Apraksts par Bristol Freighter
Bristol Freighter bija britu avion cargo, kas varēja pārvadāt gan pasažierus, gan kravas. Tā kravnesība bija 18 tonnas.
Tas tika uzbūvēts pēc Otrā pasaules kara pēc Brabazona komitejas – ideju laboratorijas, kuras uzdevums bija noteikt, kādi lidaparātu tipi būs nepieciešami pēc kara beigām. Komiteja nolēma būvēt Avro Tudor lidmašīnu, De Havilland monoplānu un Vickers Viscount turbopropelleri. Tomēr viņš atteicās no Bristol Type 170, un tikai ar paša līdzekļiem beidzot tika uzsākts projekts.
Bija divas versijas: “Wayfarer” versijā varēja pārvadāt aptuveni trīsdesmit pasažierus, bet “Freighter” versiju izmantoja jauktiem kravas un pasažieru lidojumiem.
tika saražoti 214 modeļi, vairāk nekā puse no tiem – militāriem klientiem, piemēram, Karaliskajiem gaisa spēkiem un Argentīnas gaisa spēkiem, kas iesniedza pirmo nozīmīgo pasūtījumu. Tos izmantoja arī Kanādas Karaliskie gaisa spēki, lai pārvadātu piegādes starp NATO bāzēm Eiropā. Lidmašīnas Bristol Freighter piedalījās arī Berlīnes gaisa transportā 1949. gadā.
Šo lidmašīnu padarīja slavenu uzņēmējs sers Fredijs Leikers (Freddie Laker), kurš ar to bieži lidoja starp abām Lamanša pusēm. Lidmašīnā varēja ievietot divas automašīnas, kas tika iekrautas no priekšpuses, un pasažierus, kas sēdēja centrālajā kabīnē. Ar Silver City Airways lidmašīnu brauciens ilga pusstundu.
Visbeidzot, 50. gados Bristol Aeroplane uzbūvēja nedaudz lielāku Superfreighter, kas piedalījās Indočīnas karā.
Lidmašīna Bristol 170 Freighter tika izņemta no ekspluatācijas 1999. gadā, un tā bija lidojusi vismaz divdesmit dažādu valstu krāsās. Reynold Alberta muzejā Wetaskiwin šobrīd ir izstādīts šīs lidmašīnas modelis.
Vai jums nepieciešama cenu aplēse?
Piedāvājuma pieprasījumsTirdzniecības raksturojums no Bristol Freighter
Tas bija metāla monoplāns ar diviem dzinējiem un augstu spārnu. Tā pirmie dzinēji bija tādi paši kā Bristol Beaufighter, kurus varēja nomainīt mazāk nekā 90 minūtēs. Vēlāk dzinēji tika nomainīti uz jaudīgākiem Hercules 238 dzinējiem.
Lidmašīnai bija “Clamshell” tipa atverams priekšgals, divvietīga pilotu kabīne un dubultas priekšējās durvis, līdzīgas tām, kas bija Nord 2501 lidmašīnai.
Tā garums bija 21 metrs, spārnu platums – 32 metri, bet augstums – 6 metri.
Novērtējiet jūsu lidojuma izmaksu tiešsaistē un saņemiet savu piedāvājumu pa e-pastu.
Tehniskās īpašības no Bristol Freighter
Iekārta
- Būvētājs BRISTOL AEROPLANE COMPANY
- Modelis BRISTOL FREIGHTER
- Kategorija Kravas lidmašīna
Praktiskā informācija
- Piloti 2
- Apkalpes personāls Nē
- Sēdekļi 30
Performance
- Kruīza ātrums 270 km/h
- Autonomija 1 000 km
Atklājiet mūsu tiešsaistes salīdzinātāju
AEROAFFAIRES skaitļos
Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada
20 000
pieejamie aparāti
45 000
apdrošinātie lidojumi
120 000+
pasažieri
4,9/5
klientu apmierinātība
100%
Ogļu kompensācija
Darbības joma no Bristol Freighter
Pārvietojiet kartes centrālo punktu, pamatojoties uz sākuma pozīciju.
Galvenie ieguvumi no Bristol Freighter
- Šo lidmašīnu izmantoja īsiem un vidēja attāluma lidojumiem Eiropā.
- Tas nebija paredzēts ātrumam, bet izcēlās ar lielu izturību un vienkāršu izgatavošanu un lietošanu.

Vai jums nepieciešama cenu aplēse?
Piedāvājuma pieprasījumsJautājums? Sazinieties ar mūsu komandu

Isabelle CLERC
AEROAFFAIRES izpilddirektors

François-Xavier CLERC
AEROAFFAIRES dibinātājs
Mūsu gaisa eksperti ir pieejami, lai palīdzētu jums katrā jūsu rezervācijas posmā.