NEGAIDĒJIET, LAI REZERVĒTU SAVUS LIDOJUMUS VASARAS SEZONAI!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Lidmašīnas noma ar pilotu

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Vai vēlaties ceļot ar privāto lidmašīnu? Iznomājiet privāto reaktīvo lidmašīnu un izbaudiet īpaši pielāgotu lidojumu ar diviem pieredzējušiem pilotiem.

Dažkārt dilemma ir sarežģīta: kas ir izdevīgāk – pirkt vai īrēt privāto lidmašīnu ar pilotu? Izrādās, ka privātas lidmašīnas noma ilgtermiņā ir visekonomiskākais risinājums. Tāpēc izvēlieties lidmašīnu, ar kuru vēlaties lidot uz jebkuru galamērķi, un mēs jums to iznomāsim ar īpašu apkalpi un sertificētiem pilotiem. AEROAFFAIRES nodrošinās jums personalizētu lidojumu pilnīgā drošībā, un pilotam būs galvenā loma location d’un avion.

Piloti un lidmašīna kļūst par vienu veselumu, kad jūs noīrējat privāto lidmašīnu

Kļūt par privātās lidmašīnas pilotu ir daudzu aviācijas entuziastu sapnis. Tā ir arī vairāku gadu apmācību un pilotu sertifikācijas kulminācija visā Eiropā. Kad šie posmi ir pabeigti, galvenais pilots ir gatavs tikt norīkots uz lidmašīnu. Viņš kļūst par kādas aviokompānijas darbinieku, kas viņam piešķir lidmašīnu. Pilots kļūst par vienīgo personu, kas var pacelties viņam uzticētajā lidmašīnā.

Pēc tam, kad lidmašīnā ir pavadīts zināms laiks, aviokompānijas pilotiem piedāvā dažādas iespējas: lidot ar lielāku privāto lidmašīnu, lidot ar konkrētu lidmašīnu utt. Taču, lai kāda būtu pilota attīstība, viņš vienmēr paliks vienīgais viņam uzticētās lidmašīnas saimnieks. Šāds lidmašīnas sadalījums nozīmē, ka aviatori pilnībā kontrolē privāto reaktīvo lidmašīnu un var viegli reaģēt incidenta gadījumā. Lidojumi ir drošāki pasažieriem, un pilots ir pārliecinātāks.

Sertificēti piloti un garantēta drošība

Privātās lidmašīnas fraktēšana ar AEROAFFAIRES garantē jums drošu lidojumu sertificētu pilotu pavadībā. Mūsu piloti ir profesionāļi, bieži bijušie iznīcinātāju piloti. Viņu kvalifikācija tiek pārbaudīta ik pēc 6 mēnešiem. Turklāt pirms katra lidojuma mēs pārbaudām, vai pilotam ir nepieciešamās iemaņas pacelšanās un nosēšanās veikšanai neatkarīgi no apvidus. Tāpēc privātās lidmašīnas ar pilotu noma Courchevel, sarežģītā nosēšanās laukumā, ir vienkārša. KopšAEROAFFAIRES dibināšanas ir pārvadāti vairāk nekā 95 000 pasažieru, un, pateicoties mūsu pilotu prasmēm, ir pierādījis savu uzticamību.

Turklāt, fraktējot aviokompānijai piederošu privātu lidmašīnu, tiek piemēroti sabiedriskā transporta noteikumi. Jebkuram privāto lidmašīnu operatoram, kas sniedz visaptverošus pasažieru pārvadājumu pakalpojumus, ir jāsaņem gaisa kuģa ekspluatanta apliecība (AOC).

Sabiedrisko pasažieru pārvadājumu pamatā ir vairāki elementi, un to centrā ir pilots:

  • Piloti ir ieguvuši ATPL (Aviokompāniju transporta pilota apliecību), kas viņiem sniedz visas zināšanas un prasmes, kas nepieciešamas pasažieru sabiedriskajiem pārvadājumiem.
  • Pie gaisa kuģa vadības pults obligāti jābūt diviem pilotiem. Abiem pilotiem ir jāpazīst vienam otru un perfekti jāpārzina lidmašīna.
  • Visbeidzot, pastāv arī ekspluatācijas ierobežojumi. Pat ja pilotiem ir visas nepieciešamās iemaņas, lai nosēdinātu gaisa kuģi uz ļoti īsa skrejceļa, viņiem ir jāievēro nosēšanās laikā noteiktā drošības rezerve. Piemēram, lai nodrošinātu atbilstību AOC, privāts lidaparāts, kura gaisa kuģis un pilots ir aviācijas iestāžu sertificēts nosēsties uz 1000 metru skrejceļa, varēs nosēsties tikai uz 1600 metru skrejceļa. Tāpēc Kurševelas lidostā, kurai ir ļoti īss skrejceļš, tiek pieņemti daudzi privāto īpašnieku lidmašīnu modeļi. Taču, ja aviosabiedrība pārvadā pasažierus, nosēsties drīkst tikai divi gaisa kuģi: lidmašīna Vulcanair P 68 Turbo Commander un Vulcanair Aviator TP 600. Tas var šķist ierobežojoši, taču tādējādi tiek novērsti visi nelaimes gadījumi, ko izraisa šīs drošības robežas neievērošana.

Būt pilotam: reizēm grūta aizraušanās

Galvas turēšana mākoņos un nepārtraukti ceļošana daudziem cilvēkiem var šķist kā sapnis. Tomēr realitāte pilotus ātri vien pārsteidz. Šāds ikdienas dzīvesveids ir prasīgs un ne vienmēr savienojams ar ģimenes dzīvi. Lai saglabātu pilotu motivāciju, aviokompānijas dara visu iespējamo, lai saskaņotu ģimenes dzīvi un komandējumus.

  • Augstākā līmeņa rezidences uzņem apkalpes un piedāvā viņiem plašu pakalpojumu klāstu.
  • Ceļojumi tiek plānoti divus mēnešus iepriekš, un pilotiem ir reāla ietekme uz ceļojumu izvēli. Viņu grafiks ir ļoti elastīgs.
  • Ļoti kontrolēts lidojumu ritms nozīmē, ka piloti var pielāgoties un pilnībā izmantot savas ārpusprofesionālās dzīves priekšrocības.

Pilotu morāle un motivācija tiek uzraudzīta, lai nodrošinātu optimālu drošību pasažieriem. Jauniem pilotiem parasti patīk bieži doties komandējumos. Tomēr ilgtermiņā visi šie lidojumi prom no mājām rada motivācijas zudumu. Lielākā daļa pilotu aiziešana pensijā ir saistīta ar ģimenes apstākļiem un nepieciešamību atpūsties.

Privātas lidmašīnas noma ar pilotu ir ļoti rentabls risinājums. Papildus ekonomiskajam aspektam tas sniedz iespēju izbaudīt lidojumu ar pieredzējušu, sertificētu un, pats galvenais, aizrautīgu apkalpi.