NESTEIDZIETIES AR ZIEMAS SEZONAS LIDOJUMU REZERVĒŠANU!

Piedāvājuma pieprasījums
Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Repatriācija uz Tunisiju: procedūras, cenas un īpaši pielāgoti risinājumi

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Vai vēlaties tikt repatriēts uz Tunisiju personisku vai medicīnisku iemeslu dēļ? Vai esat tikko zaudējis tuvu cilvēku un meklējat pakalpojumu sniedzēju, kas varētu repatriēt viņa mirstīgās atliekas uz Tunisiju? Šajā rakstā mēs sniedzam jums visu nepieciešamo informāciju un procedūras, kas jāievēro, veicot visu veidu repatriāciju. Cenas, termiņi, padomi – ļaujiet mums jums palīdzēt.

Foto: Pixabay

AEROAFFAIRES piedāvātie repatriācijas pakalpojumi Tunisija-Francija

Mēs piedāvājam pielāgotus risinājumus, kas atbilst jūsu vajadzībām.

  • Repatriācija veseliem ceļotājiem

Neraugoties uz koronavīrusa krīzi, mūsu ekspertu komanda ir gatava noīrēt privātu lidmašīnu lidojumam no Francijas uz Tunisiju vai otrādi. Atšķirībā no komerciālajām lidmašīnām biznesa aviācija piedāvā lielāku elastību datumu, laika un galamērķu izvēlē. Mūsu vienīgais vadmotīvs ir jūsu prasības. Mēs varam nofraktēt lidmašīnu tikai 2 stundu laikā, lai jūs varētu pievienoties savai ģimenei un draugiem.

Lai iegūtu sīkāku informāciju par vīzu pieprasīšanu, lūdzu, apmeklējiet Francijas vēstniecības Tunisijātīmekļa vietni vai Tunisijas vēstniecības Francijā tīmekļa vietni.

  • Medicīniskā repatriācija

Nelaimes gadījumā, kas noticis uzturēšanās laikā ārzemēs, dažkārt ir nepieciešama repatriācija uz savu valsti, lai saņemtu nepieciešamo ārstēšanu. To sauc par medicīnisko repatriāciju jeb RAPASAN. Šajā gadījumā AEROAFFAIRES piedāvā medicīniskos lidojumus atkarībā no repatriējamā pasažiera patoloģijas un fiziskā stāvokļa. Medicīniskās repatriācijas priekšrocības? Pārvešanas ātrums un sniegtās aprūpes izcilība pirms ierašanās galīgajā aprūpes centrā.

Šeit ir saraksts ar dažādiem medicīniskajiem reisiem, ko mēs piedāvājam papildus RAPASAN:

Foto: Pixabay

Kādi ir nosacījumi, lai atgrieztos Tunisijā no Francijas?

Jāatceras, ka šobrīd ceļošana ir stingri ieteikta, lai izvairītos no COVID 19 varianta izplatīšanās. Tomēr nepārvaramas varas apstākļos ir iespējams lidot uz Tunisiju. Jāievēro šādi nosacījumi:

– negatīvs PCR tests, kas veikts mazāk nekā 72 stundas pirms pirmās iekāpšanas lidmašīnā.

– pierādījums par uzturēšanos Tunisijā (izmitināšanas apliecība, viesnīcas rezervācija vai jebkurš cits dzīvesvietas apliecinājums);

– rakstiska apņemšanās 14 dienas veikt pašizolāciju (viesnīcā vai mājās) uz ceļotāja rēķina.

– ierodoties valstī, lejupielādēt mobilo izsekošanas lietojumprogrammu E7mi, lai būtu vieglāk izsekot kontaktiem.

Kādi ir nosacījumi, lai atgrieztos Francijā no Tunisijas?

Ceļotājiem, kas vecāki par 11 gadiem, ieceļošana Francijā ir atļauta, ievērojot šādus nosacījumus:

– obligāts negatīvs PCR tests, kas nav vecāks par 72 stundām un jāuzrāda, iekāpjot lidmašīnā Tunisijā. Lūdzu, ņemiet vērā: stingrākus testus jāveic Tunisijas valdības apstiprinātās laboratorijās.

– zvērestu apliecinošs paziņojums, ka ceļotājam nav COVID 19 infekcijas simptomu un viņš nav kontaktpersona.

– apņemšanās ierodoties Francijā, veikt septēnu. Vieta jāizvēlas un par to jāpaziņo iepriekš.

– 7 dienu izolācijas perioda beigās jāveic jauns PCR tests.

Medicīniskā repatriācija Francija-Tunisija un otrādi

Kādi ir medicīniskās repatriācijas nosacījumi?

Lai saņemtu medicīnisko evakuāciju, AEROAFFAIRES ārsti un vietējie ārsti izskatīs jūsu dokumentus un kopīgi lems, vai lidojums ir iespējams, nepieciešams vai obligāts.

Kāda informācija ir nepieciešama, lai nofraktētu ātrās palīdzības gaisa transportu?

Pirms ātrās palīdzības gaisa transporta fraktēšanas mūsu ārstiem ir jāzina visa ārstējamās personas medicīniskā vēsture. Tas ļauj viņiem novērtēt situācijas steidzamību un izlemt, vai medicīniskais lidojums ir vai nav nepieciešams. Tāpēc mēs lūdzam jūs pirmās tikšanās laikā sniegt šādu informāciju:

  • ziņas par ārstu, kurš ir atbildīgs par pacientu
  • ziņas par ārstu un slimnīcu, uz kuru pacients vēlas doties

Dažreiz mūsu ārstiem ir nepieciešama cita informācija vai arī pacientiem tiek lūgts aizpildīt veidlapas. Bet tie ir īpaši gadījumi.

Kādas izmaksas ir saistītas ar repatriāciju medicīnisku iemeslu dēļ?

Repatriācija medicīnisku iemeslu dēļ var būt saistīta ar dažādām izmaksām:

  • hospitalizācijas izmaksas
  • medicīniskie izdevumi
  • medicīniskās repatriācijas transporta izmaksas

Kas sedz medicīniskās repatriācijas izmaksas?

Repatriācijas izmaksas medicīnisku iemeslu dēļ var segt dažādos veidos.

  • Jūs esat noslēdzis ceļojuma apdrošināšanu: tā garantē repatriācijas vai repatriācijas palīdzības apdrošināšanu. Pievērsiet uzmanību līguma noteikumiem, jo kompensācija bieži vien ir ierobežota.
  • Jums nav apdrošināšanas: jūs esat atbildīgs par visām izmaksām.

Tomēr dažos gadījumos repatriāciju medicīnisku iemeslu dēļ var segt: jūsu Visa karte, sociālā vai veselības apdrošināšana vai – izņēmuma kārtā un bez maksas – Francijas Ārlietu ministrija.

Plašāku informāciju par šo tematu skatīt mūsu rakstā par medicīniskās repatriācijas ceļvedi.

Nota Bene: pirms ceļojuma uzziniet par repatriācijas apdrošināšanu.

COVID 19 gadījums

Kāda veida lidojumu izmanto, lai repatriētu COVID 19 gadījumu uz Tunisiju vai no Tunisijas?

Personai, kas slimo ar COVID 19, jāceļo ar medicīnisku lidojumu, un lidmašīnai jābūt aprīkotai ar Covid burbuli. Medicīniskā lidojuma priekšrocības? Pacients var būt drošs, ka tiks ātri un droši pārvests vidēji lielos un lielos attālumos. Mēs īpaši COVID 19 gadījumiem nofraktējam lidmašīnu, piedāvājot optimālu medicīnisko aprīkojumu un īpašu komandu uz klāja.

Cik maksā COVID 19 gadījuma repatriācija uz Tunisiju vai no Tunisijas?

Par medicīnisku repatriāciju ar medicīnisko lidojumu un Covid burbulīti jums vajadzētu maksāt no 20 000 līdz 30 000 eiro.

Ķermeņa repatriācija uz Tunisiju vai no Tunisijas

Dažreiz persona mirst ārpus savas izcelsmes valsts, un ir jāorganizē mirstīgās atliekas repatriācija. To sauc par bēru repatriāciju. Lai palīdzētu ģimenēm, kas zaudējušas tuviniekus, AEROAFFAIRES piedāvā šāda veida pakalpojumus un rūpējas par administratīvajām procedūrām, lai pārvestu mirušā ķermeni uz vēlamo valsti.

Kā AEROAFFAIRES var palīdzēt jums repatriēt mirušās personas ķermeni?

Mēs atbalstām mirušā ģimenes un tuviniekus šajā sēru laikā, rūpējoties par administratīvajām un muitas formalitātēm, kas saistītas ar mirušā ķermeņa pārvešanu no vienas valsts uz citu. Tiesību akti, kas attiecas uz repatriācijas standartiem, dažādās valstīs bieži vien atšķiras. Tas var būt apgrūtinošs process tiem, kurus skārusi bēdu pazušana. Mūsu prasmes un pieredze mirstīgo atlieku repatriācijas jomā nozīmē, ka mēs varam atbrīvot jūs no šīm dažkārt sāpīgajām formalitātēm.

Cik maksā mirstīgo atlieku repatriācija uz Tunisiju vai no Tunisijas?

Vai mirušajam nebija nāves apdrošināšanas? Šāda veida repatriācijas gadījumā bēru izmaksas sedz ģimene. Ķermeņa pārvešanas cena var strauji pieaugt atkarībā no tā, vai ir vai nav noslēgtas apdrošināšanas polises, vai ir vai nav jāveic administratīvās formalitātes (medicīniskā izziņa par nāvi, miršanas apliecības pieprasījums no pilsētas domes u. c.), zārka veida, tā svara, no tā, vai ķermenis ir vai nav saglabāts, lidmašīnas biļetēm ģimenes locekļiem, kas vēlas pavadīt mirušo uz apbedīšanas vietu u. c.

Orientējoši var minēt, ka cena par mirstīgo atlieku repatriāciju uz Tunisiju svārstās no 15 000 līdz 25 000 euro.

Vai jums nepieciešama informācija par repatriāciju?

Mūsu eksperti AEROAFFAIRES var rezervēt privāto lidojumu, medicīnisko repatriāciju vai ķermeņa repatriāciju uz Tunisiju vai Franciju ar privāto lidojumu. Mēs sniedzam arī repatriācijas pakalpojumus uz Alžīriju un Maroku, kā arī no Taizemes uz Franciju un otrādi.

Mūsu aviācijas eksperti ir jūsu rīcībā 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, lai nodrošinātu jūsu privāto lidojumu pa tālruni +33 (0) 1 44 09 91 82. Nevilcinieties un izmantojiet mūsu tiešsaistes cenu piedāvājumu, lai iegūtu cenas aprēķinu savam privātajam lidojumam.

Biežāk uzdotie jautājumi par repatriāciju uz Tunisiju

Kādi dokumenti man ir nepieciešami, lai organizētu mirstīgo atlieku repatriāciju uz Tunisiju vai no Tunisijas?

Ķermeņa repatriācija ir saistīta ar vairākiem administratīviem dokumentiem, kurus bieži vien ir grūti iegūt sēru laikā. Jums būs nepieciešami

  • Miršanas apliecība (izsniedz miršanas vietas pašvaldība) ;
  • Apliecība par to, ka mirušais nav inficēts (izsniedz ārsts, kas apliecina, ka mirušais nerada infekcijas risku);
  • Bēru transporta atļauja (izsniedz vietējās iestādes);
  • Balzamēšana vai thanatopraksija (obligāti starptautiskajos reisos, ar sertifikātu, kas apliecina, ka ir nodrošināta saglabāšanas aprūpe);
  • Apbedīšanas atļauja (ja apbedīšana notiek Tunisijā).

Mūsu komandas sadarbībā ar attiecīgajām iestādēm apkopos šos dokumentus, lai vienkāršotu procesu.

Vai es varu pavadīt tuviniekus medicīniskās repatriācijas laikā ar gaisa transportu?

Jā, vairumā gadījumu viena vai vairākas pavadošās personas var iekāpt ātrās palīdzības gaisa transportlīdzeklī. Tas ir atkarīgs no pacienta stāvokļa un lidmašīnas konfigurācijas.

Dažās privātajās medicīniskajās lidmašīnās ir īpaši paredzēta vieta tuviniekiem, savukārt citās, specializētākās lidmašīnās veselības apsvērumu dēļ papildu pasažieru skaits var būt ierobežots. Mēs iesakām to apspriest ar mūsu komandām, lai palīdzētu jums pēc iespējas efektīvāk organizēt ceļojumu.

Vai ir lētākas alternatīvas privātajam lidojumam medicīniskai repatriācijai?

Ja jūsu budžets ir ierobežots, ir daži risinājumi, kurus var apsvērt, lai gan tiem ir savi ierobežojumi:

  • Dažasaviosabiedrības piedāvā īpašas vietas pacientiem, taču šī iespēja reti ir piemērota nopietniem vai lipīgiem gadījumiem;
  • Kopīgi čarterlidojumi: ja vairāki pacienti ir jārepatriē uz vienu un to pašu galamērķi, dažkārt ir iespējama izmaksu dalīšana;
  • Ārkārtas palīdzība: retos gadījumos vēstniecības vai apdrošināšanas sabiedrības var palīdzēt segt izmaksas.

Tomēr privāts lidojums joprojām ir drošākais un ātrākais risinājums, jo īpaši ārkārtas gadījumos.

Cik ilgā laikā tiek organizēta medicīniskā repatriācija uz Tunisiju?

Ārkārtas gadījumā mēs varam noīrēt lidmašīnu 2 līdz 12 stundu laikā atkarībā no :

  • Lidmašīnu un medicīnisko brigāžu pieejamības;
  • Gadījuma sarežģītības (veselības atļaujas, pacienta stāvoklis utt.);
  • Galamērķa (piekļuve lidostām, vietējās formalitātes).

Nespūtīgos gadījumos (piemēram, medicīniskais tūrisms) sagatavošanas laiks var būt ilgāks, bet mēs vienmēr dodam priekšroku ātrai īstenošanai.

Kas notiek, ja pacients medicīniskā lidojuma laikā nomirst?

Lai gan tas notiek reti, mūsu protokolos šāda situācija ir paredzēta. Uz lidmašīnas klāja esošā medicīnas komanda ievēro stingras procedūras:

  • Tūlītēja stabilizācija (ja nāve iestājas lidojuma laikā, ķermenis tiek nostiprināts īpašā vietā);
  • Koordinācija ar iestādēm pēc nolaišanās (paziņojums par nāvi, apbedīšanas uzņēmuma pakalpojumi);
  • Norādījumi tuvākajiem radiniekiem par administratīvajām un psiholoģiskajām procedūrām.

Mēs arī palīdzam ģimenēm organizēt bēru repatriāciju.

Kā izvēlēties starp repatriāciju un hospitalizāciju uz vietas?

Viss ir atkarīgs no pacienta stāvokļa un vietējās infrastruktūras:

  • Hospitalizācija uz vietas: ja nepieciešamā aprūpe ir pieejama un augsta līmeņa (piemēram, partneru klīnikā Tunisijā), tas ļauj izvairīties no riskantas pārvešanas.
  • Medicīniskā repatriācija: būtiska, ja nepieciešamās aprūpes nav vai tā ir neatbilstoša (nopietnu patoloģiju, specializētu operāciju u. c. gadījumos).

Mūsu ārsti kopā ar vietējām komandām izvērtē katru situāciju, lai pieņemtu labāko lēmumu.

Kādi piesardzības pasākumi jāveic, repatriējot pediatrus vai jaundzimušos?

Zīdaiņiem un bērniem nepieciešams īpašs aprīkojums:

  • Inkubators priekšlaicīgi dzimušiem bērniem vai trausliem jaundzimušajiem;
  • Pediatru komanda (ārsts un medicīnas māsa);
  • Kabīnes pielāgošana (temperatūra, apgaismojums, troksnis).

Mēs sadarbojamies ar partneru slimnīcām, lai nodrošinātu nepārtrauktu aprūpi pirms, lidojuma laikā un pēc lidojuma.

Vai ārkārtas gadījumā mājdzīvniekus var repatriēt kopā ar saimniekiem?

Jā, ar zināmiem nosacījumiem:

  • Privātie lidojumi: mājdzīvnieki parasti tiek pieņemti, ņemot vērā to izmēru un uzvedību;
  • Medicīniskie lidojumi: tas ir atkarīgs no pacienta stāvokļa un lidaparāta (ar dažām medicīniskām iekārtām nav atļauts pārvadāt mājdzīvniekus).

Mēs izskatām katru pieprasījumu atsevišķi, lai rastu piemērotu risinājumu.

Kā es varu pārbaudīt, vai mana apdrošināšana patiešām sedz repatriāciju uz Tunisiju?

Šeit ir norādīti punkti, kas jāpārbauda jūsu polisē:

  • Atlīdzības maksimālo apmēru (dažas apdrošināšanas polises ierobežo izmaksas līdz EUR 50 000, kas var nebūt pietiekami);
  • Izņēmumi (iepriekšējas slimības, augsta riska sporta veidi u. c.);
  • Avārijas procedūru (īpašs numurs, reaģēšanas laiks).

Mēs varam palīdzēt jums analizēt jūsu polisi un, ja nepieciešams, nosūtīt jūs uz papildu apdrošināšanu.

Ko man darīt, ja apdrošināšanas sabiedrība atsakās no repatriācijas?

Ir vairāki iespējamie rīcības veidi:

  • Sarunas ar apdrošinātāju (mūsu mediķu komandas var iesniegt papildu apliecinošus dokumentus);
  • Konsulārā palīdzība (vēstniecības dažkārt var iejaukties, ja situācija ir bloķēta);
  • Ārkārtas fondi (dažas asociācijas vai savstarpējās apdrošināšanas sabiedrības piedāvā aizdevumus vai ārkārtas palīdzību).

Visos gadījumos mēs esam jūsu pusē, lai rastu risinājumu, pat ja nav apdrošināšanas seguma.

Kā tiek organizēta orgānu transportēšana uz Tunisiju vai no tās?

Šis transportēšanas veids ir ļoti drošs un steidzams:

  • Koordinācija ar slimnīcām, lai ievērotu orgānu dzīvotspējas termiņus;
  • Specializēts aprīkojums (izolēts konteiners, GPS izsekošana, īpaša medicīnas komanda);
  • Paātrināta muitošana (mēs kārtojam formalitātes reāllaikā).

Lidojumi tiek fraktēti 24 stundas diennaktī, bieži ar tehnisku starpnolaišanos, lai optimizētu laiku.

Vai repatriācija ir iespējama no mazas Tunisijas pilsētas, kurā nav starptautiskās lidostas?

Jā, pateicoties sekundārajām lidostām un privāto lidmašīnu elastībai:

  • Nokāpšana iespējama uz īsiem skrejceļiem (piemēram, Tozeur vai Tabarka);
  • Nogādāšana ar helikopteru vai ātro palīdzību no ielidošanas lidostas uz galīgo slimnīcu.

Mēs izpētīsim risinājumu, kas atrodas vistuvāk aprūpes vietai.

Kā es varu psiholoģiski sagatavot savu tuvo cilvēku pirms medicīniskās repatriācijas?

Lidojuma stress var pasliktināt pacienta stāvokli. Mūsu padoms:

  • Paskaidrojiet par procesu (ilgumu, lidmašīnas troksni, mediķu komandas lomu);
  • Nodrošināt pazīstamu pavadoni (ja tas ir atļauts);
  • Izvairieties no nomierinošu līdzekļu lietošanas bez ārsta ieteikuma (mijiedarbības risks ar aprūpi).

Mūsu komandas ir apmācītas nomierināt pacientus un viņu ģimenes locekļus visos posmos.

Kādas ir iespējas, ja es nevaru nekavējoties samaksāt par repatriāciju?

Mēs piedāvājam pielāgotus risinājumus:

  • Maksājumi pa daļām (atkarībā no gadījuma un pēc finanšu izpētes);
  • Partnerattiecības ar kredītiestādēm (īpaši aizdevumi neatliekamās medicīniskās palīdzības gadījumos);
  • Ģimenes vai apvienības solidaritāte (kolektīvs finansējums, kopienas palīdzība).

Ārkārtas medicīniskās situācijas ir pirmajā vietā: mēs vienmēr atrodam risinājumu, lai izvairītos no ārstēšanas kavēšanās.

Vai ir kādi ierobežojumi pacientiem ar psihiskām slimībām?

Jā, šiem gadījumiem nepieciešama īpaša pieeja:

  • Psihiatriska novērtēšana pirms lidojuma (krīzes risks salonā);
  • Pastiprināta medicīniskā komanda (nepieciešamības gadījumā – medicīnas māsa speciāliste);
  • Papildu atļaujas (atkarībā no valsts).

Mēs sadarbojamies ar psihiatriem, lai nodrošinātu drošu transportu.

Kā tiek atlasīti piloti un ārsti medicīniskiem lidojumiem?

Mūsu kritēriji ir stingri:

  • Piloti : vismaz 5000 lidojumu stundas, pieredze medicīniskajā aprūpē;
  • Ārsti: specializējušies intensīvajā terapijā vai anestēzijā, apmācīti ārkārtas situācijās lidojuma laikā;
  • Apkalpe: regulāras apmācības kritiskos scenārijos (dekompresija, avārijas nosēšanās).

Drošība un zināšanas ir mūsu galvenās prioritātes.

Vai jūs varat organizēt grupu repatriāciju visai ģimenei?

Pilnīgi noteikti! Piemēram:

  • Vecāki un bērni (ja vairāki locekļi ir slimi vai ievainoti);
  • Vairāki pavadoņi (pacientam, kam nepieciešama lielāka ģimenes klātbūtne).

Mēs attiecīgi pielāgojam lidmašīnas (lidmašīnas vai helikoptera) lielumu un aprīkojumu.

Kādas valodas pārvalda medicīniskā komanda lidmašīnā?

Mūsu komandas runā vairākās valodās: franču, arābu, angļu un bieži arī citās valodās (vācu, spāņu u. c.). Tas atvieglo

  • Sazināties ar pacientiem un viņu ģimenēm;
  • Koordināciju ar ārvalstu slimnīcām.

Veicot rezervāciju, informējiet mūs par savām valodas prasībām.

Kā var tikt galā ar laika joslu atšķirībām, veicot repatriāciju lielā attālumā?

Mēs optimizējam lidojumus, lai samazinātu ietekmi uz pacientu:

Uzraudzība pēc lidojuma (koordinācija ar ielidošanas slimnīcu, lai izvairītos no ārstēšanas pārtraukumiem).

Aprūpes plānošana atbilstoši vietējam laikam;

Pielāgojot lidojumu grafikus (nakts izlidošana, lai veicinātu miegu);

Ko man darīt, ja manam tuviniekam ir medicīniska ierīce (elektrokardiostimulators, respirators)?

Šīs ierīces ir saderīgas ar mūsu lidojumiem, ja ir ievēroti šādi nosacījumi:

  • Tehniskā pārbaude (baterijas darbības laiks, droša piestiprināšana).
  • Ārsta speciālista klātbūtne, ja ierīce ir sarežģīta (piemēram, ECMO).
  • Iepriekšēja aviosabiedrības atļauja (jutīgām elektroniskām ierīcēm).

Pirms lidojuma mēs vienmēr lūdzam iesniegt iekārtas tehniskās specifikācijas.

Kā tiek tīrīti gaisa kuģi pēc infekciozas repatriācijas?

Tiek piemērots pastiprināts dezinfekcijas protokols:

  • Apstiprināti viruicīdi (uz visām virsmām, kabīnē un pilotu kabīnē);
  • HEPA filtru nomaiņa (identiski tiem, ko izmanto operāciju zālēs);
  • Drošības periods pirms gaisa kuģa atkārtotas izmantošanas.

Turpmāko pasažieru drošība ir garantēta.

Vai es varu apmeklēt lidmašīnu pirms repatriācijas, lai nomierinātu savu satraukto tuvinieku?

Jā, pēc pieprasījuma:

  • Virtuālā ekskursija (fotogrāfijas, detalizēti interjera video) ;
  • Tikšanās ar medicīnas komandu (ja ir laiks);
  • Skaidrojums par trokšņiem un sajūtām (pacelšanās, nosēšanās, turbulence).

Tas palīdz mazināt bailes no ceļojuma, jo īpaši bērniem vai fobijas slimniekiem.

Kādi ir jūsu padomi, kā sagatavot pacienta mantas pirms lidojuma?

Iepakojiet :

  • Zāļu komplektu (ar receptēm) ;
  • Brīvi piegulošu apģērbu (piemērotu ārstēšanai un salona temperatūrai);
  • Kaut ko, ar ko pacientu nodarbināt (grāmatas, mūziku, tuvinieku fotogrāfijas).

Izvairieties no lielgabarīta koferiem: mēs dodam priekšroku medicīniskajai telpai.

Kā es varu sekot līdzi lidojumam reālajā laikā repatriācijas laikā?

Mēs piedāvājam vairākas iespējas:

  • GPS saiti, kas koplietojama ar ģimeni (lidmašīnas atrašanās vieta tiešraidē);
  • Regulārus medicīnas komandas zvanus (ja pacienta stāvoklis to atļauj);
  • Koordinācija ar ielidošanas slimnīcu, lai sagatavotos uzņemšanai.

Jūs tiekat informēts par katru kritisko posmu (pacelšanās, nosēšanās, pārvešana).

Ko darīt, ja lidojuma laikā rodas medicīniski sarežģījumi?

Mūsu komandas ir apmācītas ārkārtas situācijās lidojuma laikā:

  • Reanimācijas aprīkojums lidmašīnā (defibrilators, neatliekamās palīdzības medikamenti);
  • Ārsts radio sakariem ar speciālistiem uz zemes;
  • Ja nepieciešams, iespējama novirzīšana uz tuvāko lidostu.

Visi lēmumi tiek pieņemti pacienta tiešās interesēs.

Kā mēs varam pateikties komandai pēc veiksmīgas repatriācijas?

Daudzas ģimenes mums sūta

  • Rakstiskas atsauksmes (kas motivē mūsu komandas);
  • Simboliskas dāvanas (fotogrāfijas, bērnu zīmējumi);
  • Ziedojumi (kurus mēs ziedojam medicīnas asociācijām).

Jūsu pateicība ir mūsu lielākā balva.

Vai es varu organizēt profilaktisku repatriāciju pirms veselības stāvokļa pasliktināšanās?

Jā, jo īpaši deģeneratīvo slimību (piemēram, ALS, vēža) gadījumā. Mēs pat iesakām plānot :

Izvēlēties slimnīcu, uz kuru vēlaties doties (atšķirībā no neatliekamās palīdzības, kur vietu skaits ir ierobežots).

Izvairīties no neatliekamās palīdzības (mazāk stresa, labāka sagatavotība).

Gūt labumu no zemākām biļešu cenām (regulārs lidojums pretstatā pēdējā brīža čartera lidojumam).

Joprojām ir jautājumi? Sazinieties ar mums 24 stundas diennaktī pa tālruni +33 (0)1 44 09 91 82. Mēs esam šeit, lai jums palīdzētu bez žargona un cilvēcīgi.