“
Embraer ir gaisa kuģu ražotājs Brazīlijā, kura galvenā mītne atrodas Santaklausā, Sao Paulo štatā.
Brazīliešu aviācijas ražotāja nosaukums patiesībā ir “Empresa Brasileira de Aeronáutica”, kas nozīmē Brazīlijas aviācijas uzņēmums. Šis uzņēmums sākās 1969. gadā ar pirmā lidmašīnas, Bandeirante, izstrādi. Tās priekšgalā ir izpilddirektors un inženieris Ozires Silva.
Mēs runāsim par šo konkurētspējīgo lidmašīnu ražotāju, kas ir slavens biznesa aviācijā un gaisa transportā.
Embraer šodien:
Daži skaitļi no aviācijas ražotāja Embraer:
Šeit ir daži pašreizējie skaitļi, kas raksturo Brazīlijas aviācijas uzņēmumu:
- 8000: tas ir kopējais lidmašīnu skaits, ko uzņēmums ir piegādājis visā pasaulē.
- 145 miljoni: tas ir gadā pārvadāto pasažieru skaits ar Embraer lidmašīnām.
- 3.: tas ir vieta, kuru iegūst ražotājs starp lielākajiem komerciālo lidmašīnu ražotājiem.
- 18 000: tas ir darbinieku skaits uzņēmumā Embraer visā pasaulē.
- 4,2 miljardi dolāru: tas ir Embraer apgrozījums 2021. gadā.
Uzņēmuma EMbraer klātbūtne pasaulē
Šis Brazīlijas uzņēmums darbojas gaisa nozarē jau vairāk nekā 50 gadus. Vai nu militārās aviācijas, kosmosa, komerciālās, biznesa jomā vai arī medicīniskās vai kravas vajadzībām (krava).
Brazīlijas valsts kompānija šodien ir viena no lielākajām komerciālo lidmašīnu ražotājām. Tās galvenie konkurenti ir:
- Dassault Falcon Francijā
- Boeing ASV
- Bombardier biznesa lidmašīnas Kanādā.
Visbeidzot, attīstoties, Embraer ir izplatījies visā pasaulē. Tam ir biroji, rūpnīcas un sadales centri dažādos kontinentos, piemēram:
- Amerikā
- Āzijā
- Āfrikā
- Eiropā.
Līdzīgi, gaisa kuģu ražotājam ir arī sava FBO, privātais termināls, Sorokabā, netālu no Sao Paulo Brazīlijā.
Angažēts aviācijas ražotājs: Embraer apņemšanās
Embraer ir mūsdienu laikā un izmaiņas. Uzņēmums ir ļoti iesaistīts militāro drošības misiju īstenošanā (īpaši Brazīlijas gaisa spēkiem).
Tomēr tas ir īpaši iesaistīts arī medicīniskajās misijās, tāpat kā ar koronavīrusa epidēmiju, kas radījusi palielinātas medicīniskās evakuācijas.Embraer ir nodrošinājusi savus gaisa kuģus, lai tie būtu īsti medicīniskā aprīkojuma pārvadātāji, vakcīnu un pat orgānu transportam.
Visbeidzot, vides ietekme liek ražotājiem ieviest jauninājumus ekoloģiskākās lidmašīnās, kas izpūš mazāk CO2 gaisā, lai samazinātu piesārņojumu. Embraer ņem vērā šos nosacījumus jaunu lidmašīnu izstrādē. Tas ir gadījums ar jauno “Energia” lidmašīnu floti, ko Embraer paziņoja 2021. gada novembrī. Tas ir 4 gaisa kuģu projekts, kas tiks darbināti, izmantojot atjaunojamos enerģijas avotus. Šīs lidmašīnas tirgū ienāks pamazām, sākot no 2030. gada.
Pārsniedzot savu ieguldījumu ekoloģijas jomā, Embraer 2001. gadā izveidoja fondu vietējo palīdzības programmu atbalstam. Šajās programmās divas izglītības iestādes ir izveidotas, lai jauniešu mācību un profesionālo prasmju iegūšanai.
Aviācijas ražotāja Embraer sākumi
- 1969: Pirms vairāku lidmašīnu veidu ražošanas uzņēmums sāk ar vienu vīrieti. Ozires Silva, aviācijas inženieris, dibina Embraer uzņēmumu Santaklausā, lai masveidā ražotu savu lidmašīnu Bandeirante. Šī lidmašīna savu pirmo lidojumu veica iepriekšējā gadā, tā iekaroja zemi un piedāvāja lielu iespēju uzlabot gaisa mobilitāti štatā. Tās ražošana izdevās.
- 1970-1971: Paralēli Bandeirante lidmašīnu ražošanai (sērija EMB 110), Embraer ražo un veic pirmos lidojumus ar lauksaimniecības lidmašīnu Ipanema un militāro lidmašīnu Xavante. Mūsdienās Ipanema 203 ir vienīgā lauksaimniecības lidmašīna, kas tiek darbināta ar etanolu.
- 1972: Šis gads iezīmē pirmo sērijas EMB 110 lidojumu (Bandeirante), lidmašīnas, kas paredzētas komerciāliem lidojumiem. Pirmās pārdošanas notiek šajā gadā, un piegādes sākas 1973. gadā.
- 1975: Embraer veic pirmās eksportus uz ārzemēm, Urugvajā, uz Bandeirante lidmašīnām.
- 1979: Attīstoties starptautiski, Embraer Aircraft Corporation (EAC) tiek dibināta ASV. Embraer tajā laikā ierodas Floridā, tieši Danijā, un kļūst arvien nozīmīgāk prezentēts amerikāņu tirgū.
- 80. gadi: Embraer ražo dažādas komerciālas, bet arī militāras lidmašīnas. Turklāt viņu komerciālā lidmašīna EMB 120 Brasilia ir pazīstama kā visbiežāk izmantotā reģionālā lidmašīna pasaulē. Patiesībā tajos gados ne mazāk kā 26 aviokompānijas izmanto šo modeli 14 valstīs, tostarp Francijas kompānijās.
- 1983: Embraer Aviation International (EAI) tiek dibināta Parīzē. Brazīlijas uzņēmuma klātbūtne Eiropā ļauj tai atvērt jaunas perspektīvas un iespējas nākamajiem gadiem. Uzņēmums atrada klientus ne tikai Eiropā, bet arī Āfrikā un Tuvajos Austrumos.
Reģionālo lidmašīnu ienākšana un Embraer ekspansija
- 1995: Tas ir EMB 145 ienākšana un pirmais lidojums (kas mūsdienās ir ERJ 145). Tas paziņo par revolūciju reģionālajā gaisa transportā. Šis dzelzs gaisa kuģis pārvadā 50 cilvēkus un tam ir zemas ekspluatācijas izmaksas, kas ļauj samazināt biļetes cenu. Tas ir pievilcīgs aviācijas nozarē.
- 1998: Pēc sava priekšgājēja, ERJ 135 veic savu pirmo lidojumu.
- 1999: Embraer nodibina partnerattiecības ar Liebherr Aerospace, Šveices aviācijas uzņēmumu un pirmo reģionālo aviokompāniju Eiropā, kas pieder grupai SAirGroup.
- 2000: Brazīlijas uzņēmums izveido birojus Ķīnā, Pekinā un arī Singapūrā Āzijas un Klusā okeāna reģionā.
- 2000-2001: Embraer atklāj jaunas lidmašīnas, ienākot ERJ 140, Legacy 600 un ERJ 145XR un Embraer 170.
- 2002-2004: Šajā laikā ienāk E-JETS ģimene. Pēc kārtas aviokompānijas veic pirmos lidmašīnu lidojumus E170, tad E175, E190 un E195, lielākais lidmašīna, ko uzņēmums ražojis šajā laikā.
- 2004: Embraer iegūst OGMA, portugāļu aviācijas uzņēmumu. Brazīlijas uzņēmums kļūst arvien nozīmīgāks Eiropas kontinentā.
Embraer nostiprinās biznesa aviācijas tirgū un atver jaunas perspektīvas
- 2007 un 2008: Tas ir divu jaudīgu, efektīvu un komfortablu biznesa lidmašīnu ienākšana, Phenom 100 un Phenom 300. Pēdējais kļūst par 7 gadus visvairāk pārdoto vieglo privāto lidmašīnu pasaulē.
- 2009-2013: Parādās privāto lidmašīnu Legacy ģimene. Pēc kārtas to spārni sāk parādīties, Legacy 650 2009. gadā, Legacy 500 2012. gadā un Legacy 450 2013. gadā.
- 2011 un 2013: Attiecīgi šajos gados Embraer atver divus jaunus centrus Floridā (ASV). Pirmais atrodas Melburnā, otrais Džeksonvilā. Šie centri ir vērsti uz Embraer lidmašīnu montāžu.
- 2014: Embraer atklāj jaunu centru, kas veltīts biznesa aviācijas lidmašīnām. Tas atrodas Brazīlijā, Sorokabā lidostā (Bertram Luiz Leupolz).
- 2016: Embraer piedāvā jaunu lidmašīnu ģimeni. Šī E-JETS E2 sērijas lidmašīna ir otrā E-JETS paaudze. Gaisa kuģu ražotājs izvirzījis mērķi izstrādāt daudz klusākas lidmašīnas. Tiek iepazīstināti E190-E2 un E195-E2 (2017. gadā).
- 2017: Inovāciju centrs EmbraerX tiek atvērts Silikonā un Bostonā. Šiem centriem ir mērķis padziļināt izpēti par potenciālajiem E-VTOL. Nākotnē tie varētu kļūt par revolūciju pilsētas gaisa transportā.
Šodien Embraer realitāte ir lielāka
nekā ikviens sākotnēji bija sapņojis.
Ozires Silva, Embraer dibinātājs
Embraer lidmašīnu flotes
Brazīlijas lidmašīnu ražotājs ir dažādu ģimeņu un lidmašīnu veidu.
Tā ir flote, kas paredzēta komerciālajai aviācijai, tādējādi ilgas distances flotei, kā arī privātiem reisiem uzņēmumu biznesa aviācijā. Tie darbojas civilajā aviācijā.
Tomēr gaisa kuģu ražotājam ir arī gaisa flote, kas paredzēta militārai aizsardzībai un drošībai.
Ir jāņem vērā, ka, ja labs skaits aviokompāniju izmanto Embraer lidmašīnas, kā parastās vidējās distances pasažieru lidmašīnas, tām ir pilnīgi pieņemami tikt izmantotām arī biznesa aviācijā ar pieredzējušu apkalpi.
Šie dažādie gaisa kuģi, kas darbojas aviācijas sektorā, ļauj apmierināt atbilstošās pieprasījumus, kas ir iespējami tikai privātajā aviācijā.
Nekavējoties iekāpiet, lai iepazītos ar dažādām Embraer lidmašīnām.
Embraer E-JETS
Šo uzņēmuma Embraer ģimeni veido 4 lidmašīnas. Tās ir:
- Embraer 170
- Embraer 175
- Embraer 190
- Embraer 195.
Šīs reģionālās lidmašīnas ir ar 70 līdz 150 vietām atkarībā no modeļa.
Biznesa aviācijas tirgū šie gaisa kuģi ir ideāli piemēroti lidojumiem grupām, piemēram. Komforts ir uzlabots un sola patīkamas saiknes visiem pasažieriem.
Savā efektivitātē ne mazāk kā 80 aviokompānijas izmanto E-JETS.
Visbeidzot, šīs reģionālās lidmašīnas var tikt izmantotas vidēji pat ilgiem lidojumiem (piemēram, E190 maksimālais attālums ir 4445 km). Turklāt E-JETS lidmašīnas patērē aptuveni 10% mazāk degvielas nekā citas līdzīgas lidmašīnas starptautiskajiem lidojumiem.
Visbeidzot, brazīliešu gaisa kuģu ražotājs ir izveidojis jaunāku lidmašīnu sēriju, kas ir savā ziņā E-JTS attīstība, tas ir E-JETS E2 flote. Šīs privātās lidmašīnas ir īpaši klusākas, ekonomiskākas attiecībā uz degvielu un ar pārvērtētu dizainu. Šajā attīstītajā sērijā jūs atradīsit šādus gaisa kuģus:
- E175-E2
- E190-E2
- E195-E2.
Embraer ERJ (Embraer Reģionālie dzelzs gaisa kuģi)
Šī reģionālo lidmašīnu ģimene sastāv no:
Šie ir mazāki nekā E-JETS ģimenes lidmašīnas. Tie var pārvadāt līdz 50 pasažieriem, atkarībā no modeļa.
Arī tās izmanto komerciālajai aviācijai, tās var arī tikt izmantotas grupu lidojumiem biznesa aviācijā (kā E-JETS).
Šie gaisa kuģi ir kombinācija starp veiktspēju, pielāgojamību un komfortu kabīnē. Visi šīs priekšrocības ir bijušas pievilcīgas daudziem galvenajiem gaisa pārvadātājiem, un tas ir izplatījies 26 valstīs visā pasaulē.
Visbeidzot, Embraer 145 XR (papildu attālumam) ir modelis ar visilgāko darbības rādiusu šajā gaisa kuģu flotē, ar 3700 km attālumu.
Embraer biznesa lidmašīnu flote
Visbeidzot, lai papildinātu savu floti, Embraer šobrīd ražo jaunu privāto reaktīvās lidmašīnas ģimeni, kas domāta biznesa aviācijai. Šeit ir 4 galvenie gaisa kuģi:
- Phenom 100: Nākot no ļoti vieglo biznesa reaktīvo lidmašīnu kategorijas, Phenom 300 ir ideāls, ātrs un konkurents īsiem lidojumiem. Klientiem 4 pasažieri var iekļauties un baudīt komfortu un dizainu.
Kopš tā uzsākšanas tirgū ir jāņem vērā daži atjauninājumi un jauni versiju modeļi, piemēram, Phenom 100 EV.
Biļešu cenas piemērs: Parīze – Sen-Trope: sākot no 12 000 €.
- Phenom 300: Šis biznesa lidmašīna ir atvasināts no Phenom 100, bet atšķiras tehniskajā un estētiskajā aspektā. Tajā var ceļot 6 pasažieri maksimāli 3600 km attālumā. Ideāli piemērots īsiem un vidējiem lidojumiem.
Piemērs cenas maksai: no Ženēva uz Parīze: sākot no 11 000 €.
- Praetor 500: Šis modelis ir, savā ziņā, aizstājis Legacy 450. Tas sākās tirgū 2020. gadā. Šī privātā lidmašīna ar izcilu dizainu var uzņemt 9 pasažierus attālumā līdz 3700 km.
- Praetor 600: Balstoties uz Legacy 500, tas nāk tirgū 2020. gadā. Tā ir vidēja izmēra privātā lidmašīna. Tajā var ceļot 12 pasažieri attālumā līdz 4500 km. Lai viss būtu ērti un ērti pat ar lielu bagāžu.
Piemērs cenas maksai: no Parīzes uz Ibizu: sākot no 8000 €.
Embraer citi privāto reaktīvo lidmašīnu
Citi Embraer biznesa reaktīvie lidmašīnas ir:
AEROAFFAIRES piedāvā izvēlēties privāto reaktīvo lidmašīnu, kas atbilst jums. Sazinieties ar mums pa +33 (0)1 44 09 91 82 vai aizpildiet mūsu tiešsaistes piedāvājumu, mūsu komanda būs pilnīgi pieejama, lai piedāvātu lidojumus, kas jums atbilst.
“