Beechcraft ir civilizāciju ražotājs privātiem reaktīviem lidmašīnām un vieglajai aviācijai. Šis lidmašīnu ražotājs ir pazīstams arī ar savām izcilajām lidmašīnām militārajā jomā.
Šodien šis amerikāņu ražotājs ir atzīts par Beechcraft King Air lidmašīnu ražotāju, kā arī Beechcraft 1900.
AEROAFFAIRES atgriežas pie šī lidmašīnu ražotāja vēstures, viens no biznesa aviācijas pionieriem līdz šai dienai.
Beechcraft šodien:
Daži skaitļi:
Šodien Beechcraft pieder aviācijas industrijas giganta Textron Aviation.
Uzņēmumā strādā 15 000 darbinieku visā pasaulē. Mums nav informācijas par Beechcraft struktūras darbinieku skaitu.
Un, Textron Aviation apgrozījums Eiropā 2021. gadā sasniedz 22,6 miljonus eiro.
Apņēmīgs ražotājs:
Apņemoties, caur Textron Aviation īstenotajām iniciatīvām, Beechcraft cenšas atbildēt uz jaunajām nozares prasībām saistībā ar vidi.
Tāpēc Beechcraft apņemas līdz 2050. gadam samazināt savas oglekļa emisijas par 50%.
Uzņēmums arī sniedz informāciju par:
- tās “zaļās” degvielas izmantošanu
- tās mērķi līdz 2025. gadam samazināt patēriņu par 10% un enerģijas izdevumus.
- tās “ekoloģisko” lidmašīnu iekšējo noformējumu
Beechcraft izcelsme
- 1924 : Šī ražotāja stāsts sākas ar Clydu Cessna un Valteru Bīču. Tās ir divas partneri ar kopīgu mērķi – lidmašīnu izveidošana. Tomēr jau ir atšķirības par to, kādu lidmašīnu radīt. Kad viens (Cessna) vēlas izveidot monoplānus, otrs (Valters Bīčs) vēlas radīt biplānus.
- 1927 : Abi partneri atdalās un katrs iet savu ceļu. Uzņēmumu Cessna Aircraft Corporation izveido Clyde Cessna.
- 1932 : Valters Bīčs un Olīvija Anna Bīčs, viņa sieva un biznesa partneris, dibina savu uzņēmumu: Beech Aircraft Corporation, izplatītāka kā Beechcraft.

Uzņēmuma uzsākšana
Viens no pirmajiem mērķiem, ko izvirza Bīču pāris, ir radīt jet ar modernām lidojuma tehnoloģijām, spējīgiem vienlaikus 5 cilvēku vietām un tikpat greznām iekšējam telpam kā vieglajai automašīnai.
Tāpēc tieši tajā pašā gadā uzņēmums paceļas un uzsāk lidojumu ar jaunu lidmašīnu. Tā ir privāta lidmašīna Model 17 Staggerwing. Šī lidmašīna pacelšanās notiek 1932. gada novembrī un tā tūlīt pēc pirmā lidojuma kļūst par ātrāko biplānu tirgū. Tās maksimālā ātruma spožums sasniedz 323 km/h – fantastiski ātrumi tolaik. Šīs lidmašīnas tika pārdotas simtiem gan civilajiem, gan ASV militārām operācijām.
To pirmā realitāte ir milzīgs panākums.
Uzņēmums ir pievērsts klientu apmierinātībai un tehnoloģijām, ko tas piedāvā. Valteram Bīčam Bīčam un viņa sievai bija mērķis izveidot pasaulē labāko lidmašīnu. Tas ir vēl joprojām vadlīnijas un filozofija, ko Beechcraft ievēro līdz pat šai dienai.
Pēc tam, kad tika radīti iespaidīgi 781 eksemplāri, Model 17 ražošana noslēdzās 1948. gadā. Tas atbrīvo vietu Model 18 (Twin Beech) attīstībai, kas tika radīts 1937. gadā.
Beechcraft lidmašīnas diversificējas
Model 18
Jūs esat sapratuši, Beechcraft specialitāte nav pasažieru lidmašīna, bet neliela lidmašīna, biznesa jet, kas ir tālu no civilās aviācijas. Citas inovācijas nāks pie rokas pakāpeniski. Pēc Model 17, Model 18 tiek ražots gandrīz 40 gadus līdz 1970. gadam.
Amerikāņu uzņēmums spēj saglabāt un palielināt savu slaveno lidmašīnu reputāciju. Šīs lidmašīnas tika pasūtītas, kad sākās otrais pasaules karš. Patiesībā ASV piloti veica lielāko daļu apmācību šo lidmašīnu uz šiem lidaparātiem. Tas ir novedis uzņēmumu no 235 līdz vairāk nekā 2000 darbinieku, lai apmierinātu visus pieprasījumus uz negaidītu impulsu.
Bonanza
1947. gadā dzimst Bonananza, kas kļūst par vienu no ražotāja Beechcraft galvenajām lidmašīnām.
Šis revolucionārais modelis ir ilgākais laikā saražots lidaparāts privātajā aviācijā. Šī dzinēja lidmašīna ir ražota gandrīz 60 gadus.
Šī 6 vietu lidmašīna lido ar 300 km/h ceļojuma ātrumu joprojām ir aktīva šodien. T tā garantē veiktspēju un tehnoloģisko kvalitāti pirmajā vietā, lai nodrošinātu gludu pacelšanos un nolaišanos.
Šīs lidmašīnas ir pirmās uz ilgas saraksta, ko Beechcraft pakāpeniski ražošana. Zemāk jūs redzēsit visas biznesa lidmašīnas, ko Beechcraft ir ražojis.
Vadības maiņa
1950. gadā notiek pagrieziens uzņēmuma vēsturē. Patiesi, šīs uzņēmuma vadītāja Valtera Bīča pēkšņa nāve ir bijusi. Viņa sieva Olīvija Anna Bīča pareizu nākamais vadības uzņēmuma un kļūst par uzņēmuma prezidente 30 gadus. Tā bija viena no retajām sievietēm vadītājiem Amerikas Savienotajās Valstīs.
Grupa nav pārtraukusi savas darbības, tieši pretēji, tā palielinās gados. Uzņēmumam ir ne mazāk 10 ražošanas rūpnīcas un 17 filiāles. Viņas prezidentūras laikā Beechcraft pārdošanas trīskāršojās.
Bet 1980. gada februārī, ir pienācis laiks prezidentei atvadīties no uzņēmuma un pāriet uz Beechcraft vadību Raytheon Company, kas ir nopirkusi viņas uzņēmumu.
Apvienošanās ar Hawker un īpašnieku maiņas
1993. gada augustā, Raytheon iegādājas ražotāju Hawker.
Nākamajā gadā abas organizācijas Hawker un Beechcraft veido vienu, sauktu par Raytheon Aircraft. Pēc astoņiem gadiem, abu uzņēmumu vārdi izzūd, bet 2002. gadā atgriežas un divas firmas atkal parādās.
Pēc tam, 2007. gadā, notiek vēl viena īpašnieku maiņa. Raytheon veic savus bagāžas un pārtrauc darbību aviācijas nozarē. Amerikas un kanādiešu investīciju fondi apvienojas, lai nopirktu pēdējos un sauc uzņēmumu: Hawker Beechcraft.
Dažus gadus vēlāk, 2011. gadā, uzņēmumam ir liels trieciens – tas bankrotē. Uzņēmums tiek pārdots Textron 2013. gadā. Textron jau pieder Bell, helikopteru ražotājs, un senākais Beechcraft konkurents: Cessna. Šie tagad tiek uzskatīti par partneriem un šodien apmēram 70 000 privāto jetu ir gaisā.
Šīs kompānijas būtisks priekšrocība ir tā, ka tās darbojas ar maziem biznesa lidaparātiem, kamēr daudz citu aviācijas ražotāju Eiropā un Amerikas Savienotajās Valstīs (Dassault, Gulfstream) ražo ievērojami lielākus biznesa jetus, kā arī ar lielāku darbības rādiusu.

Trīs galvenās Beechcraft lidmašīnu sērijas šodien
Baron G58
Šis mazais ļoti vieglais privātais jet ir bimotors ar dzinēju. Tas ir spējīgs uzņemt 6 cilvēkus lidojuma ātrumā 325 km/h.
Tas ir ideāli maziem ceļojumiem, kas jāveic vienas dienas laikā. Tas ir ekonomisks modelis biznesa aviācijai.
Apvieno praktiskumu, prasmi un efektivitāti, tas ir biznesa jet, izvēlēties maziem laika pavadījumiem vai profesionālām izbraucieniem, un tas ir droši!
King Air sērija
Beechcraft ražotajā flotē King Air ģimene satur vairākus modeļus, piemēram, King Air 200 vai King Air 350.
Tie ir turbopropelers, kas spēj uzņemt līdz 8 pasažieriem, ideāli piemēroti īsiem lidojumiem.
Tie ir ražotāja neatņemami modeļi, kas ir pierādījuši savu izturību un izturību. Tie atzīmē daudzus punkti, tai skaitā komforts kabīnē un mūsdienīgs dizains. Visu to ar modernām aviācijas tehnoloģijām.
Beech 1900D
Beech 1900D, 1900C attīstība, ir lidmašīna, kas ir nedaudz lielāka nekā sākotnēji piedāvā šis ražotājs.
Šī turbopropelera privāta lidmašīna ir atšķirīga no citiem lidaparātiem. Tā var uzņemt līdz 19 pasažieriem.
Tās izmantošana ir ideāli piemērota grupas lidojumiem, bet tā var kalpot arī gaisa kravu pārvadājumiem.
Visbeidzot, ar tā kabīni, ko var pielāgot, lidmašīna kalpo arī medicīniskajām evakuācijām (EVASAN). Patiesi, to var aprīkot ar 6 nestuvēm un visu nepieciešamo medicīnisko aprīkojumu.

Izīrējiet Beechcraft ar AEROAFFAIRES
Neskatoties uz gadiem, kad uzņēmums ir ticis nopirkts un īpašnieku maiņas ir notikušas, Beechcraft nekad nav zaudējusi savu spožumu un pat slavu.
Tagad nav īstais brīdis, lai to piedalītos piezemē. Tai ir bagāta mantošana aviācijas nozarē, salīdzinājumā ar citiem konkurentiem. Tās darbība pat pārsniedz biznesa aviāciju. Daži modeļi tiek izmantoti aviācijas biedrībās, medicīnisku evakuāciju uzdevumu izpildei, kā arī militārajā sektorā. Šis uzņēmums apmierina dažādus un daudzveidīgus pieprasījumus un piedāvā personalizētus biznesa jetus.
Ja meklējat mazo privāto Beechcraft jet, AEROAFFAIRES mēs varam palīdzēt jums izvēlēties vēlamās lidmašīnas. Lūdzu, aizpildiet tiešsaistes piedāvājumu vai sazinieties ar mums pa +33 (0) 1 44 09 91 82.