NEGAIDĒJIET, LAI REZERVĒTU SAVUS LIDOJUMUS VASARAS SEZONAI!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Viss, kas jums jāzina par biodegvielu biznesa aviācijā

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Kas ir biodegviela? Biodegviela, kas ražota no atjaunojamām organiskām augu izcelsmes vielām, piemēram, lauksaimniecības atkritumiem, saulespuķu vai mežsaimniecības atliekām, ir alternatīva degviela, kā liecina tās nosaukums. Biodegvielai, kas sastāv no bioloģiskām, nevis fosilām vielām, ir virkne priekšrocību, tostarp arī aviācijas nozarē. Jau vairākus gadus aviācijas nozare rūpējas par vides jautājumiem un izstrādā ekoloģiski atbildīgus projektus ilgtspējīgai nākotnei.

Kāda nozīme ir ekoloģijai aviācijas nozarē?

Biodegvielas attīstība ir liels izaicinājums aviācijas nozarei. Vai jūs zinājāt, ka combien consomme un jet privé ? Saskaņā ar Apvienoto Nāciju Organizācijas Klimata eksperta pētījumu 5 % CO2 emisiju rada gaisa satiksme, tostarp 8 % – biznesa aviācija.

Privātā aviācija ir spēcīgs uzņēmējdarbības produktivitātes instruments, kas savieno tirgus arvien globalizētākā pasaulē. Tomēr tā rada arī riskus videi, liekot nozares dalībniekiem ieviest inovācijas, izstrādājot projektus, jaunus patēriņa veidus, efektīvākas un mazāk piesārņojošas lidmašīnas utt. Aviācija rada 5 % no cilvēka radīto siltumnīcefekta gāzu emisijām.

Biznesa aviācijas nozare, ko pārstāv Vispārējās aviācijas ražotāju asociācija (General Aviation Manufacturers Association – GAMA), un biznesa reaktīvo lidmašīnu īpašnieki, ko pārstāv Starptautiskā Biznesa aviācijas padome (International Business Aviation Council – IBAC), 2009. gadā apņēmās cīnīties pret klimata pārmaiņām, pieņemot Klimata pārmaiņu apņemšanos biznesa aviācijas nozarē. Programmas mērķis ir samazināt oglekļa emisijas, īstenojot trīs konkrētus mērķus:

  • No 2010. līdz 2020. gadam uzlabot energoefektivitāti par 2 % gadā;
  • Līdz 2020. gadam panākt izaugsmi, kas nerada oglekļa emisiju;
  • Līdz 2050. gadam samazināt CO2 emisijas par 50 %.

Stratēģiskās partnerības ekoloģiskās pārejas centrā

Saistībā ar šo ekoloģisko pāreju aviācijas nozares dalībnieki veido jaunas stratēģiskās partnerības. Piemēram, BP meitasuzņēmums Air BP ir izstrādājis ilgtspējīgu aviācijas degvielu (SAF) Biojet, kas tirgū ir pieejama kopš 2010. gada. Tas ir vērienīgs projekts saskaņā ar GAMA un IBAC izveidoto programmu.

Air BP ir noslēgusi arī stratēģiskas partnerības, piemēram, 2016. gadā ar Fulcrum BioEnergy, kas ir pionieris degvielu ar zemu oglekļa dioksīda emisiju ražošanas jomā. Šī 30 miljonus ASV dolāru vērtā sadarbība palīdz nodrošināt SAF komerciālu attīstību: Kalifornijas uzņēmums būvē savu pirmo rūpnīcu Nevadā, nodrošinot ilgtspējīgas degvielas ražošanu no sadzīves atkritumiem. Uzņēmums plāno piegādāt Air BP vairāk nekā 50 miljonus ASV galonu SAF gadā.

Biocarburant
Photo: @BP

2018. gadā Air BP uzsāk jaunu sadarbību ar Neste. Neste ir vadošais atjaunojamās degvielas ražotājs, kas ražota no 100% atjaunojamām izejvielām, kuras iegūtas no atkritumiem un atlikumiem. Šīs sadarbības rezultātā ir izveidotas jaunas SAF piegādes ķēdes visā pasaulē.

Biocarburant
Photo: @Neste

Lidostas, kurās izmanto biodegvielu Francijā

SAF degviela nesen ir nonākusi Francijas lidostās. Starptautiskā mērogā, lai gan ASV un Zviedrija ir priekšgalā to lidostu skaita ziņā, kuras var piegādāt biodegvielu, šis skaitlis pastāvīgi pieaug. Francijā šīs degvielas uzpildes sistēmas pārvalda piegādātājs TotalEnergies. Līdz šim 2 Francijas lidostas var piegādāt SAF. Lidosta Paris Le Bourget tika aprīkota 2021. gada augustā, un lidosta Clermont Ferrand lidosta tā paša gada aprīlī.

Kādi ir zaļās degvielas ierobežojumi?

Galvenais biodegvielas trūkums ir tas, ka tā tiek uzskatīta par ierobežotu resursu. Pašlaik patērētās biodegvielas tiek ražotas “pirmās paaudzes” procesos, izmantojot augu sēklas. Otrās paaudzes” procesos izmanto augu neēdamās daļas. Diemžēl šīs biodegvielas joprojām nav pietiekami attīstītas. “Trešā paaudze” ietver biodegvielu ražošanu no mikroskopiskām aļģēm, taču šie procesi joprojām ir attīstības stadijā. Pašlaik 1. un 2. paaudzes biodegvielas izmanto kā degvielas piedevas degvielas uzpildes stacijās. Biodegviela joprojām ir nepieejams resurss, un tas kavē šī videi draudzīgā un ilgtspējīgā resursa izplatību un tirdzniecību.

Kāpēc biodegviela šodien ir nepieejams resurss?

Aviācijas nozare ir apņēmusies samazināt oglekļa emisijas, bet valdībām ir jāizstrādā atbilstoši politikas pasākumi, lai paātrinātu FAS izaugsmi. Patiešām, tās ražošanai ir nepieciešama ilgtermiņa politiskā drošība, lai samazinātu ieguldījumu riskus, kā arī pieeja, kas vērsta uz optimizētu un efektīvāku ražošanas tehnoloģiju un jaunu ilgtspējīgu izejvielu pētniecību, izstrādi un komercializāciju.

Biodegvielas attīstība visā pasaulē apliecina aviācijas nozares apņemšanos aizsargāt mūsu planētu. Ekoloģija ir viena no AEROAFFAIRES pamatvērtībām, un AEROAFFAIRES ir apņēmusies aizsargāt planētu, īstenojot šādu programmuSKY CO2 100 % no lidojuma laikā radītajām CO2 emisijām tiek kompensētas, izmantojot sertificētu mežu atjaunošanas projektu. Izmantojot AEROAFFAIRES, jūs varat rezervēt videi draudzīgu lidojumu par vislabākajām cenām pirms jets privés électriques à 100%!

Mūsu aviācijas eksperti ir pieejami 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā un 7 dienas nedēļā, lai palīdzētu jums rezervēt privāto lidojumu pa tālruni +33 (0) 1 44 09 91 82. Nevilcinieties un apmeklējiet devis en ligne, lai saņemtu cenas aprēķinu savam privātajam lidojumam.