ATR 42: ievads
ATR 42 ir Eiropas ražotāja ATR izstrādāts turbopropelleru lidaparāts vidējiem reisiem. Tas ir guvis lielus panākumus daudzu aviosabiedrību vidū, pateicoties tā uzticamībai un zemām ekspluatācijas izmaksām, ko nodrošina tā dzinējspēka sistēma, kas ir ekonomiskāka nekā reaktīvo dzinēju lidmašīnas. Pēdējie patērē vairāk degvielas. Ar jaunākās paaudzes ATR 42-600 un ATR 72-600 gaisa kuģu ražotājs ir pasaules līderis reģionālo turbopropelleru kategorijā ar 40 līdz 78 pasažieru ietilpību.
ATR 42 atkarībā no versijas var pārvadāt no 40 līdz 48 pasažieriem plašā, plašā un ērtā kabīnē īsos un vidējos attālumos.
Šai lidmašīnai ir arī liels bagāžas nodalījums. Tas ir pieejams arī kravas versijā kravu pārvadāšanai.
ATR 42 noma ir ekonomiski izdevīga. Šo lidmašīnu regulāri izmanto starpreģionāliem grupu pārvadājumiem vai kravu pārvadājumiem.
Vai jums nepieciešama cenu aplēse?
Piedāvājuma pieprasījumsTirdzniecības raksturojums no ATR 42
ATR 42 jaunākā versija ATR 42-600 ir izstrādāta paralēli tai pašai versijai ATR 72-600. Eiropas gaisa kuģu ražotāja stratēģija attiecībā uz šiem jaunajiem gaisa kuģiem ir bijusi padarīt tos efektīvākus un uzticamākus, vienlaikus samazinot to ekspluatācijas izmaksas un degvielas patēriņu. Turklāt dzinēji ir jaudīgāki, un avionika ir aprīkota ar mūsdienīgiem šķidro kristālu displejiem pilotu kabīnē, kas nodrošina optimālu navigāciju, saziņu un uzraudzību lidojuma laikā. Atkarībā no sēdvietu izkārtojuma tajā var lidot no 30 līdz 50 cilvēkiem.
Lidmašīnu darbina jaudīgi Pratt and Whitney 127E dzinēji, kas samazina vibrācijas. Tas nozīmē lielāku komfortu pasažieriem.
ATR 42 Cargo modeļa kravas nodalījuma tilpums ir 56m3, bet kravas nodalījuma tilpums – 30m3
Novērtējiet jūsu lidojuma izmaksu tiešsaistē un saņemiet savu piedāvājumu pa e-pastu.
Tehniskie parametriATR 42

Iekārta
- Būvētājs ATR
- Modelis ATR 42
- Kategorija Reģionālās lidmašīnas
Praktiskā informācija
- Piloti 2
- Apkalpes personāls Nē
- Sēdekļi 46
- Bagāžas nodalījuma tilpums 10,79 m³
- Tualetes oui
Kabīne
- Kabīnes augstums 2,54 m
- Kabīnes platums 1,88 m
Performance
- Kruīza ātrums 430 km/h
- Autonomija 1 000 km
Cena
- Nomas cena 4 000 €/stunda
- Iegādes cena 16 000 000 €
Atklājiet mūsu tiešsaistes salīdzinātāju
KabīneATR 42
- Garums 14,66 m
- Platums 2,57 m
- Augstums 1,91 m
- Sēdvietas 50
VeiktspējaATR 42
- Vitesse maksimums 556 km/h
- Autonomijas 1 580 kilometri
- Reisa ātrums 494 km/h
- Griesti 7 600 m
IzmēriATR 42
- Garums 22,67 m
- Envergure 24,57 m
- Augstums 7,59 m
MotorizācijaATR 42
- Dzinēji 2 motori Pratt & Whitney Canada PW120
AEROAFFAIRES skaitļos
Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada
20 000
pieejamie aparāti
45 000
apdrošinātie lidojumi
120 000+
pasažieri
4,9/5
klientu apmierinātība
100%
Ogļu kompensācija
Darbības joma no ATR 42
Pārvietojiet kartes centrālo punktu, pamatojoties uz sākuma pozīciju.
Galvenie ieguvumiATR 42
- augsta uzticamība
- zemas ekspluatācijas izmaksas, pateicoties dzinēju sistēmai
- atkarībā no versijas pārvadā no 40 līdz 48 pasažieriem
- liels, plašs un ērts salons
- liels bagāžas nodalījums

Vai jums nepieciešama cenu aplēse?
Piedāvājuma pieprasījumsJautājums? Sazinieties ar mūsu komandu

Isabelle CLERC
AEROAFFAIRES izpilddirektors

François-Xavier CLERC
AEROAFFAIRES dibinātājs
Mūsu gaisa eksperti ir pieejami, lai palīdzētu jums katrā jūsu rezervācijas posmā.
Iet tālāk
ATR 42 nedaudz vēstures
Lai uzzinātu vairāk par Francijas un Itālijas uzņēmumu ATR (Avions de Transport Régional) aviācijas pasaulē, ir jāatgriežas 1982. gadā. Tas ir datums, kas iezīmē šīs ekonomisko interešu grupas, kurā apvienojušies divi lielākie Eiropas gaisa kuģu ražotāji, pirmsākumus: Airbus un Leonardo.
ATR, tāpat kā daži no tās konkurenta Bombardier modeļiem, specializējas turbopropelleru lidmašīnu ražošanā, kas var pārvadāt no 40 līdz 90 pasažieriem. ATR mērķis ir ražot ekonomiskus, viegli manevrējamus un ērtus lidaparātus. Tā rezultātā tika radīta ATR 42 versija ATR 42-300, kas 1985. gada decembrī veica pirmo komerciālo lidojumu aviosabiedrības Air Littoral vajadzībām. Uzņēmums 1989. gadā paziņoja, ka ir saņēmis vairāk nekā 400 pasūtījumu šim civilās aviācijas lidmašīnas modelim, ko turpināja ražot līdz 1996. gadam. ATR flotes veidošanai tika izgatavotas vairākas versijas: ATR-320, tad -500 un visbeidzot pašreizējais -600, kas ekspluatācijā tika nodots 2010. gadā. Vienlaikus ATR izstrādā jaunas lidmašīnu sērijas, piemēram, kravas versijas preču pārvadāšanai un versijas, piemēram, ATM 42R, militārajai aviācijai. 2019. gadā ATR paziņoja, ka līdz 2022. gadam tiks izstrādāts modelis, kas paredzēts īsām pacelšanās un nosēšanās reizēm. Dažādu gaisa kuģu galīgā montāža notiek ATR ražotnē Tulūzā.
Atgādinām, ka 2011. gada Parīzes gaisa izstādē ATR paziņoja, ka ir pasūtījusi 78 stabilus pasūtījumus: vēsturiski pirmais!