BOEING 767-ER: Ievads
Boeing 767nedaudz vēstures
1988. gadā amerikāņu ražotājs Boeing nodeva ekspluatācijā savu 767 300-er modeli. Tolaik lidmašīna bija paredzēta iekšzemes lidojumiem, taču tās izmantošana ātri vien mainījās. Tagad to uzskata par tālsatiksmes lidmašīnu, kas atbilst pieprasījumam pēc tālsatiksmes lidojumiem. Tā panākumi bija nepieredzēti, un tas nekavējoties guva vienprātīgu atzinību aviācijas pasaulē un aviosabiedrībās.
Boeing 767 bija pirmā lidmašīna, kas uzsāka ekspluatāciju ar tikai divu pilotu apkalpi, novēršot nepieciešamību pēc lidojuma inženiera.
To ir izmantojuši dažādi pasaules līderi. To vidū ir Ķīnas valstsvīrs un Kongo pārstāvis.
Boeing 767lidmašīnas iekšpusē
Boeing interjers ir minimālisma stilā. Patiesībā tas atgādina citus lidmašīnu salonus. Ir dažādas klases. Lidmašīnas priekšgalā ir biznesa klase. Šo klasi parasti izmanto turīgi pasažieri, jo tā piedāvā augstāku komfortu un vairāk vietas uz pasažieri nekā citas klases. Šajā nodalījumā ir trīs sēdvietu rinda vidū un divas rindas pa vienai sēdvietai abos galos. Nākamā ir premium ekonomiskā klase, kas ir starpklase ar vietu kājām. Šeit cenas ir zemākas nekā biznesa klasē, jo pakalpojumi nav tādi paši. Šeit ir trīs rindas pa divām sēdvietām. Visbeidzot, lidmašīnas vidū ir klasiskā ekonomiskā klase. Šo vietu visvairāk izmanto ceļotāji no visas pasaules. Tas ir tāpēc, ka tā ir lētāka nekā pārējās klases. Šajā lidmašīnas daļā vieta uz vienu klientu ir ierobežota, un tajā ir mazāk pakalpojumu. Tās vidū ir viena rinda ar trim sēdvietām, bet galos – divas rindas ar divām sēdvietām.
Priekšrocības Boeing 767
- Autonomija: Boeing autonomija nozīmē, ka tas var šķērsot pasauli bez apstāšanās. Tā ir liela ekonomiska priekšrocība.
- Komforts: šis lidaparāts ir paredzēts tālajiem lidojumiem. Tāpēc inženieriem bija jāoptimizē lidmašīnas komforts, lai pasažieri tajā varētu pavadīt vairākas stundas. Tas viņiem izdevās.
- Tehnoloģijas: Boeing 767 ir aprīkots ar vismodernākajām tehnoloģijām. Tam ir uzlabota lidojuma kontroles sistēma, un tas atbilst visaugstākajiem drošības standartiem.
Vai jums nepieciešama cenu aplēse?
Piedāvājuma pieprasījumsKomerciālie raksturlielumi Boeing 767
Šis Boeing 767 ir īsts komerciālās aviācijas balsts. Tā darbības rādiuss ir vairāk nekā 11 000 km, un tas ir viens no populārākajiem lidaparātiem tirgū. Ar to bez problēmām var aizlidot no Eiropas uz Ameriku.
Tā drošības rādītāji vēl vairāk apliecina tā panākumus.
Tā relatīvi lielā ietilpība ļauj uzņemt 218 pasažierus, kas samazina ražošanas izmaksas. Pasažieri saņem lētākas biļetes un var atļauties apceļot visu pasauli.
Novērtējiet jūsu lidojuma izmaksu tiešsaistē un saņemiet savu piedāvājumu pa e-pastu.
Tehniskās īpašības no BOEING 767-ER
Iekārta
- Būvētājs BOEING
- Modelis 767 300-ER
- Kategorija Lidmašīnas
Praktiskā informācija
- Piloti 2
- Apkalpes personāls Nē
- Sēdekļi 218
- Tualetes oui
Kabīne
- Kabīnes augstums 2,59 m
- Kabīnes platums 3,29 m
Performance
- Kruīza ātrums 850 km/h
- Autonomija 11 070 km
Cena
- Iegādes cena 185 000 000 €
Atklājiet mūsu tiešsaistes salīdzinātāju
Cabine du Boeing 767
- Augstums 2,59m
- Platums 3,29m
- Sēdvietas 218
Performances du Boeing 767
- Vitesse 850 km/h
- Autonomijas 11 070 kilometri
- Griesti 13 100m
Izmēri du Boeing 767
- Augstums 15,84m
- Garums 54,95m
- Envergure 47,57m
Motorizācija Boeing 767
- Dzinējs CF6-80C2B7F
AEROAFFAIRES skaitļos
Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada
20 000
pieejamie aparāti
45 000
apdrošinātie lidojumi
120 000+
pasažieri
4,9/5
klientu apmierinātība
100%
Ogļu kompensācija
Darbības joma no BOEING 767-ER
Pārvietojiet kartes centrālo punktu, pamatojoties uz sākuma pozīciju.
Galvenie ieguvumi Boeing 767
- Līdz 218 sēdvietām
- 11 070 km nobraukums
- Komforts
- Augsti drošības standarti
- Jaunākās paaudzes dzinējs
- Plašs salons un bagāžas nodalījums

Vai jums nepieciešama cenu aplēse?
Piedāvājuma pieprasījumsJautājums? Sazinieties ar mūsu komandu

Isabelle CLERC
AEROAFFAIRES izpilddirektors

François-Xavier CLERC
AEROAFFAIRES dibinātājs
Mūsu gaisa eksperti ir pieejami, lai palīdzētu jums katrā jūsu rezervācijas posmā.