NESTEIDZIETIES AR ZIEMAS SEZONAS LIDOJUMU REZERVĒŠANU!

Piedāvājuma pieprasījums
Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Jūras kravu pārvadājumi un gaisa kravu pārvadājumi

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Preču nogādāšanai no punkta A uz punktu B ir vairāki transporta veidi. Daži no izplatītākajiem ir gaisa, jūras, autoceļu un dzelzceļa transports. Katram no tiem ir savas īpatnības, jo ar tiem nepārvadā viena veida preces. AEROAFFAIRES skaidro jūras kravu pārvadājumu un gaisa kravu pārvadājumu priekšrocības un ierobežojumus.

Kas ir jūras kravu pārvadājumi?

Jūras kravu pārvadājumi ir preču transportēšana ar kuģi. Tas ir vissvarīgākais transporta veids, ar ko pārvadā preces starptautiskā mērogā.

Saskaņā ar Francijas Transporta un loģistikas uzņēmumu savienības TLF datiem 80 % no kopējā preču apjoma pasaulē tiek pārvadāti pa jūru, un 72 % Francijas importa tiek veikti šādā veidā. Starptautiskās jūras tirdzniecības apjoms ir pieaudzis no 550 miljoniem tonnu 1950. gadā līdz 5,5 miljardiem tonnu 2022. gadā, kas ir 4,5 % pieaugums gadā.

Jūras tirdzniecības apjoma pieaugumu jo īpaši var skaidrot ar muitas nodokļu samazināšanu un konteineru izmantošanu, kas ievērojami samazināja kuģu iekraušanas un izkraušanas laiku.

Jūras kravu pārvadājumu priekšrocības

Jūras tirdzniecība ir globalizācijas procesa centrā vairāku iemeslu dēļ:

  • Tās samazina kopējās transporta izmaksas,
  • Kuģi spēj pārvadāt lielus preču apjomus, pateicoties konteinerizācijai, kas ļauj tās pārvadāt standartizētos konteineros. Tas nodrošina reālu produktivitātes pieaugumu.
  • Tie ļauj uzņēmumiem gūt apjomradītus ietaupījumus, kas nozīmē, ka, palielinot apjomu, samazinās produkta vienības izmaksas.
  • Kuģi ir gatavi izturēt ekstremālus laikapstākļus.
  • Kuģniecība ir videi visdraudzīgākais transporta veids. Tā rada piecas reizes mazāk CO2 emisiju nekā autotransports un 13 reizes mazāk nekā gaisa transports.

Jūras kravu pārvadājumu ierobežojumi

Tāpat kā visiem transporta veidiem, arī jūras kravu pārvadājumiem ir savi ierobežojumi. Tā ir lēna metode, kas dažkārt neļauj ievērot piegādes termiņus un uzraudzīt precīzu tranzīta preču atrašanās vietu. Svarīgi ir arī citi ārējie faktori, piemēram, pirātisma draudi vai vēlme iegūt jūru un okeānu resursus, kas izraisa konfliktus starp valstīm.

Jūras transportu parasti izmanto uzņēmumi, kas pārvadā lielus preču apjomus. Tas ir diezgan lēns transporta veids, bet ideāli piemērots beramajiem pārvadājumiem, piemēram, ogļu, minerālu, graudaugu u. c. kravu pārvadājumiem.

Kas ir gaisa kravu pārvadājumi?

Saskaņā ar Starptautiskās civilās aviācijas organizācijas (ICAO) datiem aviopārvadājumi ietver visas preces, ko pārvadā ar gaisa transportu, izņemot bagāžu. Šis transporta veids 2021. gadā piedzīvoja ļoti strauju izaugsmi. Patiesībā 2021. gadā, salīdzinot ar 2020. gadu, pasaules gaisa pārvadājumu apjoms palielinājās par gandrīz 19 %. Kopš veselības krīzes lai kompensētu pasažieru trūkumu lidojumos, aviosabiedrības ir organizējušas lidojumus tieši preču pārvadājumiem. Kopš tā laika pieprasījums pēc šī transporta veida ir turpinājis pieaugt, un tieši šajā kontekstā pasaules kravas gaisa kuģu flote no šā brīža līdz 2039. gadam palielināsies par 60 %.

Lidosta Roissy Charles de Gaulle ir otrā lielākā kravu pārvadājumu lidosta Eiropā.

Foto: AEROAFFAIRES

Gaisa kravu pārvadājumu priekšrocības

Galvenā gaisa kravu pārvadājumi priekšrocība ir tā, ka tas ir ātrākais preču transportēšanas veids. Tam ir daudz priekšrocību:

  • Tas ļauj preces transportēt steigā. To izvēlas sūtījumiem, kuriem nepieciešams īss piegādes laiks lielos attālumos.
  • Turklāt preces tiek pārvadātas standartizētos konteineros, kuru forma atbilst lidmašīnas korpusa izliekumam.
  • Privātās aviācijas gadījumā maršrutu izvēlas klients, kuram ir plašāka lidostu izvēle.
  • kravu pārvadājumi ļauj pārvadāt bīstamas preces un reglamentētus produktus, kas ir aizliegti pasažieru lidojumos.
  • Tas ļauj uzņēmumiem dominēt konkurencē ar ātrāku pakalpojumu nekā konkurentiem.
  • Gaisa kravu pārvadājumi ir starptautiski, un tiem ir lielisks ģeogrāfiskais pārklājums.

Gaisa kravu pārvadājumu ierobežojumi

Tāpat kā jūras kravu pārvadājumiem, arī gaisa kravu pārvadājumiem ir savi ierobežojumi. Kopumā tas ir dārgāks, tāpēc tam priekšroka tiek dota sūtījumiem, kuriem nepieciešams īss piegādes laiks. Turklāt tas ir atkarīgs arī no ārējiem faktoriem, piemēram, laikapstākļiem, streikiem vai pat tehniskiem faktoriem, piemēram, dzinēja atteices vai avārijas nosēšanās. Uz gaisa kravu pārvadājumiem attiecas daudzi ierobežojumi, un dažus produktus nav iespējams pārvadāt pa gaisu.

Preču pārvadāšanai pa gaisu tiek izmantoti šādi gaisa kuģi: kravas lidmašīnas, kurus izmanto tikai preču pārvadāšanai, un kombinētie gaisa kuģi, kas bagāžas nodalījumā var pārvadāt gan pasažierus, gan preces. Aviopārvadājumi ir ļoti praktiski produktiem ar ierobežotu derīguma termiņu, piemēram, precēm, kas ātri bojājas, un trausliem produktiem, piemēram, medicīnas iekārtām, kā arī produktiem mazākos daudzumos.

Gaisa kravu pārvadājumu cenas pastāvīgi pieaug vairāku faktoru dēļ: globālā pandēmija, ostu streiki, Suecas kanāla krīze, sastrēgumi jūras maršrutos u. c. Gaisa transports izmanto šo situāciju un pozicionē sevi kā papildu piedāvājumu jūras kravu pārvadājumiem.

Biznesa aviācijā ir tikpat daudz pieprasījumu pēc gaisa kravu pārvadājumiem, un mēs varam iznomāt lielu skaitu kravas lidmašīnu, lai apmierinātu visas jūsu kravu pārvadājumu prasības.

Lūk, daži piemēri noAEROAFFAIRES fraktētajām kravas lidmašīnām: Antonov 124, Super Guppy, Airbus A330-200Fvai pat Airbus Beluga, bet arī mazākas lidmašīnas, piem Pilatus PC-24 piemēram.

AEROAFFAIRES piedāvā plašu privātās aviācijas pakalpojumu klāstu, tostarp kravas lidojumus. Mēs esam pieejami 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā, visu gadu. Mēs pēc iespējas ātrāk atbildēsim uz jūsu pieprasījumu, rakstot uz citāts tiešsaistē vai zvanot pa tālruni +33 (0)1 44 09 91 82.

  • Kurš transporta veids uzņēmumiem ir izdevīgāks: jūras vai gaisa kravu pārvadājumi?

    Jūras pārvadājumi joprojām ir visrentablākais transporta veids, ja pārvadā lielus preču apjomus. Patiesībā pārvadājumu izmaksas par tonnu ir daudz zemākas nekā aviopārvadājumu izmaksas, tāpēc šo pārvadājumu izvēlas rūpniecības uzņēmumi un smago produktu (izejvielu, tekstilizstrādājumu, automobiļu detaļu u. c.) importētāji vai eksportētāji.
    Savukārt aviopārvadājumi ir dārgāki, taču tie ļauj ātri nosūtīt produktus ar augstu pievienoto vērtību vai produktus, kas ātri bojājas. Tāpēc tas ir piemērotāks uzņēmumiem, kuriem nepieciešama ātra piegāde vai droša transportēšana lielos attālumos.

  • Kāds ir vidējais piegādes laiks jūras un gaisa kravu pārvadājumiem?

    Piegādes laiks lielā mērā ir atkarīgs no nobrauktā attāluma un muitas formalitātēm.
    Jūras pārvadājumi starp Eiropu un Āziju ilgst no 20 līdz 40 dienām, ieskaitot iekraušanu, tranzītu ostā un izkraušanu.
    Ar aviopārvadājumiem šo pašu ceļu var veikt tikai 24 līdz 72 stundās.
    Tāpēc gaisa transportu izvēlas steidzamām piegādēm, savukārt jūras transports ir ideāli piemērots iepriekš plānotām piegādēm.

  • Vai gaisa kravu pārvadājumi ir drošāki nekā jūras kravu pārvadājumi?

    Jā, aviopārvadājumi nodrošina augstāku drošības līmeni, pateicoties stingriem kontroles protokoliem lidostās un pastāvīgai kravas uzraudzībai. Krāpšanas, nozaudēšanas vai bojājumu risks ir minimāls.
    No otras puses, jūras kravu pārvadājumi, lai gan kopumā tie ir uzticami, ir pakļauti laikapstākļu kaprīzēm, kavējumiem ostās un dažkārt arī pirātisma riskam dažās pasaules daļās.

  • Kāda ir gaisa kravu pārvadājumu ietekme uz vidi salīdzinājumā ar jūras kravu pārvadājumiem?

    Jūras kravu pārvadājumi ir videi daudz draudzīgāki: tie rada aptuveni 13 reižu mazāk CO₂ nekā gaisa kravu pārvadājumi uz vienu tonnu. Tomēr tas joprojām rada jūras piesārņojumu (ogļūdeņraži, plastmasas atkritumi, smagā degviela).
    No otras puses, gaisa kravu pārvadājumi patērē vairāk degvielas un rada lielāku oglekļa dioksīda emisijas nospiedumu starptautiskajos pārvadājumos. Daudzas aviosabiedrības, piemēram, AEROAFFAIRES, tagad kompensē 100 % CO₂ emisiju, jo īpaši izmantojot oglekļa emisiju kompensēšanas programmas un modernas, ekonomiskākas degvielas flotes.

  • Kādiem preču veidiem priekšroka tiek dota aviopārvadājumiem?

    Gaisa kravu pārvadājumi ir ideāli piemēroti precēm, kas ir jutīgas pret laika vai temperatūras izmaiņām:
    Farmaceitiskie un medicīnas produkti,
    augstvērtīgas elektroniskās iekārtas,
    rezerves mehāniskās daļas,
    svaigas vai ātri bojājošās preces (ziedi, augļi, zivis),
    steidzami dokumenti un luksusa preces.
    Šīm precēm tiek nodrošināta ātra transportēšana, precīza GPS izsekošana un samazināta apstrāde, kas garantē uzticamu un ātru piegādi.

  • Vai jūras pārvadājumi joprojām ir labākais risinājums masveida sūtījumiem?

    Jā, jūras pārvadājumi joprojām ir nepārspējami lielgabarīta vai beramkravu sūtījumiem, jo īpaši tādiem produktiem kā ogles, minerāli, cements vai standartizēti konteineri. Tas maksimāli palielina apjomradītus ietaupījumus, bet prasa rūpīgu loģistikas plānošanu. Uzņēmumi, kas izvēlas šo risinājumu, piekrīt ilgākam tranzīta laikam apmaiņā pret daudz zemākām transporta izmaksām.

  • Kā gaisa kravu pārvadājumi iekļaujas starptautiskajā loģistikā?

    Gaisa kravu pārvadājumi ir galvenais posms mūsdienu starptautiskajā loģistikas ķēdē. Tā ātri savieno attālus ražošanas apgabalus (Āzijā, Amerikā, Eiropā) ar izplatīšanas centriem un galapatērētājiem. Pateicoties kravu izsekošanas digitalizācijai un lidostu mezglu koordinācijai, uzņēmumi tagad var uzraudzīt savus sūtījumus reāllaikā un nekavējoties pielāgot savas izplatīšanas stratēģijas.

  • Kādas ir slēptās jūras un gaisa kravu pārvadājumu izmaksas?

    Papildus pārvadāšanas maksai ir arī vairākas citas izmaksas, kas var ietekmēt loģistikas budžetu:
    Jūras kravu pārvadājumiem: ostas maksa par apstrādi, jūras apdrošināšana, muitas nodevas, uzglabāšana noliktavās vai glabāšanas konteineros.

    aviopārvadājumiem: lidostu nodevas, drošības nodevas, īpašs iepakojums vai degvielas piemaksas.
    Lai noteiktu izmaksu ziņā visefektīvāko risinājumu katrai prasībai, tiek izmantota vispārēja loģistikas izmaksu analīze (TCO – Total Cost of Ownership).

  • Kuras ir svarīgākās lidostas un ostas starptautiskajiem kravu pārvadājumiem?

    Roisī Šarla de Golla lidosta (CDG) ir otra lielākā kravu pārvadājumu lidosta Eiropā aiz Frankfurtes. Tajā notiek daudzi kravu pārvadājumi, ko nodrošina AEROAFFAIRES, Air France Cargo, DHL un FedEx.
    No jūras transporta puses Havras, Roterdamas, Hamburgas un Antverpenes ostas ir nozīmīgi starptautiskās tirdzniecības mezgli, kas savieno Eiropu ar lielākajiem pasaules kuģniecības ceļiem.

  • Vai vienā loģistikas ķēdē var apvienot gaisa un jūras kravu pārvadājumus?

    Jā, šī tā sauktā “multimodālā” stratēģija tiek izmantota arvien vairāk. Lai optimizētu izmaksas un izpildes termiņus, tā ietver aviopārvadājumu ātruma un jūras kravu pārvadājumu jaudas apvienošanu. Piemēram, uzņēmums daļu steidzamu produktu var nosūtīt pa gaisu, bet pārējos pa jūru. Šis risinājums nodrošina līdzsvaru starp veiktspēju, elastību un budžetu.

  • Kāpēc izvēlēties AEROAFFAIRES kravu aviopārvadājumiem?

    AEROAFFAIRES izceļas ar savu pieredzi privāto kravas lidmašīnu, piemēram,Antonov 124, Pilatus PC-24 unAirbus A330-200F, fraktēšanā. Izmantojot pielāgotus pakalpojumus, kas pieejami 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, uzņēmumi gūst labumu no individuālas uzraudzības, tūlītējas reaģēšanas un drošiem, pēc individuāla pasūtījuma veiktiem pārvadājumiem neatkarīgi no apjoma vai galamērķa.
    Turklāt AEROAFFAIRES ir apņēmusies nodrošināt ilgtspējīgus gaisa kravu pārvadājumus, izmantojot 100 % oglekļa emisiju kompensāciju, tādējādi nostiprinot savu kā atbildīga starptautisko kravu pārvadājumu dalībnieka pozīciju.