NEGAIDĒJIET, LAI REZERVĒTU SAVUS LIDOJUMUS VASARAS SEZONAI!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Lidojumi ar privāto reaktīvo lidmašīnu: kādas ir administratīvās formalitātes?

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Vai vēlaties lidot ar privāto reaktīvo lidmašīnu ģimenes, VIP, biznesa, medicīnisku vai pat mīļa cilvēka ķermeņa repatriācijai? Tas viss ir iespējams, taču ir dažas administratīvās formalitātes, kas jums būs jāievēro .AEROAFFAIRES aplūko visbiežāk sastopamās administratīvās formalitātes, kas saistītas ar lidojumiem ar privāto lidmašīnu.

Administratīvās formalitātes VIP lidojumam:

Administratīvās formalitātes vol en jet privé lidojumam ir nepieciešamas, lai nodrošinātu drošību, atbilstību spēkā esošajiem tiesību aktiem un noteikumiem un atvieglotu pasažieru ceļošanu. Šeit ir uzskaitītas galvenās administratīvās formalitātes, kas ir jāizpilda.

Standarta formalitātes

  • Pasažieru identitātes pārbaude: lai nodrošinātu lidojuma drošību, katram pasažierim jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments (pase, personas apliecība utt.). Jums būs jāuzrāda visu pasažieru norēķinu adrese un pasu kopijas. Turklāt jums būs jāinformē AEROAFFAIRES komanda par bagāžas kravu, lai tā varētu izvēlēties piemērotu lidmašīnu. Visbeidzot, jūs parakstīsiet līgumu un 24 stundas pirms lidojuma saņemsiet lidojuma plānu savam ceļojumam.
  • Muitas deklarācija: ja lidojums šķērso robežas, ir jādeklarē pārvadājamās preces, lai ievērotu spēkā esošos muitas likumus.
  • Pasažieru saraksta deklarācija: šī formalitāte atvieglo ieceļošanas un izceļošanas procedūras un garantē pasažieru drošību.
  • Pacelšanās un nosēšanās laika nišu rezervēšana un apstiprināšana: tā nodrošina, ka lidojumam ir pieejami skrejceļi un lidostas infrastruktūra.
  • Gaisa kuģa atbilstības pārbaude : pirms lidojuma jāveic gaisa kuģa pārbaude, lai nodrošinātu tā atbilstību drošības un lidojumderīguma standartiem.

Administratīvās formalitātes lidojumiem ar privāto lidmašīnu ar mājdzīvnieku:

Privātā lidojuma laikā ar lidmašīnu ir iespējams voyager avec son animal de compagnie lidmašīnā. Šeit ir dažas formalitātes, kas vēl būs nepieciešamas, lai lidojums noritētu bez sarežģījumiem.

  • Ceļošana Eiropā :
    • suņa pase un vakcinācijas kopija
    • Aviokompānijas par suņu pārvadāšanu maksā atkarībā no to svara (-8K 500 eiro par suni) Suņus, kas sver vairāk nekā 8 kg, nepieņem visas aviokompānijas
  • Ārpus Eiropas:
    • Apvienotā Karaliste Pārliecinieties, vai Apvienotās Karalistes lidostās ir atļauts uzņemt suņus – ir nepieciešama īpaša vakcinācija

Īpaši gadījumi:

Atsevišķiem galamērķiem, piemēram London Biggin hill airport jums jāiesniedz noteikti DEFRA apstiprināti dokumenti par dzīvnieku un jāievēro dažādi PETS (lolojumdzīvnieku ceļošanas shēma) importa noteikumi:

  • Jābūt mikročipam, kas identificē dzīvnieku.
  • Jābūt dzīvnieka pasei vai attiecīgā gadījumā oficiālam veterinārajam sertifikātam valstīm, kurās nav mājdzīvnieka pases.
  • Jābūt atjauninātai vakcinācijai pret trakumsērgu.
  • Ir arī citas pārbaudes dzīvniekiem no valstīm, kas nav ES dalībvalstis
  • Vismaz 5 dienas pirms ceļojuma (un vairāk nekā 24 stundas pirms izbraukšanas) lietot pretparazītu preparātu.
  • Gaisa kuģa ekspluatantam ir jāsaņem iepriekšējs DEFRA apstiprinājums Skypets pakalpojuma izmantošanai.
  • Vismaz 24 stundas pirms dzīvnieka ielidošanas jāinformē aviosabiedrība un jāsaņem visi ar dzīvniekiem saistītie dokumenti.
  • Jābūt AHC (dzīvnieku veselības sertifikātam).

Administratīvās formalitātes lidojumam ar privātu lidmašīnu, kurā ir šaujamieroči:

Kādi ir nosacījumi šaujamieroču pārvadāšanai ar privāto lidmašīnu?

arme à feu à bord d’un jet privé ir šādi nosacījumi:

  • Šaujamieroči un munīcija jānovieto gaisa kuģa bagāžas nodalījumā.
  • Šaujamierocim iekāpšanas brīdī jābūt pilnīgi tukšam un bez munīcijas un izlādētam.
  • Munīcija jānovieto drošā kastē.
  • Šaujamieroči jānovieto cietās, slēgtās kastēs. Tas tiek darīts, lai nodrošinātu drošību lidmašīnā. Turbulences, kustības vai trieciena gadījumā bagāžas nodalījumā drošo kasti nevar atvērt.

Kādi noteikumi attiecas uz ceļošanu ar ieročiem privātā lidmašīnā?

Eiropas noteikumi nosaka, ka pasažieriem, kas vēlas transporter des armes en avion, izpildīt vairākas formalitātes un pienākumus, lai varētu ceļot ar privāto lidmašīnu. Šeit ir sniegta informācija par jūsu pienākumiem:

  • Rezervējot lidojumu, informējiet AROAFFAIRES komandu par plāniem lidmašīnā pārvadāt vienu vai vairākus šaujamieročus. Tas ļaus mūsu komandai informēt izlidošanas un ielidošanas termināli.
  • Gaisa kuģī nedrīkst pārvadāt vairāk par 5 kg munīcijas. Tāpēc plānojiet iepriekš, lai izvairītos no tā, ka daļu kravas izņems.
  • Ir stingri aizliegts ievietot šaujamieroci kādā no personīgajiem koferiem. Jūsu ierocim (pistolei, šautenei u. c.) jābūt ievietotam īpašā kastē, uz kuras norādīts ieroča nosaukums.
  • Pasažierim, kam ir šaujamierocis, ir jāuzrāda licence vai atļauja šaujamieroča pārvadāšanai.
  • Ja plānojat ceļot uz ārzemēm, jums būs jāizpilda arī vairākas formalitātes, lai nodrošinātu, ka ieroču pārvadāšana ir atļauta, ierodoties ārvalstī.

Jums būs nepieciešami šādi dokumenti

  • šaujamieroča Eiropas dokumenti un pase
  • šaujamieroča īpašnieka apliecība.

Pēc tam AEROAFFAIRES komanda var pārbaudīt, vai aviosabiedrībai ir atļauts pārvadāt šaujamieročus, kas tiek uzskatīti par sporta ieročiem (atkarībā no ieroča ir dažādi kategorijas līmeņi)

Administratīvās formalitātes grupu lidojumiem :

Kad jūs pieprasāt lidmašīnas čartera pakalpojumu vol de groupe, AEROAFFAIRES komandai būs nepieciešama šāda informācija:

  • Pasažieru skaits
  • Bagāžas vienību skaits
  • Ielidošanas un izlidošanas galamērķis
  • Pieprasītā pakalpojuma veids (luksusa vai praktisks)
  • Jūsu budžets

Medicīniskā lidojuma administratīvās formalitātes

Nelaimes gadījums? Slimība ārzemēs? Ja sniegtā pirmā palīdzība vai ārstēšanas kvalitāte nav optimāla vai pieejama, vēlams steidzami doties uz kādu veselības aprūpes iestādi vai savu izcelsmes valsti. Lai pēc iespējas ātrāk saņemtu vislabāko aprūpi, ieteicams ceļot ar lidmašīnu. AEROAFFAIRES , pateicoties mūsu plašajam privāto lidmašīnu un helikopteru tīklam, mēs varam jums noorganizēt medicīnisku lidojumu, air ambulance, kas ir drošs un pielāgots jebkurai situācijai.

Šeit ir norādīti dokumenti, kas būs nepieciešami šāda veida lidojumam ar privāto lidmašīnu:

  • Informācija par ārstu, kas atbild par pacientu
  • Slimnīcas, uz kuru pacients dodas, ārsta dati
  • Pacienta primārais medicīniskais ziņojums un medicīniskā dokumentācija
  • atbrīvošanas vēstule par gaisa transportu: tā atbrīvo AEROAFFAIRES no jebkādas atbildības, ja transportēšanas laikā gaisa kuģī rodas problēmas.

Administratīvās formalitātes repatriācijas lidojumamatr:

Šāda veida pakalpojumi tiek sniegti reti, taču dažas ģimenes lūdz AEROAFFAIRES repatriēt tuviniekus. Lūdzu, ņemiet vērā, ka šajā konkrētajā situācijā papildus parastajai procedūrai ir dažas īpatnības.

Šeit ir saraksts ar dokumentiem, kurus mēs pieprasām šāda veida lidojumiem:

  • Gaisa transporta pavadzīme zārkam : gaisa transporta pavadzīme ir dokuments, ko izmanto gaisa pārvadājumos. Tajā ir norādīta: sīka informācija par sūtījumu, tostarp informācija par kravas nosūtītāju, saņēmēju, kravas veidu, daudzumu, svaru un izmēriem, kā arī pārvadāšanas nosacījumi. Ja tiek pārvadāts zārks, ir nepieciešams arī zārka slēgšanas sertifikāts.
  • Uzņēmuma, kas atbild par zārku nosūtīšanas un saņemšanas brīdī, nosaukums un adrese
  • Zārka izmērs un svars
  • Pilnīga zārka lieta
  • Miršanas apliecība
  • Nāves apliecība
  • Atļauja slēgt zārku
  • Apbedīšanas caurlaide
  • Pārvadāšanas atļauja
  • Mirušā personu apliecinošs dokuments
  • Muitas formalitātes
  • Pieteikums par piekļuvi asfalta segumam apbedīšanas transportlīdzeklim.

Kravas lidojuma administratīvās formalitātes

Kravas reisu pieprasījumiem, kas pazīstami arī kā fret aérien, par čartera apkalpošanu atbildīgajai komandai būs nepieciešama šāda informācija, lai kvalificētu pieprasījumu:

  • Kravas veids (bīstami produkti, dārgmetāli, saldēti produkti, dzīvi dzīvnieki)
  • Precīzs galamērķis (lai vajadzības gadījumā pielāgotu lidostu)
  • Zināt kravas svaru, iepakojumu (palete/kartons/kapsēta) un izmērus

Izmantojot AEROAFFAIRES, administratīvo formalitāšu kārtošana jūsu privātajam ceļojumam ir vienkārša.

Uzticiet savu privāto vai biznesa ceļojumu AEROAFFAIRES. Mūsu gaisa pārvadājumu starpniecības ekspertu komanda parūpēsies par visām administratīvajām formalitātēm jūsu vietā. Tāpēc jūs varat doties ceļā mierīgi. Pieprasiet personalizētu, neobligātu piedāvājumu. Mūsu aviācijas eksperti ir jūsu rīcībā 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā pa tālruni +33 (0) 1 44 09 91 82 vai pa e-pastu: charter@aeroaffaires.com. Jūs varat arī aizpildīt mūsu devis en ligne veidlapu un saņemt atbildi divu stundu laikā.