NEGAIDĒJIET, LAI REZERVĒTU SAVUS LIDOJUMUS VASARAS SEZONAI!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Slavenību privātās lidmašīnas: ļaunprātīga izmantošana?

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

21. gadsimtā globālā sasilšana vairs nav problēma. Skaidrs, ka gaisa satiksmei ir sava daļa atbildības. Taču laikā, kad cilvēki tiek aicināti savilkt ciešāk jostas attiecībā uz enerģijas patēriņu, jo īpaši izvēloties ceļot ar vilcienu, nevis lidmašīnu. Tādas superzvaigznes kā Kailija Dženere pārmērīgi izmanto savas privātās lidmašīnas ļoti īsiem attālumiem.

jet privé star

Privāto reaktīvo lidmašīnu emisijas praksē

Privāto reaktīvo lidmašīnu radītās oglekļa emisijas veido 2 % no globālajām emisijām. Pēdējos gados, līdz ar biznesa aviācijas uzplaukumu, to radītās C02 emisijas Eiropā ir palielinājušās par 31 %. Turklāt saskaņā ar Eiropas Transporta un vides federācijas datiem privātās lidmašīnas rada 50 reižu lielāku piesārņojumu nekā vilcieni. Pat ja 2 % emisiju šķiet maz, salīdzinot ar lielākajiem oglekļa emisiju radītājiem, visas šīs analīzes liek mums pamatoti apšaubīt jet privé izmantošanu.

Privāto lidmašīnu izmantošana slavenību vajadzībām

Zvaigžņu privātās lidmašīnas: kas tās izmanto visvairāk?

Grupa Yard nesen sastādīja reitingu par slavenību oglekļa dioksīda emisijas nospiedumu. Saraksta augšgalā ir Teilore Svifta (Taylor Swift) ar 8293,54 tonnām C02 170 lidojumu laikā. Sarakstā iekļauti arī tādi sabiedrībā zināmi vārdi kā Jay Z ( 6 981,3 tonnas par 136 lidojumiem), Stīvens Spīlbergs (4 465 tonnas par 61 lidojumu) un Kima Kardašjana (4 268,5 tonnas par 57 lidojumiem). Kimas Kardašjanas ģimene, Kardašjanu-Dženneru klans, pastāvīgi rada ažiotāžu par savas privātās lidmašīnas izmantošanu.

Dažas no šīm zvaigznēm ir aizstāvējušas savas privātās lidmašīnas izmantošanu, piemēram, Teilore Svifta (Taylor Swift), skaidrojot, ka viņa savu lidmašīnu aizdod un ka viņa nav vienīgā tās lietotāja. Arguments, kas maz nomierina to cilvēku dusmas, kuri savos ikdienas enerģijas patēriņos savilkuši jostas.

Slavenību ikdiena kā nevienas citas

Taču, pat ja mēs saprotam, ka zvaigznēm ir saspringta un saspringta ikdiena un ka privātās lidmašīnas ir viens no labākajiem risinājumiem. Taču tieši privāto lidmašīnu ļaunprātīga izmantošana ir tā, kas izraisa šādu ažiotāžu. Nesen ažiotāžu izraisīja Kailī Dženere, viena no māsām Kardašjanu-Dženeru klana pārstāvēm. Viņa izmantoja vienu no šīm privātajām lidmašīnām, lai veiktu tikai 15 minūšu garu braucienu. Ar automašīnu šo braucienu varēja veikt 50 minūtēs. Taču arī citas zvaigznes šādi izmanto savas privātās lidmašīnas. Arī dziedātājs Drake un bokseris Floids Meivezers izmanto šo praksi.

Privāto lidmašīnu reālais izmantojums

pdg jet privé

Lai gan jūs varētu domāt, ka privātās lidmašīnas izmanto lielākās zvaigznes, piemēram, dziedātāji un futbolisti, realitāte ir pavisam cita. Patiesībā lielākā daļa l’aviation d’affaire klientu 99 % gadījumu ir biznesa līderi, politiķi vai vienkārši cilvēki. Taču lielo slavenību ir ļoti maz – tās veido mazāk nekā 1 % klientu. Šis 1 % lietotāju pievērš 99 % plašsaziņas līdzekļu uzmanības.

Lai saprastu, kāpēc mūsu analīzē ir jāiekļauj les raisons de l’utilisation d’un jet privé, i, vispirms ir jāsaprot, ka privātās lidmašīnas izmantošana ir garantija sécurité et de confidentialité.

Piemēram, politiķiem ir vieglāk nodrošināt savu drošību privātā lidmašīnā nekā lidmašīnā. Otrkārt, elastīgums. Pasaulē ir 9000 lidostu un helikopteru lidostu. Turklāt FBO gaidīšanas laiks ir 20 minūtes, salīdzinot ar 3 stundām parastajās lidostās. Tas patiešām ietaupa laiku, jo īpaši uzņēmējiem/politiķiem, kuriem jārisina steidzami jautājumi.

Galu galā privāto aviāciju nevajadzētu aizliegt. To izmanto medicīniskai evakuācijai, stratēģisku līgumu parakstīšanai vai rūpnīcas avārijas gadījumā.

Varam arī piebilst, ka biznesa aviācija kopumā neietver tikai šāda veida klientūru. Protams, ir arī iepriekš minētie dalībnieki. Taču ir arī fret aérien vai kravas lidmašīnas, vols médicaux un grupu lidojumi. Daži no šiem lidojumiem ir būtiski svarīgi valsts ģeopolitiskajai, ekonomiskajai un veselības aizsardzības funkcionēšanai.

Rītdienas aviācija

dessin avion
Designed by Liravega / Freepik

Ir skaidrs, ka aviācijas nozarē iesaistītajiem ir jāuzņemas sava daļa atbildības par klimata pārmaiņām. Tāpēc jaunu tehnoloģiju un jaunu risinājumu rašanās ir vērtīga atslēga nozares ilgtspējas nodrošināšanai.

Viens no šādiem risinājumiem ir la compensation des émissions carbone ar savu Sky Co2 programmu. Šī programma piedāvā klientiem iespēju maksāt kompensāciju par to, ko viņi patērē lidojuma laikā. Dažas aviosabiedrības jau ir iekļāvušas to savās biļetēs.

Turklāt zināms progress jau ir panākts. No 1990. līdz 2020. gadam mēs būsim samazinājuši CO2 emisijas par 54,3 % uz pasažierkilometru. Ir uzsākta pirmā tīmekļa vietne jet privé électrique Alice.Ecopiloting ir jauna tehnoloģija, kas ietaupa degvielu, pielāgojot lidmašīnas braukšanas režīmu videi. Visbeidzot, tiek samazināts privāto lidmašīnu svars. Jo īpaši par 20 % ir samazināta sēdvietu slodze, kas nozīmē, ka tiek patērēts mazāk enerģijas.

Taču ar to risinājumi nebeidzas. Nākamajos gados vissvarīgākā būs zinātne. Patiešām, les avancées technologiques ir svarīga un attīstās arvien vairāk. Tas attiecas uz bio carburant, l’hydrogène un jets privés hybrides, kas drīzumā parādīsies, vai pat uz spārniem, kas ir pārveidoti, lai uzlabotu paceltspēju.

Citiem vārdiem sakot, cilvēki nepārtraukti progresē. Mēs cenšamies darīt visu iespējamo, lai rastu risinājumus problēmām, kas mūs ieskauj un dažkārt arī tām, kuras paši radām.

Portālā AEROAFFAIRE mēs piedāvājam jums labāko pieredzi privātās aviācijas jomā un ļaujam jums compenser votre empreinte carbone ar mūsu SkyCo2 programmu. Ja vēlaties noīrēt biznesa lidmašīnu, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni + 33 1 44 09 09 91 82, pa e-pastu: charter@aeroaffaires.com vai aizpildiet mūsu devis en ligne formu. Mēs atbildēsim pēc iespējas ātrāk.