Lidmašīnu koplietošana vai sēdvietu pārdošana: ievads
Biznesa aviācijas pasaulē jēdziens “Jet Sharing ” (kopīga sēdvietu izmantošana privātā lidojumā) ir nozīmīgs pavērsiens. Tā pilnībā atbilst AEROAFFAIRES tik ļoti iecienītajai inovatīvajai pieejai: maksimāla efektivitāte, alternatīvu piedāvāšana un gaisa kuģu izmantošanas optimizācija. Loģika ir vienkārša, bet spēcīga: klients rezervē lidojumu privātā lidmašīnā, apstiprina lidmašīnu un pēc tam platformā var piedāvāt sēdvietas, kuras viņš neizmantos; ārējie pasažieri pēc tam pērk šīs sēdvietas par noteiktu cenu. Tiklīdz lidojums ir apstiprināts, lidmašīna ir novietota un loģistika ir apstiprināta, ieguvēji ir visi.
Mehānisms, kas nodrošina piekļuvi “brīvajām sēdvietām” jau apstiprinātos lidojumos, jeb Empty Legs.
Šāda veida piedāvājums pelna padziļinātu izpēti: konkurences priekšrocības, ierobežojumi, pielāgošanās mūsu augstākās vadības klientiem, īstenošanas nosacījumi. Šajā rakstā šis temats ir detalizēti izpētīts.

1. Jet Sharing ar AEROAFFAIRES: ekskluzīvs pakalpojums, lai maksimāli izmantotu katru privāto lidojumu
Biznesa aviācijā ir inovācijas, kas uzreiz maina cilvēku ceļošanas veidu. Jet Sharing ir viens no tiem. AEROAFFAIRES mēs to esam iecerējuši kā dabisku mūsu uzņēmējdarbības paplašinājumu: atbalstīt mūsu vadošo darbinieku klientus ar gudrākiem, elastīgākiem un dažkārt ekonomiskākiem risinājumiem, nekad neapdraudot kvalitāti, ar ko esam slaveni.
Ideja ir vienkārša. Kad jūs noīrējat privāto lidmašīnu, gadās, ka vairākas sēdvietas paliek neaizņemtas. Lidojums ir apstiprināts, apkalpe ir gatava, maršruts ir noteikts. Jet Sharing tagad ļauj pārvērst šīs brīvās vietas par iespēju: tās var piedāvāt citiem izvēlētiem ceļotājiem, kuri pievienosies jūsu lidmašīnai konkrētā ceļojuma laikā. Jums nekas nemainās. Jūsu grafiks paliek nemainīgs. Arī jūsu komforta līmenis. Taču daļu no lidojuma izmaksām sedz šīs koplietojamās sēdvietas.
Dažiem mūsu klientiem tas ir elegants veids, kā pievienot vērtību ceļojumam, ko viņi jau veic. Citiem pasažieriem tie ir vārti uz privāto salonu par pieejamāku cenu. Mums tas ir saskaņots veids, kā padarīt biznesa aviāciju efektīvāku, atbildīgāku un labāk pielāgotu jauniem izmantošanas veidiem.
1.1 Kāpēc Jet Sharing?
Tradicionālā privātā reaktīvā lidaparāta fraktēšanas gadījumā klients rezervē visu lidmašīnu neatkarīgi no tajā esošo cilvēku skaita. Tas nozīmē augstu maksu, kas dažkārt ir nesamērīgi augsta, ja lidmašīna nav pilna. Tukši” lidojumi vai reisu posmi rada izmaksas bez pasažieriem.
Jet Sharing reaģē uz šo realitāti:
- Optimizēt jau ieplānotas vai rezervētas lidmašīnas izmantošanu.
- Dot iespēju jauniem klientiem piekļūt privātajam salonam, nesedzot visas izmaksas.
- Sākotnējam klientam samazināt lidojuma izmaksas, pārdodot neizmantotās vietas.
1.2 Kāpēc AEROAFFAIRES uzsāk Jet Sharing darbību
Jau vairāk nekā trīsdesmit gadus mēs esam novērojuši vienas un tās pašas situācijas: augstākā līmeņa vadītāji vieni paši izlido uz stratēģisku sanāksmi; komanda pēdējā brīdī samazina savu delegāciju; pārreisu lidmašīna atstāj lidostu ar tukšām sēdvietām. Šie lidojumi ir nepieciešami un pilnīgi pamatoti, taču to potenciāls ne vienmēr tiek pilnībā izmantots.
Tāpēc mēs esam izstrādājuši pakalpojumu, kas neaizstāj ekskluzīvu čartera lidojumu, bet piedāvā alternatīvu situācijās, kad varētu izmantot vairākas sēdvietas. Šī pieeja atbilst trim mūsu klientu atkārtotām vēlmēm: optimizēt viņu budžetu, padarīt viņu ceļošanu elastīgāku un pieņemt atbildīgāku pieeju mobilitātei.
Jet Sharing precīzi iekļaujas šajā dinamikā, vienlaikus rūpīgi ievērojot mūsu drošības, konfidencialitātes un diskrētuma standartus. Jūs saglabājat kontroli pār savu lidojumu. Bez jūsu piekrišanas nekas netiek mainīts.
1.3 Kā darbojas AEROAFFAIRES Jet Sharing
Kad klients apstiprina lidojumu, mūsu konsultanti kopā ar viņu nosaka vietu skaitu, ko varētu piedāvāt. Tā ir tieša, vienkārša apmaiņa, kas balstīta uz lidojuma analīzi. Pēc tam šīs vietas pēc jūsu vēlēšanās tiek darītas pieejamas privātā platformā, ko pārvalda AEROAFFAIRES un kur rezervāciju var veikt tikai pārbaudīti pasažieri.
Pasažieri, kas iegādājas vietu, ievēro tādas pašas prasības kā jebkurš cits privātā lidojuma pasažieris. Viņi iekāpj tajā pašā speciālajā zālē, viņiem tiek veiktas tās pašas pārbaudes un nodrošināts tāds pats apkalpošanas līmenis. Pašā lidojuma laikā galvenā uzmanība tiek pievērsta jūsu vajadzībām. Lidojuma grafiks nemainās. Tāpat arī maršruts. Jūs saglabājat prioritāti attiecībā uz visiem darbības aspektiem.
Šīs sistēmas pamatā ir ļoti strukturēta loģika: sertificēti gaisa kuģi, kvalificētas apkalpes, stingras katra pasažiera pārbaudes, skaidras bagāžas vadlīnijas, koordinēta piekļuve, ceļošanas dokumentu pārvaldība un pārredzama vietu cenu noteikšana. Nekas nav atstāts nejaušībai, kas ir būtiski, lai mēs varētu saglabāt augstos standartus, kas raksturo mūsu darbu.
1.4 Risinājums, kas paredzēts vadītājiem un viņu komandām
Vadītājam, kurš regulāri ceļo, Jet Sharing ir konkrēts veids, kā līdzsvarot izmaksas un sniegumu. Daži izmanto šo pakalpojumu, kad ceļo vieni, citi – kad organizē komandas braucienu, kurā netiek aizņemtas visas pieejamās vietas. Jet Sharing var izmantot arī, lai pēdējā brīdī piesaistītu darbinieku vai partneri, nemainot sākotnējo lidmašīnu.
Konsjeržu dienesti un vadītāju asistenti to uzskata par papildu priekšrocību: viņi var organizēt daudzveidīgākus un dažkārt biežākus ceļojumus, vienlaikus saglabājot augstos standartus, ko pieprasa viņu vadības komandas. Individuāliem ceļotājiem tā ir reta iespēja piekļūt privātā lidmašīnas salona telpai, nenoīrējot visu lidmašīnu, tādējādi radot elastīgākas un pieejamākas situācijas.


2. Reaktīvo lidmašīnu koplietošana AEROAFFAIRES stratēģijā
Mēs esam strukturējuši šo pakalpojumu ar tādu pašu rūpību kā mūsu medicīniskos lidojumus, helikopteru pārvadājumus un grupu lidojumus: skaidra pārvaldība, droša platforma, īpaši padomdevēji un kvalitātes uzraudzība. Mēs esam ieviesuši arī precīzu uzraudzību, lai novērtētu atgūto vietu skaitu, sekundāro pasažieru pieredzi un čartera klientu izmaksu efektīvu samazinājumu.
Šāda pieeja arī stiprina mūsu apņemšanos vides jomā. Labāk piepildīta lidmašīna nozīmē efektīvāku lidojumu. Katra izmantotā sēdvieta uzlabo oglekļa emisiju attiecību uz vienu pasažieri. Šis punkts šobrīd ir viens no daudzu vadītāju rūpēm, un tas ir dabiska Jet Sharing sastāvdaļa.
2.1 Nesenie piemēri
Lidojumā Parīze – Ņujorka, kas tika nofraktēts sešām personām, divas vietas tika piedāvātas Jet Sharing, ievērojami samazinot kopējās ceļojuma izmaksas.
Ceļojumā Ženēva-Londona, ko veica viens vadītājs, divas koplietošanas vietas ļāva regulāri amortizēt atkārtotus braucienus.
Citi klienti izmanto šo iespēju, tukšām lidmašīnām atgriežoties no Azūra kra sta vaiItālijas, un tas nekavējoties ietekmē viņu gada mobilitātes budžetu.
3. Kā darbojas Jet Sharing
3.1 Pakāpenisks mehānisms
- Klients rezervē lidojumu ar privāto lidmašīnu, izmantojot AEROAFFAIRES.
- Privātā reaktīvā lidmašīna tiek apstiprināta, un maršruts un lidojumu grafiks tiek apstiprināts.
- Sākotnējais klients norāda vietas, kas netiks izmantotas (piemēram, lidojums rezervēts 6 pasažieriem, bet iekāpj tikai 3).
- Šīs brīvās sēdvietas tiek izvietotas tiešsaistē (platformā, lietojumprogrammā) ar izvēlēto vai ieteikto tarifu. Klienti var tālāk pārdot neizmantotās vietas “savā lidmašīnā” par paša izvēlētu cenu. Tad šīs vietas kļūst pieejamas mūsu platformā.
- Pasažieri pērk šīs atsevišķās vietas.
- Lidojums notiek, kā plānots: tie paši pakalpojumu standarti, tie paši darbības līmeņi. Sākotnējais klients un tālākpārdotās sēdvietas atrodas vienā lidmašīnā.
3.2 Darbības nosacījumi
Lai nodrošinātu pakalpojuma kvalitāti un drošību, ir jāievēro vairāki nosacījumi:
- Privātajam gaisa kuģim, apkalpei un darbībai jābūt sertificētai kā atbilstošai (biznesa aviācijas standarti).
- Lidojums ir jāapstiprina. Lai izvairītos no pārsteigumiem, sēdvietas nedrīkst piedāvāt pirms apstiprināšanas. Platformā būs pieejami tikai apstiprinātie lidojumi.
- Sekundārajiem pasažieriem jāizpilda tādas pašas prasības kā sākotnējam klientam (bagāža, formalitātes, drošība, instruktāža utt.).
- Jānosaka skaidra un pārredzama cenu politika (sēdvietu cena, atcelšanas nosacījumi, atbildība).
- Lai saglabātu premium klases pieredzi un tēlu, visiem pasažieriem ir jāsaglabā vienādi pakalpojumi lidmašīnā.
- Jānodrošina datu pārvaldība (pasažieru saraksts, drošības pārbaudes, IFR/EVASIS atbilstība).
3.3 Cenu noteikšana un izmaksu sadale
Sākotnējais klients nosaka neizmantoto vietu tālākpārdošanas cenu. Šī cena var mainīties atkarībā no pieprasījuma, maršruta, gaisa kuģa un sezonas. Princips ir tāds, ka dalītā vieta samazina lidojuma izmaksas fraktētājam. Savukārt “dalīto sēdvietu” pasažieri gūst labumu no izmaksām, kas bieži vien ir daudz zemākas nekā tradicionālā čartera gadījumā. Vienā rakstā minēts, ka (ļoti līdzīgu) koplietošanas modeļu gadījumā samazinājums ir līdz pat 70 %
3.4 Praktisko pielietojumu piemēri
- Biznesa lidojums starp Parīzi un Ženēvu. Sākotnējais klients iekāpj lidmašīnā viens, interesējoties par divām brīvām sēdvietām. Viņš tās izvieto tiešsaistē par preferenciālu cenu.
- Uzņēmuma atvaļinājums ar vieglo reaktīvo lidmašīnu starp Nicu un Ibizu: no 8 brīvajām vietām 4 tiek pārdotas “reaktīvās lidmašīnas koplietošanas” pasažieriem.
- Tukša atgriešanās no Azūra krasta pēc komandējuma: piedāvā šīs vietas, lai segtu pārcelšanās izmaksas.
4. Lietošanas gadījumi un priekšrocības augstākās klases klientiem
4.1 Vadītāji un konsjeržu pakalpojumi
Vadošajiem klientiem, vadītāju asistentiem un konsjeržu pakalpojumiem (AEROAFFAIRES jau aptverto segmentu):
- Jet Sharing ļauj optimizēt “biznesa” budžetu, vienlaikus saglabājot kvalitāti.
- Tas paver piekļuvi privātiem lidojumiem plašākai delegācijai vai darbinieku uzņemšanai par zemākām izmaksām.
- Tas ļauj izveidot hibrīdrisinājumu: privāts lidojums ar reaktīvo lidmašīnu + papildu sēdvietas darbiniekiem vai partneriem.
- Tas pastiprina atbildību par vidi: optimizējot noslogojuma koeficientus, oglekļa dioksīda emisijas tiek efektīvāk amortizētas. Tas atbilst AEROAFFAIRES saistībām vides jomā.
4.2 Pielāgošanās starptautiskajiem tirgiem
AEROAFFAIRES ir vairāk nekā 8000 gaisa kuģu tīkls un 20 000 starptautisku lidojumu, tāpēc AEROAFFAIRES ir ideāla infrastruktūra, lai ieviestu šo risinājumu. Regulāriem vai atkārtotiem starptautiskiem lidojumiem Jet Sharing paver globālas optimizācijas iespējas.
4.3 Optimizēta maršruta piemērs
Iedomāsimies lidojumu Parīze-Milāna-Ženēva. Sākotnējais klients rezervē supervidēja izmēra lidmašīnu 4 cilvēku delegācijai. Divas vietas paliek brīvas. Piedāvājot šīs divas sēdvietas kā Jet Sharing, klients samazina lidmašīnas stundas izmaksas, un trīs personas gūst labumu no lidojuma ar premium nosacījumiem.


5. Ierobežojumi, ierobežojumi un labākā prakse
5.1 Samazināts elastīgums
Galvenais kompromiss: lidojumu apstiprina sākotnējais klients, bet sekundārajiem pasažieriem ir jāpiekrīt noteiktajam lidojumu grafikam, maršrutam un gaisa kuģa tipam. Šis modelis ir mazāk elastīgs nekā tīrais čartera modelis.
Vadītājiem ir jāapzinās, ka var tikt ierobežota galēja pielāgošana (gaisa kuģa izvēle, maršruta izmaiņas).
5.2 Cenu noteikšana un vērtības uztvere
Ja sēdvietu cena ir pārāk zema, tā var aizskart “premium” uztveri. Jāpanāk līdzsvars starp pieejamību un uztverto vērtību. Nedrīkst ciest pieredze lidojumā, atbalsts un kvalitāte.
5.3 Loģistika un darbības atbildība
- Pasažieru sekundārā vadība: bagāžas pārbaude, piekļuve, atbilstība.
- Apdrošināšana un drošība: visiem pasažieriem jābūt apdrošinātiem atbilstoši vienādiem standartiem.
- Lidojuma atcelšana vai modifikācija: neparedzēti gadījumi attiecībā uz tālākpārdotajām sēdvietām.
- Pārredzamība attiecībā uz dalīto vietu pirkšanas un atcelšanas nosacījumiem.
5.4 Zīmola tēls un segmentācija
Tādam tirgus dalībniekam kā AEROAFFAIRES piedāvājumam jābūt segmentētam:
- Klasisks” ekskluzīvs čartera pakalpojums ļoti prasīgiem klientiem.
- Jet Sharing klientiem, kas ir jutīgi pret cenu un vēlas privātu lidmašīnu.
Koplietošanas piedāvājums nedrīkst izplēnināt ultraprestižā tēlu.
5.5 Tiesiskais regulējums un atbilstība
Pat dalot sēdvietas, darbībai ir jāatbilst gaisa čartera noteikumiem, ekspluatācijas un drošības sertifikātiem, kā arī darbības atbildībai. Vikipēdijā “jetpooling” modelis ir minēts kā proporcionāla vienošanās par izmaksu dalīšanu.
6. Ierobežojumi, kas jāņem vērā
Šā pakalpojuma pamatā ir pamatprincips: lidojums paliek sākotnējā klienta lidojums. Tāpēc sekundārie pasažieri pielāgojas klienta grafikam. Tas viņiem nav “à la carte” lidojums; tā ir vieta jau esošā lidojumā. Šis fakts ir skaidri jāizskaidro, lai izvairītos no pārpratumiem.
Vēl viens svarīgs aspekts: koplietošanas sēdvietu cenu noteikšanai jāatspoguļo privātā lidojuma būtība. Piedāvājot pārāk zemas cenas, pastāv risks, ka tiks raidīts nepareizs signāls. AEROAFFAIRES konsultē savus klientus par to, kā noteikt godīgu cenu, kas atbilst tirgus prasībām un privātā lidojuma tēlam.
Visbeidzot, lai gan šis pakalpojums piedāvā reālu efektivitātes pieaugumu, tas nedrīkst izpludināt atšķirību starp ekskluzīvu čartera lidojumu un koplietošanas sēdvietu. Abi modeļi atbilst dažādām vajadzībām, un mūsu uzdevums ir virzīt jūs uz to, kurš vislabāk atbilst jūsu mērķiem.
Jautājums? Sazinieties ar mūsu komandu
Isabelle CLERC
AEROAFFAIRES izpilddirektors
François-Xavier CLERC
AEROAFFAIRES dibinātājs
Mūsu gaisa eksperti ir pieejami, lai palīdzētu jums katrā jūsu rezervācijas posmā.
AEROAFFAIRES stratēģiskā integrācija
Pielāgots vērtības piedāvājums
AEROAFFAIRES klientiem mēs varētu formulēt “AEROAFFAIRES Jet Sharing” piedāvājumu šādi:
- Piekļuve individuālām privātās lidmašīnas sēdvietām apstiprinātos lidojumos.
- Samazinātas izmaksas par izmantošanu čartera klientam.
- Garantēts pakalpojums, sertificēts operators un atbilstība AEROAFFAIRES standartiem.
- Droša privāto sēdvietu tālākpārdošanas platforma AEROAFFAIRES klientiem.
- Individualizēts atbalsts (drošība, sensitīva bagāža, transfēri).
Komerciālie noteikumi un nosacījumi un klientu atbalsts
- Pirms lidojuma: pieejamo vietu apzināšana, saziņa ar tālākpārdošanas platformu.
- Lidojuma laikā: vienāds apkalpošanas līmenis visiem pasažieriem.
- Pēc lidojuma: operatīvie ziņojumi, atgriezeniskā saite, apmierinātības uzraudzība.
- Skaidra cenu noteikšana: koplietošanas vietu var piedāvāt par fiksētu vai dinamisku cenu atkarībā no maršruta.
- Atbilstoša saziņa: izskaidrot atšķirību starp ekskluzīvu čartera lidojumu un dalītu sēdvietu, saglabājot augstākās kvalitātes pieredzi.
Tirgus tendences un perspektīvas
Koplietošanas modeļa izaugsme
Jet Sharing ir daļa no plašākas tendences – dalītā patēriņa (koplietošana, auto koplietošana), ko piemēro aviācijai. Kādā rakstā kā jaunas iespējas ir minēti “tukšie lidojumi” un “sēdvietu noma”.
Ilgtspēja un ietekme uz vidi
Lidojumu optimizācija (mazāk tukšu lidmašīnu) ir daļa no atbildīgas pieejas. AEROAFFAIRES, kas jau kompensē savu lidojumu radīto oglekļa dioksīda emisiju, šis piedāvājums var nostiprināt tās ESG nostāju.
Digitalizācija un iekšējā platforma
Tehnoloģija ir galvenais elements tukšo sēdvietu, tiešsaistes rezervāciju, rezervāciju un elektronisko parakstu pārvaldībā.
Mainīgās klientu vēlmes
Vadītāji tagad sagaida elastīgumu, personalizāciju un pieejamību. Dalītas sēdvietas var atbilst dažiem no šiem kritērijiem, nezaudējot kvalitāti. Šāda pielāgošana var arī paplašināt privāto reaktīvo lidmašīnu ceļojumu klientu loku.
Gadījumu izpēte un atsauksmes
Piemērs starp korporatīvajiem partneriem
Parīzē bāzēta starptautiska kompānija rezervēja lidojumu no Parīzes uz Ņujorku 6 personām. 2 vietas paliek brīvas. Pateicoties šo divu sēdvietu tālākpārdošanai, izmantojot Jet Sharing, lidmašīnas stundu izmaksas tiek samazinātas par X%. Pakalpojums paliek nemainīgs, maršruts un lidmašīna paliek nemainīga. Čartera klients šo optimizāciju izmanto iekšēji.
Piemērs individuālam klientam
Izpilddirektors regulāri ceļo viens pats starp Ženēvu un Londonu. Viņš rezervē sev vieglo lidmašīnu. Viņš dalās ar 2 brīvajām sēdvietām. Otrie pasažieri iekāpj lidmašīnā, un viņš amortizē daļu no lidojuma izmaksām.
Atsauksmes par lietotāja pieredzi
Sekundārie pasažieri atzinīgi novērtēja piekļuvi privātajam salonam. Tomēr daži atzīmē mazāku elastību (fiksēts lidojumu grafiks). Tas ir kompromiss, kas ir jāpanāk.
Ieteikumi klientiem un partneriem
Čartera klientiem
- Iepriekš apzināt neizmantotās vietas.
- Skaidri informējiet sekundāros pasažierus par tarifiem un nosacījumiem.
- Pārliecinieties, ka gaisa kuģis un operators atbilst standartiem.
- Apsveriet izmaksu optimizāciju salīdzinājumā ar tradicionālo čartera līgumu.
Sekundārajiem pasažieriem
- Pārbaudiet lidojumu pieejamību un apstiprinājumu.
- Izpratne par ierobežojumiem (fiksēts laiks, maršruts nav maināms).
- Apstipriniet pakalpojumus lidmašīnā, bagāžu, formalitātes.
- Apstipriniet biļetes cenu par vietu un salīdziniet to ar alternatīvām.
Brokerim/operatoram
- Pareizi segmentējiet piedāvājumu (ekskluzīva čartera reiss pret dalītu sēdvietu reisu).
- Apmāciet konsultantus, lai skaidri izskaidrotu atšķirības.
- Uzturēt pakalpojumu kvalitāti un premium klases tēlu.
- Informējiet par ekoloģiskajiem un ekonomiskajiem ieguvumiem.
Biežāk uzdotie jautājumi par Jet Sharing ar AEROAFFAIRES
Kas īsti ir Jet Sharing?
Jet Sharing nozīmē piedāvāt pasažieriem individuālu vietu privātā lidojumā, ko jau apstiprinājis čartera klients. Pasūtītājs var tālāk pārdot neizmantotās sēdvietas, un sekundārajiem pasažieriem ir piekļuve privātajai kajītei bez nepieciešamības to pilnībā iznomāt.
Kāda ir atšķirība starp tradicionālo čarteri un Jet Sharing?
Tradicionālā čartera gadījumā klients rezervē visu lidmašīnu. Izmaksas sedz tikai un vienīgi klients. Jet Sharing gadījumā lidmašīnu joprojām rezervē sākotnējais klients, bet neizmantotās sēdvietas tiek tālāk pārdotas trešām personām, lai dalītu izmaksas.
Kādas ir reaktīvo lidmašīnu koplietošanas priekšrocības čartera klientam?
Viņi var samazināt lidojumu izmaksas, pārdodot neizmantotās vietas, optimizēt lidmašīnas izmantošanu un baudīt tādas pašas kvalitātes pakalpojumus.
Kādi ir ieguvumi sekundārajiem reaktīvo lidmašīnu koplietošanas pasažieriem?
Viņiem ir piekļuve privātā reaktīvā lidaparāta lidojumam par zemāku maksu, ar biznesa reaktīvā lidaparāta priekšrocībām (elastība, komforts, laika ietaupījums), nerezervējot visu lidmašīnu.
Kādi ir pirmie soļi, lai AEROAFFAIRES formalizētu koplietošanas reaktīvo lidmašīnu piedāvājumu?
Noteikt iekšējo procesu, izveidot sēdvietu tālākpārdošanas platformu, definēt cenas un nosacījumus, apmācīt komandas un sazināties ar esošajiem klientiem, lai pārbaudītu piedāvājumu.
Vai tas atbilst AEROAFFAIRES saistībām vides jomā?
Jā, optimizējot sēdvietu izmantošanu un samazinot tukšo reisu skaitu, Jet Sharing veicina lielāku energoefektivitāti un tādējādi relatīvi samazina oglekļa dioksīda emisiju uz vienu pasažieri.
Kā jūs nodrošināt reaktīvo lidmašīnu koplietošanas kvalitāti un drošību?
Tāpat kā jebkura privātā reaktīvā lidojuma gadījumā, lidmašīnai un operatoram ir jābūt sertificētiem (biznesa aviācijas standarti). Starpnieks (piemēram, AEROAFFAIRES) nodrošina pienācīgu rūpību, atbilstību normatīvajiem aktiem un darbības uzraudzību.
Vai ir kompromisi, kas jāpieņem attiecībā uz reaktīvo lidmašīnu koplietošanu?
Jā: nemainīgi grafiki un maršruti, mazāka lidmašīnas pielāgošana, atkarība no čartera klienta attiecībā uz lidojuma apstiprināšanu, iespēja veikt izmaiņas vai atcelt lidojumu.
Kā es varu samazināt privātā reaktīvā lidojuma izmaksas?
Visvienkāršākais veids ir pārtraukt atstāt neizmantotas sēdvietas. Izmantojot AEROAFFAIRES Jet Sharing, klients, kurš fraktē lidmašīnu, var piedāvāt tās vietas, kuras viņš vai viņa neaizņem. Izvēlētie pasažieri iegādājas individuālu sēdvietu, un samaksātā summa tieši samazina lidojuma izmaksas sākotnējam klientam. Klientam nekas nemainās: grafiks, lidmašīna un pakalpojums paliek nemainīgi.
Kas piedāvā Jet Sharing pakalpojumus Francijā un Eiropā?
AEROAFFAIRES Jet Sharing piedāvā mūsu aviācijas ekspertu komanda ar vairāk nekā trīsdesmit gadu pieredzi. Mēs sniedzam šo pakalpojumu lidojumos, kurus jau apstiprinājuši mūsu klienti, stingri uzraugot to darbību un izmantojot privātu platformu, kas ļauj atsevišķas sēdvietas darīt pieejamas citiem kvalificētiem ceļotājiem.
Kā AEROAFFAIRES atlasa sekundāros pasažierus?
Viņus pārbauda tāpat kā jebkuru citu biznesa ceļotāju: dokumentus, identitāti, bagāžas atbilstību, piekļuvi FBO. Mūsu komanda nodrošina, ka viņi atbilst drošības standartiem un ka viņu klātbūtne netraucē lidojumam vai jūsu konfidencialitātei.
Vai, izmantojot Jet Sharing, ir iespējams saglabāt anonimitāti?
Jā. Sekundārais pasažieris nezina ne čartera klienta identitāti, ne ceļojuma iemeslus, ne organizatorisko informāciju. AEROAFFAIRES darbojas kā filtrs: jūs paliekat pilnībā aizsargāts.
Kā es varu aktivizēt AEROAFFAIRES Jet Sharing nākamajam lidojumam?
Vienkārši paziņojiet par to savam AEROAFFAIRES aviācijas ekspertam, kad gatavojat savu komandējumu. Viņš vai viņa noteiks pieejamās vietas, ieteiks jums cenu, aktivizēs pārraidi mūsu privātajā platformā un sekos līdzi līdz iekāpšanai lidmašīnā. Pakalpojums ir pilnībā pabeigts.
Secinājumi
Jet Sharing ar AEROAFFAIRES nav tikai vēl viens produkts katalogā. Tas ir pakalpojums, kas paredzēts klientiem, kuriem svarīgs ir laiks, konfidencialitāte un veiktspēja. Mēs esam izstrādājuši šo modeli, lai jūsu uzdevumiem piešķirtu pievienoto vērtību, piedāvātu lielāku elastību un padarītu katru lidojumu nozīmīgāku.
Mūsu darbs paliek nemainīgs: uzklausīt jūs, paredzēt un pielāgot katru detaļu.
Jet Sharing vienkārši pievieno jaunu, elegantu un kontrolētu iespēju jūsu ceļošanas veidam.
Ja vēlaties to aktivizēt nākamajam lidojumam, jūsu AEROAFFAIRES konsultants ir jūsu rīcībā.

Nepieciešams cenas aprēķins?