnas vadību, un tas bija sākums.
Viņš ātri sāka veikt savus pirmos lidojumus lidotāju klubā Toussus-le-Noble. Pēc tam 2000. gadā, nokārtojis sertifikāciju (apstiprināta ar pirmo mēģinājumu), viņš pievienojās EPAG, kas bija aviokompānijas Air France lidojumu skola.
Absolvējis skolu un gatavs stāties darba tirgū kā pilots, 2003. gadā aviācijas pasaule tiek bloķēta un cieš no 2001. gada 11. septembra katastrofālajām sekām.
Gaidot, kad varēs atrast pilota darbu, viņš nolēma kļūt par asistentu Žana Mermoza aeronautikas institūtā (Institut aéronautique Jean Mermoz). Vienlaikus viņš mācījās par pilotu instruktoru, kas viņam ļāva turpināt lidot un palielināt lidojumu stundu skaitu.
Dariet to labi vai nedariet to* – tāds ir mans moto.
K.Klērs.
(*Dariet to labi vai nedariet to)
Viņš kļuva par pilotu instruktoru Boulogne Billancourt lidotāju klubā, taču šī pieredze viņam nepatika. Tāpēc viņš nolēma izveidot savu skolu Air et Compagnie. Lidojumu skola sāka veiksmīgi darboties un drīz vien bija pilnībā nokomplektēta. Tomēr viņš joprojām vēlējās atrast darbu kā aviokompānijas pilots.
Astonjet pirmsākumi
Šajā laikā K. Klērs sāka interesēties par biznesa aviāciju. Viņš ierosināja sadarbību ar aviokompāniju DARTA, piedāvājot kļūt par tās biznesa pakalpojumu sniedzēju. Tas bija aviokompāniju starpniecības sākums. Viņš piedāvāja darboties kā starpnieks starp aviokompānijām un operatoriem un klientiem. Tas izdevās, bet Klēra galīgais mērķis nebija kļūt par starpnieku, bet gan pieteikties pilota amatam pie DARTA pilotu atlases vadītājas Silvijas Darnaudē (Sylvie Darnaudet). Bija vajadzīga liela apņēmība, lai viņš šo darbu iegūtu. Viņš uzkrāja pieredzi, strādājot ar privātajām lidmašīnām Beechcraft 200 un Falcon 50.
Šis apņēmīgais pilots apvieno savu uzņēmumu (lidojumu skolu) ar pilota darbu. Air et Compagnie apgrozījums 2009. gadā sasniedza 3 miljonus eiro.
Šajā brīdī es sajutu, ka mana aizraušanās ar uzņēmējdarbību nomainīja aizraušanos ar lidošanu {…} Es grasījos ieguldīt finanšu rezerves no savas lidošanas skolas, lai dibinātu savu uzņēmumu.
Tā radās Astonjet. Tā 2012. gadā ieguva un reģistrēja savu AOC (gaisa transporta sertifikātu).

Astonjet kopš tā izveides
Kad 2009. gadā tika dibināta Francijas aviokompānija, tai bija ekskluzīva partnerība ar uzņēmumu DARTA. K. Klērs joprojām strādā uzņēmumā DARTA par kapteini.
Biznesa reaktīvo lidmašīnu flote tika veidota ar dažādu tipu lidmašīnām. 2012. gadā ieradās pirmais Citation Mustang no lidmašīnu ražotāja Cessna. Laika gaitā flote tiks papildināta ar citām līdzīgām lidmašīnām. Pēc tam ieradās jauni modeļi no ražotāja Cessna, piem Citation M2 2016. gadā un Citation Latitude modeļi 2017. gadā.
2018. gadā Čārlzs Klērs vēlas izveidot savu aviokompāniju savā terminālī. Lai gan viņam jau ir mezgls Toussus-le-Nobleastonsky termināli, 2019. gadā tika atklāts terminālis pie Bourget à Paris. 16 000 kvadrātmetru platībā, kas atvēlēta lidmašīnu novietošanai, ar 3 angāriem un 7000 kvadrātmetru platībā ar biroju telpām. K.Klērs nedara lietas uz pusēm. Šis modernais, greznais terminālis ir veltīts klientu apmierinātībai.
Mēs vēlamies, lai ASTONSKY kļūtu par Francijas luksusa etalonu, kas paredzēts arvien prasīgākai klientūrai. Mēs esam pilnībā pārdomājuši sagaidīšanu un apkalpošanu, ko piedāvājam pasažieriem un apkalpēm, kas ierodas pie mums. Augšstāvā pieci stāvi ir atvēlēti Grupas darbībām un vairākiem nomniekiem, un visi tie atrodas vidē, kuru vēlamies padarīt izcilu.
C.Clair
Šodien ASTONJET ir daļa no Clair Group, kopā ar lidojumu skolu, kas pārdēvēta par ASTONFLY, ASTONTECH, tehniskās apkopes departamentu un termināli Le Buržē: ASTONFLY.
Šarla Klēra uzņēmumu 2020. gadā tādi plašsaziņas līdzekļi kā Financial Times un Les Echos nosauca par visstraujāk augošo uzņēmumu aviācijas nozarē. Tā meitasuzņēmumu pārdošanas apjomi tikai 4 gadu laikā ir palielinājušies par gandrīz 257,4 %.
Nobeigumā par anekdoti jāzina, ka nosaukums ASTON tika izvēlēts, jo tas atsaucas uz angļu valodas vārdu “Astonish”, kas nozīmē: pārsteigt! Šis termins atspoguļo uzņēmuma dibinātāja izcelsmi.
Astonjet darbība
Biznesa aviācija
Kā minēts iepriekš, Clair Group ir vairākas nodaļas. Tās ietver pilotu apmācību un aeronavigācijas tehnisko apkopi.
Astonjet ir uzņēmuma biznesa aviosabiedrība. Tai ir sava privāto lidmašīnu flote, un tā veic lidojumus visā pasaulē civilās aviācijas vajadzībām pēc pieprasījuma. Tātad jūs neiegādājaties regulāras komerciālās lidmašīnas ar ierobežotu galamērķu skaitu. Biznesa aviācijā privātajām lidmašīnām ir piekļuve 10 reižu lielākam lidostu skaitam. Tāpēc Astonjet darbojas dažādās biznesa aviācijas nozarēs. Piemēram, koronavīrusa pandēmijas laikā aviokompānija nofraktēja Boeing 747 medicīnisko kravu pārvadāšanai. Un, runājot par medicīniskām kravām, uzņēmumam ir arī līgums ar APHP par orgānu pārvadāšanu.
Lidmašīnu iegāde privātiem klientiem
Kā vēl vienu svarīgu darbību aviokompānija ir izveidojusi arī Aston Owner privātpersonām, kas vēlas iegādāties privātu lidmašīnu. Mēs piedāvājam konsultācijas un zināšanas. Uzņēmums jums palīdzēs un palīdzēs izvēlēties lidmašīnu modeļus, kas vislabāk atbilst jūsu vajadzībām un vēlmēm. Pēc pirkuma veikšanas uzņēmums pilnīgi pārredzami pārvaldīs jūsu privāto lidmašīnu. Jūs varēsiet lidot ar savu reaktīvo lidmašīnu, kad vien vēlēsieties, kopā ar īpašu apkalpi. Turklāt, ja jūs to neizmantosiet, Astonjet to varēs izmantot citiem ceļojumiem, lai lidmašīnas izmaksas būtu izdevīgākas.
Astonjet biznesa lidmašīnu flote
Astonjet privāto lidmašīnu flote ir ļoti daudzveidīga un daudzveidīga. Patiesībā aviokompānijai ir daudz dažādu gaisa kuģu ražotāju biznesa reaktīvo lidmašīnu modeļu šādās kategorijās: vieglās reaktīvās lidmašīnas, vidēja izmēra reaktīvās lidmašīnas un smagās reaktīvās lidmašīnas.
Vieglā reaktīvā lidmašīna – vieglā privātā reaktīvā lidmašīna
Privāto reaktīvo lidmašīnu saimē šie ir mazie modeļi. To salonā vidēji var sēdēt līdz 7 cilvēkiem. Tie ir ļoti populāri īsiem ceļojumiem, jo ir ekonomiski, universāli un efektīvi. Tie ir arī neaizstājami galamērķos ar īsiem lidlaukiem. Reģistrētās bagāžas uzglabāšanas iespējas ir ierobežotas, taču tās atšķiras atkarībā no lidmašīnas modeļa, ar kuru lidojat.
Astonjet vieglo lidmašīnu flotē ir 14 dažādu tipu reaktīvās lidmašīnas. To vidū ir lidmašīnas, ko ražo Cessna, Embraer vai pat Beechcraft.
Daži no Astonjet vieglo privāto lidmašīnu modeļiem : Phenom 100, Phenom 300, Learjet 75, King Air 250, Pilatus PC-24Citation CJ3+, Citation Mustang.

Vidēja izmēra reaktīvā lidmašīna
Vidēja izmēra privātās lidmašīnas apvieno veiktspēju un komfortu. Šīs biznesa reaktīvās lidmašīnas ir ideāli piemērotas vidēja attāluma maršrutiem, un atkarībā no modeļa to lidojuma attālums var sasniegt līdz 4000 km. Uz lidmašīnas klāja var ne tikai strādāt, bet arī izbaudīt ceļojumu ar komfortu. Visbeidzot, šīs privātās lidmašīnas atkarībā no lidmašīnas tipa var pārvadāt aptuveni 10 pasažierus.
Aviokompānijai ir aptuveni desmit vidēja izmēra lidmašīnas. Tie ir no iepriekš minētajiem ražotājiem, kā arī no Dassault un Bombardier.
Daži no Astonjet vidēja izmēra privāto reaktīvo lidmašīnu modeļiem : Challenger 650, Falcon 2000LXS, Citation Longitude un Latitude vai Legacy 500.
Smagā reaktīvā lidmašīna – tālsatiksmes privātā reaktīvā lidmašīna
Tālo reisu privātās lidmašīnas ir lielākas un ietilpīgākas nekā pārējo divu kategoriju lidmašīnas. Atkarībā no modeļa tās var lidot līdz 11 stundām ar aptuveni 16 pasažieriem. Šīs biznesa reaktīvās lidmašīnas piedāvā greznību, VIP ēdināšanu un visa veida pakalpojumus, lai kompensētu ceļojuma ilgumu. Turklāt daudzām tālo reisu privātajām lidmašīnām ir modulāra kabīne. Tas ļauj izveidot dažādas zonas darbam, atpūtai un pat gulēšanai gultās. Ceļotāji ir iegremdēti komforta burbulī, un viņiem nav jābūt nogurušiem garā ceļojuma laikā.
Aviokompānijai Astonjet ir 14 dažādi modeļi no ražotājiem Bombardier, Dassault vai pat Gulfstream.
Daži no Astonjet tālo reisu privāto lidmašīnu modeļiem : Falcon 8X, Global 8000, Gulfstream G650vai Lineage 1000E.
Uzziniet vairāk par citām Francijas aviosabiedrībām :
- VallJet
- Twin Jet
- Chalair Aviation
- Amelia
- Oyonnair
- IXair
- Pan Européenne
- Transavia
- Get1Jet
- ASL Airlines France
- Wingly
- Airlec
- Eatis
- Alpine Airlines
- SD Aviation
- Evolem Aviation
Uz AEROAFFAIRESmēs varam piedāvāt jūsu prasībām atbilstošu privāto reaktīvo lidmašīnu. Nevilcinieties sazināties ar mums pa tālruni +33 1 44 09 91 82 vai aizpildiet mūsu devis en ligne.
Vai visām AstonJet lidmašīnām pirms rezervācijas ir nepieciešama īpašnieka piekrišana?
Nē, ne visām AstonJet lidmašīnām pirms rezervācijas ir nepieciešama īpašnieka piekrišana. Tomēr uz dažiem gaisa kuģiem var attiekties pieejamības ierobežojumi atkarībā no īpašnieka vēlmēm.
Kāda gada ir AstonJet Mustang flote?
AstonJet Mustang floti veido dažādu gadu lidmašīnas, taču lielākā daļa modeļu ir ražoti pēdējo piecu gadu laikā.
Kāda ir AstonJet lielākā čartera lidmašīna?
AstonJet lielākā čartera lidmašīna ir Bombardier Challenger 600 .