Embraer ir gaisa kuģu ražotājs no Brazīlijas, kura galvenā mītne atrodas Sanhosē dos Campos (Sao Paulo štatā).
Brazīliešu aviācijas ražotāja nosaukums ir saīsinājums no “Empresa Brasileira de Aeronáutica”, kas nozīmē Brazīlijas aviācijas uzņēmums. Šis uzņēmums tika dibināts 1969. gadā ar pirmā lidmašīnas modeļa, Bandeirante, izstrādi. Tā vadībā ir izpilddirektors un inženieris Ozires Silva.
Mēs atgriežamies pie šī aviācijas ražotāja, kas izceļas ar noteiktu konkurētspēju, un ir pazīstams biznesa aviācijas un gaisa transporta jomā.
Embraer šodien:
Daži skaitļi par aviācijas ražotāju Embraer:
Šeit ir daži pašreizējie skaitļi, kas raksturo Brazīlijas aviācijas uzņēmumu:
8000: tas ir kopējais lidmašīnu skaits, ko uzņēmums ir piegādājis visā pasaulē.
145 miljoni: tas ir pasažieru skaits, ko katru gadu pārvadā ar Embraer lidmašīnām.
3.: tas ir vieta, ko aviācijas ražotājs ieņem komerciālo lidmašīnu ražotāju rangā.
18 000: tas ir darbinieku skaits uzņēmumā Embraer visā pasaulē.
4,2 miljardi dolāru: tas ir Embraer apgrozījums 2021. gadā.
Uzņēmuma EMbraer klātbūtne pasaulē
Jau vairāk nekā 50 gadus Brazīlijas uzņēmums darbojas gaisa transporta nozarē. Neatkarīgi no tā, vai runa ir par militāro aviāciju, kosmosa aviāciju, komerciālo aviāciju, biznesa aviāciju vai arī par medicīniskajām vajadzībām vai kravu (krava).
Brazīlijas nacionālais uzņēmums šodien ir viens no lielākajiem komerciālo lidmašīnu ražotājiem. Tā galvenie konkurenti ir:
Dassault Falcon Francijā
Boeing Amerikas Savienotajās Valstīs
Bombardier biznesa lidmašīnas Kanādā.
Visbeidzot, attīstoties, Embraer ir izplatījies visā pasaulē. Tam ir biroji, rūpnīcas un izplatīšanas centri dažādos kontinentos, piemēram:
Amerikā
Āzijā
Afrikā
Eiropā.
Tāpat aviācijas uzņēmumam ir arī savs FBO, privātais termināls, Sorokabas lidostā, netālu no Sanpaulu Brazīlijā.
Apņēmīgs aviācijas ražotājs: Embraer apņemšanās
Embraer ir mūsdienu tendencēs un pārmaiņās. Uzņēmums ir ļoti iesaistīts militārās drošības misijās (īpaši Brazīlijas gaisa spēkiem).
Tomēr tas ir arī iesaistīts medicīniskajās misijās, piemēram, ar koronavīrusa epidēmiju, kas palielināja medicīnisko evakuāciju.Embraer ir nodrošinājis savas lidmašīnas, lai tās būtu patiesi medicīniskā aprīkojuma pārvadātāji, kā arī vakcīnu un orgānu transportēšanai.
Visbeidzot, vides ietekme mudina ražotājus inovēt ekoloģiskākas lidmašīnas, kas izdala mazāk CO2 gaisā, lai ierobežotu piesārņojumu. Embraer ņem vērā šos apstākļus, izstrādājot jaunas lidmašīnas. Tas attiecas uz jauno “”Energia”” lidmašīnu floti, kuru Embraer paziņoja 2021. gada novembrī. Tas ir 4 lidmašīnu projekts, kas tiks darbināts, izmantojot atjaunojamos energoresursus. Šīs lidmašīnas tirgū nonāks pakāpeniski no 2030. gada.
Papildus ieguldījumam ekoloģijā Embraer 2001. gadā izveidoja fondu, lai ieguldītu vietējos palīdzības programmās. Tādējādi ir izveidotas divas apmācību skolas, lai ļautu jauniešiem apgūt prasmes un iegūt profesionālo izglītību.
Aviācijas ražotāja Embraer sākumi
1969: Pirms dažādu lidmašīnu veidu ražošanas uzņēmums sāk ar vienu cilvēku. Ozires Silva, aviācijas inženieris, dibina uzņēmumu Embraer Sanhosē, lai sērijveidā ražotu savu lidmašīnu Bandeirante. Šī lidmašīna veica savu pirmo lidojumu iepriekšējā gadā, tā iekaroja valsti un sniedza lielisku iespēju optimizēt gaisa mobilitāti štatā. Tās ražošana tika uzsākta.
1970-1971: Paralēli Bandeirante lidmašīnu ražošanai (sērija EMB 110), Embraer ražo un veic pirmos lidojumus lauksaimniecības lidmašīnai Ipanema un militārajai lidmašīnai Xavante. Šodien Ipanema 203 ir vienīgā lauksaimniecības lidmašīna, kas tiek darbināta ar etanolu.
1972: Šis gads iezīmē pirmo lidojumu EMB 110 sērijā (Bandeirante), lidmašīnām komerciālajiem lidojumiem. Pirmās pārdošanas notiek šajā gadā, un piegādes sākas 1973. gadā.
1975: Embraer veic pirmās eksporta piegādes uz ārzemēm, Urugvajā, par Bandeirante lidmašīnām.
1979: Starptautiskās attīstības perspektīvā Embraer Aircraft Corporation (EAC) tiek dibināta Amerikas Savienotajās Valstīs. Embraer tad izveidojas Floridā, precīzāk, Danijā, un arvien vairāk nostiprinās Amerikas tirgū.
80. gadi: Embraer ražo dažādas komerciālās, bet arī militārās lidmašīnas. Turklāt to komerciālā lidmašīna EMB 120 Brasilia ir pazīstama kā visvairāk izmantotā reģionālā lidmašīna pasaulē. Patiesībā šajos gados ne mazāk kā 26 aviokompānijas izmanto šo modeli 14 valstīs, tostarp Francijas aviokompānijās.
1983: Embraer Aviation International (EAI) tiek dibināta Parīzē. Brazīlijas uzņēmuma klātbūtne Eiropā ļauj tam atvērt jaunas perspektīvas un iespējas nākamajiem gadiem. Uzņēmums tad atrod klientus Eiropā, kā arī Āfrikā un Tuvajos Austrumos.
Reģionālo lidmašīnu ienākšana un Embraer paplašināšanās
1995: Tas ir EMB 145 ienākšana un pirmais lidojums (kas šodien ir ERJ 145). Tas iezīmē revolūciju reģionālajā gaisa transportā. Šī lidmašīna var uzņemt 50 cilvēkus un tai ir arī zemas ekspluatācijas izmaksas, kas ļauj samazināt biļetes cenu. Tas ir pievilcīgs aviācijas nozarei.
1998: Sekojoši, ERJ 135 veic savu pirmo lidojumu.
1999: Embraer veic partnerību ar Liebherr Aerospace, Šveices aviācijas uzņēmumu un pirmo reģionālo aviokompāniju Eiropā, kas ir daļa no SAirGroup grupas.
2000: Brazīlijas uzņēmums izveido birojus Ķīnā, Pekinā un arī Singapūrā Āzijas-Klusā okeāna reģionā.
2000-2001: Embraer atklāj jaunas lidmašīnas ar ERJ 140, Legacy 600, kā arī ERJ 145XR un Embraer 170.
2002-2004: Šajā laikā ienāk E-JETS ģimene. Pēc kārtas aviācijas ražotājs veic pirmos lidojumus E170, tad E175, E190 un E195, kas ir lielākā lidmašīna, ko uzņēmums ražoja šajā laikā.
2004: Embraer iegādājas OGMA, Portugāles aviācijas uzņēmumu. Brazīlijas uzņēmums arvien vairāk nostiprinās Eiropas kontinentā.
Embraer nostiprinās biznesa aviācijas tirgū un atver jaunas perspektīvas
2007 un 2008: Ienāk divas jaudīgas, efektīvas un komfortablas biznesa lidmašīnas, Phenom 100 un Phenom 300. Šī lidmašīna kļuva par visvairāk pārdoto vieglo privāto lidmašīnu visā pasaulē 7 gadu laikā.
2009-2013: Parādās Legacy privāto lidmašīnu ģimene. Pakāpeniski parādās Legacy 650 2009. gadā, Legacy 500 2012. gadā un Legacy 450 2013. gadā.
2011 un 2013: Attiecīgi šajos gados Embraer atver divus jaunus objektus Floridā (Amerikas Savienotajās Valstīs). Pirmais atrodas Melburnā, otrais Džeksonvilā. Šie objekti ir vērsti uz Embraer lidmašīnu montāžu.
2014: Embraer atklāj jaunu objektu, kas veltīts biznesa aviācijas lidmašīnām. Tas atrodas Brazīlijā, Sorokabā lidostā (Bertram Luiz Leupolz).
2016: Embraer prezentē jaunu lidmašīnu ģimeni. Šī E-JETS E2 sērija ir otrā E-JETS paaudze. Aviācijas ražotājs ir īpaši pievērsis uzmanību lidmašīnu ražošanai, kas ir daudz klusākas. Tiek prezentēti E190-E2 un E195-E2 (2017. gadā).
2017: Inovāciju centrs, EmbraerX, tiek atvērts Silikona ielejā un Bostonā. Šo centru mērķis ir padziļināt pētījumus par potenciālajiem E-VTOL. Nākotnē tie varētu būt revolūcija pilsētas gaisa transportā.
Šodien Embraer realitāte ir lielāka
nekā kāds sākotnēji bija sapņojis.
Ozires Silva, Embraer dibinātājs
Embraer lidmašīnu flotes
Brazīlijas lidmašīnu ražotājs ir vairāku ģimeņu un lidmašīnu veidu īpašnieks.
Tam ir flote, kas paredzēta komerciālajai aviācijai, tātad tā ir tālās distances flote, kā arī privātie dīzeļdzinēji biznesa aviācijai. Tās darbojas civilajā aviācijā.
Tomēr aviācijas ražotājam ir arī gaisa flote, kas paredzēta militārajiem pakalpojumiem aizsardzībai un drošībai.
Jāatzīmē, ka, ja liels skaits aviokompāniju izmanto Embraer lidmašīnas kā vidēja attāluma transportētājus, tās ir pilnībā izmantojamas arī biznesa aviācijā ar kvalificētu apkalpi.
Šie dažādie lidaparāti, kas darbojas gaisa nozarē, ļauj apmierināt dažādas prasības, kas ir iespējamas tikai privātajā aviācijā.
Uzreiz iekāpšana, lai iepazītos ar dažādām Embraer lidmašīnām.
Embraer E-JETS
Šo Embraer ģimeni veido 4 lidmašīnas. Tie ir:
Embraer 170
Embraer 175
Embraer 190
Embraer 195.
Šīm reģionālajām lidmašīnām ir no 70 līdz 150 vietām atkarībā no modeļa.
Biznesa aviācijas tirgū šie lidaparāti ir ideāli piemēroti gaisa līnijām, kas veic grupu lidojumus, piemēram. Komforts ir palielināts un garantē patīkamas saites visiem pasažieriem.
Par efektivitātes garantiju, ne mazāk kā 80 aviokompānijas izmanto E-JETS.
Visbeidzot, šīs reģionālās lidmašīnas var tikt izmantotas vidēja vai pat tālās distances lidojumiem (E190 maksimālais attālums ir 4445 km, piemēram). Turklāt E-JETS flote patērē apmēram 10% mazāk degvielas nekā citas līdzīgas lidmašīnas starptautiskajiem lidojumiem.
Visbeidzot, Brazīlijas aviācijas ražotājs ir izveidojis jaunāku lidmašīnu klāstu, kas ir sava veida E-JTS attīstība, tas ir E-JETS E2 flote. Šie privātie dīzeļdzinēji ir īpaši klusāki, ekonomiskāki un ar pārdomātu dizainu. Šajā attīstītajā klāstā jūs atradīsiet šādus lidaparātus:
E175-E2
E190-E2
E195-E2.
Embraer ERJ (Embraer reģionālā lidmašīna)
Šī reģionālo lidmašīnu ģimene sastāv no:
ERJ 135
ERJ 140
ERJ 145
ERJ 145 XR.
Šie ir mazāki nekā E-JETS ražotāja ģimene. Patiesībā tie pārvadā līdz 50 pasažieriem atkarībā no modeļa.
Tos arī izmanto komerciālajā aviācijā, un tos var izmantot grupu lidojumiem biznesa aviācijā (kā E-JETS).
Šīs lidmašīnas ir kombinācija starp veiktspēju, pielāgojamību un komfortu kabīnē. Visi šīs priekšrocības ir pievilinājušas daudzas galvenās aviokompānijas, un tas ir noticis 26 valstīs visā pasaulē.
Visbeidzot, Embraer 145 XR (Extra Range) ir modelis ar vislielāko darbības rādiusu šajā lidmašīnu flote, ar darbības rādiusu 3700 km.
Embraer biznesa lidmašīnu flote
Visbeidzot, lai papildinātu savu floti, Embraer pašlaik ražo privāto dīzeļdzinēju ģimeni, kas paredzēta biznesa aviācijai. Šeit ir 4 galvenie lidaparāti:
Phenom 100: Piederot ļoti vieglo biznesa lidmašīnu kategorijai, Phenom 300 ir ideāls, ātrs un konkurētspējīgs īsos lidojumos. Uz tā var iekļauties 4 pasažieri un baudīt komfortu un kabīnes dizainu.
Kopš tā nonākšanas tirgū, šim modeļa variantam ir bijušas vairākas izmaiņas un jaunas versijas, piemēram, Phenom 100 EV.
Biļešu cenas piemērs: Parīze – Sent-Trope: sākot no 12 000 €.
Phenom 300: Šis biznesa lidmašīnas modelis ir Phenom 100 atvasinājums, bet atšķiras tehniski un estētiski. Šajā lidmašīnā 6 pasažieri var ceļot maksimālā attālumā 3600 km. Ideāls īsu un vidēju lidojumu savienošanai.
Cenu piemērs savienojumam: Ženēva – Parīze: sākot no 11 000 €.
Praetor 500: Šis modelis ir, tā teikt, aizstājis Legacy 450. Tas nonāca tirgū 2020. gadā. Šī privātā lidmašīna ar izcilu dizainu var uzņemt 9 pasažierus uz maksimālo attālumu 3700 km.
Praetor 600: Iedvesmots no Legacy 500, šis modelis tika laists tirgū 2020. gadā. Tas ir vidēja izmēra privātais dīzeļdzinējs. Tas ļauj pārvadāt 12 pasažierus attālumā 4500 km. Uz tā ir viss komforts un dizains, lai pasažieri justos ērti visā lidojuma laikā, pat ar lielu bagāžu.
Cenu piemērs savienojumam: no Parīzes uz Ibizu: sākot no 8000 €.
Embraer citi privātie dīzeļdzinēji
Citi Embraer biznesa dīzeļdzinēji ir:
Embraer Legacy 450
Embraer Legacy 500
Embraer Legacy 600
Embraer Legacy 650
Embraer Lineage 1000.
AEROAFFAIRES mēs varam izvēlēties privāto dīzeļdzinēju, kas jums atbilst. Sazinieties ar mums pa +33 (0)1 44 09 91 82, vai aizpildiet mūsu tiešsaistes piedāvājumu, mūsu komanda ir pilnībā pieejama, lai piedāvātu jums atbilstošus lidojumus.