Atrašanās vieta avion-cargo ANTONOV AN-225

Antonov An-225 cargo plane for rent
Antonov An-225 cargo plane for rent

Atklājiet to ANTONOV AN-225


  • Kravas lidmašīna
  • Kabīnes interjers 3,5m augstums
  • Līdz 14 000 km lidojuma autonomija
  • Kruīza ātrums no 850 km/h

Apraksts par ANTONOV AN-225

Vēlaties nolīgt pasaulē lielāko’avion-cargo? Jūs esat nonācis īstajā vietā:Antonov An-225 – debesu milzenis. Kādas ir tā misijas? VaiAntonov AN-225 joprojām pastāv, neraugoties uz Krievijas un Ukrainas konfliktu? AEROAFFAIRES sniedz jums visu nepieciešamo informāciju par šo leģendāro lidmašīnu, kuru visā pasaulē dievina aviācijas cienītāji.

Kas irAntonov AN-225?

Antonov An-225 ir Ukrainas gaisa kuģu ražotāja Antonov izstrādāts kravas transporta lidaparāts. Tā ir padomju platkravas transporta lidmašīna, kas ekspluatācijā tika nodota 1988. gadā pēc pirmā lidojuma. Tas kļuva par mītu aviācijas entuziastiem un lidaparātu ražotājiem. Ar iesauku Mrija, ukraiņu valodā “sapnis”, vai arī NATO iesaukts par kazaku, An-225 ir unikāls un neparasts modelis aeronautikas pasaulē. Tas ir lielākais jebkad būvētais gan kravas, gan pasažieru lidaparāts. Tas ir arī vienīgais, kas aprīkots ar sešiem turboreaktīvajiem dzinējiem, kas daudzējādā ziņā ir pionieris.

l'an 225 - avion cargo à terre
Foto: Pixabay

Antonov An-225: Gaisa spēku “Herkules”

Šis ir pasaulē lielākais gaisa kuģis maksimālās pacelšanās masas un garuma ziņā. Sākotnēji tas tika izstrādāts, lai pārvadātu padomju kosmosa kuģi Buran, bet pēc kosmosa programmas apturēšanas tas tika pārveidots par milzu smago kravas lidmašīnu (jumbo jet).

An-225 ir pirmais jumbo reaktīvais lidaparāts, kas spēj pārvadāt līdz pat 250 tonnām kravas, atkarībā no kravas attāluma veicot attālumu no 4000 līdz 14 000 km.

Šo lidmašīnu izmanto fret, nevis komerciāliem lidojumiem. Tas veic tālo un vidēja attāluma lidojumus. Šai lidmašīnai ir izcila kravnesība (lietderīgā slodze). Tā kravas nodalījuma platība ir aptuveni 1300 kvadrātmetru, kas ļauj pārvadāt smagas un lielgabarīta kravas, piemēram, rūpniecības iekārtas, ģeneratorus, satelītus vai pat citus gaisa kuģus. Tā maksimālā kravnesība ir aptuveni 250 tonnas.

Ar to tagad bija iespējams pārlidot visu veidu iespaidīgu izmēru kravas!

An-225 tiek fraktēts stratēģiskiem pārvadājumiem, piemēram, vēja turbīnu mastu pārvadāšanai pa gaisu. Taču galvenokārt to izmanto kā militāru lidmašīnu motorizētas militārās tehnikas (tanku, helikopteru) pārvadāšanai.

Tā pirmā misija bija 62 tonnas smagā Krievijas kosmosa kuģa Buran transportēšana, ko tas pārvadāja, uzlienot kabīnes aizmugurē. Ar šo pašu šopeni tas pirmo reizi parādījās Parīzes gaisa šovā 1989. gadā.

Arī šī lidaparāta fizelāžas izmēri ir elpu aizraujoši, kas to atšķir no citiem lidaparātiem. An-225 izmēri :

    • 88 metrus garš
    • 18 metrus augsts
    • 89 metru spārnu platums.

Pēc šī pēdējā rādītāja lidmašīna ieņem trešo vietu pasaulē aiz Stratolaunch un H-4 Hercules. Tas pats attiecas uz lidmašīnas lietderīgo slodzi:

    • garums ir 43,32 metri
    • 6,4 metrus plata
    • 4,4 metrus augsta.

Tā maksimālais pacelšanās svars ir aptuveni 640 tonnas, kas to padara par īstu gaisa milzi. To darbina seši turboreaktīvie dzinēji, kas nodrošina maksimālo kreisēšanas ātrumu aptuveni 850 km/h.

L'an 225 - avion cargo en remplissage
Foto: Flickr

Antonov An-225, pasaulē lielākās kravas lidmašīnas, vēsture

An-225 sākotnēji tika būvēts, lai aizstātuAn-124, tā priekšgājēju sērijveida ražošanā, un tādējādi kļūtu par pasaulē garāko un smagāko ekspluatācijā esošo lidmašīnu.

Izstrādāts tikai 4 gadu laikā, no 1984. līdz 1988. gadam, kad tas pirmo reizi pacēlās debesīs, tas pārspēja vairāk nekā simts pasaules rekordu, tostarp maksimālo pacelšanās svaru un lielāko augstumu, kas sasniegts ar lielu kravu.

Tomēr PSRS sabrukums 1991. gadā nobremzēja An-225 karjeru līdz pat 2001. gadam. No tā gada to atkal ekspluatēja Ukrainas aviokompānija Antonov Airlines līdz 2022. gadam, kad tas tika iznīcināts Krievijas un Ukrainas konflikta laikā.

2009. gadā ar to tika veiktas vairākas operācijas, lai to uzturētu ekspluatācijā ilgāku laiku.

2016. gadā tika runāts par otrā modeļa pabeigšanu un montāžas līnijas ražošanas atsākšanu kopā ar Ķīnas ražotāju AICC. Tomēr līdz šim ir izgatavots tikai viens eksemplārs.

Francija un Mali 2011. gadā izmantosAntonov An-225 militārām operācijām (aprīkojuma un karaspēka pārvadāšanai). Japāna to izmantos arī humānās palīdzības misijās.

Nesen tā pakalpojumi tika izmantoti Covid-19 epidēmijas gadījumā. Tas nolaidās Šaļonas-Vatry lidostā, lai nogādātu masku piegādi no Ķīnas uz Franciju.

Kvebekas valdība to izmantos2020. gada pavasarī, lai piegādātu medicīnisko aprīkojumu pandēmijas apkarošanai.

Šis unikālais lidaparāts iraeronavigācijas tehnikas un izcilas transporta kapacitātes simbols. Tā iespaidīgo izmēru dēļ to bieži pamana, kad tas nolaižas lidostās visā pasaulē. Antonov An-225 joprojām ir ievērojams sasniegums aviācijā un turpina fascinēt aviācijas entuziastus visā pasaulē.

Dažādas anekdotes par An-225

Ķīnā lidmašīnai An-225 ir sava vieta uz Tjaņdzjiņas Binhai starptautiskās lidostas asfalta.

Lidmašīna parādās tādās videospēlēs kā Battlefield: Bad Company 2 un Fire Department 3.

Kas notika arAntonov An-225?

2022. gada februāra beigās Krievijas un Ukrainas kauju laikā krievi pilnībā iznīcināja lidmašīnu AN-225. Par to paziņoja žurnālisti visā pasaulē. Šī ziņa iezīmēja debesu Herkulesa galu un nāvi un sarūgtināja daudzos šīs leģendārās lidmašīnas cienītājus visā pasaulē.

An-25 noma ar AEROAFFAIRES:

Vaijums irjāpārvadāliels preču apjoms? Sazinieties ar AEROAFFAIRES, kas specializējas kravu pārvadājumos. Tās ekspertu komanda spēs jums ieteikt jūsu vajadzībām vispiemērotākās lidmašīnas fraktēšanu.

Mūsu eksperti, kas ir pieejami 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, palīdzēs jums ar visiem steidzamiem pieprasījumiem un atradīs risinājumus par vislabākajām cenām, gluži kā kravas ekspeditors.

Jebkurā laikā nosūtiet mums savu pieprasījumu, izmantojot mūsu devis en ligne veidlapu.
Jūs varat sazināties ar mums arī pa tālruni +33 (0)1 44 09 91 82 vai pa e-pastu uz šādu adresi info@aeroaffaires.com

Vai jums nepieciešama cenu aplēse?

Piedāvājuma pieprasījums

Tirdzniecības raksturojums no ANTONOV AN-225

An-225 veica svarīgu lidojumu Kvebekas valdības uzdevumā 2020. gadā, kas bija daļa no Kovid-19 epidēmijas. Izkraušana ilga astoņas stundas. To veica, izmantojot kravas nodalījumā uzstādīto tilta celtni.

An-225 ir 32 riteņi.

Novērtējiet jūsu lidojuma izmaksu tiešsaistē un saņemiet savu piedāvājumu pa e-pastu.

Tehniskās īpašības no ANTONOV AN-225

Iekārta

  • Būvētājs ANTONOV
  • Modelis AN-225
  • Kategorija Kravas lidmašīna

Praktiskā informācija

  • Piloti 2
  • Apkalpes personāls
  • Bagāžas nodalījuma tilpums 1200 m³

Kabīne

  • Kabīnes augstums 3,5 m
  • Kabīnes platums 6,4 m

Performance

  • Kruīza ātrums 850 km/h
  • Autonomija 14 000 km

Cena

  • Nomas cena 27 300 €/stunda
  • Iegādes cena 250 000 000 €

Atklājiet mūsu tiešsaistes salīdzinātāju

AEROAFFAIRES skaitļos

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Darbības joma no ANTONOV AN-225

Pārvietojiet kartes centrālo punktu, pamatojoties uz sākuma pozīciju.

Galvenie ieguvumi no ANTONOV AN-225

  • Tā kravas nodalījums ir aptuveni 43 metrus garš, 6,5 metrus plats un 4,5 metrus augsts. Tajā var izvietot 1200 kubikmetrus kravas. Tā iekšējais celtnis var pacelt līdz 30 tonnām smagu kravu.
  • An-225 var pārvadāt līdz 250 tonnām kravas īsos un vidēja attāluma lidojumos.

Vai jums nepieciešama cenu aplēse?

Piedāvājuma pieprasījums

Jautājums? Sazinieties ar mūsu komandu

Titre de la page : ANTONOV AN-225 frontal lors de l'atterrissage

Texte alternatif :

Isabelle CLERC

AEROAFFAIRES izpilddirektors

Titre de la page : ANTONOV AN-225 frontal lors de l'atterrissage

Texte alternatif :

François-Xavier CLERC

AEROAFFAIRES dibinātājs

Mūsu gaisa eksperti ir pieejami, lai palīdzētu jums katrā jūsu rezervācijas posmā.

  • Vai An-225 var nolaisties jebkur?

    Nē, tā kāAn-225 ir plataus korpusa lidmašīna, tā nevar nolaisties jebkurā lidostā.

  • Vai An-225 var pārvadāt jebkāda veida kravas?

    Jā, ar lidmašīnu An-225 ir iespējams pārvadāt visu veidu preces, vērtslietas, transportlīdzekļus un daudz ko citu.

  • Vai 225. gads patiešām bija iznīcināts?

    Krievijas un Ukrainas konflikta laikāAn-225 tika iznīcināts 2022. gada februārī. No lidmašīnas, kas atradās angārā uz ziemeļiem no Kijevas, nekas nav palicis.

Līdzīgi aparāti uz ANTONOV AN-225