AEROAFFAIRES meklē jaunus talantus! Šajā lapā jūs atradīsiet mūsu aktuālos darba piedāvājumus.
Uzziniet par visām mūsu aktuālajām vakancēm:
- Alternance – Junior Charter Sales Executive
- Alternance – Rédaction Web / Content Marketing
- Stage – Junior Charter Sales Executive
- Stage – Rédacteur Web / Content Marketing
Kur es varu nosūtīt savu pieteikumu?
AEROAFFAIRES jūs varat sazināties ar personāla atlases nodaļu, rakstot uz šādu adresi: hr@aeroaffaires.com
Cik ilgā laikāAEROAFFAIRES sniedz atbildi?
Kad esam saņēmuši jūsu pieteikumu, personāla atlases nodaļa izpēta profilus. Mūsu mērķis ir atbildēt jums nedēļas laikā! Ja nepieciešams, nevilcinieties sazināties ar mums vēlreiz.
Kāpēc pieteikties AEROAFFAIRES?
AEROAFFAIRES ir neliela, dinamiska un jautra komanda. Jūsu viedoklis tiek uzklausīts un jūsu idejas tiek novērtētas neatkarīgi no amata. Pievienojoties AEROAFFAIRES, Jūs ne tikai iegūsiet pārliecību, ka labi iederēsieties komandā, bet arī kļūsiet par daļu no uzņēmuma, kas ir pilns ambīciju un projektu!

Iepazīstinām ar
Kopš 1991. gada mēs organizējam lidojumus ar privātajām lidmašīnām un helikopteriem visā pasaulē ar vienu mērķi – piedāvāt katram klientam stingru, personalizētu atbalstu, nemazinot komfortu, drošību un konfidencialitāti.
Portālā AEROAFFAIRESkatrs lidojums ir pielāgots jūsu vajadzībām, neatkarīgi no tā, vai tas ir starptautisks biznesa lidojums, helikoptera transfērs vai medicīnisks lidojums. Mūsu tīklā ir vairāk nekā 20 000 lidaparātu, kas pieejami nomai, un katram klientam ir piesaistīta komanda, kas rūpējas par katru no pirmā pieprasījuma līdz pat nolaišanās brīdim.
Strauji mainīgajā nozarē mēs pastāvīgi pielāgojam savu modeli, lai apmierinātu jaunas vēlmes, jaunas klientu paaudzes un jaunas tehnoloģijas.
Mēs strādājam pie tā, lai padarītu privāto aviāciju pieejamāku, vieglāk saprotamu un plūstošāku, neapdraudot mūsu apņemšanos sniegt pakalpojumus.
Mūsu mērķis: padarīt individuāli pielāgotu gaisa transportu tikpat viegli pasūtāmu kā augstākās klases taksometru.
Mūsu misija: atvērt debesis tiem, kam tas ir nepieciešams, vienkāršojot piekļuvi ātrai, elastīgai un drošai aviopārvietošanai.

François-Xavier Clerc
Skaidra un stimulējoša darba vide
Mūsu biroji atrodas Strasbūrā, Sent-Denī, ar skatu uz Arku, gaišā un funkcionālā 100 m² platībā.
Komanda strādā pie darba vietām atvērtā telpā, kur ir pieejami telefonboksi (koncentrēšanās zonas), sanāksmju telpa sadarbībai ar mūsu ārējo pakalpojumu sniedzējiem un neliela virtuve ar dīvānu un televizoru pusdienu pārtraukumiem.




Mēs darbojamies sadarbības režīmā ar spēcīgu uzņēmējdarbības garu un pilnvarošanas kultūru.
Ikviens sniedz savas idejas, pārbauda tās, uzlabo un palīdz struktūrai attīstīties. Proaktivitāte un radošums tiek ne tikai veicināti, bet arī novērtēti!
Ko mēs meklējam
Mēs meklējam cilvēkus, kuri ir apņēmīgi, uzticami un spēj uzņemties iniciatīvu.
Galvenokārt mēs meklējam cilvēkus, kuriem ir ērta augstas klases klientu apkalpošanas pieeja, kuriem patīk strādāt sarežģītā vidē un kuri vēlas aktīvi piedalīties visas nozares pārveidē.
Mūsu piedāvātās vakances galvenokārt attiecas uz :
- pārdošanas profili
- komunikācijas vai mārketinga vadītājiem.
Taču mēs veidojam komandu, kas ir vairāk nekā tikai darba vieta.

Jautājums? Sazinieties ar mūsu komandu

Isabelle CLERC
AEROAFFAIRES izpilddirektors

François-Xavier CLERC
AEROAFFAIRES dibinātājs
Mūsu gaisa eksperti ir pieejami, lai palīdzētu jums katrā jūsu rezervācijas posmā.