NEGAIDĒJIET, LAI REZERVĒTU SAVUS LIDOJUMUS VASARAS SEZONAI!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Uzņēmējdarbības aviācija: pārvarēt pretrunas

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Uzņēmējdarbības aviācija ir pretrunu centrā, un šī ir arī iespēja sākt debates, ko uzsāka Julien Bayou un ko uzsāka mūsu transporta ministrs Clément Beaune. Laikā, kad valdība ir uzsākusi franču kampaņu par lielāku energoapgādes atturību, ir pamatoti norādīt ar pirkstu uz dažu slavenību pārmērīgo privāto lidmašīnu izmantošanu (1 % no faktiskās biznesa lidmašīnu izmantošanas, kas piesaista plašsaziņas līdzekļu uzmanību).

Aviation d’affaires : dépasser la polémique
source: pexels

Vai privāto lidmašīnu izmantošana būtu jāaizliedz vai jāregulē?

AEROAFFAIRES, mēs vēlamies paust savu viedokli, vienlaikus uzņemoties sociālo un vides atbildību. Mūsu nozarei ir steidzami pilnībā jāmobilizē spēki, lai risinātu šos jautājumus.

Biznesa aviācija 99 % gadījumu ir specializēts transporta risinājums, kas ļauj cilvēkiem tikties, vienlaikus samazinot laika ierobežojumus. Tā galvenokārt ir paredzēta uzņēmumu direktoriem vai tehniskajiem darbiniekiem, kas saskaras ar laika vaipieejamības ierobežojumiem.

Tādējādi biznesa aviācija savieno daudzas mazas Eiropas pilsētas un vietējās lidostas, uzlabojot savienojamību visā Eiropā (1400 lidostu Eiropā).

Biznesa aviācija atbilst arī īpašām sabiedrisko dienestu vajadzībām: ugunsdzēsības, glābšanas un medicīniskās evakuācijas vajadzībām.

Francijā uzņēmējdarbības aviācijas nozare rada 0,001 % no globālajām emisijām.

Francijā 80 % privāto lidmašīnu izmanto uzņēmējdarbības vajadzībām, bet 20 % – kravu aviopārvadājumiem un atpūtai, kā arī valdības vajadzībām vai veselības aprūpes lidojumiem (source EBAA).

Uzņēmējdarbības aviācijas sadalījums Francijā 2021. gadā būs šāds:

  • 50,3 % darījumu aviācijas aktivitāšu Francijā ir komerciālas.
  • 31,8 % no uzņēmējdarbības aviācijas darbības Francijā ir nekomerciāla.
  • 10,2 % no uzņēmējdarbības aviācijas aktivitātēm Francijā ir militārās/valstiskās aviācijas aktivitātes.
  • 7,7 % no Francijas uzņēmējdarbības aviācijas darbības ir medicīniskā/speciālā aviācija.

Visbeidzot, 80 % no mūsu nozares apkalpotajiem maršrutiem netiek apkalpoti ar tradicionālajiem līdzekļiem, piemēram, dzelzceļu vai komerciālajām aviosabiedrībām.

Biznesa aviācija ir arī Francijas rūpniecības flagmanis. Tā katru gadu mūsu ekonomikā iepludina 32 miljardus eiro (avots GIFAS) un rada vairāk nekā 100 000 darbavietu (500 000 darbavietu Eiropas līmenī).

Francija ir aviācijas nozares lielvalsts, jo īpaši Dassault Aviation, Daher un Airbus. Šie uzņēmumi, kā arī dzinēju ražotāji, piemēram, Safran , un aviosabiedrības cīnās par palikšanu zem Francijas karoga. VALLJET SDAviation, ASTONJET, Get1Jet, Chalair Aviation un lidostu infrastruktūras, piemēram, Aviapartner, Jetex, ExecuJet Aviation Group, Edeis, VINCI Airports un Groupe ADP, apliecina šo dinamismu.

Mūsu nozarei ir jāpiedalās šajās debatēs.

Mēs nedrīkstam iesaistīties nepareizās debatēs. Nav runa par mūsu atbildības leģitimizēšanu ar faktiem un skaitļiem, bet mums ir jāuzsāk diskusija un jāsniedz risinājumi un atbildes. Piemēram, vai mums nevajadzētu paātrināt l’innovation, lai strauji samazinātu visu privāto lidmašīnu ceļojumu ietekmi uz vidi?

Francijai ir jādara vairāk, lai atbalstītu Francijas aviācijas projektus, iegūstot finansējumu tīrai aviācijai, lai veicinātu investīcijas mūsu Francijas un Eiropas projektos.

Atbilstošs likumdošanas priekšlikums būtu līdz 2030. gadam noteikt, ka carburant alternatif neutre en CO2 ir obligāts privātiem reaktīvajiem lidaparātiem.

Kādas ir perspektīvas attiecībā uz biznesa aviācijas ekoloģisko pāreju?

Aviation d’affaires : dépasser la polémique
source: freepik

Pašreizējie risinājumi tīrākai aviācijai

Ņemot vērā to mazos izmērus un svaru, privātās lidmašīnas ir pirmās, kas gūst labumu no pētniecības un tehnoloģiju izmantošanas. Tas ļautu izstrādāt un laist tirgū videi draudzīgākus lidaparātus (électricité, hydrogène).

Turklāt risinājums, kas ir nekavējoties pieejams gan biznesa aviācijai, gan lidmašīnām, ir ilgtspējīga aviācijas degviela (SAF sustainable aviation fuel).

Šī sistēma samazina CO2 emisijas par gandrīz 80 %, salīdzinot ar fosilo degvielu.

Tā kā biznesa aviācijas klienti ir mazāk jutīgi pret cenu, šis risinājums šķiet visredzamākais un efektīvākais veids, kā panākt strauju ekoloģisko pāreju biznesa aviācijā.

Ilgtspējīga rītdienas aviācija

Šodien vīrieši un sievietes ar aizraušanos ar aeronautiku strādā pie nākotnes aviācijas un īsteno daudzsološus projektus.

  • Ilgtspējīgu aviācijas degvielu izstrāde; Axens un sadarbības projekts BioTfueL®
  • Gaisa kuģu ekoloģisko raksturlielumu uzlabošana, īstenojot vēl nebijušus pētniecības un inovācijas pasākumus, kas vienlaikus koncentrējas uz gaisa kuģiem, izmantotajiem enerģijas avotiem (ūdeņradi) un ekspluatāciju, lai panāktu tehnoloģisku izrāvienu; VoltAero hibrīda elektriskais gaisa kuģis. Marta beigās Francijas jaunuzņēmums AURA AERO iepazīstināja ar plāniem līdz 2026. gadam palaist tirgū 100 % elektrisku lidaparātu.
  • Ar ūdeņradi darbināmas privātas lidmašīnas Beyond Aero ar Eloa Guillotin un droniem
  • Ievērojami ieguldījumi flotes atjaunošanā
  • Ekspluatācijas procedūras degvielas patēriņa samazināšanai (ekoloģiskais pilotējums); OpenAirlines & Air France
  • Infrastruktūras un gaisa kuģu apkalpošanas ķēdes optimizācija uz zemes. Aéroport de Lyon un Nantes AirFrance.

Tomēr, lai to panāktu, Francijai ir jābūt šo ilgtspējīgo degvielas tehnoloģiju attīstības priekšgalā un ātri jāizstrādā ieviešanas ceļš.

AEROAFFAIRES, mēs uzskatām, ka saudzīga attieksme pret vidi ir svarīgs jautājums, tāpēc mēs iesakām jums izvēlēties Sky CO2 iespēju lidojumam, lai samazinātu savu oglekļa dioksīda emisiju. Attiecībā uz visiem čartera pieprasījumiem sazinieties ar mums pa tālruni +33144099182, pa e-pastu: charter@aeroaffaires.com vai aizpildiet mūsu devis en ligne veidlapu. Mēs ar jums sazināsimies pēc iespējas ātrāk.