“Bombardier Aeronautique ir Kanādas gaisa kuģu ražotājs, kuru dibinājusi Bombardier grupa.
Uzņēmums Bombardier šodien ir zināms kā gaisa kuģu ražotājs, kas specializējas privāto lidmašīnu ražošanā un gaisa kuģu ražošanā. M bet tas tā nebija vienmēr.
Šis uzņēmums ir viens no līderiem gaisa kuģu ražošanas tirgū, kopā ar Airbus, Boeing, vai arī Embraer.
Mēs pastāstīsim vairāk par šī gaisa kuģu ražotāja vēsturi, kas laika gaitā ir labi attīstījies dažādās nozarēs, kā arī par uzdevumiem, ko uzņēmums veic mūsdienās.
Bombardier šodien:
Daži skaitļi:
Bombardier ir viens no pasaules gaisa kuģu ražošanas industrijas līderiem. Šis ražotājs apliecina 4900 lidmašīnu savā pasaules flote un 1200 tehniķu, kuri strādā visā pasaulē, lai būvētu un pienācīgi uzturētu Bombardier lidmašīnas.
Amerikāņu gigants ir klātesošs vairāk nekā 12 valstīs, ar ne mazāk kā 13810 darbiniekiem, 2021. gadā, kuri katru dienu strādā pie efektīvu privāto lidmašīnu ražošanas.
Privāto lidmašīnu ražotājs, kas apņemas ievērot spēcīgas vērtības:
Lidmašīnu ražotājs Bombardier ir noteicis 5 spēcīgas vērtības, kopš pašreizējā izpilddirektora, Ērika Martela, iecelšanas 2020. gadā. Tās galvenokārt ir uzņēmuma kultūra, kas veidojas ap:
- darbiniekiem un klientiem
- veiksmēm
- izcilību
- komandas darbu
- autentiskumu
Bombardier ir informēts par vides rīcību
Ceļā uz dekarbonizāciju!
Bombardier ir daļa no GAMA lielo gaisa kuģu ražotāju (General Aviation Manufacturers Association) vides komisijas.
Viņu mērķis ir precīzs: būt aktierim cīņā pret klimata pārmaiņām un ierobežot emisijas, kas tiek radītas aviācijā kopumā.
Un kāpēc, pēdējo 5 gadu laikā viņi ir uz pusi samazinājuši savu patēriņu neuzpildāmās degvielas. Uzņēmums Bombardier pāriet uz arvien vairāk ilgtspējīgas degvielas.
Bombardier pievērš uzmanību inovācijām lidmašīnās, kas kļūst arvien efektīvākas enerģijas aspektā. Uzņēmums pārdomā daudzus elementus, piemēram, aerodinamiku, un arī jaunu dzinēju izstrādi.
Turklāt, lai noslēgtu lietas un cīņas, ko veic Bombardier, uzņēmums atbalsta daudzas iniciatīvas, piemēram, mežu aizsardzību (piemēram, Meksikā). Mērķis ir makarino sagatavot maksimāli cīnīties pret siltumnīcefekta gāzu piesārņojumu.
Bombardier vēsture: no sauszemes transporta pirmsākumiem līdz tā pacelšanai
Bombardier pirmsākumi
- XX gadsimta sākumā, 1907. gadā, tieši, Valcourtā (Kvebekā) piedzimst Džozefs-Armands Bombardier. Šis ģeniālais izgudrotājs un uzņēmējs 15 gadu vecumā uzbūvēja savu pirmo sniega automašīnu. Viņa vēlmē ir skaidras: atvieglot cilvēku mobilitāti neatkarīgi no laika apstākļiem (šeit, Kanādas sniegotās ainavas). Un viņa vēlme piepildās.
- 1937. gadā: viņa sniega automašīna septiņām vietām (B7) piedzimst un gūst lēnām komerciālu panākumu.
- 1959. gadā: paļaujoties uz savu panākumu sniega automašīnā, viņš šogad iznāk ar slaveno sniega motociklu Ski-Doo.
Virziens maiņa
- 1966. gadā: Lorāns Bodo pārņem uzņēmuma izpilddirektora amatu. Šis uzņēmums uzsāk jaunu ēru. Uzņēmums vēlas diversificēties un augt.
- 1969. gadā: Bombardier nokļūst biržā (akcijas tiek iekļautas Montrealā un Toronto).
- 70. gadi: Uzņēmums Bombardier (Transport) uzsāk dzelzceļa transporta un pārvadājuma iekārtu ražošanu, piemēram, automašīnas privātiem lietotājiem, bet arī sabiedriskajam transportam, piemēram, metro automašīnām.
Bombardier pacelšanās
Sezonās 1986. gadā, iegādājoties uzņēmumu Canadair, ražotājs Bombardier beidzot atver savu zarugaisa kuģu nozarē un biznesa aviācijā.
Tad tas pieņem gaisa telpu un uzsāk gaisa kuģu programmēšanu gaisa transportam. Tas arī iegādājas nelielus gaisa kuģu ražotājus, kuri saskaras ar grūtībām, lai tos atjaunotu un palielinātu peļņu. Vispirms uzņēmums Short Brothers, tad Learjet, vēlāk Havilland Canada.
Bombardier turpina uzsākto darbu, ko uzsākusi viņu jauno uzņēmumu lidmašīnas. Tad tam ir iespēja izstrādāt biznesa lidmašīnas ar plašu korpusu (Challengers) un citas lidmašīnu programmas, kā arī uzsākt Bombardier 415 lidmašīnu būvi (ugunsgrēku apkarošanai) 1994. gadā.
Visbeidzot, Bombardier grupai tiek pievērsta uzmanība Learjets (to pašu nosaukumu, ko iepriekšējais uzņēmums) un biznesa lidmašīnām, kas pazīstamas kā Global, sākot no 1993. gada.
Bombardier aviācija: tās misijas gaisa kuģu nozarē no 1989. gada līdz šodienai
Iepriekšējo uzņēmumu atjaunošana
Uz 1989. gadu, CJR (Canadair Regional Jet) sērija sākas. Tās ir divmotora lidmašīnas, kas atrodas no 50 līdz 100 vietām atkarībā no modeļiem. Šie lidaparāti ir specializējušies reģionālajiem lidojumiem. Šodien tie ir visvairāk iecienītās pasažieru lidmašīnas šo veidu lidojumiem.
Turklāt, daži no šiem CJR ir vēlāk modificēti par autopārvadātājiem autopārvadātājs, lai nodrošinātu preču pārvadāšanu.
Vēlāk tiek izstrādāta cita slavenā Bombardier lidmašīnu sērija: Learjet. 90. gados tās pārvērš un uzlabo šos slavenos privātos lidmašīnas, lai izstrādātu konstrukcijas dārgumus. Tiem ir zemas ekspluatācijas izmaksas, šie biznesa lidmašīnas piedāvā papildu uzlabojumus, piemēram:
- kabīnes modernizēšana
- iekārtas veiksmīgumu.
Nepieciešamās grūtības
Vairāki izaicinājumi gaida Kanādas ražotāja komandu.
1992. gadā, pēc britu ražotāja Havilland iegādes (daļa no Boeing grupas), Bombardier uzsāk divmotora lidmašīnas un bi-turbopropellerus, kuru ietilpība ir 50 vietas. Tas ir vienīgais, kas strādā pie šādu reģionālo lidmašīnu izstrādes.
Daudz drīzāk tiek veikts vēl viens izcils rezultāts: Bombardier izdodas ievērojami samazināt trokšņa piesārņojumu no divu turbopropelleru.
Tas liek viņiem nosaukt “Q Series”; Q nozīmē “quiet” (klusais).
C sērija
C sērija ir komerciālas lidmašīnas, kuru izstrāde tika paziņota 2008. gadā. Šīs lidmašīnas kļuva ātri par vismodernākajām komerciālās aviācijas lidmašīnām.
Pēc dažiem gadu pētījumiem un izstrādēm pirmais C sērijas lidojums notiks 2013. gadā. Daudzas lidmašīnu pasūtījums tiek gaidītas no aviokompānijām. To vidū ir Vācijas aviokompānija Lufthansa, kas pasūtīs aptuveni sešdesmit lidmašīnas (par apmēram 2 miljardiem dolāru).
Bombardier pievienojas, drīz pēc tam, 2017. gadā, uzņēmumam Airbus, lai veicinātu C sērijas līniju. Diemžēl lidmašīnu ražotājs Bombardier tiks spiests izstāties no projekta līdzekļu trūkuma dēļ.
Bombardier atjaunošanās: sāpīga stāsts
Pat ja varēja redzēt Bombardier aviācijas izstādē, uzņēmums kļuva mazāk klātesošs gaisā.
Līdz 2020. gadam un 5 gadu laikā Kanādas uzņēmums ir iekļuvis atjaunošanas plānā. Proti, lidmašīnu ražotāja parādi ir uzkrājušies, un, lai saglabātu uzņēmumu un nodrošinātu tā nākotni, ir jāizslēdz daži projekti un jāaizmirst par lielu pasūtījumu piegādēm. Tādēļ, pat ar C sērijas panākumiem, Bombardier bija jāpārtrauc projektēšana.
Tāpat, Bombardier Transport šķērsot Alstom februārī 2020. gadā. Tas ļaus uzņēmumam ievērojami samazināt parādus.
2020. gadā,ražošanas nozare mainās, un Ēriks Martels uzņem uzņēmuma vadību. Bombardier koncentrē savu darbību, līdzīgi kā citi lidmašīnu ražotāji, tikai uz biznesa lidmašīnām.
Izvērsusies lapas, cita atveras un tā jau ir parādījusi ievērojamas inovācijas aeronautikas jomā.
Bombardier stratēģijas un rīcība mūsdienās
Bombardier ir mērķis kļūt par pasaules vadošo gaisa kuģu industrijas uzņēmumu: caur tās sniegumu, caur vērtību, ko tā sniedz saviem klientiem un akcionāriem, un caur tās operatīvo izcilību. Īsumā, mūsu mērķis ir paplašināt mūsu produktu un talantīgo darbinieku izcilās sniegumu visā mūsu uzņēmumā.Ēriks Martels, izpilddirektors un Bombardier prezidents.
Daži skaitļi par Bombardier privāto lidmašīnu segmentu
Aiz nepilna divu gadu, Bombardier ir nolēmis pilnībā veltītiesbiznesa aviācijai.
Jums, iespējams, būs iespēja redzēt viņu lidmašīnas lidojam virs Parīzes trakuma, kad notiks Bourget izstāde.
Izaicinājums ir veiksmīgs, kā var redzēt šie daži skaitļi.
- 142, tā ir skaitļu lidmašīna, ko Bombardier ir uzrādījis 2020. gadā.
- 452 miljoni dolāru, tas ir lielākais lidmašīnu pasūtījums 2021. gadā, ar desmit lidmašīnām jāpiegādā.
3 biznesa lidmašīnu ģimenes
Fokusēties uz būtiskām lietām, tas ir tas, ko Bombardier vēlas ar savu gaisa kuģu tehnoloģijām. Un tāpēc, ka ar gandrīz 4900 lidmašīnām apritē, šis ražotājs ir neatņemams privāto lidmašīnas izstrādes līderis, kurā reputācija ir izveidojusies.
Tie darbojas vairākās kategorijās privāto lidmašīnu: Learjet, Challenger un Global.
Global klāsts piedāvā vislielākās biznesa lidmašīnas ražošanas grupā.
Piemēram, Global 7500 šodien ir lielākais lidojums ar vienu no vislielākajiem lidojuma attālumiem. Iekļaujot vairākas telpas vienā lidmašīnā, jūs jutīsieties atpūties, pat uz tālsatiksmes lidojuma.
Challenger lidmašīnu flote ir Bombardier visvairāk pārdotā lidmašīna.
Tie ir inovāciju un tehnoloģiju apvienojums kā viņu jaunākais modelis, Challenger 3500. Tam vajadzētu pacelties 2022. gadā un tam ir brīnišķīgas iezīmes.
Visbeidzot Learjet 75 Liberty konsolidē ceļošanas komfortu, piepildot nozarei vismodernākās drošības normatīvus aeronautika. Tas padara to par neatņemamu tirgus lidmašīnu.
Dažādas Bombardier vietnes
Kas nozīmē lidmašīnu piegādi, tas noteikti ir vajadzīgas ražotnes ar augsts ražošanas apjomu.
Kanādas uzņēmumam ir centrālā biroja atrašanās vieta Monreālē. Galvenās ražotnes dažādiem Bombardier lidmašīnām atrodas Kvebekā. Tās ir 4, no kurām 2 galvenās ir:
- Piemēram, ražotne, kas veic galīgo montāžu C sērijas lidmašīnām Mirabelā, Kvebekā.
- Ražotne Saint-Laurent (Kvebekā) ražo daļas biznesa lidmašīnām.
Citas ražotnes papildina ģimenes un strādā pie lidmašīnas specifiskām daļām un detaļām, piemēram, spārniem vai korpusā. Bet arī nodrošināšanai aeronautikas apkalpes un klientu atbalstam. Šie objekti paplašinās starptautiski, vairāk nekā desmit valstīs.
Pie AEROAFFAIRES mēs esam priecīgi sadarboties un piedāvāt jums Bombardier privātas lidmašīnas. Lai uzzinātu vairāk un rezervētu savu lidojumu, aizpildiet mūsu tiešsaistes piedāvājumu vai sazinieties ar mums pa +33(0)1 44 09 91 82.“