NEGAIDĒJIET, LAI REZERVĒTU SAVUS LIDOJUMUS VASARAS SEZONAI!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Kas ir tikšanās un sagaidīšana?

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Vai esat kādreiz dzirdējuši par “satikšanos un sagaidīšanu “? Šajā rakstā AEROAFFAIRES iepazīstina jūs ar šo pakalpojumu, kas vienkāršo jūsu ceļojumu, piedāvājot pilnu pakalpojumu klāstu, kas ļaus jums aizmirst dažādus ar ceļošanu saistītus ierobežojumus, piemēram, gaidīšanu muitā, gaidīšanu rindā pie reģistrācijas… šos garos un nogurdinošos posmus!

Sagaidīšanas un sagaidīšanas prezentācija

Dažiem cilvēkiem ierašanās lidostā rada satraukumu vai laika izšķiešanu. Īpaši tas var attiekties uz ārvalstu viesiem kultūras atšķirību, noteikumu, valodas u. c. dēļ.

Kā jūs jau, iespējams, sapratāt, “sagaidīt un satikt” ir personisks VIP pakalpojums. Tas piedāvā jums profesionālu sagaidīšanu lidostās, tādēļ tā tulkojums franču valodā: “rencontrer et saluer”.

Citiem vārdiem sakot, tas ir personisks VIP pakalpojums, ko jūs varat iegādāties sev. Tas ir pieejams lidostās un FBO.

Runājot sīkāk, tas ir augstākās klases pakalpojums, kas dara visu iespējamo, lai piedāvātu jums individuāli pielāgotus risinājumus – savā ziņā tas ir kā konsjerža pakalpojums. Saimnieki un saimnieces jūs sagaida, tiklīdz jūs ierodaties lidostā. Viņi būs kopā ar jums ik uz soļa, piedāvājot jums virkni priekšrocību, piemēram, prioritāru muitošanu, bagāžas nesēju, prioritāru bagāžas saņemšanas pakalpojumu u. c. risinājumus, kas atvieglo dzīvi!

Piemēram, ielidojot lidmašīnā, mēs jums palīdzēsim nokļūt no lidmašīnas durvīm līdz autovadītājam, kas gaida ārpusē uz skrejceļa.

Laika taupīšana

Mūsu Meet&Greet partneru aģents dodas uz klienta komerciālā reisa ielidošanas lidostu. Viņš sagaidīs klientu, kad viņš izkāps no lidmašīnas, un aizvedīs viņu uz paātrinātā režīma rindu, lai nokārtotu lidostas formalitātes (drošības kontrole, bagāžas saņemšana). VIP sagaidīšanas un sagaidīšanas gadījumā viņš aizved klientus uz privātu atpūtas zāli, kamēr viņi gaida taksometru, kas aizvedīs viņus uz nākamā privātā reisa izlidošanas FBO, ja lidmašīna vēl nav ieradusies. Pēc tam aģents aizvedīs viņus uz taksometru zonu un saskaņos ar šoferi, kas aizvedīs viņus uz izlidošanas FBO

Tas ļauj ietaupīt ievērojamu laiku un ierasties lidostā tikai 30 minūtes pirms lidmašīnas pacelšanās, ja tā ir izlidošana.

Tādējādi mūsu saimniekiem un saimniecēm ir laiks, lai pavadītu jūs no reģistrācijas zāles līdz iekāpšanas vārtiem, ātrāk jūs reģistrētu un rekordīsā laikā izvestu cauri drošības kontrolei un skrīningam. Jūsu ziņā ir izvēlēties personalizētus pakalpojumus, kas atbilst jūsu vajadzībām.

Šis pakalpojums ir pieejams gandrīz visās lidostās (Paris, Beauvais , Nice, Ibiza, Miami u.c.) VIP lidojumiem ar privātajām lidmašīnām, biznesa pasažieriem vai pat vols de groupe. Tā ir pieejama arī starp komerciālajām un biznesa lidostām, piemēram, jūsu transfēram.

Ņemsim par piemēru amerikāņu uzņēmēju, kurš vispirms ar komerciālo reisu dodas uz Parīzi. Kad viņš ierodas Parīzes lidostā Roissy CDG, viņam ir jādodas uz lidostu Bourget lai ar privāto lidmašīnu nokļūtu Nicā. Lai ietaupītu laiku, kā arī pēc garā un nogurdinošā ceļojuma, viņš ir rezervējis sagaidīšanas un sagaidīšanas pakalpojumu, ierodoties Roissy lidostā. Tas ļauj viņam daudz vieglāk iziet cauri muitai un bagāžas saņemšanai, un pēc tam pārcelties uz Le Buržē, par to neuztraucoties! Tas ir VIP pakalpojums lidmašīnā.

Ir arī ultra VIP tikšanās un sagaidīšana. Tie ir privātie saloni: 200. salons Roissy-Charles de Gaulle lidostā un 500. salons Orly lidostā. Izvēloties šo pakalpojumu, jūs nodrošināsiet sev piekļuvi oficiālajām atpūtas telpām vislielākajā slepenībā. Priekšrocību ir daudz:

  • Jūs no skrejceļa uz atpūtas telpām tiekat nogādāts ar privātu šofera automašīnu
  • Konsjeržs paņems jūsu bagāžu,
  • Drošības pārbaudes tiek veiktas pašās atpūtas telpās.
  • Šajās prestižajās oficiālajās atpūtas telpās ir bārs, bufete, televizors, ātrgaitas interneta pieslēgums utt.

jet d'affaires
Credit : @AeroSchool

Satikšanās un sagaidīšanas pakalpojumu piemēri

  • Pasažieru sagaidīšana, tiklīdz viņi ierodas lidostā,
  • Pasažieru nogādāšana līdz viņu automašīnai vai otrajam reisam,
  • Palīdzēt pasažieriem savākt bagāžu,
  • Palīdzēt pasažieriem veikt muitas procedūras un obligātās drošības pārbaudes,
  • Organizēt nesēju un apkalpotāju pakalpojumus,
  • VIP transporta organizēšana līdz jūsu viesnīcai vai villai ar privātu vadītāju,
  • Savākt bagāžu no jūsu apmešanās vietas un reģistrēt to pie aviosabiedrības letes.
  • Pakalpojumi lidmašīnā

Sagaidīšanas un sagaidīšanas viesmīļu īpašības

Sagaidītājas un viesmīles tiek pieņemtas darbā saskaņā ar šai profesijai raksturīgiem kritērijiem. Viņām jāspēj pagarināt jūsu izcilības mirkli, esot diskrētām, smaidīgām, laipnām un efektīvām. Viņi ir pieejami pēc pieprasījuma jebkurā diennakts laikā visu gadu. Saimnieki lidostā darbojas kā gidi.

Sagaidīšanas un sagaidīšanas pakalpojumi garantē netraucētu, ātru un vienkāršu ceļojuma pieredzi. Vienlaikus tiek ievēroti spēkā esošie drošības noteikumi. Viņi nodrošina, ka par visu tiek pienācīgi gādāts. Visi mūsu uzņēmēji ir apmācīti sagaidīt jūs jūsu dzimtajā valodā!

Ja jums ir kādi īpaši pieprasījumi, vēlaties saņemt vairāk informācijas vai cenu piedāvājumu, mūsu lidojumu eksperti AEROAFFAIRES ir jūsu rīcībā! Nevilcinieties sazināties ar mums, lai organizētu savu lidojumu. Mēs ar prieku atbildēsim uz jūsu pieprasījumu pēc iespējas ātrāk. Jūs varat sazināties ar mums pa tālruni +33144099182, pa e-pastu: charter@aeroaffaires.com vai aizpildiet savu devis en ligne lai saņemtu bezmaksas piedāvājumu!