Apraksts par SUPER GUPPY
Vēlaties uzzināt vairāk par Super Guppy?
Super Guppy ir civilais avion cargo, ko 60. gados ASV ražoja Aero Spacelines. Tas var pārvadāt aptuveni 77 tonnas lielu aprīkojumu, jo īpaši kosmosa aparatūru.
NASA pasūtīja pirmos modeļus, jo Apollo projekta ietvaros vajadzēja pārvadāt Saturn V raķetes sastāvdaļas un veselas pakāpes. To pārvadāšana ar kuģi radīja problēmas ar rūsu.
Gupiju izgatavošana
Uzņēmums Aero Spacelines nolēma būvēt “Gupijus grūtnieces”, izmantojot vecos Boeing 377 Stratocruisers. Tomēr tie bija pārāk mazi, un bija nepieciešams vēl viens lidaparāts, lai transportētu detaļas uz Kanaveralas zemesraga (Florida) palaišanas bāzi.
Pašreizējais Super Guppy tika būvēts uz Boeing KC-97 bāzes, un tam tika veiktas daudzas modifikācijas; virzuļdzinēju vietā tika uzstādīti turbopropellerdzinēji, pagarināti spārni un pastiprināts fuzelāžs. Atšķirībā no “Pregnant Guppy” pilotu kabīnē tika saglabāta hermetizācija, lai tas varētu lidot lielākā augstumā.
Lidmašīnu sāka ekspluatēt 1966. gadā, un 1979. gadā to iegādājās NASA.
Tika saražoti pieci eksemplāri. Tajā pašā laikā Aero Spacelines uzsāka lidmašīnas ražošanu Mini Guppykas bija paredzēts ārpus sliežu ceļa kravu pārvadāšanai, un Super Guppy Turbine. Turbine tika būvēts, reaģējot uz pieprasījumu no Unexcelled Corporation, kas 1967. gadā iegādājās Aero Spacelines.
Strauja attīstība
Gadu gaitā Super Guppy kļuva arvien grūtāk uzturēt. Tā galvenais trūkums bija tas, ka tā priekšgals bija jāatver manuāli un iekraušanas laikā bija jāizņem elektrības kabeļi. Tā bija ilga un darbietilpīga darbība. Turklāt kravas lidmašīna tika būvēta uz daudz vecāka lidaparāta bāzes, un dažas rezerves daļas mūsdienās vairs netiek ražotas. Tai bija arī vecmodīga pilotu kabīne ar adatu darbināmiem instrumentiem.
Septiņdesmitajos gados Aero Spacelines nonāca finansiālās grūtībās un sāka tirgoties ar Airbus.
Super Guppies 1996. gadā aizstāja ar piecām Belugas, kas bija modernākas un ātrāk izkraujamas. Pēc tam tās kļuva par muzeja eksponātiem dažādās valstīs. Viens lidaparāts tika uzticēts Ailes Anciennes Toulouse kolekcijai, bet trīs citi tika izstādīti Amerikas Savienotajās Valstīs (Tūsonā), Vācijā (Hamburgā) un Apvienotajā Karalistē (Bruntingtorpā). Pēdējo modeli joprojām ekspluatē NASA.
Vai jums nepieciešama cenu aplēse?
Piedāvājuma pieprasījumsTirdzniecības raksturojums no SUPER GUPPY
Super Guppy ir aptuveni 43 metrus garš, 15 metrus augsts, un tā spārnu platums ir 47 metri.
Tā forma ir līdzīga belugai un Boeing 747-400 LCT.
Patiesībā Beluga ir pārņēmusi kuģa priekšgala iekraušanas pusi, bet Dreamlifter – kuģa pakaļgala iekraušanas pusi Airbus (priekšējā iekraušana) un Dreamlifter – Boeing pusē (aizmugurējā iekraušana).
Novērtējiet jūsu lidojuma izmaksu tiešsaistē un saņemiet savu piedāvājumu pa e-pastu.
Tehniskās īpašības no SUPER GUPPY
Iekārta
- Būvētājs AERO SPACELINES
- Modelis SUPER GUPPY
- Kategorija Kravas lidmašīna
Praktiskā informācija
- Piloti 2
- Apkalpes personāls Nē
- Bagāžas nodalījuma tilpums 1400 m³
Performance
- Kruīza ātrums 470 km/h
- Autonomija 3 200 km
Cena
- Iegādes cena 2 200 000 €
Atklājiet mūsu tiešsaistes salīdzinātāju
AEROAFFAIRES skaitļos
Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada
20 000
pieejamie aparāti
45 000
apdrošinātie lidojumi
120 000+
pasažieri
4,9/5
klientu apmierinātība
100%
Ogļu kompensācija
Darbības joma no SUPER GUPPY
Pārvietojiet kartes centrālo punktu, pamatojoties uz sākuma pozīciju.
Galvenie ieguvumi no SUPER GUPPY
- Super Guppy darbības rādiuss ir 3200 kilometri.
- Tas var pārvadāt gandrīz 80 tonnu kravu.

Vai jums nepieciešama cenu aplēse?
Piedāvājuma pieprasījumsJautājums? Sazinieties ar mūsu komandu

Isabelle CLERC
AEROAFFAIRES izpilddirektors

François-Xavier CLERC
AEROAFFAIRES dibinātājs
Mūsu gaisa eksperti ir pieejami, lai palīdzētu jums katrā jūsu rezervācijas posmā.