Nepieciešams ceļot koronavīrusa uzliesmojuma laikā? Kā biznesa aviācija reaģē uz pieprasījumu pēc privāto reaktīvo lidmašīnu lidojumiem, ņemot vērā COVID-19? Kādas veselības procedūras ir ieviestas, lai nodrošinātu drošu ceļošanu?
Vispārīgi runājot, lidojot ar privāto reaktīvo lidmašīnu, samazinās risks inficēties ar infekcijas slimību. Pasažieri izvairās no pārpildītas vides un ceļo mierīgi. TurklātFBO vai privātie termināļi, kas paredzēti biznesa aviācijai, ir izolētāki nekā komerciālo aviokompāniju termināļi. Šajā rakstā mēs skaidrojam, kāpēc COVID-19 periodā jums vajadzētu izvēlēties privāto aviāciju, kā arī par pastiprinātajiem veselības aizsardzības protokoliem, kas ieviesti vietnē AEROAFFAIRES, lai aizsargātu tās pasažieru un apkalpes veselību.
COVID-19: Kāpēc un kā nolīgt privāto lidmašīnu?
Lai cīnītos ar COVID-19 straujo izplatību pasaulē un novērstu tās radīto risku ceļotāju veselībai, lielākās aviosabiedrības ir iesaldējušas simtiem lidmašīnu vai apturējušas lidojumus uz noteiktiem galamērķiem.
Kāpēc COVID-19 laikā īrēt privāto lidmašīnu?
Reaģējot uz komerciālo lidojumu skaita samazināšanos, biznesa aviācijas nozare piedāvā piemērotus risinājumus, izmantojot privātās lidmašīnas, lai jūs varētu ceļot, nenonākot kontaktā ar cilvēkiem, kas varētu būt vīrusa pārnēsātāji. AEROAFFAIRES komanda arEASA (Eiropas Aviācijas drošības aģentūras) starpniecību seko līdzi COVID-19 attīstībai un jauniem noteikumiem visā pasaulē. Visi apkalpes locekļi ir instruēti par īpašiem pasākumiem, lai novērstu COVID-19 izplatīšanos.
Biznesa aviācija garantē šādus nosacījumus:
- Piekļuve savam lidaparātam caur privātiem termināliem, izvairoties no nepieciešamības šķērsot komerciālos terminālus.
- Ceļošana ar rūpīgi iztīrītiem lidaparātiem, kuros ir dezinfekcijas iekārtas, lai nodrošinātu maksimālu drošību.
- Atgriešanās izlidošanas vietā tajā pašā dienā, izvairoties no nepieciešamības nakšņot viesnīcā.
Kā es varu iznomāt privātu lidmašīnu COVID-19 periodā?
AEROAFFAIRES misija ir palīdzēt jums atrast un iznomāt jūsu vajadzībām atbilstošu privāto lidmašīnu. Privātās aviācijas konsultantu komanda pastāvīgi seko līdzi COVID-19 attīstībai un ieceļošanas nosacījumiem valstīs, uz kurām klienti vēlas ceļot.
Lai iegūtu plašāku informāciju, varat sekot līdzi Pasaules Veselības organizācijas (PVO) jaunumiem, kas publicē tīmekļa vietni, lai informētu un konsultētu par koronavīrusa (COVID-19) izplatības gaitu.
Kādi veselības aizsardzības protokoli ir ieviesti vietnē AEROAFFAIRES?
Pastiprināti tīrīšanas pasākumi
- Pirms/pēc zādzības
Parasti privātās lidmašīnas salonu tīra starp katru lidojumu. Tas ļauj ceļot pilnīgi droši un pilnīgi attīrītā vidē. Taču, reaģējot uz epidēmiju, mēs esam pastiprinājuši tīrīšanas procedūras.
Tagad šis process ietver :
- visu salona virsmu, sākot no logiem un beidzot ar izlietni, stingru un rūpīgu noslaukšanu , izmantojot īpašu dezinfekcijas līdzekli, kas neitralizē vīrusus un mikrobus;
- salona gaisa vēdināšana un attīrīšana, izmantojot īpašu ventilatoru;
- pēc tīrīšanas salons tiek noslēgts līdz nākamajam lidojumam.

Sociālās distancēšanās pasākumi
Veselības aprūpes speciālisti iesaka piemērot barjeras pasākumus, lai ierobežotu inficēšanās risku. Tāpēc piloti, viesmīles un reģistratūras darbinieki ir mainījuši savus ieradumus. Mēs arī iesakām ierobežot mijiedarbību ar lidostas personālu, samazinot gaidīšanas laiku FBO.
- Pirms lidojuma
–FBO: iesakām braukt tieši pie lidmašīnas durvīm, lai izvairītos no gaidīšanas privātajos termināļos. Tas ir iespējams, ja muita var pārbaudīt transportlīdzekli. Tas ierobežo cilvēku mijiedarbību lidostās.
–Lidojumu apkalpotāji: pretēji ierastajai praksei, kad piloti paspiež roku pasažieriem, tagad protokolā tiek izmantots rokas signāls.
–Bagāža: ja vien iespējams, mēs iesakām ņemt līdzi savu bagāžu. Vajadzības gadījumā personāls, apstrādājot jūsu mantas, izmantos cimdus.
- Lidojuma laikā
–Lidojuma apkalpe: cieša saziņa ir minimāla. Piloti var sazināties, izmantojot mikrofonu, ja gaisa kuģis to atļauj. Jūs varat arī rezervēt lidojumu bez salona apkalpes. Visbeidzot, apkalpes ir aprīkotas ar maskām un cimdiem. Var tikt nodrošināts arī sanitārais komplekts. Tajā ir maskas, cimdi un hidroalkohola želeja.
–Sociālā distance: ja lidmašīna ir pietiekami liela, pasažieri var sēdēt attālināti viens no otra vai pat pilnībā izolēties. Tas ir īpaši iespējams, izmantojot privātās lidmašīnas, kas paredzētas tālajiem lidojumiem, piem Gulfstream G550.Falcon 7XunBombardier Global Express.
–Ēdināšana lidojuma laikā: lai samazinātu iesaistīto roku skaitu, vajadzības gadījumā mēs varam ļaut jums pašiem pasniegt sev ēdienu un dzērienus lidojuma laikā.
- Pēc lidojuma
–Sociālā distancēšanās: lai izvairītos no iespējamām konfliktsituācijām ar apkalpi vai lidostas personālu, jums ierodoties lidmašīnā, pie lidmašīnas pakājē var būt pieejama automašīna.
Personāla kontroles pasākumi
- Pirms un pēc lidojuma
–COVID-19 testi: mūsu ekipāžām regulāri tiek veikti COVID-19 testi un katru dienu tiek kontrolēta to temperatūra. Ja rodas šaubas, darbinieki mainās. Ja kādam no mūsu apkalpes locekļiem 10 dienu laikā pēc lidojuma būs pozitīvs COVID-19 tests, mēs nekavējoties jūs informēsim.
–Profilakse: kad lidojuma apkalpes locekļi nav dežūras, viņi skrupulozi ievēro sociālo distanci un izvairās no komerciāliem lidojumiem.
Saņemiet padomu no AEROAFFAIRES
Mūsu aviācijas ekspertu komanda rūpīgi seko līdzi notikumu attīstībai epidēmijas un dažādu noteikumu jomā. Jo īpaši mēs sekojam Eiropas Biznesa aviācijas asociācijas ieteikumiem (EBAA) pirms lidojuma rezervēšanas, lūdzu, iepazīstieties ar tīmekļa vietniIATA, lai uzzinātu informāciju par iespējām ceļot uz jūsu galamērķi. Daudzas valstis pandēmijas dēļ ir slēgušas savas robežas.
Sazinieties ar mums, lai iegūtu plašāku informāciju par drošības un tīrīšanas procedūrām privātajām lidmašīnām. Mēs varam arī konsultēt par visām jūsu ceļošanas vajadzībām.
Jautājiet mums jebkurā laikā pa tālrunidevis en lignejūs varat sazināties ar mums arī pa tālruni +33 (0)1 44 09 91 82 vai pa e-pastu info@aeroaffaires.com
Foto: ©Dassault Falcon Service / ©Pilatus Aircraft Ltd.