Beechcraft: aviācijas ražotājs

location jet privé : Beechjet 400 survolant des falaises

Beechcraft ir civilizācijas lidmašīnu ražotājs, kas specializējas biznesa lidmašīnās un vieglajā aviācijā. Šis lidmašīnu ražotājs ir arī pazīstams ar savām izcilajām lidmašīnām militārajā jomā.

Šodien šis amerikāņu ražotājs ir atzīts par Beechcraft King Air lidmašīnu ražotāju, kā arī Beechcraft 1900.

AEROAFFAIRES atgriežas pie šī lidmašīnu ražotāja vēstures, kas ir viens no biznesa aviācijas pionieriem līdz šim.
Beechcraft šodien:
Daži skaitļi:
Šodien Beechcraft pieder aviācijas industrijas giganta Textron Aviation.

Uzņēmumam ir 15 000 darbinieku visā pasaulē. Mums nav informācijas par darbinieku skaitu Beechcraft struktūrvienībā.

Un Textron Aviation apgrozījums Eiropā 2021. gadā sasniedza 22,6 miljonus eiro.
Apņēmīgs ražotājs:
Apņēmīgs, pateicoties Textron Aviation īstenotajām iniciatīvām, Beechcraft cenšas atbildēt uz jaunajiem nozares izaicinājumiem, kas saistīti ar vidi.

Tādēļ Beechcraft apņemas līdz 2050. gadam samazināt oglekļa emisijas par 50%.

Uzņēmums arī informē par:

tās “”zaļā”” degvielas izmantošanu
mērķi līdz 2025. gadam samazināt enerģijas patēriņu par 10%.
tās “”ekoloģiskajiem”” lidmašīnu interjeriem

Beechcraft izcelsme

1924 : Šī ražotāja stāsts sākas ar Klaidu Sesnu un Valtu Biču. Tie ir divi partneri ar kopīgu mērķi – lidmašīnu ražošana. Tomēr jau pastāv nesaskaņas par to, kāda veida lidmašīnas ražot. Kad viens (Sesna) vēlas ražot monoplānus, otrs (Valts Bičs) vēlas izveidot biplānus.

1927 : Abi partneri izšķiras un katrs turpina savu ceļu. Klaids Sesna izveido uzņēmumu Cessna Aircraft Corporation.

1932 : Valts Bičs un viņa sieva un biznesa partneris Olīva Ann Biča dibina savu zīmolu: Beech Aircraft Corporation, kas bieži tiek saukta par Beechcraft.

Uzņēmuma uzsākšana
1932. gadā uzņēmums uzsāk savu darbību. Tas ir gads, kad uzņēmums sāk ražot lidmašīnas ar dažādiem tipiem.

Tā ir arī tā pati gada, kad uzņēmums uzsāk lidojumus ar jauno lidmašīnu. Tā ir privātā lidmašīna Model 17 Staggerwing. Šī lidmašīna pacelās gaisā 1932. gada novembrī un kļuva par pirmo biplānu, kas bija visātrākā lidmašīna tirgū. Tās maksimālā ātruma sasniedz 323 km/h, kas ir fenomenāls ātrums tajā laikā. Šīs lidmašīnas tika pārdotas simtiem gan civilajiem, gan ASV militārajām operācijām.
Viņu pirmā realizācija ir liels panākums.

Uzņēmums ir ļoti orientēts uz klientu apmierinātību un tehnoloģijām, ko tas piedāvā. Valts Bičs un viņa sieva vēlējās radīt labāko lidmašīnu pasaulē. Tas joprojām ir Beechcraft vadlīnija un filozofija līdz šai dienai.

Pēc iespaidīga 781 eksemplāru ražošanas, Model 17 ražošana beidzas 1948. gadā. Tas atbrīvo vietu Model 18 (Twin Beech) attīstībai, kas tika radīts 1937. gadā.
Beechcraft lidmašīnas diversificējas
Model 18
Jūs sapratāt, Beechcraft specializācija nav pasažieru lidmašīnas, bet gan mazā lidmašīna, biznesa lidmašīna, kas ir tālu no civilās aviācijas. Citas inovācijas parādīsies pakāpeniski. Pēc Model 17, Model 18 tika ražots gandrīz 40 gadus līdz 1970. gadam.

Amerikāņu uzņēmums spēj saglabāt un palielināt savu slaveno lidmašīnu reputāciju. Šīs lidmašīnas tika pārpildītas ar pasūtījumiem Otrā pasaules kara laikā. Patiesībā amerikāņu piloti lielākoties veica apmācības lidojumus uz šīm lidmašīnām. Tas lika uzņēmumam palielināt darbinieku skaitu no 235 līdz vairāk nekā 2000, lai apmierinātu visus pieprasījumus, kas radās negaidīti.
Bonanza
1947. gadā Bonanza parādās, kas kļūs par vienu no Beechcraft ražotāja galvenajām lidmašīnām.

Šis revolucionārais modelis ir pasaules rekorda turētājs visgarākajā ražošanas periodā privātās aviācijas vēsturē. Patiesībā šī dzinēja lidmašīna tika ražota gandrīz 60 gadus.

Šī 6 vietu lidmašīna lido ar 300 km/h kruīza ātrumu un joprojām ir aktīva šodien. Tā garantē veiktspēju un tehnoloģisko kvalitāti augstā līmenī, nodrošinot gludu pacelšanos un nolaišanos.

Šīs lidmašīnas ir pirmās no garā saraksta, ko Beechcraft ražos pakāpeniski. Zemāk jūs redzēsiet visas biznesa lidmašīnas, ko Beechcraft ir ražojis.
Vadības maiņa
1950. gadā notiek pagrieziens uzņēmuma vēsturē. Proti, tolaik uzņēmuma vadītājs Valts Bičs pēkšņi mirst. Viņa sieva Olīva Ann Biča uzreiz pārņem vadību un kļūst par uzņēmuma prezidentu uz 30 gadiem. Viņa bija viena no retajām sievietēm uzņēmēju vadītājām Amerikas Savienotajās Valstīs.

Grupa neapstājas, bet tieši pretēji, tā pieaug šajos gados. Uzņēmumam ir ne mazāk kā 10 ražošanas rūpnīcas un 17 meitasuzņēmumi. Viņas prezidentūras laikā Beechcraft pārdošanas ir trīskāršojušās.

Bet 1980. gada februārī ir pienācis laiks prezidentam atvadīties un nodot Beechcraft vadību Raytheon Company, kas ir iegādājusies viņas uzņēmumu.
Apvienošanās ar Hawker un īpašnieku maiņas
1993. gada augustā, Raytheon iegādājas arī ražotāju Hawker.

Nākamajā gadā divas struktūras Hawker un Beechcraft apvienojas vienā, ko sauc par Raytheon Aircraft. Pēc astoņiem gadiem abu uzņēmumu nosaukumi izzūd, bet 2002. gadā tie atkal parādās.

Pēc tam, 2007. gadā, notiek vēl viena īpašnieku maiņa. Raytheon pamet aviācijas nozari un visas aviācijas aktivitātes. Amerikas un Kanādas investīciju fondi apvienojas, lai iegādātos šo uzņēmumu un pārdēvē to par Hawker Beechcraft.

Pāris gadus vēlāk, 2011. gadā, uzņēmumam ir liels trieciens, jo tas bankrotē. Uzņēmums tiek pārdots Textron 2013. gadā. Textron jau ir Bell, helikopteru ražotājs, kā arī Beechcraft vecākais konkurents: Cessna. Tādējādi tie kļūst par partneriem un šodien kopā tur apmēram 70 000 biznesa lidmašīnu.

Šīs kompānijas ievērojamā priekšrocība ir tā, ka tās darbojas ar mazām biznesa lidmašīnām, kamēr daudzi Eiropas un Amerikas aviācijas ražotāji (piemēram, Dassault vai Gulfstream) ražo daudz lielākas biznesa lidmašīnas ar garāku darbības rādiusu.

Beechcraft galvenās 3 lidmašīnu sērijas šodien
Barons G58
Šis mazais ļoti vieglais privātais lidmašīna ir divdzinēju lidmašīna. Tas spēj uzņemt 6 cilvēkus ar lidojuma ātrumu 325 km/h.

Tas ir ideāls īsiem lidojumiem, ko var veikt vienas dienas laikā. Tas ir ekonomisks modelis biznesa aviācijā.

Apvienojot praktiskumu, prasmes un efektivitāti, tas ir biznesa lidmašīna, ko izvēlēties īsiem atpūtas lidojumiem vai profesionālām pārvadāšanām, un to var darīt droši!
King Air sērija
Beechcraft ražotajā flotē King Air ģimene ietver vairākus modeļus, piemēram, King Air 200 vai King Air 350.

Tie ir turbopropelleri, kas spēj uzņemt līdz 8 pasažieriem, ideāli īsiem lidojumiem.

Tie ir ražotāja neatņemami modeļi, kas ir pierādījuši savu izturību un robustumu. Tie atbilst daudziem kritērijiem, tostarp komfortam kabīnē, kā arī mūsdienu dizainam. Viss tas ar augsto tehnoloģiju aviācijas tehnoloģijām.
Beech 1900D
Beech 1900D, 1900C attīstība, ir nedaudz lielāka lidmašīna nekā sākotnēji piedāvā šis ražotājs.

Šī turbopropelleru privātā lidmašīna atšķiras no citiem lidmašīnu veidiem. Tā var uzņemt līdz 19 pasažieriem.

Tās izmantošana ir ideāla grupu lidojumiem, bet to var izmantot arī gaisa kravu pārvadājumiem.

Visbeidzot, ar kabīni, ko var pielāgot, lidmašīna tiek izmantota arī medicīniskajām evakuācijām (EVASAN). Patiesībā tajā var novietot 6 nestuves ar visu nepieciešamo medicīnisko aprīkojumu.

Izīrējiet Beechcraft ar AEROAFFAIRES
Neskatoties uz gadiem, kad uzņēmums piedzīvoja iegādes un īpašnieku maiņas, Beechcraft nekad nav zaudējis savu spožumu vai pat slavu.

Tagad nav laiks, lai izlaistu nolaišanās riteņus. Tam ir bagātīgs mantojums privātās aviācijas nozarē salīdzinājumā ar citiem konkurentiem. Tās darbības paplašinās pat ārpus biznesa aviācijas. Patiesībā daži modeļi tiek izmantoti aviokompānijās viņu medicīnisko repatriāciju misijās, kā arī militārajā sektorā. Šis uzņēmums atbild uz daudzveidīgām un dažādām prasībām un piedāvā pielāgotus biznesa lidmašīnas.

Ja jūs meklējat mazu privātu Beechcraft lidmašīnu, AEROAFFAIRES mēs varam izvēlēties jums vēlamās lidmašīnas. Lūdzu, aizpildiet tiešsaistes piedāvājumu vai sazinieties ar mums pa +33 (0) 1 44 09 91 82.

  • Kāds ir Beechcraft ražotāja galvenais privātais džets?

    King Air 200 ir viena no populārākajām privātajām lidmašīnām Beechcraft klāstā.

  • Kādas ir Beechcraft privāto lidmašīnu priekšrocības?

    Beechcraft privātās reaktīvie lidmašīnas ir turbopropelers. To galvenā priekšrocība ir izmaksas. Tie ļauj veikt salīdzinoši ekonomiskus lidojumus ar privātajiem reaktīvajiem lidaparātiem.

  • Cik nestuvju var iekraut sanitārās evakuācijas (EVASAN) ietvaros?

    Beechcraft 1900D spēj pārvadāt 6 nestuves sanitārās evakuācijas (EVASAN) ietvaros.