Bombardier: gaisa kuģu ražotājs

Global8000_Bombardier

Bombardier Aeronautika ir Kanādas aviācijas ražotājs, ko dibinājusi Bombardier grupa.

Uzņēmums Bombardier šodien ir pazīstams kā aviācijas ražotājs, kas specializējas privāto lidmašīnu ražošanā un lidmašīnu izgatavošanā. Taču tā nebija vienmēr.

Šis uzņēmums ir viens no līderiem lidmašīnu ražošanas tirgū kopā ar Airbus, Boeing, un Embraer.

Mēs jums pastāstīsim vairāk par šī aviācijas ražotāja vēsturi, kas ir attīstījusies dažādās nozarēs, kā arī par misijām, ko uzņēmums pilda mūsdienās.

Bombardier šodien:
Daži skaitļi:
Bombardier ir viens no pasaules aviācijas nozares līderiem. Šis ražotājs ir 4 900 lidmašīnu globālajā flotē un 1 200 tehniķu, kas visā pasaulē strādā pie Bombardier lidmašīnu būves un uzturēšanas.

Amerikāņu gigants ir klāt vairāk nekā 12 valstīs, ar ne mazāk kā 13 810 darbiniekiem, 2021. gadā, kas katru dienu strādā pie jaudīgu privāto lidmašīnu būves.
Privāto lidmašīnu ražotājs, kas apņemas stiprām vērtībām:
Lidmašīnu ražotājs Bombardier ir izveidojis 5 stipras vērtības, kopš pašreizējā izpilddirektora Ērika Martela ierašanās 2020. gadā. Tas būtībā ir uzņēmuma kultūra, kas veidojas ap:

darbiniekiem un klientiem
veiktspēju
izcilību
komandas darbu
autentiskumu

Bombardier apzinās vides aizsardzības pasākumus

Ceļā uz dekarbonizāciju!

Bombardier ir daļa no GAMA lielo aviācijas ražotāju (General Aviation Manufacturers Association) vides komitejas.

Viņa mērķis ir skaidrs: būt aktīvam cīņā pret klimata pārmaiņām un ierobežot emisijas, ko rada aviācija kopumā.

Un ne velti, pēdējo 5 gadu laikā viņš ir samazinājis savu neatsvaidzināmā dīzeļdegvielas patēriņu uz pusi. Uzņēmums Bombardier pāriet uz arvien vairāk ilgtspējīgas degvielas izmantošanu.

Bombardier uzsver inovācijas lidmašīnās, kas kļūst arvien mazāk enerģijas patērējošas. Uzņēmums pārdomā daudzus elementus, piemēram, aerodinamiku, kā arī jaunu dzinēju izstrādi.

Turklāt, lai pilnībā īstenotu Bombardier cīņas, uzņēmums atbalsta daudzus projektus, piemēram, mežu aizsardzību (piemēram, Meksikā). Mērķis ir cīnīties pret siltumnīcefekta gāzu piesārņojumu.
Bombardier vēsture: no transporta uz zemes līdz tās pacelšanai
Bombardier izcelsme

XX gadsimta sākumā, 1907. gadā, tieši, Valcourtā (Kvebekā) piedzimst Džozefs-Armands Bombardier. Šis ģeniālais inženieris un uzņēmējs 15 gadu vecumā uzbūvēja savu pirmo sniega motociklu. Viņa vēlme ir skaidra: atvieglot cilvēku mobilitāti neatkarīgi no laika apstākļiem (šeit, Kanādas sniegotie ainavas). Un viņa vēlme piepildās.

1937. gadā: viņa septiņu vietu sniega motocikls (B7) piedzimst un gūst lielu komerciālu panākumu.

1959. gadā: balstoties uz panākumiem sniega automašīnā, šogad viņš uzsāk slavenā sniega motocikla Ski-Doo ražošanu.

Vadības maiņa

1966. gadā: Laurent Beaudoin kļūst parizpilddirektoru uzņēmumā. Šis uzņēmums uzsāk jaunu ēru. Uzņēmums vēlas diversificēties un augt.

1969. gadā: Bombardier tiek kotēts biržā (akcijas tiek kotētas Monreālā un Toronto).

70. gadi: Uzņēmums Bombardier (Transport) uzsāk dzelzceļa transporta un ritošā sastāva ražošanu, piemēram, automašīnām privātpersonām, kā arī sabiedriskajam transportam, piemēram, metro automašīnām.

Bombardier pacelšanās
1986. gadā, iegādājoties uzņēmumu Canadair, ražotājs Bombardier beidzot atver savu nodaļuaviācijas nozarē un biznesa aviācijā.

Tad viņš pievēršas gaisa telpai un izstrādā aviācijas programmas gaisa transportam. Viņš arī iegādājas mazus aviācijas ražotājus, kas ir grūtībās, lai tos atjaunotu un palielinātu peļņu. Pirmajā posmā uzņēmums Short Brothers, pēc tam Learjet, bet arī Havilland Canada.

Bombardier turpina savu jauno uzņēmumu darbu ar biznesa lidmašīnām. Viņš uzsāk biznesa lidmašīnu ražošanu ar plašu korpusu (Challengers) un citām lidmašīnu programmām, kā arī Bombardier 415 amfībiju lidmašīnu ražošanu (mežu ugunsgrēku apkarošanai) 1994. gadā.

Visbeidzot, Bombardier grupa pievēršas Learjets (ar to pašu nosaukumu kā iepriekšējais uzņēmums) un biznesa lidmašīnām, ko sauc par Global, sākot no 1993. gada.

Bombardier aviācija: tās misijas aviācijā no 1989. gada līdz mūsdienām
Iepriekšējo uzņēmumu darbības atjaunošana
No 1989. gada, CJR (Canadair Regional Jet) sērija tiek uzsākta. Tie ir divmotoru lidmašīnas, kas ietver no 50 līdz 100 vietām atkarībā no modeļa. Šie lidaparāti ir specializējušies reģionālajos lidojumos. Šodien tie ir iecienītākās pasažieru lidmašīnas šāda veida lidojumiem.

Turklāt daži no šiem CJR vēlāk tiek pārveidoti par kravas lidmašīnām, lai nodrošinātu preču transportēšanu.

Pēc tam parādās vēl viena Bombardier lidmašīnu sērija: Learjet sērija. 90. gados viņi pārveido un uzlabo šos slavenos privātos lidmašīnas, lai tās kļūtu par izsmalcinātiem dizaina darbiem. Apvienojot zemas ekspluatācijas izmaksas, šie biznesa lidmašīnas piedāvā plašākas uzlabojumus, piemēram:

kabīnes modernizācija
iekārtas veiktspējas palielināšana.

Risināmie izaicinājumi
Daudzi izaicinājumi gaida Kanādas ražotāja komandas.

1992. gadā, pēc britu ražotāja Havilland iegādes (kas ir daļa no Boeing grupas), Bombardier uzsāk 50 vietu divmotoru un divturbopropelleru lidmašīnas. Viņš ir vienīgais, kas pievēršas šāda veida reģionālajām lidmašīnām.

Drīz pēc tam tiek veikts jauns izcils sasniegums: Bombardier spēj ievērojami samazināt divturbopropelleru radīto trokšņa piesārņojumu.

Tas viņam piešķirs nosaukumu “Q Series”; Q nozīmē “quiet” jeb kluss.
C-Series epizode
C-Series ir komerciālas lidmašīnas, kuru izveide tika paziņota 2008. gadā. Šīs lidmašīnas ir kļuvušas par vismodernākajām komerciālajā aviācijā.

Pēc dažiem gadiem pētījumu un izstrādes, pirmais C-Series veic savu pirmo lidojumu 2013. gadā. Daudzas lidmašīnu pasūtījumi tiek gaidīti no aviokompānijām. Tā ir gadījumā ar Vācijas aviokompāniju Lufthansa, kas pasūtīs ap sešdesmit lidmašīnu (apmēram 2 miljardu dolāru vērtībā).

Bombardier, kādu laiku vēlāk, 2017. gadā, apvienojas ar Airbus, lai popularizētu C-Series sēriju. Diemžēl aviācijas ražotājs Bombardier būs spiests izstāties no projekta līdzekļu trūkuma dēļ.

Bombardier atjaunošanās: sāpīga vēsture
Pat ja jūs varētu redzēt Bombardier aviācijas izstādē, uzņēmums kļūs mazāk klātesošs gaisā.

Līdz 2020. gadam un piecus gadus, Kanādas uzņēmums ir uzsācis atjaunošanas plānu. Patiesībā aviācijas ražotāja parādi ir uzkrājušies, un, lai saglabātu uzņēmumu un nodrošinātu nākotni, ir jāizstājas no dažiem projektiem un jāaizmirst par lielu pasūtījumu piegādēm. Tāpēc, pat ar C-Series sērijas lieliem panākumiem, Bombardier ir jāatsakās turpināt projektu.

Tāpat Bombardier Transport nodaļa tiek pārdota Alstom 2020. gada februārī. Tas ļauj uzņēmumam ievērojami samazināt parādus.

2020. gadā nozares vadība mainās, un Ēriks Martels kļūst par uzņēmuma vadītāju. Bombardier koncentrējas uz savu darbību, kā citi aviācijas ražotāji, tikai uz biznesa lidmašīnām.

Viena lapa ir pagriezta, otra atvērta, un tā jau ir parādījusi ievērojamas inovācijas kosmosa nozarē.
Bombardier stratēģijas un darbības šodien

Bombardier mērķis ir būt pasaules līderim nozarē: ar savām veiktspējām, ar vērtību, ko tā sniedz saviem klientiem un akcionāriem, un ar savu operatīvo izcilību. Īsumā, mūsu mērķis ir paplašināt mūsu produktu un talantīgu darbinieku izcilās veiktspējas visā mūsu uzņēmumā.Ēriks Martels, uzņēmuma vadītājs un Bombardier prezidents.

Daži skaitļi par Bombardier privāto lidmašīnu segmentu
Jau mazāk nekā divu gadu laikā Bombardier ir nolēmis veltīt sevi tikaibiznesa aviācijai.

Jums noteikti būs iespēja redzēt viņu lidmašīnas pāri Parīzes lidostām, Bourget izstādē.

Izaicinājums ir izpildīts, kā to var redzēt ar šiem dažiem skaitļiem.

142, tas ir lidmašīnu skaits, ko Bombardier piegādāja 2020. gadā.
452 miljoni dolāru, tas ir lielākais lidmašīnu pasūtījums 2021. gadā, ar desmitiem lidmašīnu, kas jāpiegādā.

Trīs biznesa lidmašīnu ģimenes
Koncentrēties uz būtisko, tas ir tas, ko Bombardier vēlas ar saviem aviācijas aprīkojumiem. Un ne velti, ar gandrīz 4 900 lidaparātiem, šis ražotājs ir neatņemams privāto lidmašīnu dizaina līderis, kura reputācija vairs nav jāpierāda.

Tie darbojas vairākās privāto lidmašīnu kategorijās: Learjet, Challenger un Global. 

Global sērija piedāvā vislielākās biznesa lidmašīnas aviācijas grupas flotē.

Global 7500 ir vislielākā lidmašīna, kas šobrīd ir pieejama, ar vienu no vislielākajām lidojuma autonomijām. Iekļaujot vairākas telpas vienā lidmašīnā, jūs jutīsieties atpūties pat garos lidojumos.

Challenger lidmašīnu flote ir Bombardier visvairāk pārdotās lidmašīnas.

Tie ir inovāciju un tehnoloģiju apvienojumi, piemēram, viņu jaunākais modelis, Challenger 3500. Šis modelis plāno pacelties 2022. gadā un piedāvā neticamas īpašības.

Visbeidzot, Learjet 75 Liberty apvieno ceļojuma komfortu, vienlaikus ievērojot visstingrākās nozares drošības normas aviācijā. Tas padara to parnepieciešamu lidmašīnu tirgū.
Dažādi Bombardier vietas
Kas nozīmē lidmašīnas piegādi, tas noteikti nozīmē rūpnīcas ar augstām ražošanas jaudām, lai tās ražotu.

Kanādas uzņēmumam ir galvenā mītne Monreālā. Galvenās Bombardier lidmašīnu rūpnīcas atrodas Kvebekā. Tās ir 4, no kurām 2 ir galvenās:

Piemēram, rūpnīca, kas veic galīgo montāžu C-Series lidmašīnām Mirabelā, Kvebekā. 
Rūpnīca Saint-Laurent (Kvebekā) ražo dažus biznesa lidmašīnu komponentus.

Citas rūpnīcas papildina ģimeni un strādā pie specifiskām lidmašīnas daļām un komponentiem, piemēram, spārniem vai korpusa. Bet arī aviācijas apkalpošanas vai klientu apkalpošanas. Šie objekti ir izplatīti starptautiski, vairāk nekā desmit valstīs.

Pie AEROAFFAIRES mēs esam priecīgi sadarboties un piedāvāt jums Bombardier privātās lidmašīnas. Lai uzzinātu vairāk un rezervētu savu lidojumu, aizpildiet mūsu tiešsaistes piedāvājumu vai sazinieties ar mums pa +33(0)1 44 09 91 82.

  • Kādas ir Bombardier privātās reaktīvās lidmašīnas

    Bombardier privātās lidmašīnas ir pazīstamas ar 3 galvenajām sērijām: – Global, piemēram, Global 7 500 – Challenger, piemēram, Challenger 3 500 – Learjet, piemēram, Learjet 40 vai Learjet 75

  • Kā Bombardier cenšas samazināt savu ietekmi uz vidi?

    Bombardier ir ļoti dinamiska inovāciju joma. Šis lidmašīnu ražotājs nepārtraukti inovē, lai maksimāli samazinātu savu oglekļa pēdu un kerosīna patēriņu. Viņš arī iegulda daudzos vides projektos.

  • Kādas ir Bombardier privāto lidmašīnu priekšrocības?

    Bombardier privātie lidmašīnas ir pazīstamas ar:

    • to lielo autonomiju, piemēram, Global 7 500
    • to tehnoloģiju, līdzīgi kā Challenger 3 500
    • to drošības standartiem