Oyonnair ir Francijas uzņēmums compagnie aérienne, kas dibināts 1989. gadā. Uzņēmumu, kas veic pasažieru gaisa pārvadājumus Francijas gaisa telpā, izveidoja tā izpilddirektors un dibinātājs Mišels Maradāns, aviācijas entuziasts. Viens no viņa galvenajiem mērķiem bija dot iespēju développement des PME et PMI. Tāpēc kopā ar mūsu kapteini un viņa lidojuma apkalpi nekavējoties un bez starpnosēšanās pacelties ekskursijā pa šo aeronautikas nozari, kas darbojas Francijas civilās aviācijas tirgū.
Aviokompānijas Oyonnair pirmsākumi
Viss sākās 1983. gadā. Tajā laikā Mišels Maradāns bija DTP grupas izpilddirektors Izernores pilsētā Anas reģionā. Viņš jau kopš agras bērnības aizrāvās ar aeronautikas pasauli. Tajā pašā gadā viņš ieguva pilota apliecību. Tagad viņš regulāri lido no Oyonnax lidotāju kluba Overgne Rhône-Alpes reģionā. Gadu Maradana kungs veica vizuālos lidojumus, t. i., lidojumus dienas laikā, kad ir redzamība un lidmašīna nesniedz tehnisku palīdzību. Nākamajā gadā viņš turpināja veikt vizuālos lidojumus, taču laika apstākļi bija kaprīzāki météo bija kaprīzāki, tāpēc viņš nevarēja lidot tik daudz, cik vēlējās. Visbeidzot, trešajā lidošanas gadā viņš domāja par lidmašīnas maiņu, jo vizuālie lidojumi sliktos laikapstākļos kļuva pārāk bīstami – lidojumspēja bija sliktāka un nosēšanās bīstama.
1989. gadā viņš nolēma dibināt savu aviokompāniju – Oyonnair. Viņa mērķis bija veicināt taksometru lidmašīnu biznesu un piedalīties pieprasījuma aviācijas attīstībā savā reģionā. Tajā pašā gadā uzņēmums tika apstiprināts Transport Public de passagers eiropas Aviācijas drošības aģentūra (EASA) un saņēma gaisa kuģa ekspluatanta apliecību (AOC). Tas ļāva Mišelam Maradanam uzsākt savu gaisa transporta biznesu un pievienoties daudzām citām tirgū esošajām aviosabiedrībām.
Francijas aviosabiedrības Oyonnair vēsture
Šī jaunā aviokompānija investēja līdzekļus savā flotē, iegādājoties pirmo privāto lidmašīnu. Tā bija divdzinēju lidmašīna Piper PA 30 ar 8 sēdvietām. Diemžēl pilots, ko viņš pieņēma darbā, lai to vadītu, piedzīvoja negadījumu, kurā gan netika nodarīts kaitējums, bet kura dēļ viņš pameta kuģi. Maradana kungs 1990. gadā no lidmašīnu ražotāja iegādājās divdzinēju turbopropelleru lidmašīnu Beechcraft lidmašīnu Beechcraft C90 kas varēja pārvadāt līdz 9 pasažieriem. Viņš izvēlējās šo modeli, jo tam bija lielāks darbības rādiuss nekā viņa flotes pirmajai lidmašīnai. Tā mērķis ir attīstīt gaisa satiksmi un savienot attālākus galamērķus, lai tie kļūtu par regulāriem galamērķiem. Tādējādi tam būs vairāk iespēju piedāvāt savienojumus.
Tajā pašā laikā, lai varētu lidot ar C90, izpilddirektors pieņēma darbā jaunu pilotu Danielu Vovku. Vovks vadīs lidmašīnu un lidojumus, kā arī apmācīs citus pilotus.
Šajā laikā Maradana kungs turpināja lidot un ieguva aviācijas iestāžu izsniegtu licenci instrumentālo lidojumu veikšanai gaisa telpā. Ar radio sertifikātu viņš kļuva arī par profesionālu pilotu. Tagad viņš veic pilotēšanas un aeronavigācijas uzdevumus savai aviokompānijai. Bet arī komandējumos, lai attīstītu savu uzņēmumu!
Sākotnēji aviokompānijas vadītājs vēlējās, lai viņa birojs atrastos Oyonnax pilsētā, tāpēc, protams, viņš savu uzņēmumu nosauca par Oyonnair. Tomēr pilsētas lidlauks nebija aprīkots IFR lidojumiem saskaņā ar aviācijas kodeksu (instrumentālo lidojumu noteikumi, kas atšķiras no VFR – vizuālo lidojumu noteikumiem). Tāpēc viņš pārcēlās uz kaimiņu pilsētu Bourg-en-Bresse. Burgas lidlauks viņam apsolīja, ka drīzumā viņš tiks aprīkots, lai varētu veikt IFR lidojumus. Tomēr dažus gadus vēlāk, 1993. gadā, Oyonnair priekšsēdētājs nolēma pārcelties uz Lion-Bron. Tur pašlaik atrodas Oyonnair galvenais birojs.
Šajā laikā uzņēmuma darbība uzņēmējdarbības aviācijas jomā patiešām sākās. Uzņēmums iegādājās arī angārus un darbnīcas, lai veiktu lidmašīnu tehnisko apkopi.
Deviņdesmito gadu beigās uzņēmumam bija mazliet grūti noturēties uz pareizā ceļa, taču tas tomēr spēja izcelties un uzplaukt.
2003. gadā aviosabiedrība nolēma iegādāties jaunu lidmašīnu:
Mēs nolēmām pāriet augstākā pakāpē, tāpēc es pārdevu mūsu Beechcraft draugam un aviācijas entuziastam Francisam Brochonam, kurš kļuva par partneri, un ieguldījām līdzekļus jaunākā Beechcraft – 9-vietīgā divturbopropelleru lidmašīnā 350, kas aprīkota ar nestuvēm medicīniskiem pārvadājumiem.atr. No šī brīža mēs sākām sadarboties ar lielākajām apdrošināšanas sabiedrībām.
Paskaidro Mišels Maradans.
Šodien Francijas aviosabiedrība darbojas visā Francijā un ārzemēs. Tā ir nostiprinājusies tādās lidostu pilsētās kā Lyon (tās galvenais birojs), kā arī Paris Le-Bourget, Rennes bretaņa un Marseille vasaras periodā. Tādējādi uzņēmumam ir centri visos četros Francijas nostūros, kas ir tā izvietošanas priekšrocība.

Ko dara Oyonnair?
Oyonnair galvenie uzdevumi
Oyonnair ir aviokompānija, kas pašlaik specializējas privātos lidojumos pēc pieprasījuma un korporatīvajā aviācijā (darījumu braucieniem, séminaires ou incentives tālsatiksmes vai citiem mērķiem). Tā veic arī virkni citu aeronavigācijas darbību, piemēram vols sanitaires un lidojumus no fret aérien, vol cargo preču pārvadājumiem. Veicot dažādus gaisa pārvadājumu uzdevumus, aviosabiedrība piedāvā plašu pakalpojumu klāstu pēc pieprasījuma. Tas ir uzņēmējdarbības aviācijas princips.
Lidojumi pēc pieprasījuma
Oyonnair apkalpo daudzus galamērķus Eiropā un visā Vidusjūras baseinā. Tā kā jums ir piekļuve vairāk nekā 600 lidostām, jūs noteikti atradīsiet lidojumu, kas atbilst jūsu kritērijiem. Turklāt, pateicoties savai gaisa kuģu flotei, uzņēmums, tā piloti un lidmašīnas ir dežūras režīmā jebkurā laikā, lai jūs varētu pacelties pēc iespējas ātrāk neatkarīgi no jūsu pieprasījuma laika. Attiecībā uz procedūrām, veicot šos pielāgotos lidojumus, nav nekādu iekāpšanas ierobežojumu, un jūs nokļūstat biznesa terminālī, tāpēc jums nav jāgaida lielajās lidostās. Šis transporta veids ir ļoti ātrs un efektīvs, īpaši darījumu ceļotājiem entreprises en développement un kuriem laiks ir nauda. Lai gan privātās lidmašīnas cena, protams, ir lētāka nekā zemo cenu lidmašīnas, jūs ietaupīsiet milzīgus līdzekļus ārpus lidojuma. Patiesībā uzņēmuma izpilddirektors uzsver šo aspektu kā vienu no uzņēmuma stiprajām pusēm, demokratizējot biznesa aviāciju:
Vai ceļojums turp un atpakaļ dienas laikā neizmaksā vairāk, ja jums jāmaksā par ceļu, viesnīcu, taksometru, ja jums ir jāpaliek uz vietas?
Les vols sanitaires
Valsts aviokompānija veic medicīniskos lidojumus. Tie ietver, piemēram, medicīniskos lidojumus ar Alcheimera slimību sirgstošiem cilvēkiem, piemēram, uzatrCovid 19 piemēram, medicīniskie lidojumi, kā arī cita veida medicīniskie lidojumi. Faktiski Oyonnair regulāri veic SAMU lidojumus. Tos pieprasa slimnīcas un citas medicīnas iestādes. Bieži vien tie tiek veikti ārkārtas gadījumos, tāpēc lidmašīnām jābūt gatavām ļoti ātri. Tāpēc Oyonnair garantē savu privāto lidmašīnu pieejamību 24 stundas diennaktī. Visbeidzot, uzņēmums pārvadā arī orgānus transplantācijai. Protams, privātas lidmašīnas, kas tiek fraktētas šāda veida misijām, ir pilnībā aprīkotas ar medicīnisko aprīkojumu. Kā skaidro Maradana kungs:
Medicīniskā repaatriements bija sākums mūsu kā reāla uzņēmuma ar pilotiem un diezgan spēcīgu darbību uzsākšanai. Orgānu pārvadāšana ir jauna uzņēmuma darbības joma, un krīzes laikā tā ir apsveicama.
Oyonnair gaisa kuģu flote
Oyonnair ir sava biznesa lidmašīnu flote, kurā ir 2 dažādi modeļi: lidmašīnas “Oyonnair” un “Oyonnair” Citation Mustang un Piaggio Avanti.
- Cessna Citation Mustang uzņēmumam pieder 3 no šīm lidmašīnām, kas var pārvadāt līdz 4 pasažieriem. Šī privātā lidmašīna ir īsts darba rīks, jo tā ir ātra, ekonomiska un ļauj ātri savienot divus galamērķus īsos attālumos. Uzņēmuma privātās lidmašīnas Citation Mustang ir pieejamas arī medicīniskajā versijā. Tās var uzņemt vienu pilotu, nepieciešamo medicīnisko aprīkojumu un 2 pavadošos pasažierus.

- Piaggio Avanti šīs privātās lidmašīnas pārvadā līdz 8 pasažieriem. Šo biznesa reaktīvo lidmašīnu dēvē par “Ferrari of the skies”, tā ļoti labi veic reģionālos lidojumus un ir ļoti populāra biznesa aviācijā. Tāpat kā Mustang, arī Piaggio Avanti var fraktēt medicīniskai evakuācijai. Tā salonā var izvietot 2 nestuves ar 3 pasažieriem (vai vienas nestuves ar 5 pasažieriem), kā arī visu nepieciešamo medicīnisko aprīkojumu.
Iepazīstiet citas Francijas aviosabiedrības:
- VallJet
- Twin Jet
- Chalair Aviation
- Amelia
- Astonjet
- IXair
- Pan Européenne
- Transavia
- Get1Jet
- ASL Airlines France
- Wingly
- Airlec
- Eatis
- Alpine Airlines
- SD Aviation
- Evolem Aviation
Uzziniet nedaudz vairāk par šo Francijas aviokompāniju. AEROAFFAIRES var iznomāt visu veidu lidmašīnas un atbildēs uz jūsu pieprasījumu jebkurā laikā un jebkurā dienā! Sazinieties ar mums pa tālruni +33 1 44 09 09 91 82 vai aizpildiet mūsu kontaktformu devis en ligne.
Kādas lidmašīnas ir Oyonnair flotē?
Oyonnair flotē ir mazas, zemu oglekļa emisiju lidmašīnas. To vidū ir Piaggio Avanti II un Cessna Citation Mustang.
Kur atrodas Oyonnair?
Oyonnair lidmašīnas ir izvietotas trīs lidostās Francijā: Lionas Bronas lidostā, kur atrodas uzņēmuma galvenais birojs, Rennas lidostā un Parīzes Le Buržē lidostā.
Kādi ir Oyonnair uzdevumi?
Oyonnair mazās lidmašīnas ir īpaši efektīvas pasažieru, steidzamu kravu aviopārvadājumu vai medicīnisko lidojumu veikšanai.