NEGAIDĒJIET, LAI REZERVĒTU SAVUS LIDOJUMUS VASARAS SEZONAI!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Viss, kas jums jāzina par privātās lidmašīnas atledošanas novēršanu

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Tāpat kā transportlīdzeklis, kas ziemā guļ ārā, arī privātā lidmašīna, kas pakļauta skarbiem laikapstākļiem, pārklājas ar sniegu un ledu.

Taču atšķirībā no transportlīdzekļa (automašīnas vai kravas automašīnas), lidmašīnai, pirms tā var droši pacelties, ir jābūt pilnīgi attīrītai no sniega un ledus. Ledus uz lidmašīnas var nopietni ietekmēt tās darbību.

Kāpēc nepieciešams atledot privāto lidmašīnu? Kā atledot biznesa lidmašīnu? Cik maksā privātās lidmašīnas atledošana? AEROAFFAIRES atbild uz visiem šiem jautājumiem šajā rakstāpar privāto lidmašīnu atledošanu .

Kas ir privātās reaktīvās lidmašīnas atledošanas sistēma?

Jēdziens ir vienkāršs: ziemā tā ir uzkrātā sniega vai ledus noņemšana no privātās lidmašīnas vai lidaparāta, lai tas nebūtu pārāk smags pacelšanās laikā un saglabātu pacelšanās un lidojuma veiktspēju. Šī ir ārkārtīgi svarīga darbība ziemā, lai neapdraudētu to pasažieru un apkalpes drošību, kas gatavojas ceļot ar privāto lidmašīnu.

Kāpēc tas ir nepieciešams?

Pirms lidmašīnas pacelšanās drošības apsvērumu dēļ ledus vai sniegs no fizelāžas ir pilnībā jānoņem.

Ledus un sniegs samazina lidmašīnas spārnu celtspēju, un pat neliels sniega slānis var samazināt privātās lidmašīnas lidojuma veiktspēju. Šie elementi ir smagi, un papildu svars pasliktina lidmašīnas veiktspēju un tādējādi arī lidojuma apstākļus.

Turklāt ledus var traucēt privātās lidmašīnas pareizu darbību. Piemēram, ledus var bloķēt eleronus, šasijas un vadības virsmas.

Kā noņemt ledu no privātās lidmašīnas?

Kurš veic privātās lidmašīnas atledošanas darbus?

Aviokompānijas, kurām pieder lidmašīnas, veic šo apkopi uz lidlauka vai angāros, un ne tikai uz spārniem, bet arī uz visa fuzelāžas korpusa.

Lidostā atledošanas šķidrumu uz privātās lidmašīnas fuzelāžas izsmidzina ar īpašu kravas automašīnu, ko sauc par “atledotāju. Tā ir operācija, kas pasažieriem var radīt iespaidīgu iespaidu. Oranžo šķidrumu – glikolu – uz lidmašīnas izsmidzina, izmantojot šļūteni, kas izskatās kā ugunsdzēsības šļūtene.

Kad lidmašīna tiek atdzelžota?

Atledošanas operācija tiek veikta tieši pirms pacelšanās, lai optimizētu lidmašīnas veiktspēju. Atledošanas operācijas laikā pasažieri parasti atrodas privātā lidmašīnā, lai pēc atledošanas pabeigšanas lidmašīna varētu ļoti ātri pacelties.

Atledošanas process:

Lai noņemtu ledus kārtu no lidmašīnas vai privātā reaktīvā lidaparāta, uz visa lidaparāta un tā spārniem uzklāj līdzekli, lai izkausētu sniegu un ledu. Uz lidaparāta korpusa un spārniem izsmidzina sakarsētu šķidrumu, lai izkausētu ledu un sniegu. Šis šķīdums veido pretaizsalšanas ierīci uz laiku, ko sauc par “efektivitātes ilgumu”.

Kādus produktus izmanto privāto lidmašīnu atledojuma noņemšanai?

Ledus atkausēšanai ir nepieciešami divi spirti: etilēnglikols un propilēnglikols.

Vairāk vai mazāk ūdenī izšķīdinātos šķīdumus izmanto privāto lidmašīnu atledošanas vajadzībām lidostās, jo to kušanas temperatūra ir zemāka par 0 °C:

  • etilēnglikola temperatūra ir 13°C
  • 59°C propilēnglikolam.

To izmantošana samazina ūdens sasalšanas temperatūru uz lidmašīnām sala, ledus vai sniega veidā.

Etilēnglikols, ko bieži izmanto kā antifrīzu automobiļu dzesēšanas līdzekļos, ir toksisks. Savukārt propilēnglikolu var izmantot pārtikas rūpniecībā.

Produktus, kas satur vismaz 80 % glikola , atšķaidītus vai neatšķaidītus, uzkarsētus līdz temperatūrai virs 60 °C, var izmantot, lai no gaisa kuģiem noņemtu visas sniega, ledus vai sala pēdas. Saskaņā ar Francijas Civilās aviācijas pārvaldes (DGAC ) datiem, izmantojot šķidrumus ar 50% glikola saturu, ir iespējama arī profilaktiska darbība (pretapledojuma novēršana).

Cik ilgs ir atledošanas laiks?

Atledošanas laiks ir atkarīgs no sniega daudzuma, kas sakrājies uz privātās lidmašīnas vai lidaparāta. Vidēji pietiek ar aptuveni desmit minūtēm. Dažreiz sniegs ir īpaši smags un lipīgs, un tādā gadījumā atledošana var ilgt 30 minūtes.

Ledus atkausēšanu veic, izmantojot stacionāras atkausēšanas stacijas un atkausēšanas automašīnas. Parīzes Le Buržē lidostā ir 2 atkausēšanas stacijas, katrā no tām ir četras automašīnas.

Cik maksā privātās lidmašīnas atledošanas pakalpojums?

Atledošanas šķidrums ir ļoti dārgs. Tas ir atkarīgs no katras lidostas, kas nosaka cenu par litru atkarībā no tās vienīgā piegādātāja.

Privātas lidmašīnas atledošanas izmaksas:

Jūs atradīsiet vidējās šķidruma izmaksas un atledošanas operāciju cenu katrai privātās lidmašīnas un lidaparāta kategorijai:

Lidmašīnas kategorija Šķidruma tilpums

nepieciešamais daudzums par litru

Cena par litru Tarifs

Turbopropelleru

40 €5 €200

Īpaši vieglas privātās lidmašīnas

180 €5

€900

Vidēja izmēra privātās lidmašīnas

280 €5

€1400

Ilgtermiņa privātās lidmašīnas

450 €5

€2250

Reģionālās lidmašīnas

600 €5

€3000

Komerciālais gaisa kuģis

1800 €5

€9000

Šīs cenas var atšķirties atkarībā no ledus biezuma un ierīces.

Ja vēlaties uzzināt dažādas cenas AEROAFFAIRES, contactez-nous pa e-pastu vai pa tālruni +33 (0)1 44 09 91 82

Kas maksā par privātās lidmašīnas atledošanas pakalpojumu?

Klientam, kurš nomā privāto lidmašīnu, ir jāsedz izmaksas par atledošanas pasākumu veikšanu, kad tas ir nepieciešams.

Šīs izmaksas nav iekļautas čartera cenā.

Ja kapteinis nolemj, ka lidmašīnas atledošana ir nepieciešama lidojuma dienā, klients pēc lidojuma saņems papildu rēķinu, kurā būs norādītas faktiskās izmaksas.

Kā var izvairīties no atledošanas izmaksām?

Privātās lidmašīnas kapteinis var izvairīties no atledošanas, uzglabājot lidmašīnu angārā vai segtā autostāvvietā.

Tomēr dažās lidostās maksa par angāru ir augstāka nekā par atledojuma noņemšanu, jo īpaši Lapzemē un Šveicē.

Turklāt lidostās, kas paredzētas tikai privātajiem reaktīvajiem lidaparātiem, bieži vien nav angāru. Privātajai lidmašīnai būs jāpaliek ārā sarežģītos laika apstākļos, gaidot pacelšanos. Tā tas ir Engadīnas lidostā Sanktmoricā/Samedanā.

Biznesa lidmašīna, kas ziemā paliek ārā, pirms pacelšanās būs jāatbrīvo no ledus apsildāmā angārā. Parasti pietiek ar vienu stundu, lai izkausētu sniegu vai ledu uz lidmašīnas korpusa un spārniem, un apkalpe to paredz.

Dažās lidostās pasažieri iekāpj angārā. Ziemā AEROAFFAIRES saviem klientiem iesaka šo iespēju.

Daži ieteikumi ceļotājiem par privātās lidmašīnas atledošanas atkausēšanu:

rezervējot privāto lidojumu:

  • Ja iespējams, apmeklējumu, ja vien iespējams, organizējiet agrā pēcpusdienā, jo atledošanas darbi galvenokārt notiek izlidošanas laikā, ļoti agri no rīta, pirms pulksten 10. 00. Pietiek tikai ar dažiem saules stariem, lai no privātās lidmašīnas korpusa noņemtu sniegu un ledu.
  • Ja jums ir iespēja izvēlēties starp divām lidostām, nekavējieties painteresēties par atledošanas šķidruma cenu katrā no tām. Izvēlieties to, kurā ir zemākā cena. Praksē atledošanas izmaksas ir dārgākas nekā pacelšanās vai nolaišanās nodokļi un vispārējās pakalpojumu maksas.

D-1 pirms izlidošanas ar privāto lidmašīnu:

  • Pat ja laikapstākļi kalnos strauji mainās, ar 24 stundām ir pietiekami, lai noteiktu vispārēju tendenci.

  • Rezervējiet vietu angārā, lai jūsu privātā lidmašīna nebūtu pakļauta laikapstākļiem (sniegs, ledus, aukstums utt.). Angārs ar apkuri var būt arī visekonomiskākais risinājums, jo lidmašīnai tajā būs jāpaliek labu stundu, lai ledus pirms pacelšanās izkustētos.

  • Paziņojiet kapteinim , kad ieradīsieties iekāpšanas terminālī. Tas ļaus aviokompānijas komandām to paredzēt un izvairīties no divkāršas atledošanas.

  • Pirms operācijas pajautājiet kapteinim, cik daudz šķidruma jums būs nepieciešams, un, ja lidojat ar vieglu privāto lidmašīnu, vai apkalpei ir iespējams notīrīt fuzelāžu, lai samazinātu šķidruma izmaksas.

Pacelšanās dienā:

  • Jalidmašīna ir apledojuma noņemšanas laikā, esiet lidmašīnā, lai jūs varētu pacelties uzreiz pēc tam, kad lidmašīna ir apsmidzināta ar šķidrumu. Ja lidmašīna aizkavēsies, privātā lidmašīna būs jāapledo vēlreiz.

  • Nekad neiebilstiet pret atledošanas veikšanu: ja jūsu kapteinis pieņem šādu lēmumu, tas tiek darīts drošības apsvērumu dēļ, nevis finansiāla labuma dēļ.

Svarīgākie jautājumi par privātās lidmašīnas atledošanu :

Vai atledošanas līdzekļi un atledošanas šķidrums ir pieejami visās lidostās?

Roissy lidostā 2010. gadā trūka atledošanas šķidruma. ADP ( Parīzes lidostai ) nācās doties pēc glikola no Amerikas Savienotajām Valstīm. Turklāt daudzās lidostās vispār nav atledošanas iekārtu. No otras puses, vidēja lieluma lidostās šķidrums ir pieejams. Taču tas var aizņemt laiku un aizkavēt pacelšanos. Tomēr drošība ir pirmajā vietā.

Kur ir labākās vietas, kur atledot privāto lidmašīnu?

Atbilde var šķist klasiska : Skandināvijā, Vācijā un Amerikas Savienotajās Valstīs ir labi izstrādāti atledošanas procesi.

Vai atledošanas šķidrums ir bīstams veselībai?

Tā ir bīstama ķīmiska viela, jo īpaši ādai. Privāto lidmašīnu pasažieri nedrīkst pietuvoties atledošanas šķidrumam vai pieskarties tam. Pat ja tā mandeļu smarža ir patīkama.

Ledus atkausēšana ar AEROAFFAIRES

Lai uzzinātu vairāk par atledošanas novēršanu vai ziemas lidojumiem, zvaniet mums pa diennakts tālruni +33 1 44 09 91 82.

Privātas lidmašīnas vai helikoptera noma ir vienkārša. AEROAFFAIRES ir privāto lidmašīnu un helikopteru flote, kas ir gatava pacelties 24 stundas diennaktī. Ir vairāki veidi, kā rezervēt lidojumu: