Boeing 747-400: ievads
Boeing 747 ir visveiksmīgākie reaktīvie lidaparāti pasaulē.
Tā kā skrejceļš ir tikai nedaudz vairāk par 2500 m, Boeing 747 var piekļūt daudz vairāk lidostām nekā konkurenti savā klasē, un tā darbības rādiuss ir 13 200 km ar kreisēšanas ātrumu 800 km/h.
Boeing 747 nedaudz vēstures
Boeing 747 ir simbolisks amerikāņu lidmašīnu ražotāja Boeing Company lidaparāts. Tas ir vēsturē pirmais jumbo reaktīvais lidaparāts, kas radās 20. gadsimta 60. gadu beigās un ir īsts debesu milzenis. To raksturo 400 sēdvietu pasažieru ietilpība. Pats par sevi saprotams, ka lidmašīnai bija jāspēj pārvadāt arī bagāžu, kas tai bija līdzi. Laikā, kad šī lidmašīna radās, tā bija atbilde uz pieaugošo aviopasažieru skaitu. Lidostas kļuva pārpildītas, jo trūka pietiekami lielu lidmašīnu, lai regulētu pasažieru plūsmu atbilstoši pieprasījumam.
Jau no paša sākuma Boeing 747 tika projektēts tā, lai to varētu pārveidot par kravas lidmašīnu. Patiesi, tolaik aviācijas nozarē bija iecerēts, ka lidmašīnas ar laiku kļūs par supersoniques. Citiem vārdiem sakot, tie lidos ātrāk par skaņas ātrumu.
Tā kā šī Boeing lidmašīna ir zemskaņas lidmašīnas projekts, amerikāņu lidmašīnu ražotājs paredzēja iespējamo pasūtījumu samazināšanos lidmašīnas versijai long-courrier, iedomājoties, ka to var pārveidot arī par kravas lidmašīnu. Lidmašīnai būtu jāspēj uzņemt uz klāja konteinerus. Boeing lidmašīnai ir jāpierāda arī sava vērtība lidojumu drošības ziņā. Tāpēc inženieri izstrādāja īpašu šasiju un augstceltnes ierīces, lai lidmašīna, neraugoties uz tās izmēriem, varētu pacelties un nosēsties uz parastajiem skrejceļiem.
Pirmā nacionālā aviokompānija, kas veica stingru pasūtījumu, bija Pan American World Airways 1966. gadā, pasūtot 25 lidmašīnas.
Lidmašīnu hronoloģija
- 1969. gada 9. februāris: pirmais lidmašīnas lidojums
- 1970. gada 15. janvāris. 1970. gada 15. janvāris: lidmašīnas kristības, ko Vašingtonas-Dullesas starptautiskajā lidostā rīkoja toreizējā ASV pirmā lēdija Pat Niksone.
- 1970. gada 22. janvāris: lidmašīna uzsāk ekspluatāciju ar pirmo komerciālo lidojumu no Ņujorkas uz Londonu.
- 1993. gads: tiek uzbūvēts 1000. Boeing 747. lidmašīna
- 2020. gada jūlija beigas: lidmašīnu ražotājs Boeing paziņo, ka 2022. gadā pārtrauks jaunu Boeing 747 lidmašīnu ražošanu, jo tās ir mazāk rentablas nekā divdzinēju modeļi, piemēram, A350. Šis lēmums ir saistīts ar koronavīrusa pandēmiju un tās ekonomiskajām sekām.
Anekdotes
- 37 gadus Boeing lidmašīnas bija pasaulē lielākās pasažieru ietilpības ziņā. To no troņa gāza A380.
- Boeing 747 projekts bija tik svarīgs, ka ražotājam nācās būvēt jaunu rūpnīcu, lai tajā izvietotu galīgo montāžas līniju, kas spētu ražot šādu lidmašīnu.
- Lidmašīnai ir divstāvu klājs, tāpēc to var atpazīt pēc “kupra” fizelāžas priekšpusē.
- To var pārveidot par kravas lidmašīnu.
- 3,5 miljardi pasažieru ir kopējais pārvadāto pasažieru skaits kopš Boeing 747 nodošanas ekspluatācijā.
- 77,8 miljardi kilometru ir Boeing 747 lidmašīnu flotes nobrauktais attālums.
Boeing 747-400
Šis Boeing 747 saimes lidmašīnu modelis ir vispārdotākais no visām šīs sērijas lidmašīnām. Arī tam ir četru dzinēju lidmašīna, un tam ir tāda pati fizelāža kā bāzes modelim, taču tas ir tehniski modernāks un modernāks, un tam ir lielāks darbības rādiuss.
Dažas tehniskas ziņas:
- kreisēšanas ātrums: 920 km/h
- starpkontinentālais darbības rādiuss: 13 450 km
- pasažieru ietilpība:
- trīs klases: 416 pasažieri
- divas klases: 524 pasažieri
- viena klase: 660 pasažieri
- apkalpe: 2 piloti salīdzinājumā ar 3 pilotiem iepriekšējās versijās.
Boeing 747 lidmašīnas iekšpuse
Pirmajam lidmašīnas Boeing, kas tika uzbūvēta ar platu korpusu, ir divstāvu salons, t. i., divi pasažieru līmeņi. Augstākais līmenis ir tas, kas Boeing siluetam piešķir sava veida pauguru raksturīgajā fuzelāžā. Šo līmeni atkarībā no aviosabiedrības var izmantot dažādi. To var pārveidot par atpūtas zonu, kas paredzēta pirmās klases pasažieriem, par jaunu pasažieru uzņemšanas zonu, pievienojot vairāk sēdvietu, vai par kravas zonu, ja lidmašīnu pārveido par kravas lidmašīnu. Pilotu kabīne atrodas tajā pašā līmenī kā augšējais klājs, tāpēc tā ir ļoti īsa.
Priekšrocības Boeing 747-400
- Sākums : Boeing 747-400 ir ideāls transporta veids grupu ceļojumiem. Atsevišķās vienklases versijās tas var uzņemt līdz 660 pasažieriem.
- Darbības rādītāji: Tāpat kā daudzi tālsatiksmes gaisa kuģi, arī Boeing 747-400 ļauj viegli veikt lidojumus starp diviem kontinentiem, jo tā darbības rādiuss ir 13 450 km.
- Konvertējams: Ja grupu uzņemšana nav tas, ko jūs meklējat, Boeing 747-400 var pārveidot arī par kravas lidmašīnu preču pārvadāšanai.
Cenas piemērs Boeing 747-400
- Parīze-Frankfurte / 56 pasažieri: 45 000 eiro.
Vai jums nepieciešama cenu aplēse?
Piedāvājuma pieprasījumsNovērtējiet jūsu lidojuma izmaksu tiešsaistē un saņemiet savu piedāvājumu pa e-pastu.
Tehniskās īpašības no BOEING 747-400
Iekārta
- Būvētājs BOEING
- Modelis 747-400
- Kategorija Lidmašīnas
Praktiskā informācija
- Piloti 2
- Apkalpes personāls Nē
- Sēdekļi 450
- Bagāžas nodalījuma tilpums 24,07 m³
- Tualetes oui
Kabīne
- Kabīnes augstums 2,13 m
- Kabīnes platums 3,45 m
Performance
- Kruīza ātrums 800 km/h
- Autonomija 13 200 km
Cena
- Nomas cena 17 000 €/stunda
- Iegādes cena 250 000 000 €
Atklājiet mūsu tiešsaistes salīdzinātāju
Performances du Boeing 747-400
- Vitesse maksimums 988 km/h
- Autonomijas 13 450 kilometri
- Reisa ātrums 920 km/h
- Griesti 13 000 m
Izmēri du Boeing 747-400
- Garums 70,6 m
- Augstums 19,4 m
- Envergure 64,4 m
Motorizācija du Boeing 747-400
- Dzinēji Katrai versijai atšķirīgs.
AEROAFFAIRES skaitļos
Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada
20 000
pieejamie aparāti
45 000
apdrošinātie lidojumi
120 000+
pasažieri
4,9/5
klientu apmierinātība
100%
Ogļu kompensācija
Darbības joma no BOEING 747-400
Pārvietojiet kartes centrālo punktu, pamatojoties uz sākuma pozīciju.

Vai jums nepieciešama cenu aplēse?
Piedāvājuma pieprasījumsJautājums? Sazinieties ar mūsu komandu

Isabelle CLERC
AEROAFFAIRES izpilddirektors

François-Xavier CLERC
AEROAFFAIRES dibinātājs
Mūsu gaisa eksperti ir pieejami, lai palīdzētu jums katrā jūsu rezervācijas posmā.