Vai privātā reaktīvā lidaparāta noma var būt lētāka nekā biļetes rezervēšana komerciālajā aviokompānijā?
Privātā aviācija joprojām ir vairāk saistīta ar grezna transporta veida tēlu, kas paredzēts tikai dažiem priviliģētiem planētas iedzīvotājiem, nevis ar reālu stratēģisku ceļošanas līdzekli.
Šo jautājumu mums regulāri uzdod mūsu draugi un potenciālie klienti: “Privātās lidmašīnas noma? Tas ir ārpus manas cenas robežas.” Par šo tēmu ir daudz klišeju, un šim transporta līdzeklim ne vienmēr ir laba reputācija, īpaši Eiropā, it īpaši Francijā: kļūdaini, un tas ir žēl.
Privātās lidmašīnas nomas izmaksas ir atkarīgas no vairākiem faktoriem:
- Galvenais parametrs, kas ietekmē lidojuma cenu, ir reaktīvās lidmašīnas lielums: tas atkarīgs no pasažieru skaita un bagāžas daudzuma (neskatoties uz plašo salonu, bagāžas nodalījums var būt ierobežots) / lidojuma laika. Cena par lidojuma stundu var svārstīties no 1800 līdz 20 000 eiro.
- Vēl viens faktors, kas ietekmēs galīgās izmaksas, ir ceļojuma dienu skaits un lidojuma stundu skaits ar reaktīvo lidmašīnu. Jo īsāks ceļojums, jo lētāks tarifs. Kāpēc tas tā būtu? Tāpēc, ka operatori atstās privāto lidmašīnu uz zemes un privātajai lidmašīnai nebūs jāveic dubulta rotācija, par ko būs jāmaksā klientam.
- Cenu ietekmēs arī lidmašīnas novietojums. Ja jūsu pieprasījuma brīdī privātais reaktīvais lidaparāts jau atrodas izlidošanas lidostā, cena automātiski būs zemāka, jo aviokompānijai nebūs jāsedz nekādas sagatavošanās izmaksas, lai nogādātu lidaparātu jūsu izlidošanas vietā.
- Ir mainīgi faktori, kas saistīti ar jūsu galamērķi, piemēram, degvielas izmaksas, aviosabiedrības nodokļi, lidostas nodokļi vai muitas nodevas.
- Galīgo lidojuma cenu var ietekmēt arī citi tehniski faktori, piemēram, tas, vai ir pieejama autostāvvieta uz nakti.
Dažās lidostās ir ierobežota vieta, piemēram, tādās populārās vasaras lidostās kā La Môle – Saint Tropez, Ibiza vai Mykonos. Šīm lidostām ir stingri darbības noteikumi, kurus mēs kā jūsu brokeris ņemam vērā, lai izvairītos no papildu izmaksām nomas cenā. Dažkārt privātā reaktīvā lidaparāta nomas cena ir tuva biznesa klases biļetes cenai, jo īpaši ceļojumiem Eiropā ar 4 vai vairāk pasažieriem.
Privātās lidmašīnas fraktēšanas gadījumā cena tiek nosūtīta globālā formātā. Ja šī cena ir saistīta ar pasažieru skaitu, cena par pasažieri, kad lidmašīna ir pilnībā rezervēta, kļūst lētāka nekā tad, ja lidmašīnā ir tikai viens pasažieris.
Šeit ir daži piemēri, kad privātā aviācija ir pievilcīgāka nekā tradicionālā komerciālā aviācija:
1) Lidojumi ar pārsēšanos
Daudzus galamērķus nav iespējams sasniegt tieši ar parasto komerciālo aviokompāniju, kas palielina kopējās ceļojuma izmaksas (taksometra biļetes, viesnīcas, laika un darba ražīguma zudums)
Šādos gadījumos ar īpaši pielāgotiem lidojumiem jūs varat nokļūt tieši galamērķī. Pateicoties elastīgam lidojumu grafikam, ceļotājs ietaupīs laiku un naudu, izmantojot šo privātās lidmašīnas nomas pakalpojumu
Komerciālais lidojums: Piemēram, lai nokļūtu lidostā X, būtu vajadzīgas divas nosēšanās ceļā (lidostās Y un Z) un viena atpakaļceļā (lidostā Y), un kopējais lidojuma laiks būtu 18 stundas. Labākā pieejamā cena pieprasītajiem datumiem bija £2 129 (€2 970) vienai personai.
Privāts lidojums: mēs rezervējām 6 sēdvietu lidmašīnu Citation CJ2 par £10 700 (€14 915), kas ir £1 730 (€2 486) vienai personai, ja visas vietas būtu aizņemtas. Tiešais lidojums ilga divas stundas uz katru pusi.
2) Grupas
Francijā SNCF un Air France streiku laikā pagājušā gada maijā mēs organizējām Fokker 50 čartera lidojumu 50 personām. Uzņēmums pārvadāja darbiniekus un vadošos klientus uz semināru Lincā, Vācijā. Pasažieru lidojums no Parīzes uz Frankfurti tika atcelts.
Regulārais lidojums: pēdējā brīža biļete ar zemo cenu aviosabiedrību būtu izmaksājusi no 300 līdz 350 eiro uz cilvēku, lai nokļūtu Frankfurtē. Biļete, kas rezervēta dienu iepriekš uz nākamo dienu ar parasto aviokompāniju, atkarībā no izvēlētās kategorijas maksātu no 550 līdz 1100 eiro. Nemaz nerunājot par to, ka, iespējams, nebūtu bijis iespējams rezervēt 100 vietas vienā lidojumā!
Privātais lidojums: reģionālās lidmašīnas fraktēšana izmaksāja 28 000 eiro jeb 560 eiro uz pasažieri – mazāk nekā biļete uz regulāro lidojumu, kas turklāt būtu pagarinājis ceļojuma laiku par vairāk nekā 15 stundām.
3) Turbopropelleri
Ar propelleri darbināmas lidmašīnas (jeb turbopropelleri) ir ļoti ekonomiskas īsos maršrutos, un to kabīnes komforta līmenis ir tuvs privāto reaktīvo lidmašīnu komfortam.
King Air Beechcraft noma ir ekonomisks risinājums nedēļas nogales ceļojumam uz Ile d’Yeu ar visu no tā izrietošo elastību.
Regulārais lidojums: Pēdējā brīdī iegādāta biļete turp un atpakaļ starp Parīzi un Larošelu izmaksās 495 eiro vienai personai, ieskaitot bagāžas reģistrēšanas izmaksas. Nemaz nerunājot par to, ka no ielidošanas pirms iekāpšanas lidmašīnā līdz pārsēšanās laikam, lai nokļūtu Ile d’Yeu, brauciens ātri vien veido 5 līdz 8 stundas.
Privātais lidojums: lid mašīnas fraktēšana King Air 200 lidojums uz nedēļas nogali izmaksātu 4390 eiro. Ja visas astoņas sēdvietas ir aizņemtas, lidojums turp un atpakaļ vienam pasažierim izmaksā 548 eiro. Tā ir nedaudz augstāka cena nekā regulārais lidojums, taču piedāvā daudz lielāku elastību, laika ietaupījumu un komfortu!
4) Tukši lidojumi
Ja vēlaties vislabāko cenu par privātā reaktīvā lidaparāta ceļojumu, tukša lidojuma iespēja ir viskonkurētspējīgākā. Ja jums ir elastīgs grafiks, šī iespēja ir piemērota tieši jums.
Lielākā daļa lidojumu ir vienvirziena, tāpēc jums būs jāiegādājas arī biļete uz regulāro komerciālo reisu.
Regulārais lidojums: Regulārā lidojuma cena no Londonas uz Biaricu, kas rezervēts ar parasto aviokompāniju, ir 350 eiro, ieskaitot bagāžas reģistrācijas maksu.
Privāts lidojums: Nesen piedāvājām tukšu lidojumu tajā pašā maršrutā ar Hawker 900 par 3060 eiro (nevis 13 920 eiro) vai 340 eiro par pasažieri, ja visas vietas būtu aizņemtas.
Mūsu lidojums pēc pieprasījuma ir pieejams 7/7-24H/24, sazinieties ar mums pa tālruni + 33 (0)1 44 09 91 82.