NESTEIDZIETIES AR ZIEMAS SEZONAS LIDOJUMU REZERVĒŠANU!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Kas ir tikšanās un sagaidīšana?

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Ko darīt, ja jūs varētu izvairīties no nebeidzamajām rindām, administratīvajām formalitātēm un stresa lidostās? Pakalpojums “Satikšanās un sagaidīšana” revolucionāri maina jūsu ceļošanas pieredzi, piedāvājot jums personalizētu sagaidīšanu un pilnīgu palīdzību no ierašanās brīža.

Šajā rakstā AEROAFFAIRES iepazīstina jūs ar šo pakalpojumu, kas vienkāršo jūsu ceļojumu, pateicoties pilnīgam pakalpojumu klāstam, kas ļaus jums aizmirst par dažādiem ar ceļošanu saistītiem ierobežojumiem, piemēram, gaidīšanu muitā, rindā pie reģistrācijas utt.

Nekādas gaidīšanas vai loģistikas problēmas!

Iepazīstinām ar Meet & Greet: VIP sagaidīšanas lidostā pakalpojums

Daudziem ceļotājiem ierašanās lidostā var būt stresa avots, jo īpaši ārvalstu viesiem, kas saskaras ar valodas barjeru, kultūras atšķirībām vai administratīvajām formalitātēm. Tieši šeit nāk klāt Meet & Greet – personalizēts sagaidīšanas pakalpojums, kas ir izstrādāts, lai padarītu jūsu sagaidīšanu netraucētu un patīkamu.

Burtiski tulkojot kā “sagaidīt un satikt”, šis augstākās klases pakalpojums piedāvā jums individuāli pielāgotu palīdzību no brīža, kad izkāpjat no lidmašīnas. Tas ir pieejams lidostās un FBO (fiksēto bāzu operatori, privātie termināļi), un tas ir līdzīgs lidostas konsjerža pakalpojumam, kur viss ir paredzēts jūsu ērtībām.

Ieguvumi ietver

  • Individuāla sagaidīšana: ierodoties lidostā, jūs sagaida īpaši izredzēti saimnieki vai saimnieces, kas jums palīdzēs ik uz soļa.
  • Laika ietaupījums: prioritāte muitā, ātrāka palīdzība formalitāšu kārtošanā.
  • Praktiski pakalpojumi: bagāžas nesējs, prioritāra jūsu personīgo mantu savākšana, pavadīšana līdz jūsu transportlīdzeklim vai šoferim.
  • Elastīgums: pieejams gan ielidošanas, gan izlidošanas brīdī, gan komerciāliem, gan privātiem lidojumiem.

Iedomājieties, ka par jums, tiklīdz izkāpjat no lidmašīnas, rūpējas aģents, kurš nokārto visu: formalitātes, bagāžu un pat aizved jūs līdz jūsu automašīnai, kas novietota uz skrejceļa. Nekādu labirintu termināļos vai garas gaidīšanas!

Meet & Greet ir ideāli piemērots prasīgiem ceļotājiem, ģimenēm vai biznesa ceļotājiem un iemieso mākslu ceļot bez ierobežojumiem.

Kādas ir Meet & Greet pakalpojuma priekšrocības?

Individuāla sagaidīšana, lai ceļojums būtu bez stresa

Viena no mūsu Meet & Greet partneru aģentiem dodas uz klienta komerciālā reisa ielidošanas lidostu.

Viņš sagaidīs klientus tieši tad, kad tie izkāps no lidmašīnas, un aizvedīs viņus uz ātrās satiksmes rindu, lai nokārtotu lidostas formalitātes (drošības kontrole, bagāžas saņemšana).

Ceļojuma gadījumā, kas apvieno komerciālo un privāto lidojumu, aģents jūs aizvedīs uz privāto atpūtas zāli, kur jūs varēsiet ērti gaidīt, kamēr autovadītājs sagatavosies jūs aizvest uz biznesa aviācijas termināli (FBO), lai nokļūtu nākamajā lidojumā. Ja jūsu lidmašīna jau ir ielidojusi, transfērs notiek nekavējoties.

Aģents arī koordinē savu darbību ar šoferi, lai nodrošinātu netraucētu pārsēšanos bez gaidīšanas.

Ietaupiet laiku

Pateicoties šim pakalpojumam, jūs varat :

  • Saīsināt tranzīta laiku līdz 30 minūtēm pirms pacelšanās privāto reaktīvo lidmašīnu izlidošanai.
  • Izvairīties no rindām, paātrinot reģistrāciju un pārbaudi.
  • Izbaudīt ātru pārsēšanos starp komerciālajām lidostām un biznesa termināļiem (piemēram, Roissy CDG → Le Bourget).

Pilnīga palīdzība lidostā

Saimnieki un viesmīles pavada jūs no sākuma līdz beigām: no reģistrācijas zāles līdz iekāpšanas vārtiem, paātrinot kontroles un drošības dienestu darbību. Tādējādi jūs saņemat personalizētu aprūpi un esat pilnīgi mierīgs.

Tikai no jums ir atkarīgs, kādus personalizētus pakalpojumus izvēlēties, kas vislabāk atbilst jūsu vajadzībām.

Pieejams lielākajās starptautiskajās lidostās

Šis pakalpojums ir pieejams gandrīz visās lidostās(Parīzē, Bovē, Nicā, Ibizā, Maiami u. c.) VIP lidojumiem ar privātajām lidmašīnām, biznesa pasažieriem vai pat grupu lidojumiem.

Tas ir pieejams arī starp komerciālajām un biznesa lidostām, lai, piemēram, veiktu jūsu transfēru.

Gadījuma izpēte: netraucēts transfērs bez stresa

Ņemsim par piemēru amerikāņu uzņēmēju, kurš vispirms ar komerciālo reisu dodas uz Parīzi.

Kad viņš ierodas Parīzes Roissy CDG lidostā, viņam jādodas uz Le Bourget, lai ar privāto lidmašīnu nokļūtu Nicā.

Lai ietaupītu laiku un pēc garā un nogurdinošā ceļojuma, viņš rezervēja sagaidīšanas un sagaidīšanas pakalpojumu, ierodoties Roissy lidostā.

Tādējādi viņiem ir daudz vieglāk nokārtot muitas formalitātes un savākt bagāžu, un pēc tam pārcelties uz Le Buržē, par to neuztraucoties! Tas ir VIP pakalpojums lidmašīnā.

Ultra VIP sagaidīšanas un sagaidīšanas iespēja: Konfidencialitāte un prestižs

Ir arī īpaši VIP tikšanās un sagaidīšanas iespējas. Tie ietver privātas atpūtas telpas: 200. salons Roissy-Charles de Gaulle lidostā un 500. salons Orly lidostā.

Izvēloties šo pakalpojumu, jūs nodrošināsiet sev piekļuvi oficiālajām atpūtas telpām visaugstākajā konfidencialitātē. Tam ir daudz priekšrocību:

  • Jūs nogādās ar privātu šofera vadītu automašīnu no skrejceļa līdz saloniem;
  • Īpašs konsjeržs paņems jūsu bagāžu;
  • Drošības pārbaudes tiek veiktas pašā salonā;
  • Šīs prestižās oficiālās atpūtas telpas ir aprīkotas ar bāru, bufetu, TV, platjoslas interneta pieslēgumu utt.

Kredīts : @AeroSchool

Sagaidīšanas un sagaidīšanas pakalpojumu piemēri

Sagaidīšanas un sagaidīšanas pakalpojums piedāvā personalizētu palīdzību visos ceļojuma posmos, lai nodrošinātu netraucētu ielidošanu vai izlidošanu. Šeit ir tikai daži mūsu piedāvāto pakalpojumu piemēri:

  • Personalizēta sagaidīšana lidostā – īpašs aģents jūs sagaidīs, tiklīdz izkāpsiet no lidmašīnas, ar vārda plāksni vai diskrētu norādi.
  • Palīdzība formalitāšu kārtošanā – netraucēta vadība drošības pārbaudēs, muitas un imigrācijas procedūrās.
  • Bagāžas atgūšana – aktīva palīdzība, lai atrastu, atgūtu un transportētu jūsu bagāžu, pat ja tā ir tranzītā vai pazaudēta.
  • Ātra savienošana ar pārsēšanos – pavadīšana uz pārsēšanās reisu vai transportlīdzekli bez stresa un apbraukšanas.
  • Pasažieru un viesmīļu pakalpojumi – tūlītēja palīdzība, tiklīdz atstājat termināli, lai iekrautu bagāžu vai novietotu transportlīdzekli.
  • Privāts VIP transfērs – augstākās klases transporta organizēšana uz jūsu viesnīcu, villu vai tikšanās vietu ar profesionālu šoferi.
  • Attālināta bagāžas reģistrācija – Pēc pieprasījuma jūsu bagāžu var paņemt no jūsu mājām vai viesnīcas un reģistrēt tieši aviokompānijā.
  • Pakalpojums no vārtiem līdz vārtiem – Pilnīga savākšana starp divām lidmašīnām, neatstājot lidostas apsargāto zonu.

“Meet and Greet” ir ideāli piemērots ceļotājiem tranzītā, ģimenēm, cilvēkiem ar ierobežotām pārvietošanās spējām vai tiem, kas vienkārši vēlas saņemt visaugstākā līmeņa pakalpojumus, un ar to lidostas formalitātes kļūst par vienkāršu formalitāti.

Kādas ir “Meet and Greet” uzņēmēju un viesmīļu īpašības?

“Meet & Greet” uzņēmējas un viesmīles tiek rūpīgi atlasītas, ņemot vērā viņu profesionalitāti un spēju piedāvāt izcilu apkalpošanu. Viņu uzdevums? Nodrošināt jums netraucētu, patīkamu un bezstresa pieredzi no brīža, kad ierodaties lidostā.

Viņu stiprās puses:

  • Laipni un smaidoši – viņi zina, kā no pirmā kontakta brīža nomierināt ceļotājus.
  • Diskrēti un efektīvi – viņi paredz jūsu vajadzības, vienlaikus respektējot jūsu telpu.
  • Daudzvalodība – apmācīti runāt jūsu valodā, viņi atvieglo saziņu.
  • Pieejami 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā – ar viņiem var sazināties jebkurā diennakts laikā visu gadu.
  • Personalizēts gids – viņi jūs soli pa solim izvedīs pa lidostu, atvieglojot jūsu ceļojumu.
  • Atbilstība drošības standartiem – garantēts pakalpojums saskaņā ar spēkā esošajiem noteikumiem.

Pateicoties viņu kompetencei, jūsu formalitātes tiek paātrinātas, par jūsu bagāžu tiek parūpēts un ceļojums tiek optimizēts. Īsts laika ietaupījums un miers!

Kā es varu rezervēt sagaidīšanas un sagaidīšanas pakalpojumu ar AEROAFFAIRES?

Vai jums nepieciešams individuāli pielāgots lidojums vai vairāk informācijas?

AEROAFFAIRES ekspertu komanda ir gatava atbildēt uz visiem jūsu jautājumiem, sniegt jums padomu un palīdzēt organizēt jūsu ceļojumu ar lidmašīnu.

Sazinieties ar mums jau šodien pa tālruni

Jūs varat arī saņemt bezmaksas individuālu piedāvājumu, aizpildot mūsu tiešsaistes veidlapu.

Mēs apsolām, ka ātri sazināsimies ar jums un piedāvāsim jūsu vajadzībām pielāgotu risinājumu.

  • Kāda veida ceļotāji var izmantot sagaidīšanas un sagaidīšanas pakalpojumu?

    Sagaidīšanas un sagaidīšanas pakalpojums ir paredzēts visiem ceļotājiem, kas vēlas optimizēt savu laiku un komfortu, gan dodoties darījumu braucienos, gan luksusa ceļojumos, gan sarežģītos lidostas transfēros. Tas ir īpaši noderīgs uzņēmējiem, slavenībām, ģimenēm ar bērniem vai cilvēkiem ar kustību traucējumiem.

  • Vai tikšanās un sagaidīšana ir pieejama tikai komerciālos lidojumos?

    Nē, šis pakalpojums ir pieejams arī privāto lidmašīnu pasažieriem, jo īpaši pārsēšanās laikā starp komerciālo lidostu un FBO (biznesa aviācijas termināli). To var organizēt arī pārsēšanos starp diviem privātiem reisiem vai starp komerciālu reisu un privātu reisu.

  • Kā rezervēt tikšanās un sagaidīšanas pakalpojumu?

    Rezervācijas parasti tiek veiktas, izmantojot specializētus pakalpojumu sniedzējus, piemēram, AEROAFFAIRES, – tiešsaistē, pa tālruni vai e-pastu. Lai garantētu pieejamību, ir ieteicams plānot iepriekš, jo īpaši starptautiskiem ceļojumiem vai sezonas laikā.

  • Kādās valodās runā tikšanās un sagaidīšanas viesi?

    Saimnieki un viesmīļi bieži vien runā vairākās valodās un ir apmācīti sagaidīt pasažierus viņu dzimtajā valodā. Visbiežāk lietotās valodas (angļu, franču, spāņu u. c.) parasti tiek nodrošinātas, taču pēc pieprasījuma ir iespējams pieprasīt pavadoni, kas runā kādā konkrētā valodā.

  • Vai pakalpojums ietver palīdzību cilvēkiem ar kustību traucējumiem?

    Jā, “sagaidīt un satikt” var ietvert īpaši pielāgotu palīdzību cilvēkiem ar kustību traucējumiem, piemēram, individuālu pavadoni, ratiņkrēslu vai bagāžas nesēju. Vienkārši norādiet šīs vajadzības, veicot rezervāciju.

  • Vai jūs varat pielāgot tikšanās un sagaidīšanas pakalpojumus savām vajadzībām?

    Pilnīgi noteikti! Pakalpojums ir elastīgs: jūs varat izvēlēties saņemt palīdzību tikai pie muitas, transfēru ar privātu automašīnu, bagāžas saņemšanu vai pilnīgu aprūpi “uz klāja”. Daži augstākās klases pakalpojumi ietver pat piekļuvi privātām VIP atpūtas telpām.

  • Vai ir lidostas, kurās tikšanās un sagaidīšana nav pieejama?

    Šis pakalpojums ir pieejams lielākajā daļā lielāko starptautisko lidostu (Parīzes CDG, Nicas, Maiami u. c.) un daudzās FBO. Tomēr dažās reģionālajās vai ļoti mazās lidostās tas var nebūt pieejams. Ieteicams noskaidrot pieejamību pie pakalpojuma sniedzēja.

  • Vai tikšanās un sagaidīšana ir saderīga ar grupu lidojumiem?

    Jā, ir formulas, kas pielāgotas grupām – gan darījumu braucieniem, gan pasākumiem, gan ģimenēm. Pakalpojumi var ietvert grupas sagaidīšanu, īpašus transfērus vai vienkāršotu formalitāšu kārtošanu vairākiem pasažieriem.

  • Kādas ir vidējās sagaidīšanas un sagaidīšanas pakalpojuma izmaksas?

    Cenas atšķiras atkarībā no pakalpojuma (VIP līmenis, ilgums, cilvēku skaits utt.) un lidostas. Pamata palīdzība (paātrinātā procedūra un bagāžas saņemšana) ir lētāka nekā pakete, kas ietver privātu atpūtas zāli un īpašu autovadītāju. Lai iegūtu precīzu cenu, lūdziet individuālu piedāvājumu.

  • Vai pakalpojums ir pieejams 24/7?

    Kopumā jā. Pakalpojumu sniedzēji piedāvā palīdzību jebkurā laikā, tostarp naktī un svētku dienās, jo īpaši privāto lidojumu vai vēlu ielidojošo starptautisko reisu gadījumā. Tomēr dažiem pakalpojumiem (piemēram, VIP atpūtas telpām) var būt ierobežots darba laiks.

  • Kā lidostā satikt uzņēmēju/viesmīli?

    Saimnieks jūs gaidīs noteiktā tikšanās vietā (pie lidmašīnas izejas, iekāpšanas vārtiem, bagāžas nodalījumā u. c.), bieži vien ar uzrakstu ar jūsu vārdu. Lai izvairītos no kavēšanās, ieteicams norādīt informāciju par savu lidojumu (numurs, ielidošanas laiks).

  • Vai tikšanās un sagaidīšana garantē paātrinātu nokļūšanu lidojuma kavēšanās gadījumā?

    Saimnieki pielāgojas kavējumiem un attiecīgi pielāgo pakalpojumu. Tomēr ilgstošas kavēšanās gadījumā var tikt ietekmēti atsevišķi pakalpojumi (piemēram, transfēri vai privātās atpūtas telpas). Vislabāk ir pēc iespējas ātrāk informēt pakalpojumu sniedzēju.

  • Vai es varu izmantot sagaidīšanas un sagaidīšanas pakalpojumu bez iepriekšēja rezervējuma?

    Mēs stingri iesakām nepaļauties uz pēdējā brīža pieejamību, jo īpaši lielākajās lidostās. Lai saņemtu optimālu pakalpojumu, rezervējiet biļetes iepriekš, vēlams, vienlaicīgi ar lidojuma biļeti.

  • Vai pakalpojums ietver arī pavadīšanu uz viesnīcu vai galamērķi?

    Jā, daži piedāvājumi piedāvā privātu auto transportu uz viesnīcu, villu vai tikšanās vietu. To var apvienot ar citiem pakalpojumiem, piemēram, naktsmītnes rezervāciju vai auto nomu.

  • Kādas ir atšķirības starp klasisko tikšanos un sagaidīšanu un īpaši VIP pakalpojumu?

    Klasiskais pakalpojums ietver pamata palīdzību (muita, bagāža, transfēri), savukārt ultra VIP pakalpojums piedāvā ekskluzīvus pakalpojumus: piekļuvi privātām atpūtas telpām, automašīnu uz skrejceļa, personīgo konsjeržu un pilnīgu konfidencialitāti.