NESTEIDZIETIES AR ZIEMAS SEZONAS LIDOJUMU REZERVĒŠANU!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

TOP 10 populārākās privātās lidmašīnas: Cenas un priekšrocības

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

AEROAFFAIRES ir pieejams plašs lidmašīnu klāsts, kas piemērots visu veidu prasībām.

No augstas veiktspējas turbopropelleru lidmašīnām, piemēram, Pilatus PC-12, līdz visaugstākās klases biznesa reaktīvajiem lidaparātiem, piemēram, Falcon 7X vai Gulfstream G550, neaizmirstot arī par īpaši komfortablām VIP lidmašīnām, piemēram, BBJ – īstu lidojošo viesnīcu ar guļamistabu un vannas istabu – katru lidojumu var pielāgot atbilstoši jūsu vēlmēm.

Mēs varam jums palīdzēt atrast ideālo privāto lidmašīnu – no greznības līdz praktiskumam.

Iepazīstieties ar izmaksām, kas saistītas ar mūsu klientu vispopulārākajām luksusa un augstas veiktspējas privātajām lidmašīnām, izmantojot mūsu 10 populārāko privāto lidmašīnu izlasi.

10 populārākās privātās lidmašīnas

1) Cessna Citation Mustang

Kāpēc īrēt Citation Jet Mustang?

Šī ir privātā reaktīvā lidmašīna, kas izraisīja revolūciju biznesa aviācijā Eiropā. Šī Ciation Mustang taksometra lidmašīna piedāvā labākos tarifus, lai pārvadātu līdz 4 cilvēkiem braucienos, kas nepārsniedz 2 stundas un 20 minūtes.

Tai ir ērts salons un bagāžas nodalījums, kurā var pārvadāt 4 standarta čemodānus + nelielas somas. Tomēr tajā nav borta tualetes, kas ir vienīgais negatīvais aspekts.

Citation Jet Mustang nomas cena ? Vienvirziena biļete no Parīzes uz Ženēvu no 3900 eiro ar 4 pasažieriem, t. i., 975 eiro par pasažieri.

Spiediet šeit, lai uzzinātu vairāk par šo Cessna Citation Mustang!

2) Embraer Phenom 100

Kāpēc īrēt Embraer Phenom 100?

Phenom 100 ir tiešs Cessna Mustang konkurents. Šo četru/ piecu sēdvietu vieglo reaktīvo lidmašīnu ir izstrādājusi BMW.

Tam ir plašs salons un tualete lidmašīnā, nemaz nerunājot par lielāku bagāžas nodalījumu nekā Citation Jet Mustang.

Embraer Phenom 100 nomas cena ? Vienvirzienā no Parīzes uz Londonu no 4160 eiro 4 pasažieriem.

Spiediet šeit, lai uzzinātu vairāk par šo Embraer Phenom 100!

3) Pilatus PC-12

Kāpēc īrēt Pilatus PC-12?

Pilatus PC-12 ir populārākā turbopropelleru lidmašīna ASV un Eiropā. Tie joprojām ir diezgan konkurētspējīgi īsu distanču lidojumiem.

Tā tehniskie rādītāji ļauj nolaisties uz īsiem skrejceļiem. Tas ir ļoti populārs kā ātrās palīdzības lidmašīna un medicīniskai evakuācijai.

Tā kā šī lidmašīna ir izcila lidojuma veiktspēja, hermetizēts salons, ērti sēdekļi un spēja nolaisties uz īsiem skrejceļiem, tā ir ļoti ieteicama, piemēram, lidojumiem Ženēva vai Parīze – Ažaksjo, vai Ženēva – Parīze (optimālākais variants ir 5-6 pasažieru lidmašīna).

Lūdzu, ņemiet vērā: lidmašīna var pacelties pēc plkst. 22.00, t. i., tai ir atļauts pacelties pēc starptautisko lidlauku slēgšanas laika.

Pilatus PC-12 nomas cenas: vienvirziena lidojums no Parīzes uz Londonu no 4300 eiro 6 pasažieriem.

Spiediet šeit, lai uzzinātu vairāk par šo Pilatus PC-12!

4) Aviator TP 600 Vulcanair

Kāpēc īrēt Aviator TP 600?

A-viator TP 600 ir turbopropelleru lidmašīna, kas spēj pacelties un nosēsties uz ļoti īsiem skrejceļiem. Tā ir viena no retajām lidmašīnām, kas var nolaisties Kurševelas altiportā vai Gštādē Saanenā, izmantojot sabiedrisko transportu.

Lidmašīnai ir 6 vai 8 sēdvietas, minibārs un ļoti labs kravas nodalījums, tāpēc tā ir ideāli piemērota kravu pārvadājumiem Dienvideiropā.

Tā ir visekonomiskākā lidmašīna, ja vēlaties ātri nokļūt no Parīzes, Lionas, Ženēvas vai Nicas uz Korsiku vai Sen Tropezas La Mole, vai uz ļoti īpašām vietām.

Aviator TP 600 nomas cena ? Vienvirziena biļete no Parīzes uz Kurševelu – no 6000 eiro.

Noklikšķiniet šeit, lai uzzinātu vairāk par šo Aviator TP 600 Vulcanair!

5) Piaggio Avanti P 180

Kāpēc īrēt Piaggio Avanti?

Piaggio P 180 Avanti ir iesaukts par “gaisa Ferrari”, un tas ir pasaulē ātrākais divdzinēju turbopropelleru lidaparāts, kas lido gandrīz tikpat ātri kā daži privātie reaktīvie lidaparāti.

Piaggio P 180 Avanti ir Itālijā konstruēts Piaggio P 180 Avanti ir Scuderia Ferrari oficiālais lidaparāts. Tā septiņu sēdvietu kabīne ir ļoti augsta, ļaujot pasažieriem stāvēt stāvus. Tas ir arī ļoti kluss. Piaggio P 180 Avanti ir ideāla lidmašīna ceļošanai pa Eiropu.

Naktī tā ir vienīgā lidmašīna ar citiem turbopropelleriem, kas var pacelties pēc plkst. 22.00, kad dažas lidostas ir slēgtas. Piaggio P 180 Avanti ir hermetizēts salons un moderna avionika.

Tas ir viens no mūsu klientu iecienītākajiem modeļiem ceļošanai pa Eiropu un kalnos, piemēram, uz Samedan St Moritz.

Piaggio Avanti nomas cenas ? Ceļojums no Nicas uz Romu vienā virzienā – no 5500 eiro.

Spiediet šeit, lai uzzinātu vairāk par Piaggio Avanti P 180!

6) Cessna Citation II, CJ1, CJ2

Kāpēc īrēt Cessna Citation?

Cessna Citation klāsts: CJ, CJ1CJ2, CJ3, CJ4, Citation II un Citation Bravo ir ļoti populārs mūsu klientu vidū.

Šiem privātajiem reaktīvajiem lidaparātiem ir ļoti pievilcīgas cenas īsiem un vidēji gariem lidojumiem, un tiem ir stabila Cessna reputācija.

Citation nomas cenas ? Lidojums vienā virzienā no Parīzes uz Londonu no 4200 eiro (Citation Jet, 5 sēdvietas).

Spiediet šeit, lai uzzinātu vairāk par Cessna Citation II, CJ1, CJ2!

7) Embraer Phenom 300

Kāpēc īrēt Embraer Phenom 300?

2017. gadā Embraer Phenom 300 (8 miljoni eiro) ir bijis vislabāk pārdotais privātais reaktīvais lidaparāts pasaulē. 2017. gadā jau piecus gadus Embraer Phenom 300 (8 miljoni eiro) ir visdārgākais privātais reaktīvais lidaparāts pasaulē. Kopš 2013. gada Embraer ir laidusi tirgū 400 šādu lidmašīnu.

Tāpat kā Phenom 100, tā salonu ir izstrādājusi BMW & Designworks, un tā logi ir lielāki nekā līdzīgos lidaparātos, kas nodrošina daudz gaismas uz klāja.

Kabīnes aizmugurē ir arī atsevišķa tualete. Tā konfigurācija ļauj pārvadāt no 6 līdz 7 pasažieriem atkarībā no aviokompānijas.

Phenom 300 nomas cena ? Vienvirziena biļete no Parīzes uz Nicu – no 5000 eiro.

Spiediet šeit, lai uzzinātu vairāk par Embraer Phenom 300

8) Cessna Citation XLS-XLS+

Kāpēc īrēt Citation XLS?

Šī ir viena no populārākajām privātajām lidmašīnām. Citation XLS ir ideāla privātā reaktīvā lidmašīna 3 līdz 4 stundu braucieniem ar 8 pasažieriem uz klāja.

Turklāt tas piedāvā izcilu cenas un vērtības attiecību par lidojuma stundu. Mūsu klienti augstu novērtē tā salona komfortu un atsevišķu tualeti. Arī bagāžas nodalījums ir ļoti ietilpīgs.

Citation XLS+ ir liels kreisēšanas ātrums, un tas ir sertificēts nosēsties uz īsiem skrejceļiem, kas nav pieejami lielākiem gaisa kuģiem, piemēram, Falcon 2000 vai Global 6000.

XLS nomas cena ? Vienvirziena biļete no Londonas uz Romu – no 5800 eiro.

Spiediet šeit, lai uzzinātu vairāk par Cessna Citation XLS-XLS+ !

9) Bombardier Learjet 45

Kāpēc īrēt Bombardier Learjet 45?

Learjet 45 piedāvā lielisku komfortu 8 pasažieriem par labāko cenu. Ar Honeywell dzinēju aprīkotā lidmašīna lido ar ātrumu 840 km/h un ļauj 6-8 pasažieriem ekonomiski ceļot 6,80 m garā salonā (1,50 m augstā un platā).

Learjet 45 ir ideāla lidmašīna 2 līdz 3 stundu lidojumiem par konkurētspējīgām cenām, piemēram, Eiropas iekšējiem biznesa vai privātiem lidojumiem uz Korsiku.

Tā ir ļoti populāra biznesa lidmašīna Vācijā un Šveicē.

Tā ir ietilpīgāka un ar lielāku darbības rādiusu nekā Citation CJ2 (papildu 1000 km, kas ļauj 6 pasažieriem lidot, piemēram, uz Atēnām no Parīzes vai Ženēvas Cointrin), turklāt tā ir arī ātrāka nekā Citation CJ3.

Bombardier Learjet 45 nomas cena ? Vienvirzienā no Londonas uz Ibizu – no 6800 eiro.

Noklikšķiniet šeit, lai uzzinātu vairāk par šo Bombardier Learjet 45!

10) Bombardier Challenger 850

Kāpēc nomāt Bombardier Challenger 850?

Bombardier ir izveidojis ērtu divdzinēju korporatīvo lidmašīnu, kas ļauj apkalpot saimnieci uz klāja.

Challenger 850 ir glīts starpkontinentāls biznesa reaktīvais lidaparāts, ko darbina divi GECF34-3B1 dzinēji, kas ļauj tam sasniegt 790 km/h kreisēšanas ātrumu.

Tas ir viens no videi draudzīgākajiem lidaparātiem savā kategorijā. Tā zemais degvielas patēriņš nozīmē, ka tā noma izmaksā lētāk nekā konkurentiem.

Tā ir ideāla privātā lidmašīna VIP čartera lidojumiem, kas pārvadā līdz 16 pasažieriem ar ievērojamu komfortu, jo īpaši pateicoties 12 logiem, kas salonā ienes daudz gaismas.

Tas ir konkurētspējīgāks par Falcon 900 cenas par lidojuma stundu ziņā un daudz elegantāks par savu konkurentu Dornier 328, lai gan tam ir tāda pati pasažieru ietilpība.

Bombardier Challenger 850 nomas cena ? Vienvirziena biļete no Parīzes uz Madridi no 17 000 eiro.

Spiediet šeit, lai uzzinātu vairāk par Bombardier Challenger 850!

10+) Bombardier Global 6000

Kāpēc nomāt Bombardier Global 6000?

Bombardier Global 6000 ir ideāla lidmašīna visiem jūsu biznesa ceļojumiem: tā apvieno ātrumu, darbības rādiusu un komfortu.

Šī privātā lidmašīna ir aprīkota ar ievērojamiem tehnoloģiskiem sasniegumiem, padarot to par vismodernāko un pilnveidotāko Global Express sērijas versiju.

Tā ir viena no greznākajām un komfortablākajām privātajām lidmašīnām, kas pieejamas mūsdienās. Tā ir kļuvusi par vienu no populārākajām lidmašīnām gariem biznesa ceļojumiem.

Tā salons ir pilnībā modulārs, lai jūs varētu veikt visus iespējamos uzdevumus: strādāt, gulēt, ēst…

Īsāk sakot, jūs vienmēr esat pieslēgts internetam, pateicoties Ka-band tehnoloģijai. Visa lidojuma laikā Bombardier Global 6000 lidmašīnā jūs varēsiet rīkot videokonferences gluži kā savā birojā.

Izvēloties Bombardier Global 6000, jūs varat izmantot arī lielu bagāžas nodalījumu, kuram var piekļūt jebkurā lidojuma laikā.

Bombardier Global 6000 nomas cena ? Lidojums no Romas uz Berlīni vienā virzienā – no 15 000 eiro.

Spiediet šeit, lai uzzinātu vairāk par Bombardier Global 6000

  • Kādi papildu pakalpojumi ir iekļauti privātā reaktīvā lidaparāta nomā?

    Papildus pašam lidojumam daži operatori piedāvā individuāli pielāgotus pakalpojumus, piemēram, transfērus ar helikopteru vai VIP automašīnu, gardēžu maltītes uz klāja, konsjerža palīdzību, lai organizētu rezervācijas (viesnīcas, pasākumi), vai pat īpašus pasākumus medicīniskiem ceļojumiem (ātrās palīdzības lidmašīnas).

  • Vai es varu iznomāt privāto lidmašīnu tikai lidojumam vienā virzienā?

    Jā, lielākā daļa privāto reaktīvo lidmašīnu nomas operatoru piedāvā iespēju rezervēt lidojumu vienā virzienā. Tomēr daži operatori var piemērot papildu maksu, ja gaisa kuģim jāatgriežas tukšam vai ja ir nepieciešams mainīt tā atrašanās vietu.

  • Kā darbojas oglekļa emisiju kompensēšana?

    Oglekļa emisiju kompensācija parasti ir iekļauta lidojuma cenā. To veido ekoloģisku projektu finansēšana (mežu atjaunošana, atjaunojamā enerģija), lai neitralizētu lidojuma radītās CO₂ emisijas. Sīkāku informāciju par atbalstītajiem projektiem var sniegt operators.

  • Vai privātās lidmašīnās ir kādi bagāžas ierobežojumi?

    Atkarībā no modeļa privāto reaktīvo lidmašīnu ietilpība ir dažāda. Atšķirībā no komerciālajiem lidojumiem ierobežojumi nav tik stingri, taču, lai izvairītos no pārsteigumiem, rezervējot lidmašīnu, ieteicams norādīt bagāžas apjomu un svaru.

  • Vai es varu mainīt vai atcelt lidojumu pēc rezervācijas veikšanas?

    Noteikumi atšķiras atkarībā no līguma. Daži operatori pieļauj elastīgas izmaiņas, bet citi piemēro maksu par atcelšanu vai pēdējā brīža izmaiņām.

  • Vai uz kuģa ir atļauts pārvadāt mājdzīvniekus?

    Lielākā daļa privāto lidmašīnu atļauj lidojumus ar mājdzīvniekiem, taču par to ir jāinformē iepriekš, lai varētu pielāgot kajīti (vieta, ūdens u. c.). Dažās valstīs ir noteikti īpaši veselības aizsardzības noteikumi attiecībā uz mājdzīvniekiem salonā.

  • Kā izvēlēties starp vieglo reaktīvo lidmašīnu un tālo reisu lidmašīnu vidēja attāluma ceļojumam (3-4 stundas)?

    Viss ir atkarīgs no pasažieru skaita un nepieciešamā komforta līmeņa. Vieglā lidmašīna (piemēram, Phenom 300) ir ekonomiska 6-7 cilvēkiem, savukārt tālo reisu lidmašīna (piemēram, Challenger 850) piedāvā vairāk vietas un greznību, taču tā ir dārgāka.

  • Kādas ir iespējas tehniskas kļūmes vai sliktu laikapstākļu gadījumā?

    Nopietniem operatoriem ir protokoli, kā ātri nomainīt gaisa kuģi tehnisku problēmu gadījumā. Attiecībā uz laikapstākļiem privātās lidmašīnas bieži var aplidot augsta riska zonas vai nolaisties alternatīvās lidostās.

  • Vai ir iespējams rezervēt avārijas lidojumu (mazāk nekā 24 stundas pirms pacelšanās)?

    Jā, daži specializētie pakalpojumu sniedzēji piedāvā ļoti īsus izlidošanas termiņus, taču cenas var būt augstākas atkarībā no lidmašīnas un apkalpes pieejamības.

  • Vai ir kādas regulējuma atšķirības starp privātajiem un komerciālajiem lidojumiem?

    Jā, privātās lidmašīnas ievēro citus noteikumus (piemēram, pasažieriem nav tik stingru drošības pārbaužu, ir elastīgs lidojumu grafiks). Tomēr aviācijas drošības standarti (apkope, pilotu kvalifikācija) ir identiski.

  • Kā notiek iekāpšana privātā lidmašīnā?

    Pasažieriem lidostās parasti ir pieejami īpaši termināļi (FBO), kuros ir vienkāršotas formalitātes (nav rindu, ātra reģistrācija). Laiks ir elastīgs, bet ieteicams ierasties 15-30 minūtes pirms pacelšanās.

  • Vai privātās lidmašīnas var nolaisties jebkurā lidostā?

    Nē, tas ir atkarīgs no lidmašīnas lieluma un skrejceļa. Daži modeļi (piemēram, Aviator TP 600) ir paredzēti īsiem lidlaukiem, bet lielākiem lidmašīnām nepieciešama pielāgota infrastruktūra.

  • Vai drīkst smēķēt privātā lidmašīnā?

    Tas ir atkarīgs no operatora un vietējiem tiesību aktiem. Daži gaisa kuģi ir aprīkoti ar pelnu trapiem, bet vairumā no tiem drošības apsvērumu dēļ smēķēšana ir aizliegta.

  • Kādas izklaides iespējas ir pieejamas lidojuma laikā?

    Lielākajā daļā lidmašīnu ir ekrāni, Wi-Fi un kontaktligzdas elektroniskajām ierīcēm. Augstākā līmeņa lidmašīnās (piemēram, Global 6000) dažkārt ir pieejamas modulārās atpūtas zonas un augstākās klases izklaides sistēmas.

  • Kā tiek izvēlēti privāto reaktīvo lidmašīnu piloti?

    Piloti ir sertificēti ar profesionālām licencēm (ATPL vai CPL) un ir veikuši tūkstošiem lidojumu stundu. Daudziem ir pieredze militārajā vai komerciālajā aviācijā, pirms viņi pārgāja uz privāto sektoru.

  • Vai pastāv abonēšanas vai paketes biežai nomai?

    Jā, tādas programmas kā Jet Cards ļauj veikt priekšapmaksu par lidojuma laiku par atvieglotu cenu, un tās sniedz priekšrocības pieejamības un pakalpojumu ziņā.

  • Kāda ir privāto lidmašīnu ietekme uz vidi salīdzinājumā ar komerciālajiem lidojumiem?

    Privātā lidmašīna uz vienu pasažieri rada vairāk CO₂ nekā komerciāls lidojums, taču ar tādām iniciatīvām kā oglekļa emisiju kompensēšana, ilgtspējīga degviela (SAF) vai jaunas tehnoloģijas (elektriskie lidaparāti) šo ietekmi cenšas samazināt.

  • Vai pirms rezervācijas es varu apmeklēt lidmašīnu?

    Daži operatori pēc pieprasījuma organizē kabīnes apmeklējumus, jo īpaši augstākās klases lidmašīnām vai ilgtermiņa nomai.

  • Kādi maksājumu veidi tiek pieņemti?

    Papildus bankas pārskaitījumiem dažkārt tiek pieņemtas arī augstas klases kartes (American Express Centurion) vai kriptovalūtas, norāda operators.

  • Kā nokārtot muitas formalitātes starptautisko lidojumu gadījumā?

    Aviokompānijas bieži palīdz sagatavot nepieciešamos dokumentus. Dažos lidojumos formalitātes var nokārtot tieši lidmašīnā vai paātrinātās procedūrās ielidošanas brīdī.