Luksusa privātā reaktīvā lidmašīna: kāda pieredze kādai vajadzībai?
Privāto reaktīvo lidmašīnu ceļvedis: kādas ir jaunākās luksusa privātās lidmašīnas tirgū? Kuru no tiem izvēlēties un par kādu cenu?
Pasaulē ekspluatācijā ir vairāk nekā 17 000 privāto reaktīvo lidmašīnu, un biznesa aviācijas nozare katru gadu turpina augt. Apvienojot komfortu, privātumu un konfidencialitāti, privātās lidmašīnas ir kļuvušas par nepārspējamu luksusa telpu, ko var izmantot gan darbam, gan izklaidei. Tomēr var būt grūti izdarīt izvēli: kuru luksusa privāto lidmašīnu izvēlēties atbilstoši savām prioritātēm?
Lai gan dažu tā saukto “klasisko” privāto reaktīvo lidmašīnu modeļu reputācija ir labi zināma, arī komerciālā aviācija ir iesaistījusies, pārveidojot un iekārtojot to milzīgos interjerus dažādās prestižās telpās..
Jūsu prasībām ir pieejams plašs luksusa privāto lidmašīnu klāsts:
Cik maksā luksusa privātā reaktīvā lidmašīna?
Mēs sniedzam jums visu svarīgāko informāciju par dažādām tirgū pieejamām luksusa privātajām lidmašīnām. Iespējams, jūs jau esat sev uzdevuši jautājumu: cik maksā iegādāties privāto reaktīvo lidmašīnu? Mēs uzreiz sniegsim jums pārskatu par pašreizējām cenām. Tās būs atkarīgas no šādiem parametriem:
- lidmašīnas lieluma un tipa
- maksimālais pasažieru skaits
- maksimālais bagāžas vienību skaits kravas nodalījumā
- darbības diapazons/darbības rādiuss
Papildu faktors, kas jāņem vērā, izdarot savu izvēli, ir fiksētās izmaksas, kas saistītas ar privātā reaktīvā lidaparāta iegādi. Tiek lēsts, ka šīs izmaksas ir vismaz 70 000 eiro gadā, un tās ir atkarīgas arī no lidmašīnas lieluma, ietilpības un darbības rādiusa. Šīs fiksētās izmaksas galvenokārt ietver:
- degviela
- apkalpes
- apdrošināšana
- apkope
Tāpēc, ja esat iemīlējies kādā no šiem modeļiem, ir vērts tajā ieguldīt un kļūt par tā īpašnieku.
Gulfstream G650ER vai Bombardier Global 7000 :garantētam laika ietaupījumam
- Jaunas izmaksas: 63,24 miljoni dolāru
Viens no privāto biznesa lidmašīnu līderiem ir G650ER, jaunākais modelis Gulfstream klāstā. Šis mazais aviācijas dārgakmens izceļas ar savu ātrumu līdz 955 km/h, padarot G650ER par ātrāko privāto reaktīvo lidmašīnu pasaulē. Lidmašīna ir paredzēta tālajiem lidojumiem, tajā ir 19 pasažieru vietas, un tā var lidot bez starpnosēšanās starp tādiem mezgliem kā Londona un Singapūra. Lidmašīnas augsto tehnoloģiju iezīmes ir redzamas arī tās apdarē – pasažieriem ir pieejama vadības sistēma, izmantojot mobilo lietotni, kas ļauj pilnībā kontrolēt salonu: apgaismojumu, temperatūru, logu žalūzijas utt

Cessna Citation Longitude: optimizētai darba videi
- Jaunās izmaksas: 24,5 – 33,1 miljoni dolāru
Citation Longitude ir viens no jaunākajiem modeļiem, ko laidis klajā viens no pasaules vadošajiem biznesa lidmašīnu ražotājiem Cessna. Salīdzinot ar konkurentiem, šis privātais reaktīvais lidaparāts apgalvo, ka ir autonomāks, ātrāks (maksimālais kreisēšanas ātrums ir 876 km/h) un, pats galvenais, tam ir viena no klusākajām kabīnēm tirgū. Šis pēdējais punkts ir īpaši interesants, ja vēlaties baudīt lidojumu pilnīgā mierā un veicināt vadītāju un viņu darbinieku produktivitāti. Kabīne ir aprīkota ar 12 ļoti ērtiem krēsliem, vannas istabu un virtuvīti, un tā ir ideāli piemērota nelielām sanāksmēm.

Airbus ACJ 319 Neopanorāmas un neparastu pieredzi
- Jaunās izmaksas: 80,6 – 86,8 miljoni dolāru
Ar futūristisku dizainu apveltītā Neo sērija, ko piedāvā Airbus, izceļas ar panorāmas jumtu, kas atbilst ļoti augstam standartam. Airbus ar ACJ 319 Neo modeli piedāvā jaunu pieredzi, kas izaicina jaunākās tehnoloģijas: virs lidmašīnas reāllaikā projicē fiktīvas debesis. Ar 8 pasažieru ietilpību tas ir gan funkcionāls, gan unikāls ar daudzām telpām un funkcijām: vannasistabas, kinoekrāns, bārs, guļamistaba, ēdamistaba..
ZA10 vai Dassault Falcon 2000 LXS: videi draudzīgi ceļojumi ar jaunākajām tehnoloģijām:
- ZA10 izstrādes izmaksas: 295-300 miljoni dolāru
Šī hibrīdelektriskā lidmašīna, kas drīzumā tiks nodota ekspluatācijā, iepriecinās tos, kuri vēlas apvienot greznību ar saudzīgu attieksmi pret vidi. Jaunuzņēmums Zunum Aero, kas iet kopsolī ar laikmetu, tiecas padarīt videi draudzīgus ceļojumus iespējamus ar pilnīgi jaunas paaudzes elektriskajiem lidaparātiem. ZA10 ar 12 pasažieru ietilpību spēks slēpjas inovatīvu materiālu un Safran turbovārpstas dzinēja izmantošanā, kas nodrošina gan veiktspēju, gan izmaksu samazinājumu.
- Jaunās Falcon 2000LXS izmaksas: 20-25 miljoni ASV dolāru
Tikpat efektīvs un aprīkots ar jaudīgiem, bet zemas emisijas dzinējiem ir arī Dassault laistais modelis, kam ir daudz priekšrocību. Ja budžets ir ierobežotāks, bet joprojām tiek domāts par vidi, šis variants ir izdevīgāks par ZAZ10.

PC-12 NGX: daudzpusīga kamera, gatava visam
Bāzes modeļa cena: 4 390 000 USD
Papildu pārbūves izmaksas: līdz 1 000 000 USD
Vienīgais atslēgvārds: daudzpusība. Šajā viendzinēja lidmašīnā var sēdēt līdz 10 pasažieriem, un tā ir piemērota visiem klientu tipiem: ģimenēm, uzņēmējiem, sievietēm utt. Tā ir aprīkota ar BMW izstrādātu salonu, kas apvieno komfortu, efektivitāti un kvalitāti, vienlaikus ietaupot laiku. Tā kā maksimālais kreisēšanas ātrums ir 537 km/h, “pārvietošanās uz priekšu vēl nekad nav bijusi tik vienkārša”, kā to formulē Šveices ražotājs.

Gulfstream G700 viens no dārgākajiem privātajiem reaktīvajiem lidaparātiem savā kategorijā
Jaunas lidmašīnas cena: 75 miljoni dolāru
G700 pārspēj visas cerības: ēdamistaba, komplekts ar dušu, 20 panorāmas iluminatori… Tā komforta, greznības un borta pakalpojumu līmenis reti kad ir sasniedzis šādu izcilības līmeni. Paredzams, ka šis divdzinēju reaktīvais lidmašīnas dzinējs pat ļaus ietaupīt gandrīz 5 % degvielas lidojuma laikā. Kad lidmašīna sāks darboties 2022. gadā, tā spēs veikt 14 800 km bez starpnosēšanās, kas ir pietiekami, lai no Paris lidotu tieši uz Singapūru. Visbeidzot, bet ne mazāk svarīgi – tajā varēs sēdēt līdz 19 pasažieriem un 13 no tiem būs pieejamas guļamvietas.

Falcon 6Xtehnoloģiskais kopsavilkums
Jaunbūves izmaksas: 38 000 000 eiro
Cienīgs Falcon līnijas pēctecis, arī 6X ir viss, kas var iepriecināt. Aprīkots ar Pratt & Whitney Canada PW812D dzinējiem, tas jaudas ziņā pārspēj visus konkurentus. Divdzinēju lidmašīna varēs bez apstāšanās veikt līdz pat 10 186 km garu distanci , un tās maksimālais ātrums būs 1100 km/h. Greznība būs arī pilota kabīnē, kur piloti varēs izmantot digitālās lidojuma vadības ierīces , lai optimizētu trajektorijas maiņu. Pasažieru pusē 6X piedāvā iespaidīgu kokteili: siltu, klusu salonu ar modernu stilu, kas ir 100% pielāgojams . Plānots, ka pirmais lidojums notiks 2021. gada sākumā, un pārdošanā tas nonāks 2022. gadā.

HondaJet Elite: optimālai drošībai
Jaunā cena: 5,25 miljoni dolāru
Ideāli piemērots biznesa ceļojumiem, HondaJet Elite ir slavens ar savu augstas kvalitātes tehnoloģisko apdari. Tā OTWEM (Over-The-Wing Engine Mount) konfigurācija nodrošina tam kompozītmateriālu fizelāžu un dabiskās laminārās plūsmas (NLF) priekšgalu un spārnu. Taču tā lielākais panākums galvenokārt ir tā drošības līmenis. Tā pilotu kabīnes interfeiss ir ļoti funkcionāls, ar visu ekrānu aprīkotu Garmin® G3000 avionikas instrumentu paneli. Honda Aircraft mērķis ir iezīmēt soli uz priekšu lidmašīnas personāla dzīves kvalitātes uzlabošanā. Turklāt 5 lidojuma pasažieriem būs pieejams plašs krāsu klāsts, no kura izvēlēties, lai noformētu salonu pēc saviem ieskatiem.

Boeing 747-8:prestižam 5 zvaigžņu lidojumam
- Modeļa bāzes cena: 358 miljoni dolāru
- Pārbūves izmaksas: līdz 200 miljoniem dolāru
Tveicīgajā sacensībā par greznību gaisā GreenPoint Technology ir izdarījusi spēcīgu triecienu, pārveidojot 450 sēdvietu Boeing 747-8 no augšas līdz apakšai par greznu dzīvokli. Ar 3809 m² platību tas šobrīd ir plašākais privātais reaktīvais lidaparāts tirgū, vienlaikus saglabājot prestižu, kas cienīgs vislielākajām pilīm. Šī neparastā lidmašīna, kas izstrādāta pēc klienta pieprasījuma, piedāvā virkni funkciju: konferenču zāli, ēdamistabu, atpūtas zonas, liftu u. c. Pusceļā starp tālo reisu modeli un luksusa lidmašīnu Boeing 747-8 nepieļauj nekādus kompromisus; tas nodrošina tālo reisu solījumus nepārspējamā komfortā.
Boeing 757 par reaktīvo lidmašīnu uz amerikāņu sapni
Izmaksas ar pielāgošanu: 100 miljoni dolāru
Anekdotiski, Donalds Tramps lidoja ar prestižo Boeing 757, iesaukts par “T-Bird”. Prezidents to iegādājās 2011. gadā, kad tas jau bija 20 gadus vecs un piederēja miljardierim Polam Allenam. Boeing 757 ir viens no VIP lidmašīnām, kas ir atjaunots: 196 no 239 sēdvietām ir noņemtas, lai atbrīvotu vietu luksusa dzīvoklim. Nav pārsteidzoši, ka Donalds Tramps nav izvēlējies vienkāršību un atturību: kinozāle, ēdamistaba, apartaments ar milzīgu plakanā ekrāna televizoru, atpūtas telpa, ko rotā spilveni ar Trampu ģimenes ģerboni… Pēc ievēlēšanas ASV prezidenta amatā viņš 2017. gadā bija spiests no tā šķirties par labu prezidenta lidmašīnai Air Force One.

Luksusa privāto lidmašīnu interjeri
Lai iegūtu vairāk informācijas par luksusa privāto reaktīvo lidmašīnu nomu, noklikšķiniet uz ce lien. Lidmašīnu pārbūve par privātajām lidmašīnām piedāvā bezgalīgi daudz iespēju telpas plānošanā, dažkārt iedvesmojot arī dažiem ekscentrismiem risinājumiem. Vannas istabas bieži ir lielisks piemērs. Global 7500 izvēlas modernas tualetes, kurās Legacy 600 dod priekšroku to izsmalcinātībai. Lielākajos privātajos reaktīvajos lidaparātos dažkārt ir iebūvēts spa.
Acheter ou louer un jet privé?
Tagad, kad jums ir visa jaunākā informācija par jets privés à vendre, jums ir jāizdara izvēle atbilstoši jūsu vajadzībām un vēlmēm. Jūs varat apskatīt arī top 10 des jets privés vai jets privés des plus grandes célébrités.
Plānojat īpašu ceļojumu? Tā vietā, lai iegādātos greznu privāto lidmašīnu, jūs varat nofraktēt savu lidmašīnu ar dažiem klikšķiem. Tas ir izaicinājums, kas AEROAFFAIRESneatkarīgi no izlidošanas vai ielidošanas lidostas, mēs ar prieku izskatīsim jūsu pieprasījumu pēc iespējas ātrāk, AEROAFFAIRES izskatīsim jūsu pieprasījumu pēc iespējas ātrāk un sazināsimies ar jums ar īpašu kontaktpersonu, kas sekos līdzi visā rezervācijas procesā. Mūsu flotē ir plašs dažādu aviokompāniju lidmašīnu klāsts – no turbopropelleru lidmašīnām līdz vieglām privātajām lidmašīnām un reģionālajām lidmašīnām. Atkarībā no pasažieru skaita rezervēt individuāli pielāgotu lidojumu vēl nekad nav bijis vienkāršāk.