NESTEIDZIETIES AR ZIEMAS SEZONAS LIDOJUMU REZERVĒŠANU!

Piedāvājuma pieprasījums
Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

5 populārākās privātās lidmašīnas, ko izmanto Francijas uzņēmumu vadītāji

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Uzņēmumu vadītājiem un uzņēmējiem ir ļoti saspringtas darba dienas, un viņiem katru gadu nākas pavadīt desmitiem stundu braucienos, lai piedalītos sanāksmēs. Biznesa aviācijā šis transporta veids palīdz uzņēmumiem attīstīties.

Šajā rakstā AEROAFFAIRES iepazīstina ar 5 populārākajām privātajām lidmašīnām, ko izmanto Francijas uzņēmumu vadītāji.

5 populārākās privātās lidmašīnas, ko izmanto Francijas vadītāji: modeļi, cenas un veiktspēja

1. Bernāra Arno privātā lidmašīna: no īpašumtiesībām uz nomu, lai nodrošinātu lielāku diskrētumu

bernāram Arno, luksusa grupas LVMH izpilddirektoram un vienam no pasaules bagātākajiem cilvēkiem, līdz 2022. gadam piederēja Bombardier Global Express privātā lidmašīna, kuras vērtība ir 48 miljoni eiro. Šī tālo reisu lidmašīna, kas spēj veikt lidojumus bez starpnosēšanās no tādām pilsētām kā Bordo līdz Seulai, bija nenovērtējams instruments viņa darījumu braucieniem.

Tomēr, saskaroties ar pastiprinātu viņa ceļojumu novērošanu sociālajos tīklos, jo īpaši ar Instagram konta @laviondebernard starpniecību, kurā tika kopīgoti viņa gaisa ceļojumi, Bernārs Arno nolēma pārdot savu lidmašīnu. Viņš paskaidroja, ka šā lēmuma mērķis bija saglabāt viņa ceļojumu konfidencialitāti un novērst iespēju konkurentiem sekot viņa pārvietošanās gaitām.

Kopš tā laika viņš ir izvēlējies īrēt privātās lidmašīnas, kas ļauj viņam ceļot diskrētāk un elastīgāk. Šī stratēģija arī ļauj viņam izvēlēties katrai misijai piemērotu lidmašīnu, vienlaikus izvairoties no ierobežojumiem, kas saistīti ar lidmašīnas īpašumtiesībām.

Profesionāļiem, kas vēlas baudīt biznesa aviācijas priekšrocības bez īpašumtiesību saistībām, privāto lidmašīnu noma ir ideāls risinājums. Tas piedāvā elastību, konfidencialitāti un komfortu, vienlaikus optimizējot darbības izmaksas.

Alternatīvi, jūs jau tagad varat veikt savu: tiešsaistes citātu.

Foto: Wikimedia Commons

Foto kredīts: Bombardier

2. Martin Bouygues privātā lidmašīna

Bouygues grupas izpilddirektors Martin Bouygues starptautiskajiem ceļojumiem izmanto Bombardier Global Express lidmašīnu. Šī augstākās klases lidmašīna piedāvā 11 000 km darbības rādiusu, kas ļauj veikt tālos lidojumus bez starpnosēšanās.

Īsākiem ceļojumiem, jo īpaši Eiropā, viņš izmanto arī Raytheon Hawker 800XP– kompaktāku lidmašīnu, kurā ir vieta 8 pasažieriem. Šī lidmašīna ir reģistrēta Luksemburgā, un to ekspluatē Bouygues Air Transport Services.

Tajā pašā laikā Martin Bouygues ar Pino ģimeni kopīgi izmanto helikopteru AgustaWestland AW139. Šī partnerība ļauj viņiem aptuveni stundas laikā ātri nokļūt no Parīzes uz savām rezidencēm Bretaņā, jo īpaši Senmalo un Dinārā.

3. Fransuā Pino privātā lidmašīna

Artémis un Kering grupu dibinātājam Fransuā Pino ir profesionālajām un personīgajām vajadzībām pielāgota lidmašīnu flote.

Starp viņa lidmašīnām ir Dassault Falcon 900 EX, kas reģistrēta uz gleznotāja Goijas vārda un piedāvā lielu darbības rādiusu un optimālu komfortu. Viņam ir arī Falcon 7X, trīs dzinēju reaktīvā lidmašīna, kas ir slavena ar savu veiktspēju un efektivitāti tālajos lidojumos.

2023. gadā ģimenes holdinga uzņēmums Artémis iegādājās Bombardier Global 7500, kas ir viens no efektīvākajiem privātajiem reaktīvajiem lidaparātiem tirgū un spēj veikt lidojumus bez starpnosēšanās no Parīzes uz Losandželosu. Šo lidmašīnu biznesa vajadzībām izmanto Kering vadības komandas un reizēm personīgi Pino ģimenes locekļi, par to attiecīgi izrakstot rēķinus.

Turklāt Fransuā Pino kopā ar Martin Bouygues izmanto AgustaWestland AW139 helikopteru, kas atvieglo viņu ceļošanu starp Parīzi un īpašumiem Bretaņā.

Foto: Wikimedia

Kredīta foto : Dassault Aviation

4. Pjēra Fabra privātā lidmašīna

Pjērs Fabrs ir farmaceits un uzņēmējs, tāda paša nosaukuma kosmētikas grupas dibinātājs.

Viņš jau 13 gadus izmanto sava uzņēmuma Falcon 50 lidmašīnu. Šajā biznesa reaktīvajā lidmašīnā var lidot 8 līdz 10 pasažieri, un lidojumi ilgst vidēji 4 stundas.

Falcon 50 ir ērts salons. Tā ir jaudīga, augstas veiktspējas lidmašīna, kas var pacelties un nosēsties uz īsiem skrejceļiem.

Piemēram, lidojums maršrutā ŽenēvaMarakeša ar Falcon 50 maksā aptuveni 25 000 euro 8 pasažieriem.

5. Jean-François Gobertier privātā lidmašīna

Jean-François Gobertier ir franču uzņēmējs. Viņš ir ieguldījis līdzekļus pansionātos, un tur viņš nopelnījis savu bagātību. Viņš ir iecienījis Pilatus PC-12. Tas ir viendzinēja lidaparāts ar integrētu propelleri.

Tam ir plaša kabīne, kurā ir vieta 8 pasažieriem. Pilatus PC-12 var nolaisties vairāk nekā 2500 lidlaukos Eiropā, atšķirībā no lielākas privātās lidmašīnas vai komerciālās lidmašīnas.

Līzings pret pirkšanu: kāda ir labākā izvēle privātās lidmašīnas iegādei?

Privātās reaktīvās lidmašīnas iegāde dod jums pilnīgas īpašumtiesības un pilnīgu brīvību lidmašīnas izmantošanā.

Tomēr privātās lidmašīnas līzings ir daudz lētāks nekā tās iegāde. Tas ļauj jums izvairīties no ievērojamiem ieguldījumiem, kas var izrādīties ne pārāk ienesīgi.

Privātajai aviācijai ir daudz priekšrocību:

  • elastīgums pasažieriem ;
  • laika ietaupījums ceļojuma laikā
  • produktivitātes instruments uzņēmumiem;
  • komforts un miers.
  • konfidencialitāte;
  • un vēl daudz ko citu.

Kā rezervēt lidojumu ar privāto reaktīvo lidmašīnu?

Ja vēlaties noīrēt privāto reaktīvo lidmašīnu biznesa vai atpūtas braucienam, sazinieties ar mūsu aviācijas ekspertu komandu pa tālruni +330144099182, lai rezervētu privāto reaktīvo lidmašīnu. Jūs varat arī sazināties ar mums pa e-pastu: [email protected] vai veikt bezmaksas aprēķinu, izmantojot mūsu tiešsaistes piedāvājumu.

  • Kādas ir privātā reaktīvā lidaparāta ikgadējās uzturēšanas izmaksas?

    Tehniskās apkopes izmaksas atšķiras atkarībā no modeļa un izmantošanas veida, taču tās var veidot no 5 % līdz 15 % no lidmašīnas vērtības. Piemēram, Bombardier Global Express var izmaksāt vairākus miljonus eiro gadā par apkopi, apdrošināšanu, glabāšanu un apkalpes algām.

  • Vai Francijas uzņēmumu vadītāji izmanto nomas pakalpojumus, vai arī viņiem pieder pašiem savas lidmašīnas?

    Dažiem vadītājiem, piemēram, Bernāram Arno vai Martin Bouygues, lidmašīnas pieder pašiem, bet citi, piemēram, Fransuā Pino, tās pārmaiņus iegādājas vai nomā, lai apmierinātu neregulāras vajadzības. Līzings nodrošina lielāku elastību bez īpašumtiesību fiksētajām izmaksām.

  • Kā privātās lidmašīnas tiek pielāgotas vadītājiem?

    Kabīnēs bieži vien ir sēdvietas, ko var pārveidot par gultām, ātrdarbīgas darba zonas, pilnībā aprīkotas virtuves un dažkārt arī dekorācijas (piemēram, Fransuā Pino Falcon 900 EX, kas reģistrēts uz Goijas vārda).

  • Kādi ir noteikumi par privātās lidmašīnas reģistrāciju Francijā?

    Uzņēmumi var būt reģistrēti Francijā vai citās valstīs (piemēram, Bouygues – Luksemburgā). Īpašnieki dažkārt izvēlas ārzonas reģistrus, lai gūtu nodokļu vai darbības priekšrocības.

  • Vai uzņēmumu vadītāju privātās lidmašīnas ir pieejamas publiskai nomai?

    Dažu uzņēmumu lidmašīnas, kad tās netiek izmantotas, tiek iznomātas ar čartera kompāniju starpniecību, taču tas ir atkarīgs no katras grupas politikas. Stingri personīgās lidmašīnas (piemēram, Arno) parasti nav pieejamas.

  • Kā vadītāji izvēlas savu privāto lidmašīnu?

    Kritēriji ietver darbības rādiusu (tālajiem lidojumiem), salona lielumu, veiktspēju (īsie skrejceļi Falcon 50) un diskrētumu (piemēram, Gobertier Pilatus PC-12, kas ideāli piemērots mazām lidostām).

  • Kādas ir videi draudzīgas alternatīvas privātajām lidmašīnām?

    Daži vadītāji savas emisijas kompensē, izmantojot oglekļa emisiju programmas (piemēram, AEROAFFAIRES, kas piedāvā 100% kompensāciju). Hibrīddzinēja vai ilgtspējīgas degvielas (SAF) lidmašīnas attīstās, taču to izmantošana joprojām ir margināla.

  • Vai mēs varam apmeklēt šo vadītāju privātās lidmašīnas?

    Personīgās lidmašīnas nav publiski pieejamas, izņemot gaisa izstādes (piemēram, EBACE vai Le Buržē). Līdzīgus modeļus var atrast nomas uzņēmumos.

  • Vai uzņēmumu vadītāju privātās lidmašīnas pilotē īpašas apkalpes?

    Jā, vairums vadītāju nodarbina īpašus pilotus vai izmanto privātas aviokompānijas, kas nodrošina pieredzējušas apkalpes, lai garantētu drošību un konfidencialitāti.

  • Kurām lidostām dod priekšroku Francijas uzņēmumu vadītāji, lai izmantotu savas lidmašīnas?

    Tādas lidostas kā Le Buržē (Parīze), Nicā-Lazūrkortas krastā un Ženēvā ir iecienītas, jo tajās ir īpaši izveidota biznesa aviācijas infrastruktūra (privātie termināļi, VIP pakalpojumi).

  • Vai šīs lidmašīnas izmanto arī vadītāju ģimenes?

    Jā, dažas lidmašīnas tiek izmantotas personīgiem ceļojumiem (brīvdienas, ģimenes pasākumi), taču tas ir atkarīgs no katra uzņēmuma iekšējiem noteikumiem par jauktu izmantošanu (biznesa/privātam nolūkam).