AEROAFFAIRES ir īpaša nodaļa, kas nodarbojas ar COVID-19 vakcīnu aviopārvadājumiem.
Lai cīnītos pret pandēmiju, esam izveidojuši partnerības visā pasaulē, lai apvienotu nepieciešamos resursus un ievērotu aukstuma ķēdes ierobežojumus vakcīnu un farmaceitisko produktu starptautiskajiem pārvadājumiem. Mēs cenšamies apvienot visus iespējamos resursus un centienus, lai nodrošinātu vakcīnas izplatīšanu un loģistiku visā pasaulē.
Kravas lidmašīnas fraktēšana COVID-19 vakcīnu transportēšanai
Pašreizējā veselības krīze liek pārvadātājiem un aviokompānijām apsvērt savas loģistikas iespējas vakcīnu lidojumiem, lai izpildītu valstu vakcinācijas politiku. Vakcīnu piegāde un piegāde ir izaicinājumi, kas ir jārisina. Saskaņā ar Starptautiskās Gaisa transporta asociācijas (IATA) datiem COVID-19 vakcīnas transportēšanai būtu nepieciešams mobilizēt vismaz 1000 Boeing 747 lidmašīnu. Laikā, kad Amerikas Savienotās Valstis jau ir pasūtījušas aptuveni 100 miljonus COVID vakcīnas devu un Eiropas Savienība pieprasa 200 miljonus devu, gaisa transporta loģistikas jautājums ir cieši saistīts ar iedzīvotāju vakcinācijas programmām. Tā kā veselības krīze skar visu planētu, vakcīnas ir jānogādā pēc iespējas ātrāk un visur. Vakcīnas ražošana ir būtiska, bet civilajai aviācijai jāspēj arī organizēt efektīvu gaisa satiksmes tīklu, lai to izplatītu.

Aviācija un COVID-19 vakcīnas transportēšana
2020. gada septembrī IATA brīdināja aviācijas pasauli par nepieciešamību piedalīties COVID-19 vakcīnas transportēšanā, lai nodrošinātu vakcinācijas programmas. Aviopārvadājumu pasaulē aviopārvadājumu uzdevums ir atzīts par planētas nozīmes misiju, un aviācija jau vairākus mēnešus gatavojas uzņemties izaicinājumu, kas varētu beidzot izbeigt epidēmiju. Vakcīnu ražošana prasa laiku, tāpēc bija jādomā uz priekšu un aviācijas pasaule bija spiesta apsvērt īpašus loģistikas risinājumus.
Patiesi, kopš veselības krīzes sākuma aviosabiedrībām nācās no jauna izdomāt sevi, izmantojot lidmašīnas kravu pārvadājumiem, lai gan šīs lidmašīnas ne vienmēr ir piemērotas šādiem uzdevumiem. Tas pats attiecas uz tādu farmaceitisko produktu kā vakcīnas pārvadāšanu, kam nepieciešami precīzi piesardzības pasākumi, standarti un pārvadāšanas nosacījumi. Vakcīna pēc savas būtības ir ātri jāpārvadā uz vajadzīgo vietu. Tāpēc kravas lidmašīnas varētu šķist vispiemērotākās lidmašīnas šai konkrētai vajadzībai.
Air France piemērs
Lai gan sākotnējā ierobežošanas periodā Francijas aviosabiedrība mobilizējās masku un cita medicīniskā aprīkojuma pārvadāšanai un veica aptuveni 135 kravas lidojumus, tagad tā pievēršas vakcīnu pārvadāšanai. Air France ir nolēmusi mobilizēt savu floti, lai pārvadātu vakcīnas pret COVID-19. Aviokompānijai ir 2 kravas lidmašīnas, kas katra var pārvadāt 1 miljonu devu. Ņemot vērā situācijas steidzamību, Air France, tāpat kā citas aviosabiedrības, arī dažas no savām lidmašīnām pārveido kravu pārvadājumiem. Papildus kravas lidmašīnām vakcīnas pārvadāšanai ir mobilizēti aptuveni simts tālo reisu lidmašīnas. Katra no šīm lidmašīnām var pārvadāt aptuveni 400 000 devu dienā. Turklāt, lai nodrošinātu optimālu loģistiku vakcīnas pārvešanai, ir rekvizēta lielākā daļa angāru Roissy, Air France kravu pārvadājumu centrā. Daži no angāriem ir milzīgas saldētavas, kas nodrošina, ka aukstuma ķēde, kas nepieciešama pareizai vakcīnas iepakošanai, nepārtrūkst līdz brīdim, kad vakcīna ir ievadīta. Šī loģistikas problēma tiek kontrolēta arī lidmašīnā, kravas nodalījumā. Intervijā izdevumam Ouest-France 2020. gada 25. novembrī aviokompānijas Air France-KLM speciālo produktu izstrādes direktore Béatrice Delpuech paskaidroja, ka lidmašīnas ir aprīkotas ar īpašiem konteineriem, kas paredzēti Pfizer un BioNTech ražoto vakcīnu pārvadāšanai. Šīm vakcīnām jābūt uzglabātām aptuveni -80 grādu temperatūrā. Air France izmanto konteineros uzstādītos marķierus, lai attālināti uzraudzītu iepakojumu un pēc vajadzības mainītu temperatūru.

Medicīnas fraktēšanas izaicinājumi: kādi ir vakcīnu transportēšanas nosacījumi?
Veselības iestādes pieprasa, lai vakcīnas tiktu transportētas pēc iespējas labākos apstākļos, lai izvairītos no nevēlamas ietekmes, tostarp produkta bojāšanās. AEROAFFAIRES atbilst visiem šiem nosacījumiem vakcīnu un farmaceitisko produktu pārvadāšanai.
Kādā temperatūrā ceļo vakcīna?
Dažiem farmaceitiskajiem produktiem, piemēram, vakcīnām, transportēšanas laikā nepieciešama pastāvīga temperatūras kontrole. Šos produktus dēvē par jutīgiem pret karstumu. Kāpēc ir nepieciešama vakcīnu aukstuma ķēde? Pēc veselības aprūpes speciālistu domām, tā nodrošina, ka vakcīnas kvalitāte no ražošanas līdz ievadīšanai nemainās. Vakcīnas jātransportē noteiktos PVO ieteiktajos temperatūras diapazonos.
Kādā temperatūrā jāuzglabā vakcīnas? Lielākā daļa vakcīnu jāuzglabā 2-8 grādu temperatūrā, bet citas ir jāsaldē. Tāpēc katrai vakcīnai ir paredzēta kravas lidmašīna, kas atbilst atbilstošiem nosacījumiem, lai to pareizi transportētu. Gaisa kondicionēti kravas nodalījumi un refrižeratorkonteineri ir būtiski, lai saglabātu vakcīnu aukstuma ķēdi visa lidojuma laikā.
- Kādi ir nosacījumi vakcīnām ar pozitīvu temperatūru?
Lielākā daļa vakcīnu ir jāpārvadā 2 līdz 8 grādu temperatūrā pēc Celsija. Lai tās uzturētu pareizajā temperatūrā, tām ir :
-pasīvās dzesēšanas risinājumiem ;
-gaisa kondicionētai kravas telpai.
- Kādi nosacījumi attiecas uz vakcīnām, kas jāsaldē?
Saldētām vakcīnām ir nepieciešams cita veida iepakojums nekā iepriekš izmantotajam, lai nodrošinātu, ka to kvalitāte un efektivitāte nemainās. Lai to panāktu, šīm vakcīnām ir :
-sausā ledus konteineri ;
-aktīvas elektroniskās temperatūras kontroles sistēmas (marķieri).
Vai vakcīnas ir jutīgas pret gaismu?
Vakcīnas zaudē savu efektivitāti, ja tās tiek pakļautas saules vai pat mākslīgās gaismas iedarbībai. Lai novērstu šo produktu bojāšanos, ir dažādi veidi, kā tos aizsargāt, piemēram, pārlieku liels iepakojums vai konteinera aptumšošana.
Vakcīnas transportēšana: svarīgākais ir ātrums
Tā kā transportēšanas laiks var ietekmēt vakcīnu kvalitāti, ir saprotams, ka bieži vien priekšroka tiek dota aviopārvadājumiem. No otras puses, jūras kravu pārvadājumi ir lēnāki un piemērotāki medicīnas iekārtu transportēšanai. Tāpēc viena no galvenajām problēmām, transportējot COVID-19 vakcīnu, ir ātrums, ko prasa tās būtība. Tā ir ne tikai ātri jāizplata, bet arī jāizplata visur. Tas nozīmē arī loģistiku, kas nav efektīva visās pasaules valstīs. Ne visās lidostās ir kravas zonas, nepieciešamās saldētavas vai tās nav viegli pieejamas.
Īpaši droša vakcīna
Pieprasījums pēc dažām vakcīnām, piemēram, COVID-19 vakcīnas, ir tik liels, ka ar šiem produktiem ir jārīkojas ļoti rūpīgi. Nereti tirgū parādās viltotas vakcīnas vai preces tiek nozagtas fraktēšanas laikā. Tādēļ ir nepieciešams organizēt uzticamas un stabilas drošības struktūras ne tikai lidmašīnās, bet arī pašās lidostās.
COVID-19 vakcīnu starptautiskie pārvadājumi
Lai kur jums būtu nepieciešams transportēt vakcīnas, mūsu komandas ir apņēmības pilnas atrast jūsu vajadzībām atbilstošu lidmašīnu un palīdzēt jums piegādāt vakcīnas ar vislabākajiem iespējamajiem nosacījumiem. Ar starptautisku lidmašīnu floti mēs varam pārvadāt vakcīnas jebkurā pasaules malā.
Kāda tipa lidmašīnas AEROAFFAIRES var nodrošināt COVID-19 vakcīnu transportēšanai?
AEROAFFAIRES rīcībā ir 5 kategoriju kravas lidmašīnas, kas var apkalpot jūsu vakcīnu kravas vajadzības:
- Kategorija turbopropulseur
Propelleru lidmašīna, kas ideāli piemērota īsiem un vidējiem attālumiem. Kravnesība: no 300 kg līdz 3 tonnām.
Piemēri:
-ātrums: 400 km/h
-nobraukums: 1740 km
-ātrums: 500 km/h
-nobraukums: 1600 km
-ātrums: 500 km/h
-nobraukums: 2500 km

- Kategorijas padevējs
Kravas lidmašīna vidējiem attālumiem. Kravas ietilpība: 10 līdz 30 tonnas. Var sasniegt mazas reģionālās lidostas.
Piemēri:
Boeing 737-100
-ātrums: 900 km/h
-nobraukums: 3400 km
British aerospace BAE 146
-ātrums: 894 km/h
-darbības rādiuss: 2909 km
- Kategorija: reģionālais kravas transportlīdzeklis
Bijusī lidmašīna, kas pārveidota par kravas lidmašīnu, kurai ir viena eja. Ideāli piemērots vidēja attāluma lidojumiem. Kravas ietilpība: no 25 līdz 65 tonnām.
Piemēri:
-ātrums: 968 km/h
-nobraukums: 6300 km
- Tāldarbīgo kravas kuģu kategorija
Bijušais laineris, kas pārveidots arī par kravas lidmašīnu. Lielāka kravas ietilpība nekā reģionālajam kravas gaisa kuģim: 50 līdz 70 tonnas. Ideāli piemērots vakcīnu pārvadāšanai lielos attālumos.
Piemēri:
-ātrums: 870 km/h
-diapazons: 7890 km/h
Airbus A310
-ātrums: 901 km/h
-nobraukums: 8050 km
- Plašo kravu kategorija
Lielākā kravas gaisa kuģu kategorija, kas ir ideāli piemērota gariem un ļoti gariem attālumiem. Vienīgais trūkums ir tas, ka ne visās lidostās to var uzņemt. Kravas ietilpība: no 70 līdz 110 tonnām.
Piemēri:
Airbus A300-600ST Beluga
-ātrums: 700 km/h
-darbības rādiuss: 5000 km
B747F
-ātrums: 920 km/h
-darbības rādiuss: 9800 km
Boeing MD-11F
-ātrums: 954 km/h
-darbības rādiuss: 12 270 km
Sabiedrības veselība un vakcinācija Francijā
Kopš 27. decembra Francijā ir iespējams vakcinēties ar Pfizer BioNTech vakcīnu. Kampaņa ir sākusies, un pirmie cilvēki, kas tiks vakcinēti, ir vecāka gadagājuma cilvēki, kuri dzīvo aprūpes iestādēs, un veselības aprūpes darbinieki, kuri ir visvairāk pakļauti riskam. Pēc tam tiks vakcinēti neaizsargātākie cilvēki, taču pagaidām nav obligātas vakcinācijas prasības no valdības vai Veselības ministrijas puses. Vakcinācijas grafikam būtu jāpielāgojas vakcīnas devu piegādēm, ko Francija saņem pēc to saņemšanas. Svarīgi zināt, ka vakcīna ir pieejama visiem bez maksas.
Lidojat ar AEROAFFAIRES?
Vai vēlaties cenu piedāvājumu un voyage en toute sécurité ar AEROAFFAIRES? Mēs varam pielāgoties jūsu vajadzībām exigences sanitaires. Nevilcinieties sazināties ar mums pa tālruni +33 1 44 09 91 82, mūsu eksperti ir jūsu rīcībā.