Pārdošanas noteikumi un nosacījumi

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

VISPĀRĪGIE PĀRDOŠANAS NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMIAEROAFFAIRES

PANTS: LĪGUMA IETEKME

Dažādi šā “čartera pilnvarojuma” līguma noteikumi, ar kuriem klients pilnvaro AEROAFFAIRES rezervēt viņam gaisa kuģi, stājas spēkā no brīža, kad čartera klients veic rezervāciju pa e-pastu vai telefonu. Ja klients neparaksta vai neatgriež līgumu, tas nenozīmē, ka klients nav devis piekrišanu.

Gaisa kuģa galīgo apstiprinājumu ar izvēlēto uzņēmumu var veikt tikai pēc tam, kad parakstītais līgums ir saņemts pa e-pastu ar atpakaļnosūtījumu. Parakstītā līguma nosūtīšanas aizkavēšanos nevar izmantot pret AEROAFFAIRES, ja gaisa kuģis nav pieejams, kad tas tiek saņemts, tādējādi apstiprinot stingru gaisa kuģa rezervāciju.

– Jebkura atcelšana pēc rezervācijas rakstiska apstiprinājuma pa e-pastu vai tālruni būs saistīta ar minimālo līgumsodu par atcelšanu 30 % apmērā saskaņā ar turpmāk 7. pantā izklāstītajiem nosacījumiem.

– Jebkura gaisa kuģa maiņa, ko klients pieprasa pēc konkrēta gaisa kuģa apstiprināšanas, var būt saistīta ar 7. pantā norādīto līgumsodu par atcelšanu, ja pirmā apstiprinātā gaisa kuģa uzņēmums nespēj nodrošināt gaisa kuģi no sava gaisa kuģu parka, kas atbilst jaunajam pieprasījumam, vai mainīt fraktētāju, lai apmierinātu klienta jauno gaisa kuģa pieprasījumu.

PANTS: LIDOJUMA IZMAIŅAS

Šo čartera līgumu nevar pagarināt vai grozīt bez iepriekšējas vienošanās arAEROAFFAIRES, kas dos visus nepieciešamos norādījumus apkalpei vai apakšuzņēmējam. Izņemot steidzamus vai ārkārtas gadījumus, apkalpe nav pilnvarota saņemt norādījumus no klienta. Par jebkādām izmaiņām šajā līgumā tiks izrakstīts papildu rēķins, kredītnota vai līgumsoda zaudējums, pamatojoties uz spēkā esošo tarifu. Pārvadātājs būs atbildīgs par netraucētu misijas norisi.

PANTS: LIDOJUMU GRAFIKI – NOVIRZES – ATCELŠANA

Plānotie un pasūtītāja apstiprinātie laiki ir tikai orientējoši. Uzņēmums AEROAFFAIRES vai apakšuzņēmējs pārvadātājs patur tiesības tos mainīt vai atcelt visu lidojumu vai tā daļu drošības, gaisa satiksmes, laika apstākļu, tehnisku iemeslu vai atļauju dēļ. AEROAFFAIRES neuzņemas atbildību, ja lidmašīna tehnisku iemeslu dēļ nav pieejama pirms lidojuma vai lidojuma laikā. AEROAFFAIRES darīs visu iespējamo, lai kopā ar pārvadātāju, ja iespējams, atrastu aizvietojošu tāda paša vai mazāka izmēra lidmašīnu. Jebkuras papildu izmaksas, ja tās nesedz apakšuzņēmēja pārvadātājs saskaņā ar tā pārdošanas noteikumiem, sedz klients, kurš attiecīgi tās uzņemas.
AEROAFFAIRES vai Pārvadātājs nav atbildīgs par jebkādiem zaudējumiem, kaitējumu vai peļņas zaudējumiem, kas Pasūtītājam vai pasažieriem radušies, ja lidojums nav izpildīts saskaņā ar lidojumu grafiku nepārvaramas varas apstākļu dēļ, tostarp, bet ne tikai, ja ir noteikta karantīna, lidaparāta avārija, nemieri, streiki lidostās, kas kavē lidaparāta izlidošanu, traucējumi, apdraudējums kara risku vai citu dabas katastrofu (force majeure) dēļ. Pārvadātājs nebūs atbildīgs par jebkādiem bojājumiem, zaudējumiem vai kavējumiem, ko izraisījuši lidostas darbinieki vai personas, kuras nav uzņēmuma vaiAEROAFFAIRES kontrolē, un nevarēs pieprasīt atmaksāt naudu par lidojumu.
Par helikoptera lidojumiem tiek atmaksāts bez soda naudas, ja laikapstākļi neļauj veikt lidojumu no lidmašīnas bāzes. Ja gaisa kuģis tiek sagatavots pieprasītajam lidojumam citā vietā vai izlidošanas vietā, nevis tā bāzē, rēķins tiks izrakstīts tikai par lidaparāta sagatavošanu bāzē un atgriešanu atpakaļ bāzē.

PANTS: APDROŠINĀŠANA

Pārvadātājs apdrošina savu gaisa kuģi saskaņā ar Monreālas vai Varšavas konvencijas vispārīgajiem nosacījumiem atkarībā no uzņēmuma. Klients var brīvi noslēgt individuālu papildu apdrošināšanu.

PANTS: OBLIGĀTIE PERSONU APLIECINOŠIE DOKUMENTI

Saskaņā ar pretterorisma procedūrām 48 stundas pirms lidojuma AEROAFFAIRES ir jāiesniedz skenētas pasažieru personu apliecinošu dokumentu kopijas. Ja tas netiek izdarīts, iestādes var atteikt pasažieriem iekāpšanu lidmašīnā un piemērot naudas sodu līdz pat 5000 eiro par katru pasažieri.

PANTS: MAKSĀŠANAS NOTEIKUMI UN MAKSĀŠANAS NOSACĪJUMI

– Parakstot līgumu, ir jāsamaksā 50 % no kompleksā pakalpojuma cenas, bet atlikusī summa ir jāsamaksā saskaņā ar čartera līguma noteikumiem vai 15 dienas pirms lidojuma izlidošanas. Vienas dienas lidojumu gadījumā maksājums jāveic ar čeku vai bankas pārskaitījumu pirms iekāpšanas lidmašīnā.

– Par aviokompānijas maiņu pēc rakstiska apstiprinājuma un līguma noslēgšanas ar apakšlīguma slēdzēju aviokompāniju var tikt piemēroti līgumsodi par atcelšanu no šīs aviokompānijas puses, ja lidojums tiek atcelts ar lidmašīnu, kuras ietilpība atšķiras no piedāvātās un kuras tai nav, vai ja klients nolemj atcelt lidojumu turp un atpakaļ ar šo pašu aviokompāniju jebkādu iemeslu dēļ no klienta puses vai pašas aviokompānijas tehnisku iemeslu dēļ.

– Atgādinājums par vispārīgajiem pārdošanas noteikumiem un nosacījumiem: Rēķini ir jāapmaksā to saņemšanas brīdī, ja vien nav panākta cita vienošanās. Novēlotas samaksas gadījumā un saskaņā ar NRE likuma Nr. 2001-420 53. pantu, kas pieņemts 2001. gada 15. maijā, par kavētu samaksu tiek piemēroti sodi (3) trīs reizes lielāki par spēkā esošo likmi, kas noteikta par summu, ieskaitot nodokli prorata temporis.

– Rēķinā jānorāda kavējuma naudas likme, kas maksājama no nākamās dienas pēc rēķinā norādītā maksājuma datuma
(Francijas Komerckodeksa L 441-3. pants).

PANTS: LĪGUMSODI PAR ATCELŠANU

Kavēšanās no apstiprinājuma vai atcelšanas dienas līdz lidojuma izlidošanas dienai :
Summa, kas jāmaksā AEROAFFAIRES:

  • Vairāk nekā 60 dienas pirms lidojuma datuma: 30 %
  • 60 dienas līdz 30 dienas pirms lidojuma datuma: 40 %
  • No 30 dienām līdz 7 dienām pirms lidojuma dienas: 50 %
  • No 48 stundām līdz 0 stundām pirms lidojuma dienas: 100%

Par atteikšanos samaksāt pienākošos soda naudu papildus juridiskajām izmaksām tiks izrakstīts rēķins par soda naudu 100 % apmērā.

PANTS: NOVĒLOTA IEKĀPŠANA

Pasažieriem jāierodas uz iekāpšanu no plkst. 2.00 līdz 20 minūtes pirms izlidošanas laika atkarībā no lidojuma plānā norādītās informācijas un apstiprinātā gaisa kuģa tipa. Par jebkuru pasažieru izraisītu kavēšanos klients uzņemas atbildību pret pārvadātāju, ja tam būs jāmaksā lidostas nodeva vai jānovilcina apakšlīgumslēdzēja pārvadātāja nākamais reiss, par to tiks izrakstīts rēķins klientam.

PANTS: BAGĀŽA

Maksimālais atļautais svars uz vienu personu biznesa lidmašīnā ir 10/15 kg (standarta izmērs) vai 20 kg liela izmēra kabīnē. Pasažieriem tiek atgādināts, ka mazos biznesa gaisa kuģos, ja tie tiek izmantoti līdz galam, jāņem līdzi mīkstā bagāža. Nekādos apstākļos AEROAFFAIRES vai apakšuzņēmējs pārvadātājs nevar būt atbildīgs par lieko bagāžu vai bagāžu, kas ir pārāk liela, lai to pārvadātu. Tāpat arī par bagāžas zudumu vai bojājumiem, kas radušies pasažieru neuzmanības dēļ.

PANTS: LIDORAFTU un degvielas izkraušana

Ledus noņemšana: cenā nav iekļautas ledus noņemšanas izmaksas. Ja drošības apsvērumu dēļ gaisa kuģis ir jānotīra no ledus, ledus atkausēšanas(-u) cena tiks norādīta papildu rēķinā, kas tiks nosūtīts klientam, kurš, parakstot šo līgumu, piekrīt samaksāt cenu, saņemot šo rēķinu. Jāatzīmē, ka atledošanas cena var svārstīties no 800 līdz 8000 euro bez PVN atkarībā no iekārtas lieluma un veicamās atledošanas daudzuma, kā arī par katru reisu, ja tas nepieciešams jūsu drošībai.

Degviela: Ja degvielas cenas palielinās par vairāk nekā 5 % salīdzinājumā ar sākotnēji pārdoto tarifu, aviokompānija var izrakstīt papildu rēķinu.

PANTS: STRĪDI

Jebkurš strīds par šā līguma interpretāciju vai izpildi ir Parīzes tiesu jurisdikcijā.