FALCON 50/50EX privātā reaktīvā lidmašīna noma

Dassault Falcon 50EX sur la piste
Falcon 50 intérieur cabine

Atklājiet to Falcon 50/50EX


  • Privātie reaktīvie lidmašīnas
  • Līdz 8-10 pasažieri
  • Kabīnes interjers 1,8m augstums
  • Līdz 5 600 km lidojuma autonomija
  • Kruīza ātrums no 850 km/h

FALCON 50/50EX ievads

Dassault Falcon 50 un 50EX: pirmais triju reaktīvo lidmašīnu privātais reaktīvais lidaparāts ar starpkontinentālo darbības rādiusu

Dassault Falcon 50 ir vidēja izmēra trīsdzinēju biznesa reaktīvais lidaparāts, ko ražo Francijas lidmašīnu ražotājs Dassault Aviation.

Dassault Falcon 50 un tā modernizētā versija Falcon 50EX iemieso biznesa aviācijas izcilību supervidēja izmēra reaktīvo lidmašīnu kategorijā. Falcon 50 tika izstrādāts pagājušā gadsimta 70. gados lidojumiem bez starpnosēšanās pāri senajiem ziemeļuAtlvai Amerikas Savienotajām Valstīm, apmierinot prasīgu ceļotāju vajadzības. Falcon 50EX, kas tika laists klajā 1995. gadā un pirmo lidojumu veica 1996. gadā, ir būtiski uzlabots – modernizēta avionika, palielināts darbības rādiuss un optimizēts degvielas patēriņš, pateicoties trim turbopropellerdzinējiem. Šīs lidmašīnas izceļas ar to, ka tās spēj darboties uz sarežģītiem skrejceļiem, padarot grūti pieejamas lidostas pieejamas. AEROAFFAIRES var palīdzēt jums atklāt un iznomāt šīs simboliskās lidmašīnas, kas pielāgotas jūsu biznesa vai privātajām vajadzībām.

Vai jums nepieciešama cenu aplēse?

Piedāvājuma pieprasījums

Tirdzniecības raksturojums no Falcon 50/50EX

Falcon 50/50EX piedāvā iespaidīgu 5 600 km darbības rādiusu, kas ļauj veikt starpkontinentālus lidojumus bez starpnosēšanās, piemēram, pāriAtlziemeļu daļai vai no Eiropas uz Ziemeļāfriku.

Tam ir ietilpīgs bagāžas nodalījums (3,55 m³), kurā var ievietot lielgabarīta priekšmetus (līdz 2,44 m garus). Uz tā var viegli iekraut arī golfa, slēpošanas un medību inventāru.

Pēc tam, kad Falcon 20Falcon 50 ir lielisks transkontinentālais lidaparāts, ko piloti uzskata par lidmašīnu ar labāko vilces un svara attiecību savā klāstā.

To plašais salons, kas paredzēts deviņiem pasažieriem, piedāvā izcilu komfortu ar klubkrēsliem, trīsvietīgu dīvānu, praktiskiem garderobes skapjiem, elektrības rozetēm un pilnībā aprīkotu kambīzi karstu un aukstu ēdienu pagatavošanai.

Ar mūsdienīgu skaņas izolāciju un uzticamu veiktspēju Falcon 50 un Falcon 50EX joprojām ir biznesa ceļojumu etaloni, apvienojot komfortu, efektivitāti un elastīgumu.

Kabīnes hermetizācija ir pilnībā automatizēta, savukārt divzonu temperatūras regulēšanas sistēma izmanto no centrālā dzinēja pulsējošu gaisu, lai efektīvi apsildītu salonu.

Novērtējiet jūsu lidojuma izmaksu tiešsaistē un saņemiet savu piedāvājumu pa e-pastu.

Tehniskās īpašības no Falcon 50/50EX

Dassault Falcon 50EX sur la piste

Iekārta

  • Būvētājs DASSAULT AVIATION
  • Modelis FALCON 50/50EX
  • Kategorija Privātie reaktīvie lidmašīnas
  • Ražošanas sākums 1996

Dimensijas

  • Garums 18,52 m
  • Augstums 6,98 m
  • Spārnu stiepums 18,86 m

Praktiskā informācija

  • Piloti 2
  • Apkalpes personāls
  • Sēdekļi 8-10
  • Bagāžas nodalījuma tilpums 2,55 m³
  • Tualetes oui

Kabīne

  • Kabīnes augstums 1,8 m
  • Kabīnes platums 1,86 m
  • Kabīnes garums 7,16 m

Performance

  • Motorizācija 3 TFE 731-40
  • Kruīza ātrums 850 km/h
  • Maksimālā ātrums 890 km/h
  • Autonomija 5 600 km
  • Pacelšanās attālums 1520 m
  • Nolaišanās attālums 850 m
  • Maksimālais lidojuma augstums 14325 m

Cena

  • Nomas cena 4 900 €/stunda
  • Iegādes cena 26 800 000 €

Atklājiet mūsu tiešsaistes salīdzinātāju

AEROAFFAIRES skaitļos

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Darbības joma no Falcon 50/50EX

Pārvietojiet kartes centrālo punktu, pamatojoties uz sākuma pozīciju.

Galvenie ieguvumi no Falcon 50/50EX

  • Ārkārtīgs diapazons un veiktspēja Falcon 50/50EX ir paredzēts lidojumiem bez starpnosēšanās pāriAtlvai Amerikas Savienotajām Valstīm, piedāvājot ideālu darbības rādiusu tāliem lidojumiem. Pateicoties tā īsā skrejceļa iespējām, tas var piekļūt dažādām lidostām, tostarp tām, kas parasti nav pieejamas līdzīgām lidmašīnām, padarot jūsu ceļojumus vēl elastīgākus.
  • Augstākā līmeņa komforts: Atbilstoši Falcon klāsta standartiem šis modelis piedāvā plašu un greznu salonu līdz 10 pasažieriem. Ergonomiskā konfigurācija ietver atlokāmus sēdekļus, plašas uzglabāšanas vietas apjomīgai bagāžai un optimizētu skaņas izolāciju, kas nodrošina patīkamu un produktīvu lidojumu.
  • Efektivitāte un konkurētspēja: Neraugoties uz augsto veiktspēju, Falcon 50/50EX joprojām ir ekonomiska izvēle savā kategorijā. Tā spēja apvienot jaudu, ātrumu un elastību padara to par stratēģisku priekšrocību biežos maršrutos starp Europe un Krieviju vai Eiropu un Ziemeļāfriku, kur svarīgi ir ātri un droši savienojumi.

Tā kā Falcon 50/50EX ir pazīstams ar savu uzticamību, pielāgojamību un iespaidīgu veiktspēju, tas ir nepieciešams prasīgiem profesionāļiem, kas meklē individuāli pielāgotu privātās aviācijas risinājumu.

Vai jums nepieciešama cenu aplēse?

Piedāvājuma pieprasījums

Daži tarifu piemēri savienojumiem Falcon 50/50EX

Zemāk norādītās cenas ir sniegtas tikai informatīvi. Lai novērtētu jūsu ceļojuma cenu, lūdzu, sazinieties ar mums, lai izveidotu piedāvājumu, kas precīzi atbildīs jūsu pieprasījumam.

Jautājums? Sazinieties ar mūsu komandu

Dassault Falcon 50EX sur la piste

Isabelle CLERC

AEROAFFAIRES izpilddirektors

Dassault Falcon 50EX sur la piste

François-Xavier CLERC

AEROAFFAIRES dibinātājs

Mūsu gaisa eksperti ir pieejami, lai palīdzētu jums katrā jūsu rezervācijas posmā.

Iet tālāk

Falcon 50/50EXnedaudz vēstures

Falcon 50 radās no vēlmes izstrādāt lidmašīnu, kas spētu bez starpnosēšanās pārlidotAtlvai Amerikas Savienotās Valstis un vienlaikus atbilstu sabiedriskā transporta standartiem tālajos maršrutos. Falcon 50 pamatā ir Mystère 20, vai Falcon 20pirmā Dassault Aviation izstrādātā biznesa reaktīvā lidmašīna. Tam ir trīs dzinēji un superkritiskais spārns. Pēdējais ir atklājums, kas palielina gan lidmašīnas ātrumu, gan degvielas tvertnes ietilpību. Falcon 900 un 2000 būs arī aprīkoti ar lidmašīnu, kas ļaus ietaupīt degvielu par 7 %.

Turklāt Falcon 50 ir pirmais lidaparāts aeronautikas nozarē, kas daļēji izgatavots no kompozītmateriāliem (oglekļa šķiedras eleroni) un kura konstrukcija izstrādāta, izmantojot 3D metodi.
Pirmā iekāpšana un lidojums notika 1976. gadā. Šis lidojums, ko nosauca par “Spirit of Lindbergh”, veica vienu lidojumu un pārspēja divus pasaules rekordus biznesa aviācijā. Lidmašīnai bija katapultējoši sēdekļi, taču tas bija vienīgais lidojums. Trešais prototips 1978. gadā spēja veikt attālumu no Čikāgas līdz Parīzei Le Buržē bez starpnolaišanās, tāpat kā parastie lidaparāti.
1996. gadā bāzes lidmašīnas nomainīja Falcon 50EX (Extended Range – pagarināts darbības rādiuss). Saskaņā ar lidojumu testiem tas lido augstāk un ātrāk. To darbina Honeywell dzinēji, kas ļauj veikt lielākus attālumus, neizmantojot vairāk degvielas, bet ar uzlabotu degvielas patēriņu.

Tā lielāko lietotāju vidū ir biznesa uzņēmumi, veiksmīgu uzņēmumu vadītāji, valdības visā pasaulē, Francijas Jūras kara flote un Francijas Gaisa spēki. Privātā lidmašīna, kas maksā 26 miljonus ASV dolāru, tiek izmantota, lai pārvadātu VIP personas (piemēram, aizsardzības ministru), medicīnas personālu un militārpersonas. Visbeidzot, Dassault ir arī pārveidojis vairākus Falcon 50s par 50M, kas specializējas jūras novērošanā (EEZ novērošana, zvejniecība, pirātisms).

Līdzīgi aparāti uz Falcon 50/50EX