Īpaša personalizācija un privātā biznesa aviācija

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Kāpēc pielāgot privāto reaktīvo lidmašīnu lidojumu?

Kad jūs čarterējat privāto reaktīvo lidmašīnu, jūs meklējat ne tikai ātrumu vai elastību. Kabīne kļūst par tiešu jūsu paradumu turpinājumu: jūsu mērķi, jūsu gaume, jūsu temps. Tā ļauj jums pielāgot lidojuma parametrus tam, kas jūs esat.

jet privé piedāvā nepārtrauktību. Nepārtrauktību jūsu profesionālajā vidē – ar plūstošu savienojamību un konfidenciālu tikšanās vietu – un arī nepārtrauktību jūsu personīgajā dzīvē, ar tiem pašiem atskaites punktiem un to pašu apkalpošanas kvalitāti lidmašīnā, kā mājās ou dans une suite d’hôtel.

Šo uzmanību detaļām atbalsta lielākā daļa pasažieru, kas lido ar AEROAFFAIRES. Valsts vadītājs var vēlēties, lai salons būtu konfigurēts saskaņā ar precīzu protokolu. Ģimene ar maziem bērniem vēlas pielāgotas maltītes, rotaļlietas un personālu, kas ņem vērā viņu vajadzības. Vadītājam, kuram ātri pēc kārtas paredzētas divas stratēģiskas starptautiskas sanāksmes, būs nepieciešama klusa un droša vide, kur koncentrēties vai atpūsties.

Prasības ir dažādas, bet mērķis paliek nemainīgs: nodrošināt, lai nekas netrūktu, lai viss būtu savās vietās, it kā tas nebūtu lidojums, bet gan dzīves mirklis, kas ir perfekti iekļauts pasažiera grafikā un vajadzībās.

6X spacious cabin

Privāts salons, kas pielāgots darījumu ceļotāju vajadzībām

A la carte konfigurācijas: guļamvieta, tikšanās, uzņemšana

Neviena kabīne nav no akmenī iecirsta. Lidojuma mērogā var organizēt visu: maltīšu laiku, pārmaiņus runāt un atpūsties, piekļuvi noteiktiem pakalpojumiem.

Piemēram, var plānot :

  • svinīgas vakariņas ar pilnu galdu, kas novietots kabīnes centrā,
  • konfidenciālu instruktāžu aiz slēgtām durvīm ar diviem kolēģiem,
  • miega laiks, kad kabīne ir aptumšota, gultas veļa ir izklāta un troksnis ir samazināts līdz minimumam.

AEROAFFAIRES uzdevums ir jau agrīnā posmā noteikt lidojuma mērķi. Vai tas ir pārlidojums, lai atslābinātos pēc saspringtas nedēļas? Starpnolaišanās pirms stratēģiskām sarunām? Iespēja savest kopā partnerus vai draugus, lai pavadītu privātu brīdi?

Katram scenārijam ir nepieciešama atšķirīga konfigurācija, ko var detalizēti paredzēt kopā ar darbības partneriem un apkalpi.

FALCON 7X INTÉRIEUR 02

Ceļošana ar bērniem privātajā aviācijā

Ja lidojumā ir bērni, viņu labklājība kļūst par prioritāti. Tas nav tikai jautājums par rūpīgu vadību: jāņem vērā arī noteiktas tehniskās salona konfigurācijas.

Privātās lidmašīnas ar lielām kabīnēm, piem Falcon 8XGlobal 7500 vai Gulfstream G650ir aprīkoti ar hermetizācijas sistēmām, kas ir efektīvākas nekā tās, kuras izmanto standarta komerciālajos lidojumos. Tas nozīmē, ka kabīnē var uzturēt mazāku simulēto augstumu – aptuveni 3000 līdz 4000 pēdu, salīdzinot ar 6000 līdz 8000 pēdu augstumu vairumā lidmašīnu.

Šim faktoram ir būtiska nozīme mazu bērnu, jo īpaši jaunāku par diviem gadiem, dzirdes aizsardzībā. Šajā vecumā dzirdes sistēma ir jutīgāka pret spiediena svārstībām: nepietiekams spiediens var izraisīt akūtas sāpes, vidusauss problēmas un pat sekas, ja bērnam ir pamatā esoša, nediagnosticēta LOR patoloģija.
Lidojot pielāgotā lidmašīnā, var ievērojami samazināt šo risku, vienlaikus nodrošinot augstāku komforta un drošības līmeni.

Papildus šim tehniskajam aspektam AEROAFFAIRES var pielāgot visu pieredzi atbilstoši bērnu vecumam un ģimenes ritmam. Tas ietver :

  • pielāgotas, sabalansētas vai jautras maltītes, ņemot vērā alerģijas,
  • mierīgu atmosfēru ar maigu apgaismojumu, kontrolētu troksni un nelielu vizuālo stimulāciju,
  • rotaļlietu, grāmatu, krāsojamo grāmatu vai pielāgota audiovizuālā satura nodrošināšanu,
  • iespēju ierīkot atpūtas zonu ar spilveniem, segām un aptumšojošiem aizkariem, ja to atļauj kajīte.

Ekipāža ir brīdināta, lidojuma svarīgākie notikumi ir saskaņoti ar vecākiem, un mērķis paliek nemainīgs: nodrošināt bērniem pēc iespējas mierīgāku ceļojumu, vienlaikus saglabājot pārējo pasažieru komfortu.

DA00015348 M

Ceļošana ar mājdzīvnieku – miers un īpaši pielāgota aprūpe

Kaķi, suņi un dažkārt arī retāk sastopami dzīvnieki: voler avec un animal de compagnie est tout à fait possible en jet privé. Ja vien jūs pareizi paredzat sava mājdzīvnieka vajadzības, ievērojat spēkā esošos noteikumus un organizējat lidojumu tā, lai saglabātu mieru lidmašīnā.

AEROAFFAIRES, mēs šos pieprasījumus izskatām ar tādu pašu stingrību kā jebkuru citu pasažieri.

Atkarībā no dzīvnieka profila un lidojuma ilguma mēs varam nodrošināt :

  • īpašu vietu lidmašīnas salonā ar segu un spilvenu mājdzīvniekam,
  • drošu pārvadāšanas kastīti, kas uzstādīta saskaņā ar aviopārvadātāja standartiem,
  • īpašu barību (kroketes, svaigu ūdeni, parastus našķus),
  • pēc pieprasījuma sagatavotu komplektu lidmašīnā (palagi, salvetes, saliekama bļoda).

Starptautisko reisu gadījumā mūsu komandas rūpējas arī par veterinārajām formalitātēm:

  • atjauninātiem vakcinācijas dokumentiem,
  • atkarībā no galamērķanepieciešamie veselības dokumenti,
  • dzīvnieku ievešanas atļaujas, jo īpaši valstīs, kurās piemēro karantīnu vai stingru kontroli.

Pēc pieprasījuma AEROAFFAIRES var organizēt :

  • veterināro vizīti pirms vai pēc lidojuma,
  • mājdzīvnieku aprūpētāja klātbūtni,
  • specializēta dienesta aprūpi pēc ierašanās.

Mēs arī iepriekš informējam apkalpi, lai varētu pielāgot apstākļus lidmašīnā (temperatūra, skaņas vide, apkalpošanas laiks), lai dzīvniekam un tā īpašniekam radītu pēc iespējas mazāku stresu.

animaux de compagnie

Izsmalcināti materiāli, atlasītas tekstūras, individuāli pielāgots dizains personalizētai lidmašīnai

Daži pasažieri pievērš īpašu uzmanību estētikai: koka vai oglekļa apdare, dabīga āda, biezi paklāji. AEROAFFAIRES var izvēlēties lidmašīnas ar šīm vēlmēm atbilstošām interjera līnijām.
Citos gadījumos mēs saņemam specifiskākus pieprasījumus: jauni paklāji, pastiprināti sēdekļi, dezodorētas kabīnes, mainītas tekstila krāsas. Šie ir pielāgojumi, kas prasa precīzas tehniskas pārrunas ar lidmašīnas īpašnieku vai ekspluatantu.

Īpašiem pasākumiem vai lai atspoguļotu īpašu identitāti, ir iespējams pievienot arī pagaidu elementus bez jebkādas pastāvīgas pārveides:

  • spilveni vai aizmetņi zīmola krāsās
  • galvas balsti ar izšūtiem iniciāļiem vai logotipu,
  • personalizētus žurnālus vai informācijas nesējus.

Mērķis vienmēr ir saglabāt rāmja eleganci, nepārslogojot to, bet ar izvēlētiem akcentiem.

FALCON 8X INTÉRIEUR 06

Klientu atsauksmes AEROAFFAIRES

Kāds regulārs pasažieris, kas regulāri veic lidojumus starp Londonu un Ženēvu, mums lūdza sistemātiski konfigurēt salonu “sanāksmju režīmā” ar aukstu apgaismojumu, galdu 4 personām, aktīvu savienojamību un pie ieejas pieejamiem dokumentiem. Šo pašu lidmašīnu, kas rezervēta pēdējā brīdī, var atkal pāriet “nakts” konfigurācijā mazāk nekā 2 stundu laikā.

Cits klients, vīna īpašuma īpašnieks, vēlējās, lai viņa pudeles tiktu pasniegtas lidmašīnā glāzēs, uz kurām iegravēts viņa vārds, kopā ar siera šķīvi, kas nogatavināts Roissy dienu pirms izlidošanas.

Starptautiska konsultāciju firma pasūtīja personalizēt salona galvas balstus ar sava ikgadējā semināra vizuālo noformējumu. Viss lidojums tika organizēts kā neoficiāla atklāšana nākamajā rītā paredzētajai sanāksmei.

Lielas kabīnes: saderīgi gaisa kuģi

Ne visas lidmašīnas ir piemērotas pielāgošanai. Galvenokārt visplašākās pielāgošanas iespējas piedāvā lielās kabīnes lidmašīnas: Gulfstream G650 un G700, Falcon 7X un 8X, Bombardier Global 7500 vai Lineage 1000.
Lidmašīnā tilpumu var izmantot, lai izveidotu ļoti atšķirīgas zonas, sadalot vai atverot telpas atkarībā no lidojuma dinamikas.

Piemēram, transatlantisks lidojums aratlantique var ietvert :

  • atpūtas telpa priekšgalā, kas paredzēta profesionāļu apmaiņai,
  • centrālā ēdamzāle,
  • privāts numurs ar divguļamo gultu un slēgtu dušas telpu aizmugurē.

Šāda veida izkārtojums nav rezervēts īpašumu lidmašīnām. Šīs kategorijas lidmašīnu ir iespējams rezervēt čartera režīmā ar augstu pielāgošanas līmeni – ar nosacījumu, ka jūs plānojat iepriekš.

Falcon 6X

Privātās lidmašīnas personalizēšana, izmantojot piecas sajūtas

Privātā reaktīvā lidmašīnas salonā komforts nekad nav tikai vizuāls. Tā pamatā ir precīzu sajūtu kopums, ko var pielāgot, lai radītu pazīstamu, nomierinošu vai, gluži pretēji, stimulējošu atmosfēru. Elegance nerodas no efektu uzkrāšanas. Tā slēpjas veseluma saskanībā. Tieši šeit piecas maņas kļūst par personalizācijas instrumentu.

Taustes sajūta – tekstils, materiāli, temperatūra

Pilngraudaina āda, merino vilna, blīvs paklājs vai satīna apdares roku balsti – pieskāriens ir pirmais kontakts ar salonu. Tas nosaka toni.
Arī AEROAFFAIRES mēs izvēlamies ierīces, ņemot vērā to apdari. Mēs varam iet vēl tālāk, pielāgojot atsevišķus elementus klienta vēlmēm: personalizēti spilveni, izšūti galvas balsti, gultas pārklāji, peldmēteļi vai īpaši komforta komplekti.

Viens no paredzamajiem pielāgojumiem ir arī termiskais komforts: daži pasažieri vēlas vēsāku salonu, citi vēlas, lai temperatūra tiktu stabilizēta uzreiz pēc iekāpšanas. Šos norādījumus var iekļaut apkalpes instruktāžā.

Dzirde – atskaņošanas saraksti, skaņu ainava, konfidencialitāte

Skaņai komerciālajā aviācijā bieži vien ir otršķirīga nozīme. Privātos reaktīvajos lidaparātos tā kļūst par precīzi regulējamu parametru.
Daži klienti ceļo ar savu lidojuma skaņas sistēmu vai personīgajām austiņām. Citi pieprasa muzikālu atmosfēru jau no iekāpšanas brīža: iepriekš sagatavotu atskaņošanas sarakstu, kas atbilst lidojuma laikam vai attiecīgajam pasākumam.

Mēs varam arī nodrošināt :

  • tematiskās mūzikas izvēli (diskrēts džezs, klavieres, klasiskā mūzika, lounge),
  • pilnīgu klusumu, līdz minimumam samazinot ventilācijas un dzinēja radīto troksni,
  • sadalītu salonu ar skaņas zonu un klusuma zonu.

Akustika ir arī konfidencialitātes jautājums: jutīgām sanāksmēm kabīni var izolēt, izmantojot ierīci, kas ierobežo apmaiņas diapazonu.

Skats – gaisma, atturība, mirkšķi

Ārpuse: atmosfēras radīšana jau ierašanās brīdī

Pieredze sākas, tiklīdz pasažieris izkāpj no transportlīdzekļa.
AEROAFFAIRES var personalizēt šo sagaidīšanas posmu atbilstoši lidojuma kontekstam: pasākumi, VIP viesu uzņemšana, produkta prezentācija vai vienkārši īpaša uzmanība.

Visbiežāk izmantotie elementi :

  • paklājs vai personalizēts paklājs, kas izklāts uz lidlauka,
  • ziedu pušķis, dāvana vai kaste, kas tiek pasniegta iekāpšanas brīdī,
  • diskrēti marķēts automobilis (vai bez marķējuma vispār, atkarībā no konfidencialitātes līmeņa),
  • uz zemes strādājošais personāls, kas instruēts, lai nodrošinātu netraucētu un mierīgu sagaidīšanu saskaņā ar klienta kodiem.

Dažos gadījumos var organizēt nelielu pasākuma inscenējumu: pagaidu norādes, sagaidīšanas vēstījums, fona mūzika privātā iekāpšanas salonā.

Corporate private airplane

Iekštelpās: gaisma, atturība, kontrolēti pamirkšķinājumi

Salona vizuālā atmosfēra ir balstīta uz līdzsvaru: bez pārslodzes, bez liekvārdības, bet ar estētisko kodu meistarību.
Viss ir saistīts ar gaismu, krāsām un diskrētu vizuāli saskaņotu elementu klātbūtni.

Lielās kabīnes lidmašīnas ir aprīkotas ar inteliģentu LED apgaismojumu, ko var pielāgot atbilstoši dažādiem lidojuma posmiem.

  • Nakts lidojums: siltas, netiešas krāsas, vāja gaisma nomierinošai atmosfērai.
  • Dienas lidojums: balta, dinamiska gaisma, kas papildina darba ritmu vai svinīgu maltīti.

Pēc pieprasījuma AEROAFFAIRES var iekļaut personalizētus vizuālos elementus:

  • pledi vai spilveni, kas atbilst grafiskajam pasūtījumam,
  • drukātas ēdienkartes, kartes vai brošūras pasākuma vai zīmola krāsās,
  • galvas balsti ar logotipu, sagaidīšanas stendi, kas iebīdīti salonā.

Vienmēr jāievēro vienkāršs noteikums: elegance, konsekvence un diskrētums izpildījumā.

FALCON 7X INTÉRIEUR 05

Smarža – olfaktoriskais paraksts, neitralitāte, atmiņas

Telpas smarža nav greznība. Tas ir orientieris. Tā iezīmē teritoriju un piešķir telpai neredzamu vienotību.
AEROAFFAIRES pēc pieprasījuma piedāvā izkliedēt olfaktorisko parakstu: smaržu, kas izvēlēta kopā ar klientu, diskrētu, bet klātesošu. Tas var būt aromāts, kas jau asociējas ar zīmolu vai mājokli, vai vienkārši nomierinošs aromāts tālajam lidojumam.

Citos gadījumos mēs pilnībā neitralizējam smaržu salonā, jo īpaši pēc iepriekšēja lidojuma ar ēdināšanu. Tas ietver vēdināšanu, tekstilizstrādājumu nomaiņu un visu standarta gaisa atsvaidzinātāju izņemšanu.

Izvēle vienmēr ir pasažiera ziņā.

Garša – maltīte lidojuma laikā, kas izstrādāta, domājot par jums

Neatkarīgi no tā, vai tās ir biznesa vakariņas, ģimenes uzkodas vai gardēžu ēdienkarte nakts lidojuma laikā, gastronomiskā pieredze joprojām ir privātā reisa pieredzes galvenais pīlārs.

Un tieši to mēs pētīsim nākamajā sadaļā.

Gastronomija lidmašīnā: Michelin zvaigznēm apbalvota restorāna galds… 12 000 metru augstumā

Privātajā aviācijā ēdināšana nav tikai papildu pakalpojums. Tā ir izcilības svira. Labi pārdomāta maltīte maina lidojuma uztveri. Un atšķirība nav izsmalcinātība, bet gan pielāgošanās. Katram pasažierim ir savas vēlmes, ieradumi un dažkārt arī neiecietība. PortālaAEROAFFAIRES uzdevums ir tikt galā ar šiem parametriem, lai créer une expérience culinaire à la hauteur de l’environnement cabine.

Privātais šefpavārs lidojuma laikā: loģistika un prasības

Dažos lidmašīnās – īpaši lidmašīnās Falcon 8XGlobal 7500 vai Gulfstream G650 – ir iespējams uzņemt personīgo šefpavāru. Tas ir rets pieprasījums, bet to var veikt transatlantīkajos lidojumos vai tālo maršrutu lidojumos pasākumu konfigurācijā.

Pavāra uzņemšana lidmašīnā prasa rūpīgu koordināciju:

  • lidmašīnas izvēle ar piemērotu sagatavošanas zonu,
  • operatora atļauja šefpavāram un drošības instruktāža,
  • izejvielu piegāde īstajā laikā, ievērojot aukstuma ķēdi.

Par šāda veida pakalpojumiem parasti jāpaziņo 48 līdz 72 stundas iepriekš. Tas piedāvā pakalpojumus, kas ir ļoti līdzīgi tiem, kādus varētu sagaidīt pils apartamentos vai Michelin zvaigznēm apbalvotā restorānā, taču pielāgoti privātā lidaparāta fiziskajiem ierobežojumiem. Taču pat bez šefpavāra uz klāja standarti paliek tādi paši.

gastronomie française

Individuāli izstrādātas ēdienkartes, reti ēdieni un vīnu salikumi

Ēdināšana joprojām ir visizplatītākais risinājums. AEROAFFAIRES sadarbojas ar izvēlētu partneru tīklu visās lielākajās pilsētās: gardēžu restorāniem, augstākās klases ēdinātājiem, privātajiem šefpavāriem un slavenām konditorejām.
Katra ēdienkarte tiek iepriekš saskaņota ar klientu vai viņa palīgu.

Biežāko pieprasījumu piemēri

  • saldas un pikantas vēlās brokastis agrā rīta lidojumā starp Ženēvu un Londonu,
  • jūras velšu plate ar rozā šampanieti izlidošanai no Nicas,
  • ēdienkartes, kas atbilst īpašām diētām (veģetāriešu, bezglutēna, halal u. c.) vai alerģijām utt

Daži klienti iet vēl tālāk un pieprasa perfektu vīna un ēdiena salikumu. Nesen mēs organizējām lidojumu starp Parīzi un Dubaiju ar ēdienkarti, kuras pamatā bija trīs retu vīnogu šķirņu vīni, ko apstiprināja ārējs someljē. Ēdināšanu nodrošināja tieši divu zvaigžņu šefpavārs Parīzē, un apkalpošana tika organizēta jau no pacelšanās brīža.

champagne jet privé

Apkalpošana lidojuma laikā, galda piederumi un galda klājums

Vienkāršu paplāti no īstas maltītes lidmašīnā atšķir tas, kā tā tiek pasniegta. Lielo kabīnes lidmašīnu salona apkalpe ir apmācīta apkalpošanai, kas ir tuva luksusa ēdināšanas pakalpojumu līmenim. Porcelāna trauki, smalki stikla trauki, sudraba trauki, galda veļa – katru detaļu var noteikt iepriekš.

Ir iespējams :

  • noorganizēt galda klāšanu uz šķīvja vai klona,
  • iekļaut personalizētus galda piederumus (logo, iniciāļus utt.),
  • ilgākām maltītēm pieprasīt divus ēdienus.

Daži klienti pieprasa arī galda piederumus, kas atbilst lidojuma tēmai vai viesu tautībai: japāņu bentō lidojumam Tokija-Parīze, franču stila servējums diplomātiskai delegācijai, Vidusjūras mezze ceļojumam uz Tuvajiem Austrumiem.

DA00015388

Reto produktu pasūtīšana, ēdināšanas loģistika

Daži pieprasījumi ir saistīti ar sarežģītāku loģistikas ķēdi: retas pudeles, īpaši ēdieni, svaiguma prasības.
Šādos gadījumos mēs sadarbojamies ar saviem uzticamiem partneriem, lai garantētu :

  • produktu pieejamību
  • piegādi uz vietu reālajā laikā
  • produktu noformējumu uz kuģa optimālos apstākļos.

Piemēram, mēs nofraktējām lidojumu ģimenei no Parīzes uz Marakešu ar īpašu prasību: pasniegt tradicionālo foie gras no Dordogne ražotāja 24 stundu laikā pēc ražošanas. Piegāde, uzglabāšana, iepakošana, apkalpošana – viss tika plānots, lai ievērotu higiēnu, temperatūru un ēdiena estētiku.

Konkrēti ēdienkartes piemēri, kas pasniegti, izmantojot AEROAFFAIRES

Lūk, daži neseni piemēri, ko organizējušas mūsu komandas:

  • Reiss Roma – Ņujorka (Global 6000)
    Trūfeļu ēdienkarte, kas sastādīta kopā ar Romas šefpavāru: olu kultenis ar melnajām trifelēm, krēmveida risoto, viegla panna cotta. Pasniedz 3 ēdienus ar izvēlētiem vīniem (Barolo 2016, Franciacorta).
  • Privāts lidojums Ženēva – Rijāda (Falcon 8X)
    Bifeti lidmašīnā ar 100% halal sertificētiem produktiem: marinētas jēra gaļas minibrošetes, mājās gatavots humuss, kanēļa apelsīnu salāti. Rožūdens un Medjool dateles maltītes noslēgumā.
  • Lidojums Parīze – Sanktmorica (Legacy 650)
    Rīta izlidošana, īss lidojums: “café de quartier” brokastis ar Pierre Hermé konditorejas izstrādājumiem, olas à la minute un sulas, kas spiestas uz klāja.
    Apkalpe visu pasniedza mazāk nekā 20 minūšu laikā, perfekti pieskaņojot laiku nosēšanās brīdim.

Labklājība lidojuma laikā – ekspresprocedūras un personīgais komforts

Daži lidojumi ir paredzēti kā noderīgi starplaiki starp diviem svarīgiem notikumiem: sanāksmi, oficiālām vakariņām, fotosesiju vai profesionālu pasākumu. Šajā kontekstā salonu var izmantot nevis atpūtai, bet gan sagatavošanās darbiem vai vienkārši rūpēm par sevi.

AEROAFFAIRES pēc pieprasījuma organizē diskrētus labsajūtas pakalpojumus uz klāja sadarbībā ar partneriem, kas specializējas mobilo procedūru jomā. Šāda veida pakalpojumi ir īpaši piemēroti lidojumiem, kas ilgst no vienas līdz trim stundām, kad var optimizēt katru minūti.

Iespējamie pakalpojumi lidmašīnā :

  • roku kopšana vai ekspress manikīrs ar speciālistu, kas ir apmācīts strādāt lidmašīnas salonā,
  • masāža sēdvietā (muguras, kakla, plecu masāža), kas ir pieejama dažos lidmašīnas reaktīvajos lidaparātos atkarībā no sēdvietu konfigurācijas un pieejamās vietas,
  • sejas kopšanas rituāli ar karstiem dvieļiem, mitrināšanu, vieglu miglu,
  • aromterapiju vai relaksējošu miglu, atkarībā no salona atmosfēras.

Katrs pakalpojums ir izstrādāts tā, lai tas būtu diskrēts un netraucējošs, neietekmējot lidojuma organizāciju. Apkalpe tiek informēta iepriekš, aprīkojums tiek transportēts saskaņā ar drošības standartiem, un izmantotie produkti tiek izvēlēti atbilstoši klienta vēlmēm.

Spa on board (1)

Svinēt, pārsteigt, pagodināt: pasākumi lidojuma laikā

Privāts lidojums var būt arī skatuve. Atsevišķs brīdis, kas paredzēts, lai radītu paliekošu iespaidu. Kāzas, dzimšanas dienas, laulību piedāvājumi, pensionēšanās, darbinieku pateicības vai produktu atklāšana: daži klienti izmanto lidojumu ne tikai kā ceļojumu, bet arī kā nozīmīgu notikumu.

Portālā AEROAFFAIRES mēs precīzi koordinējam šāda veida pieprasījumus, sadarbojoties ar personīgajiem asistentiem, pasākumu aģentūrām vai attiecīgo uzņēmumu iekšējām komandām.

Kāzas, dzimšanas dienas, laulību piedāvājumi

Šie pieprasījumi bieži ir ļoti diskrēti. Mērķis nav pārveidot kabīni par iespaidīgu vietu, bet gan pievienot pieskārienu, žestu, simbolu.
Piemēram, mēs organizējām kāzu piedāvājumu starp Parīzi un Santorīni, ar senlaicīgu šampanieti, izvēlētu atskaņošanas sarakstu un ziedu kompozīciju, kas tika uzstādīta pie loga.

Dzimšanas dienu gadījumā vispopulārākais variants joprojām ir tematiska tējas vai aperitīva ballīte. Komandas AEROAFFAIRES var nodrošināt :

  • personalizētu torti (ar logo vai iniciāļiem),
  • diskrētus balonus izvēlētajās krāsās,
  • apkalpes dāvana ar uzdrukātu vēstījumu.
DA00023626 M

Kabīnes dekorēšana atbilstoši tēmai vai zīmolam

Korporatīvajos lidojumos vai pasākumos daži uzņēmumi izvēlas uz laiku izrotāt salonu, lai atspoguļotu savu tēlu. Tas var izpausties kā :

  • logo spilveni
  • vienota krāsu shēma (galdauti, salvetes, galvas balsti),
  • brošūras vai kartītes, ko izsniedz iekāpšanas laikā.

Visam jābūt vieglam, elegantam un, pats galvenais, atgriezeniskam: nekas nav pielīmēts, pieskrūvēts vai uzdrukāts uz visiem laikiem. Tāpēc mēs sadarbojamies ar pakalpojumu sniedzējiem, kas spēj ātri iejaukties, neapdraudot drošību vai salona harmoniju.

Audio vai vizuālā animācija uz klāja

Dažos lidojumos ir iekļauta īsa audiovizuāla sekvence – ziņojuma projekcija, kāda darbinieka vārds, produkta prezentācija, iepriekš ierakstīts dzimšanas dienas vēstījums utt
Mēs varam organizēt pārraidi, izmantojot borta sistēmu, vai uz laiku uzstādīt īpašu ekrānu.

Citos gadījumos mēs varam nodrošināt attiecīgajam brīdim atbilstošu muzikālo atmosfēru: instrumentālu džezu atklāšanas ballītei, personalizētu skaņu celiņu ģimenes pasākumam vai vienkārši kontrolētu klusumu, lai dotu vietu attiecīgajam brīdim.

Piemēri par pasākumiem, ko organizē AEROAFFAIRES

  • Lidojums Cīrihe – Venēcija (Legacy 600)
    Kāzu piedāvājums, kas organizēts ar vienkāršu scenogrāfiju: pušķis uz klāja, šampanietis, iepriekš ierakstīts atskaņošanas saraksts, saimnieces sarūpēta dārglietu kastīte deserta laikā. Viss saskaņots ar viesnīcu Aman, ierodoties viesnīcā.
  • Korporatīvais lidojums Parīze – Milāna (Falcon 7X)
    Konsultāciju uzņēmuma jaunās vizuālās identitātes atklāšana. Galvas balsti, spilveni un dienas ēdienkarte jaunajās krāsās, lidojuma vidū projicēts videoziņojums, apkalpes personalizēta bukleta piegāde.
  • Ģimenes lidojums Ženēva – Mikonas (Global 7500)
    Bērna dzimšanas diena. Maigās izklaides: krāsošana lidmašīnā, personalizēta kūka, kas tiek nogādāta uz lidlauka, kopā ar vecākiem izvēlēts atskaņošanas saraksts, pielāgots serviss ar tematiskām uzkodām.

Īpašs AEROAFFAIRES konsultants katram lidojumam

Uz zemes un gaisā: personalizācija, kas sākas jau pirms lidojuma

Privāts lidojums nekad nesākas ar iekāpšanu lidmašīnā. Il commence bien avant : dans les échanges entre le client, son assistant, et nos équipes.
Pieredzes kvalitāte lidmašīnā ir tieši atkarīga no tā, kas ir sagatavots uz zemes, un galvenokārt no tā, kā viss ir sinhronizēts. Ēdināšana, drošība, bagāža, ārējo pakalpojumu sniedzēji – katrs elements ir daļa no precīzas horeogrāfijas. Nekas nav improvizēts.

Koordinācija ar asistentu vai butljeru

Vairumā gadījumu pieprasījumu neiesniedz pasažieris. Tie ir cilvēki, kas pārvalda viņa ikdienas dzīvi: personīgais asistents, ceļojuma menedžeris, butlers, konsjeržs.
AEROAFFAIRES, mēs esam pieraduši strādāt ar šiem cilvēkiem. Mūsu valoda ir tieša, precīza un orientēta uz rezultātu.

Piemēram, mēs zinām, ka

  • ka pieprasījums ir jāapstiprina ātri, bieži stundas laikā,
  • ka zināma informācija ir jānodod pilotam, cita – apkalpei, cita – ēdināšanas partnerim,
  • ka ir jāparedz pēdējā brīža korekcijas, netraucējot kopējo notikumu.

Portālā AEROAFFAIRES personalizācija sākas ar vienu lietu – stabilām attiecībām.
Katram lidojumam tiek iecelts padomdevējs. Tas nav vienkāršs starpnieks, bet gan atbildīgs koordinators, kas spēj pārvaldīt visus ar lidojumu saistītos parametrus. Viņš vai viņa pārzina klienta vēlmes, prognozē berzes punktus un galvenokārt darbojas kā vienots kontaktpunkts – gan pasažierim, gan viņa vai viņas komandām, gan visiem iesaistītajiem pakalpojumu sniedzējiem.

Apģērbs uz lidlauka, VIP eskorts, privāta iekāpšanas zāle

Pieredze sākas arī pēc ierašanās lidostā. Arī šajā gadījumā AEROAFFAIRES koordinē katru sīkumu:

  • īpaša sagaidīšana pie automašīnas pakāpiena
  • privāta uzgaidāmā telpa vai VIP atpūtas telpa ar dzērieniem, wifi un presi,
  • diskrēta pavadīšana līdz lidmašīnai ar prioritāru formalitāšu kārtošanu.

Noteiktiem pasākumiem mēs varam iet vēl tālāk: ierīkot sarkano paklāju, nodrošināt diskrētu fotogrāfu, pasūtīt pušķa vai dāvanas piegādi tieši uz lidlauka.

Mērķis vienmēr ir viens un tas pats: vienmērība, elegance un cieņa pret pasažieru kodeksu.

Vienots kontaktpunkts, pieejams 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā

Votre conseiller nepazūd pēc tam, kad piedāvājums ir apstiprināts. Ar viņu var sazināties līdz pat nolaišanās brīdim (un pat pēc tam, ja ir lidojums atpakaļ vai savienojošais lidojums).
To īpaši novērtē vadītāju asistenti un konsjeržu dienesti, kuri var nodot visus norādījumus tieši, bez nepieciešamības sazināties ar vairākiem secīgiem kontaktiem un izvairīties no atkārtotas instruktāžas.

Tas vienkāršo :

  • apmaiņu par lidojumu sarakstiem vai ēdināšanu,
  • pasažieru dokumentu pārsūtīšanu,
  • pēdējā brīža norādījumu iekļaušanu (viesu skaita maiņa, vīna maiņa, īpašas bagāžas pievienošana u. c.).
Dassault Falcon intérieur 01

Koordinācija starp pakalpojumu sniedzējiem

AEROAFFAIRES konsultants sadarbojas ar :

  • lidojuma operatoru (attiecībā uz lidmašīnas pieejamību un veiktspēju),
  • kapteini (par lidojuma vai salona īpatnībām),
  • ēdināšanas, konsjerža, sauszemes transporta un drošības pakalpojumu sniedzējiem,
  • klienta personīgo asistentu vai pārstāvi.

Viņš vai viņa apkopo informāciju, atlasa, kas un kam ir jānodod, un darbojas kā īsts diriģents.
Laba lidojuma pamatā nav pakalpojumu uzkrāšana, bet gan to sinhronizācija. Tieši to garantē šī loma.

Sagaidāmība, konfidencialitāte, absolūta diskrētība

Ne visi pieprasījumi tiek izteikti skaļi. Dažreiz ir jālasa starp rindiņām, saprotot, ko klients vēlas, pat to neizsakot.
Tā ir daļa no AEROAFFAIRES konsultanta darba: paradumu identificēšana, vēlmju iegaumēšana, priekšlikumu pielāgošana laika gaitā.

Un, pats galvenais, saglabāt konfidencialitāti par lidojumu:

  • pasažiera identitāte
  • loģistika,
  • apmaiņas vai pārvadājamo dokumentu saturs.

Katrs konsultants ir apņēmies ievērot stingru konfidencialitāti un piemēro nozarē atzītu konfidencialitātes protokolu.

AEROAFFAIRES pielāgošana un ekoloģiskā izpratne privātajā aviācijā

Lidojuma personalizēšana ne vienmēr nozīmē tā ietekmes palielināšanu. Uzņēmumā AEROAFFAIRES mēs vienmēr esam uzskatījuši, ka visaugstākās kvalitātes pakalpojumiem nevajadzētu būt nesavienojamiem ar atbildīgu pieeju. Personalizācijai jābūt lietderīgai, mērķtiecīgai un konsekventai. Tas var notikt – un tam ir jānotiek – videi draudzīgā sistēmā, nezaudējot pieredzes kvalitāti.

Oglekļa emisiju kompensācija ir iekļauta

Jau vairākus gadus AEROAFFAIRES piedāvā oglekļa emisiju kompensēšanas pakalpojumu compensation systématique des émissions carbone.
Tā pamatā ir nevis papildu papildaprīkojums, bet gan tieša uzņēmuma atbildība. Katrs lidojums tiek aprēķināts un kompensēts, un iegūtie līdzekļi tiek ziedoti sertificētām mežu atjaunošanas programmām, jo īpaši tajās teritorijās, kuras ir apzinātas kā ietekmējošas klimatam.

Šī pieeja ir integrēta visos pakalpojumos – gan īsos, gan garos, gan tālajos maršrutos ar individualizētiem pakalpojumiem.

**Image Alt Text:** location de jet privé, vol écoresponsable

Ētisku piegādātāju un vietējo ēdinātāju izvēle

Ja pasažieris pieprasa kādu pakalpojumu uz klāja – maltīti, dzērienus, tekstilizstrādājumus, smaržas -, mūsu komandas dod priekšroku vietējiem un atbildīgiem partneriem.
Tas palīdz

  • samazināt preču pārvadāšanas ietekmi,
  • atbalstīt amatniekus vai ražotājus, kas ir apņēmušies ievērot ilgtspējīgu praksi,
  • piedāvāt svaigus, sezonālus produktus, kas pagatavoti netālu no izlidošanas vietas.

Piemērs: lidojumam no Ženēvas mēs tradicionālo šampanieti aizstājām ar vietējo biodinamisko cuvée, par ko vienojāmies ar klientu. Tas pats attiecas uz veģetāro ēdienkarti, ko piegādā ēdināšanas uzņēmums, kas ir apņēmies ievērot “nulles plastmasas” pieeju.

Privāto ceļojumu optimizācija, kopīgi lidojumi turp un atpakaļ

Dažos gadījumos AEROAFFAIRES piedāvā dalīt lidmašīnas lidojumu turp un atpakaļ ar citu klientu. Šāda prakse – pazīstama kā “optimizēts tukšs lidojums” – ļauj izvairīties no neizmantotiem braucieniem, vienlaikus samazinot kopējo lidojuma ietekmi.

Kad vien iespējams, mēs pasažierim piedāvājam šo iespēju, neapdraudot pakalpojuma kvalitāti vai konfidencialitāti.
Šī optimizācijas loģika attiecas arī uz lidmašīnu izvēli: labāk izvēlēties lidmašīnu atbilstoši pasažieru skaitam, izvairīties no jaudas pārpalikuma, izvēlēties ekonomiskākus degvielas modeļus.

Vai ir iespējams mainīt lidmašīnas konfigurāciju dažas stundas pirms pacelšanās?

Tas ir atkarīgs no nepieciešamā izkārtojuma veida un no nomātās lidmašīnas.
Vienkāršus pielāgojumus, piemēram, sēdvietu pārkārtošanu, atpūtas zonas aktivizēšanu vai ēdināšanas pakalpojumu nomaiņu, var veikt ne vēlāk kā 2 vai 3 stundas pirms lidojuma.
Savukārt strukturāliem pārveidojumiem (piemēram, mēbeļu nomaiņai vai tekstilizstrādājumu maiņai) nepieciešams ilgāks sagatavošanās laiks.

Vai ir iespējams individualizēt lidojumu turp un atpakaļ ar divām dažādām atmosfērām?

Jā, bieži vien ir tā, ka izlidojošais lidojums ir plānots profesionālam mērķim (sanāksme, svinīgas pusdienas), bet atpakaļlidojums ir paredzēts kā atpūtas vai svinību brīdis.
Mēs varam nodrošināt divas atšķirīgas atmosfēras: apgaismojumu, apkalpošanu lidmašīnā, salona izkārtojumu, ēdienkarti, vizuālos elementus u. c. Apkalpe tiek instruēta, lai pielāgotu atmosfēru starp abiem lidojumiem.e

Vai kabīnē var uzdrukāt personisku vai profesionālu vēstījumu?

Jā, mēs piedāvājam vairākas personalizētas iespējas:

  • iespiestu dienas ēdienkarti ar apsveikuma vēstījumu
  • kartīte, kas ievietota komforta komplektā
  • aploksni, kas tiek pasniegta ar roku, iekāpjot lidmašīnā.

Daži uzņēmumi lidojumu izmanto arī kā brīdi, lai pateiktos darbiniekam, iepazīstinātu ar semināru vai prezentētu jaunu stratēģisko virzienu – iebāžot kabīnē piezīmi vai izmantojot īsu video projekciju.

Vai ir iespējams ceļot kopā ar savām komandām (ēdināšanas, sakaru, drošības u. c.)?

Jā, ja vien jūs paredzat to skaitu, konkrētās vajadzības un statusu.
Ir iespējams uz lidmašīnu ņemt paplašinātu komandu: personīgo pavāru, stilista asistentu, miesassargu, fotogrāfu, pasākumu koordinatoru u. c. Šādā gadījumā ir svarīgi nodrošināt, lai salona izkārtojums būtu atbilstošs (sēdvietu skaits, starpsienas), lai apkalpe būtu informēta un lai katra loma būtu skaidri noteikta iepriekš.t

Vai ir iespējams iznomāt lidmašīnu uz vairākām dienām ar pastāvīgu konfigurāciju uz klāja?

Jā, AEROAFFAIRES piedāvā vairāku pārsēšanās vai vairāku dienu čarterus.
Šādā gadījumā dažas pielāgojuma iespējas var palikt nemainīgas visā lidojuma laikā (zīmols, salona konfigurācija, pakalpojumi uz klāja). Tas attiecas uz :

  • privātiem pasākumiem vairākos galamērķos (piemēram, kāzām, ceļojošām brīvdienām utt.).
  • diplomātiskām vai mākslinieciskām ekskursijām,
  • korporatīvajiem izbraukuma braucieniem,

Pieprasīt īpaši pielāgotu lidojumu ar AEROAFFAIRES

Privāta lidojuma personalizēšana neprasa, lai jūs sazinātos ar daudziem cilvēkiem vai aizpildītu sarežģītu veidlapu. AEROAFFAIRES , mēs esam izveidojuši procesu tā, lai tas būtu vienmērīgs, ātrs un diskrēts pat vissarežģītāko pieprasījumu gadījumā. Neatkarīgi no tā, vai esat izpilddirektora asistents, uzņēmuma dibinātājs vai konsjerža vadītājs, jūs gūsiet labumu no skaidra piekļuves punkta, viena kontaktpunkta un iespējas nekavējoties reaģēt.

Mūsu trīs posmu process

1. Īsas informācijas saņemšana
Izmantojot tālruni vai e-pastu, mēs apkopojam būtisko informāciju: maršrutu, datumus, pasažieru skaitu, īpašas funkcijas uz kuģa, īpašas vēlmes. Ja daži norādījumi ir sensitīvi vai konfidenciāli, tos var nodot atsevišķi, tieši īpašajam konsultantam.

2. Individuāli pielāgoti priekšlikumi
30 līdz 90 minūšu laikā pēc pieprasījuma saņemšanas mēs jums atbildēsim, piedāvājot saderīgu lidmašīnu izvēli, kā arī ieteikumus, kas pielāgoti vēlamajam personalizācijas līmenim (salona konfigurācija, ēdināšana, borta pakalpojumi utt.).

3. Darbības koordinācija
Kad lidojums ir apstiprināts, mēs pārvaldām visas darbības. Ar jūsu īpašu padomdevēju var sazināties 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā, paredzot jebkādas korekcijas un informējot jūs reāllaikā līdz pat ielidošanai galamērķī.

Reakcijas laiks, konfidencialitāte, drošība

  • Pieejamība: ar mūsu komandām var sazināties jebkurā laikā un katru dienu.
  • Konfidencialitāte: katrs lidojums, sākot ar instruktāžu, tiek uzskatīts par konfidenciālu.
  • Drošība: mēs izvēlamies tikai sertificētus operatorus ar pieredzējušām apkalpēm un lidmašīnām, kurām tiek veiktas stingras pārbaudes.

Sazinieties ar mums, lai plānotu savu nākamo lidojumu

Neatkarīgi no tā, vai tas ir biznesa brauciens, ģimenes izbrauciens vai privāts pasākums, mūsu komanda ir jūsu rīcībā, lai izstrādātu lidojumu pilnībā pēc jūsu parauga, bez pārspīlējumiem un nevajadzīgas sarežģītības.

Jautājums? Sazinieties ar mūsu komandu

Isabelle Clerc, nouvelle CEO AEROAFFAIRES

Isabelle CLERC

AEROAFFAIRES izpilddirektors

François-Xavier CLERC, Fondateur AEROAFFAIRES

François-Xavier CLERC

AEROAFFAIRES dibinātājs

Mūsu gaisa eksperti ir pieejami, lai palīdzētu jums katrā jūsu rezervācijas posmā.