NEGAIDĒJIET, LAI REZERVĒTU SAVUS LIDOJUMUS VASARAS SEZONAI!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Koronavīruss: kā pielāgojas biznesa aviācija?

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Koronavīrusa covid-19 epidēmija būtiski ietekmē pasaules gaisa satiksmi. Komerciālās aviosabiedrības ir apstājušās un saskaras ar vēl nepieredzētu krīzi. Arī biznesa aviācija ir cietusi, bet ir pielāgojusies, lai turpinātu savu darbību.

jet d’affaires: labākais veids, kā sevi aizsargāt

Epidēmijas laikā jāizvairās no lidmašīnām ar slēgtām telpām un pārpildītiem lidostu termināļiem. Privātās lidmašīnas ir kļuvušas par ideālu risinājumu ceļošanai pilnīgā drošībā.
Biznesa lidmašīnu aviosabiedrības un privātie termināļi ir pieņēmuši jaunus higiēnas pasākumus, lai varētu turpināt droši pārvadāt pasažierus. Arī personāls ir apmācīts atpazīt simptomus un zināt, kā reaģēt.
Turklāt, ņemot vērā to, ka visas aviosabiedrības ir pārtraukušas darboties savos komerciālajos maršrutos, šķiet, ka biznesa aviācija kļūst par pēdējo iespējamo aviopārvadājumu iespēju.

Biznesa aviācijas nozares dalībnieki ir pielāgojuši savu darbību

Kovid-19 koronavīrusa epidēmija atklāj, cik svarīga loma krīzes situācijās var būt privātajām lidmašīnām. Visi, kas iesaistīti biznesa aviācijā, ir mobilizējušies, lai palīdzētu cīņā pret pandēmiju.
Privātos reaktīvos lidaparātus ar lielām durvīm var pārveidot par gaisa ātrās palīdzības automašīnām pacientu pārvadāšanai. Piemēram, Piaggio P180 Avanti kopš krīzes sākuma Francijā un Eiropā ir veicis lielu skaitu medicīniskās evakuācijas lidojumu.
Privātās lidmašīnas ir arī risinājums cilvēkiem, kas nonākuši ārzemēs, jo ir slēgtas robežas un samazinājies regulāro lidojumu skaits. AEROAFFAIRES palīdzēja repatriēt Maurīcijā un Senbertelemī iesprostotos pilsoņus.
Visbeidzot, īpaši pielāgoti lidojumi ļauj ātri un pēc iespējas tuvāk galamērķim nogādāt medicīnisko aprīkojumu. Kamēr starptautiskie kravu pārvadājumu uzņēmumi galvenokārt veic regulārus lidojumus uz lieliem kravu pārvadājumu centriem, individualizētā aviācija ļauj pārvadāt preces uz mazām reģionālām lidostām.
Dažas privātās lidmašīnas ar kravas durvīm ir aprīkotas, lai pārvadātu medicīnas aprīkojumu. Piemēram, AEROAFFAIRES ir pārvadājis ātrās palīdzības mašīnas no Indijas.

Atceltos lidojumus daļēji kompensē jauni pasūtījumi

Februāra beigās un marta sākumā bija vērojams straujš rezervāciju pieaugums. Tas galvenokārt bija saistīts ar pieprasījumiem pēc neatliekamās repatriācijas laikā, kad valstis visā pasaulē slēdza savas robežas.
Pieaug arī pieprasījums pēc vols sanitaires vai rapatriement sanitaire. Medicīnisko lidmašīnu fraktēšana dod iespēju atsevišķās slimnīcās samazināt darbinieku skaitu. Ļoti liels ir arī pieprasījums pēc kravas lidmašīnām. Valstis visā pasaulē sūta medicīnisko aprīkojumu. Vajadzība pēc transport de fret gaisa transporta nekad nav bijusi lielāka.

Mēs arī redzam, ka parādās jauni klienti, kas nekad iepriekš nav lidojuši ar privātu lidmašīnu. Ričards Zahers (Richard Zaher), kādas amerikāņu privāto lidmašīnu kompānijas izpilddirektors, saka: “Mūsu lojālākie klienti ceļo ar privāto lidmašīnu kā parasti. Tomēr mēs novērojam klientu pieplūdumu, no kuriem lielākā daļa nekad iepriekš nav lidojuši ar biznesa reaktīvo lidmašīnu. Šajos nemierīgajos un nedrošajos laikos daudzi ir gatavi maksāt vairāk, lai apietu komerciālās lidostas.

Izpilddirektors skaidro, ka šo kompensāciju nosaka divi galvenie faktori. Pirmais ir klientu bailes no lidojuma apstākļiem komerciālajos maršrutos, un tā vietā viņi izvēlas privātos lidojumus prom no pūļiem. Otrais faktors ir pasažieri ārkārtas situācijās, un tas attiecas uz repatriācijas lidojumiem.


Tomēr arī šajā nozarē ir daudz atcelto reisu. Daudzi uzņēmumi ir atcēluši savus darījumu braucienus. Turīgi tūristi ir atcēluši savas brīvdienas. Arī sporta komandām bija jāatsakās no ceļojumiem uz spēlēm.

Location Pilatus PC24 EVASAN Médical Air Ambulance
Fotoattēls: Pilatus

Mainīgie noteikumi apgrūtina lidojumu plānošanu

Valstis, gaisa transporta regulatori un lidostas regulāri maina savus noteikumus. Ir grūtāk nekā parasti saņemt lidojumu atļaujas gaisa pārvadājumu starpniekiem.
Turklāt noteikumi dažādās valstīs atšķiras. Piemēram, dažas Eiropas valstis, piemēram, Bulgārija un Šveice, aizliedz pasažieriem ielidot no Francijas.
Kopumā, lai varētu ceļot ar privāto lidmašīnu, jums ir jāspēj pierādīt, ka jūsu galvenā dzīvesvieta ir galamērķī, ka neesat inficēts ar covid-19 vai ka jums ir īpaša atļauja, piemēram, esat ārsts.

Lidostas slēgtas, bet joprojām pieejamas

Daudzas lidostas drošības apsvērumu dēļ ir nolēmušas slēgt savas durvis un aizliegt komerciālo satiksmi. Tomēr lielākā daļa no tām joprojām ir pieejamas lidojumiem, kas saistīti ar pacientu medicīnisko transportu vai kravu pārvadājumiem.
Parīzes Orlī lidosta, viena no tām ir plus grands aéroports d’Europe, ir slēgta pasažieriem, bet turpina uzņemt privātās lidmašīnas pacientu pārvadāšanai. Parīzes-V lidostaatrkopš krīzes sākuma ir kļuvusi par galveno kravu pārvadājumu centru. Svētdien, 19. aprīlī, tā uzņēma pasaulē lielāko kravas lidmašīnuAntonov An-225. Ar šo lidmašīnu, ko bija nofraktējis privāts uzņēmums, tika ievestas vairāk nekā 150 tonnas medicīnas aprīkojuma, tostarp 8 miljoni masku. Piedalīšanās transport du vaccin contre le coronavirus loģistikā arī ir viens no izaicinājumiem, ar ko šodien saskaras lidostas.

Uzņēmējdarbības aviācija pēc epidēmijas atveseļošanos

Tāpat kā visas nozares, arī uzņēmējdarbības aviāciju ir skārusi šī pandēmija. Kā skaidro Honkongā bāzētas privāto lidmašīnu kompānijas izpilddirektors Tangs, valda vispārējas bažas: “Tā kā arvien vairāk valstu slēdz savas robežas, būs arvien grūtāk izmantot lidmašīnas, pat privātās lidmašīnas,” viņš pauž bažas.

Tomēr šis sektors ir spējis pielāgoties, un tagad tam ir nozīmīga loma centienos apturēt kovid-19 koronavīrusu. Pielāgotu lidojumu nozares elastīgums ļaus tai atgūties pēc krīzes. Privātie lidaparāti veicinās globālās ekonomiskās aktivitātes atveseļošanos. Uzņēmumiem un augstākā līmeņa vadītājiem būs jāceļo vairāk nekā pirms krīzes. Un privātās lidmašīnas vairāk nekā jebkad agrāk būs risinājums drošai pārvietošanai.