PILATUS PC-12: ievads
Pilatus PC-12 viendzinēja daudzfunkcionāls gaisa kuģis, kas sertificēts lidojumiem ar vienu pilotu pēc IFR
Pilatus PC-12 ir daudzfunkcionāls viendzinēja lidaparāts ar integrētiem propelleriem , ko ražo Šveices gaisa kuģu ražotājs Pilatus Aircraft. PC-12 ir pazīstams ar savu uzticamību un spēju lidot no īsiem skrejceļiem, un to plaši izmanto visā pasaulē. Tas ir ideāli piemērots dažādiem uzdevumiem, sākot ar pasažieru un kravu pārvadājumiem un beidzot ar neatliekamās medicīniskās palīdzības operācijām un biznesa lidojumiem. Ar savu efektīvo konstrukciju un izcilo daudzpusību Pilatus PC-12 ir populārs risinājums dažādām operatīvām vajadzībām. Uzziniet vairāk par privāto reaktīvo lidmašīnu nomu no Pilatus PC-12 ar AEROAFFAIRES.
Daži tarifu piemēri savienojumiem Pilatus PC-12
Zemāk norādītās cenas ir sniegtas tikai informatīvi. Lai novērtētu jūsu ceļojuma cenu, lūdzu, sazinieties ar mums, lai izveidotu piedāvājumu, kas precīzi atbildīs jūsu pieprasījumam.
| No | Uz | Ilgums | Lidmašīna | Aptuvena cena | Sēdekļi | Cena par pasažieri |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 🇫🇷 Parīze | 🇨🇭 Ženēva Cointrin | 1:10 | Pilatus PC-12 Turbopropelleri | 7 950€ | 4 | 1 987€ |
| 🇬🇧 Londona | 🇫🇷 Parīze | 1:15 | Pilatus PC-12 Turbopropelleri | 9 600€ | 4 | 2 400€ |
| 🇮🇹 Milāna Linate | 🇬🇧 Londona | 1:45 | Pilatus PC-12 Turbopropelleri | 12 700€ | 4 | 3 175€ |
Vai jums nepieciešama cenu aplēse?
Piedāvājuma pieprasījumsTirdzniecības raksturojums no Pilatus PC-12
Kopš 2017. gadaPilatus PC-12 ir pirmā viendzinēja lidmašīna Sabiedriskais transportsfrancijā un starptautiskā mērogā ar sertifikātu instrumentālo lidojumu noteikumiem (IFR) vienpilota režīmā. Šis modelis ir slavens ar savu drošību, pateicoties mūsdienīgai pilotu kabīnei, kas aprīkota ar modernāko avioniku, garantējot optimālu lidojuma sistēmu pārvaldību.
Pilatus PC-12 dzinējs ir Pratt & Whitney PT6A-67B turbīna, kas nodrošina tam 500 km/h kreisēšanas ātrumu. Pateicoties tā izcilajai veiktspējai, tas spēj veikt dažādus uzdevumus: privātos biznesa lidojumus, kravu aviopārvadājumus vai neatliekamās medicīniskās palīdzības lidojumus.
Pilatus PC-12 ir aprīkots ar lielām kravas durvīm (1,35 m x 1,32 m), kas atvieglo lielgabarīta kravu pārvadāšanu. Tā plašajā hermetizētajā salonā var sēdēt līdz 6 pasažieriem (+ 2 pasažieri kā papildaprīkojums), nodrošinot optimālu komfortu īsiem un vidēja attāluma lidojumiem. Pateicoties tā modulārajai konfigurācijai, pasažieri var sēdēt viens pret otru, kas ir ideāli piemērots biznesa sanāksmēm vai atpūtas brīžiem lidojuma laikā.
Viena no atšķirīgajām iezīmēm Pilatus PC-12 ir iespēja lidojuma laikā piekļūt bagāžas nodalījumam un bagāžai, kas ir ļoti iecienīta garu ceļojumu un steidzamu komandējumu laikā.
Lidmašīnas darbības rādiuss ir aptuveni 2750 kmPilatus PC-12 var šķērsot Eiropu bez ierobežojumiem, piedāvājot lielu elastību ātriem savienojumiem. Turklāt, pateicoties tā aerodinamiskajām īpašībām, tas var nosēsties uz īsiem 700 metru gariem skrejceļiem un pat zāliena laukiem, tādējādi tas ir ideāli piemērots nokļūšanai attālos lidlaukos. Lai gan Pilatus PC-24divdzinēju reaktīvais lidaparāts piedāvā vēl modernāku veiktspēju un ir lieliski piemērots augstas klases biznesa lidojumiem un misijām, kurās nepieciešams lielāks ātrums un darbības rādiuss.
Lai gan tā darbības rādiuss ir ierobežots Pilatus PC-12 joprojām ir ideāla izvēle īsiem lidojumiem vai reģionāliem maršrutiem, pateicoties tā daudzpusībai, uzticamībai un visurgājēja spējām.
Novērtējiet jūsu lidojuma izmaksu tiešsaistē un saņemiet savu piedāvājumu pa e-pastu.
Tehniskās īpašības no Pilatus PC-12
Iekārta
- Būvētājs PILATUS
- Modelis PILATUS PC-12
- Kategorija Turbopropelleri
- Ražošanas sākums 2017
Dimensijas
- Garums 14,4 m
- Augstums 4,26 m
- Spārnu stiepums 16,27 m
Praktiskā informācija
- Piloti 2
- Apkalpes personāls Nē
- Sēdekļi 4-8
- Bagāžas nodalījuma tilpums 1,07 m³
- Tualetes
Kabīne
- Kabīnes augstums 1,47 m
- Kabīnes platums 1,52 m
- Kabīnes garums 5,16 m
Performance
- Motorizācija Pratt & Whitney Canada PT6
- Kruīza ātrums 500 km/h
- Maksimālā ātrums 520 km/h
- Autonomija 2 900 km
- Pacelšanās attālums 800 m
- Nolaišanās attālums 700 m
- Maksimālais lidojuma augstums 9144 m
Cena
- Nomas cena 2 500 €/stunda
- Iegādes cena 4 000 000 €
Atklājiet mūsu tiešsaistes salīdzinātāju
AEROAFFAIRES skaitļos
Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada
20 000
pieejamie aparāti
45 000
apdrošinātie lidojumi
120 000+
pasažieri
4,9/5
klientu apmierinātība
100%
Ogļu kompensācija
Darbības joma no Pilatus PC-12
Pārvietojiet kartes centrālo punktu, pamatojoties uz sākuma pozīciju.
Galvenie ieguvumi no Pilatus PC-12
- Pieejamība: Pilatus PC-12 var nolaisties vairāk nekā 2500 lidlaukos Eiropā, atšķirībā no lielāka privātā reaktīvā lidaparāta vai lielas komerciālās lidmašīnas.
- Vispusīgs reljefs: tālu no lielo militāro lidmašīnu izmēriem, Pilatus PC-12 var viegli piekļūt arī īsajiem skrejceļiem Londona -Fairoaks, Gštādē – Sānena, Lozanna, Arkašonas cepures sesks , Yeu sala vai Saint-Tropez la Môle.
- Ekonomisks: Pilatus PC-12 ir ekonomisks biznesa gaisa kuģis, ņemot vērā tā izlidošanas vietu. Eiropā ir aptuveni piecpadsmit šīs sērijas lidaparātu eksemplāri, kas pieejami sabiedriskajam transportam. Tas ir aviācijas pasaules un jo īpaši biznesa aviācijas pīlārs.
- Daudzpusīgs: Pilatus PC-12 ir lidmašīna, kas piemērota vairāku veidu pārvadājumiem: pasažieru, kravas, kravu pārvadājumi, kravas lidojumu misijām vai pat medicīniskais transports un medicīniskais transports lidojumiem EVASAN.
- Tirgus līderis: ar vairāk nekā 1750 pārdotiem eksemplāriem visā pasaulē Pilatus PC-12 ir plaši atzīts par universālu lidaparātu privātās aviācijas nozarē. Pateicoties inovatīviematrrisinājumiem drošības, komforta un veiktspējas ziņā, Pilatus ar katru jaunu lidmašīnas iterāciju ir stabili nostiprinājis savu konkurētspēju.
- Komforts: Pilatus PC-12 salonā var izmitināt līdz 12 pasažieriem, lai gan tipiskā konfigurācijā tas nodrošina optimālu komfortu 6 līdz 8 pasažieriem. Ar plašām iekraušanas durvīm var iekraut pat lielgabarīta priekšmetus. Bagāžas nodalījums, kas ir pieejams no kabīnes pat lidojuma laikā, atrodas lidmašīnas aizmugurē, nodrošinot praktisku vietu.
Le Pilatus PC-12 video formātā
Vai jums nepieciešama cenu aplēse?
Piedāvājuma pieprasījumsJautājums? Sazinieties ar mūsu komandu
Isabelle CLERC
AEROAFFAIRES izpilddirektors
François-Xavier CLERC
AEROAFFAIRES dibinātājs
Mūsu gaisa eksperti ir pieejami, lai palīdzētu jums katrā jūsu rezervācijas posmā.
Iet tālāk
Pilatus PC-12 nedaudz vēstures
Portāls Pilatus PC-121994. gadā tirgū laida Šveices ražotājs Pilatus Aircraftātri kļuva par vienu no populārākajiem turbopropulseurs lidaparātiem pasaulē. Izstrādāts, lai apmierinātu augošo pieprasījumu pēc ērtas lidmašīnas, kas spēj darboties sarežģītos apstākļosPilatus PC-12 ir kļuvis par aviokompāniju operatoru un pasažieru, kas meklē veiktspēju un uzticamību, iecienītu izvēli.
PC-12 izstrādes aizsākumi meklējami 20. gadsimta 80. gados, kad Pilatus sāka pētīt universāla, ekonomiska lidaparāta, kas spētu pacelties un nosēsties uz īsiem skrejceļiem, dizainu. Pēc vairāku gadu ilgas izpētes un izstrādes pirmais PC-12 prototips veica pirmo lidojumu 1991. gadā, un 1994. gadā tika saņemta tipa sertifikācija.
Kopš tā izlaišanas Pilatus PC-12 ir guvis ārkārtējus komerciālus panākumus, gūstot labumu no daudziem uzlabojumiem, lai optimizētu tā veiktspēju, jo īpaši pēc tam, kad parādījās lidmašīnas Pilatus PC-12 NGXmodelis, kas piedāvā modernu avioniku, uzlabotu veiktspēju un komfortu salonā. PC-12 tiek plaši izmantots arī īpašiem uzdevumiem, piemēram, neatliekamās medicīniskās palīdzības transportam, novērošanai no gaisa un valdības operācijām, pateicoties tā daudzpusībai un spējai darboties sarežģītā vidē.
Pilatus PC-12: dažas nesenas anekdotes un svarīgākie notikumi
Pilatus PC-12 pēdējā laikā ir bijis ziņās, un vairākas anekdotes un spilgti notikumi liecina par tā popularitāti un inovācijām biznesa aviācijā.
Tehnoloģiskie jauninājumi: PC-12 Pro izlaišana tirgū
Pilatus 2025. gada martā prezentēja PC-12 Pro – vēl sarežģītāku un inovatīvāku sava turbopropelleru flagmaņa versiju. Šajā modelī ir iebūvēts moderns Garmin G3000 PRIME pilotu kabīnes aprīkojums ar HD skārienjūtīgajiem ekrāniem, intuitīvu lidojuma saskarni un, pats galvenais, revolucionāru automātiskās nosēšanās sistēmu problēmu gadījumā – pirmo reizi viendzinēja turbopropelleru lidmašīnā. Pēc PC-24 parauga ir uzlabots arī salons, un ir uzlabota ārējā redzamība.
Lietošanas rekordi un panākumi visā pasaulē
PC-12 turpina apliecināt savu dominējošo pozīciju: 2024. gadā tas veica 8,8 % biznesa lidojumu Amerikas Savienotajās Valstīs, t. i., 316 328 pacelšanās, tādējādi tas ir visvairāk izmantotais biznesa lidaparāts valstī. 2023. gadā šis gaisa kuģis pārsniedza 10 miljonus lidojumu stundu – tas liecina par tā ievērojamo uzticamību un izcilo ilgmūžību.
Nesenie notikumi
- Kurševela 2024: PC-12 nonāca virsrakstos pēc nolaišanās incidenta uz slavenā kalnu skrejceļa, kas ilustrē, cik sarežģīta ir ekspluatācija ekstremālā apvidū.
- Industriālie panākumi: Pilatus 2024. gadā piegādāja 153 gaisa kuģus un palielināja ieņēmumus (+10,5 % jeb 1,63 miljardi Šveices franku).
- 2025. gada augustā Pilatus bija spiests uz laiku pārtraukt piegādes uz Amerikas Savienotajām Valstīm 39% muitas nodokļa dēļ, kas ietekmēja PC-12 un PC-24 pārdošanu.
Anekdotes un kuriozi
- Progresīvākais lidaparāts PC-12 vien ir uzkrājis 35 000 lidojuma stundu, bet 71 lidaparāts katrs ir pārsniedzis 20 000 stundu, kas liecina par tā izturību un daudzpusību.
- Jaunāko versiju interjerus ir izstrādājis BMW Designworks, lai nodrošinātu komfortu un augstākās klases stilu, tādējādi palielinot to pievilcību prasīgai klientūrai.
Tādējādi Pilatus PC-12 joprojām ir neapstrīdams privātās un profesionālās aviācijas etalons, kas pastāvīgi tiek atjaunināts, lai atbilstu mūsdienu aviācijas inovāciju, drošības un komforta prasībām.
Pilatus PC-12 priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem
Pilatus PC-12 salīdzinājumā ar Daher TBM 900/960
- Daudz lielāka kabīne un augsti griesti: lielāks komforts vairākiem pasažieriem, telpa kustībām, atsevišķas tualetes: PC-12 pārspēj TBM, kas ir daudz kompaktāks.
- Lielāka kravnesība un kravas tilpums: PC-12 var pārvadāt vairāk bagāžas, vairāk kravas un līdz pat 9 pasažieriem noteiktās versijās, savukārt TBM var pārvadāt tikai 5 vai 6 pasažierus un ierobežotu bagāžas nodalījumu.
- Daudzpusīgas operācijas: PC-12 ir ideāli piemērots visdažādākajām misijām (biznesa, medicīnas, transporta, medicīniskās evakuācijas u. c.), un tā priekšrocība ir optimāla piekļuve īsiem un sarežģītiem apvidiem.
- Ekonomisks ilgtermiņā: lai gan TBM ir lielāks kreisēšanas ātrums, PC-12piedāvā ļoti konkurētspējīgas lidojuma izmaksas stundām šādas ietilpības lidmašīnai.
Kāpēc Pilatus PC-12 ir tik īpašs lidaparāts?
Pilatus PC-12 ir izcils ar savu spēju apkalpot ļoti tehniskas nozīmes lidostas, jo īpaši kalnainos vai salu rajonos, pateicoties tā izcilajam sniegumam uz īsiem vai sarežģītiem skrejceļiem. PC-12 ir STOL (īsa pacelšanās un nolaišanās) iespējas, kas nozīmē, ka tas var pacelties un nosēsties uz relatīvi īsiem skrejceļiem. Tas ir viens no nedaudzajiem privātajiem lidaparātiem, kas spēj nolaisties sarežģītās lidlaukos, un tas nodrošina biznesa aviācijā reti sastopamu daudzpusību. Tas ir konstruēts tā, lai lidotu pa neasfaltētiem vai nelīdzeniem skrejceļiem, zāli vai grants segumu, kas ļauj tam pielidot galamērķiem, kurus lielākā daļa privāto lidmašīnu nevar sasniegt. PC-12 patērē par 30-40 % mazāk degvielas nekā līdzvērtīga izmēra divdzinēju turbopropelleru lidmašīnas, ievērojami samazinot vienas lidojuma stundas izmaksas. Pateicoties modernajai avionikai (Garmin G3000 PRIME, sintētiskā redzamība, TAWS, aizsardzība pret apledojumu), PC-12 ir viens no drošākajiem turbopropelleriem pasaulē.
PC-12 nosēšanās ierobežojumi Kurševelā
Pilatus PC-12 nevar veikt komerciālu nosēšanos (pasažieru sabiedrisko transportu) Kuršveļas lidlaukā, ņemot vērā ļoti stingros DGAC noteiktos noteikumus un šīs vietas ārkārtējās īpatnības. Kūrševelas skrejceļš ir tikai 537 metrus garš, un tā slīpums ir 18,66 %, un lidlauks atrodas vairāk nekā 2000 metru augstumā, un šie apstākļi nosaka ļoti stingrus tehniskus un juridiskus ierobežojumus lidojumu drošībai. Sabiedriskajam transportam ir atļauts izmantot tikai dažus vieglus divdzinēju propellerus, ko patur īpaši pilnvaroti uzņēmumi. Līdz šim PC-12, kas ir viendzinēja lidmašīna, nav īpašas sertifikācijas pasažieru sabiedriskajiem pārvadājumiem, atšķirībā no Alpine Airlines, kam ir pielāgotas lidmašīnas un kvalificētas apkalpes.