NEGAIDĒJIET, LAI REZERVĒTU SAVUS LIDOJUMUS VASARAS SEZONAI!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Lēti privātās lidmašīnas lidojumi: cik maksā pasažieri?

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Uzņēmējdarbības aviācija sākotnēji ir balstīta uz diezgan vienkāršu modeli. Kad uzņēmējs vēlas lidot ar privāto lidmašīnu, viņš sazinās ar aviokompānijas starpnieku. Pēc tam brokeris pārbauda aviosabiedrības, lai noskaidrotu labākos privātā lidojuma piedāvājumus. Pēc izvēles izdarīšanas brokeris viņu pavada visā rezervācijas procesā līdz pat pacelšanās brīdim.

Zemo cenu aviosabiedrības gūst nenoliedzamus komerciālus panākumus gaisa transporta nozarē. Lētu lidojumu modelis, kas tika ieviests ASV 2000. gados, ir demokratizējis aviopārvadājumus par ļoti zemām cenām. Saskaņā ar Starptautiskās Civilās aviācijas organizācijas (ICAO) datiem 2018. gadā zemo cenu regulāro gaisa pārvadājumu uzņēmumi pārvadāja 31 % no kopējā regulāro gaisa pārvadājumu pasažieru skaita pasaulē.

Šodien daži dalībnieki cenšas pielāgot šo modeli uzņēmējdarbības aviācijai. Ievērojamais konkurentu skaita pieaugums un jaunu digitālo rīku parādīšanās pēdējos gados ir pārmainījusi svaru kausus, kad runa ir par lētu privātās lidmašīnas nomu. Saskaroties ar pieaugošo konkurenci, nozares uzņēmumi nav vilcinājušies sevi pozicionēt kā lētu privāto biznesa reaktīvo lidojumu nodrošinātājus. Bet ko patiesībā nozīmē šie jaunie privātās aviācijas biznesa modeļi? Un kāda ir ietekme uz pasažieriem, kas ceļo ar lētu privāto lidmašīnu?

AEROAFFAIRES atklāj dažādas iespējas, kas pieejamas lētiem privāto reaktīvo lidmašīnu lidojumiem, kuri atbilst visiem sabiedriskā transporta lidojumu drošības nosacījumiem. Ir noderīgi gūt skaidru priekšstatu, lai jūs varētu izvēlēties lidojumu un iegādāties biļeti, pilnībā pārzinot faktus un ievērojot pilnīgu pārredzamību.

Jet privé décollage
Foto: Pxhere

Privātas lidmašīnas noma: pieejama visiem

Pretēji vispārpieņemtam uzskatam, biznesa aviācija nav tikai šovbiznesa zvaigžņu privilēģija. Tipisks privātās aviācijas klients pakāpeniski mainās, veicinot nozares relatīvu demokratizāciju. Mūsdienās parādās daudz privātā gaisa transporta piedāvājumu par arvien zemākām cenām.

Ideja ir nevis iegādāties savu privāto lidmašīnu, bet gan to īrēt. Biznesa lidmašīnas iegāde ir ieguldījums ne tikai naudas, bet arī laika ziņā: ir jāparedz regulāra lidmašīnas apkope un pārbaudes. Izmaksas, kas saistītas ar lidmašīnas uzturēšanu, apkalpi, degvielu, apkopi, nosēšanās/izlidošanas nodokļiem un stāvvietu, nebūt nav niecīgas. Ekspertu aprēķini rāda, ka, lai iegādātā lidmašīna atmaksātos, gadā ir jānolido 400 lidojumu stundas.

Tāpēc, tā vietā, lai iegādātos privāto lidmašīnu, apsveriet citas iespējas, piemēram, lietotas lidmašīnas iegādi vai līzingu. Arvien vairāk parādās inovatīvi gaisa transporta risinājumi par zemām cenām. Sākot no sadarbības privāto reaktīvo lidmašīnu ceļojumiem un beidzot ar lētiem tukšiem lidojumiem, mēs piedāvājam jums labākos piedāvājumus šajā nozarē.

piaggio avanti - jet privé pas cher
Foto: Piaggio Avanti

Jaunie zemo cenu lidojumu piedāvājumi jet d’affaires

“Man kā uzņēmuma vadītājam, kas atrodas Loriānā, katru mēnesi jābrauc uz Marseļu, lai apmeklētu piegādātājus. Tas ir brauciens vienā virzienā, kas man aizņemtu vismaz 8 stundas ar vilcienu un vairāk nekā 10 stundas ar automašīnu. Vienai vizītei es zaudētu vairāk nekā divas dienas, ņemot vērā viesnīcas un taksometra izmaksas un ar to saistīto nogurumu! Privātā lidmašīna man ir būtisks biznesa risinājums, kas patiešām ietaupa laiku. Taču piedāvājumu daudzveidība ir dezorientējoša,” nesen atzina viens no mūsu klientiem, simbolisks patrno Bretaņas. Un viņš savā secinājumā nekļūdījās: privātā reaktīvā lidaparāta nomas piedāvājumu pārpilnība var pagriezt galvu, kā savā rakstā ziņo Le Point.


  • Tukši lidojumi


vol à vide jeb “Tukšais lidojums” ir kļuvis par ideālu risinājumu zemo izmaksu privāto reaktīvo lidmašīnu ceļojumiem. Tas ir jau rezervēts un klienta apmaksāts lidojums. Tā kā lidmašīna dažkārt ir jāpārvieto klientam lidojuma vajadzībām vai pēc lidojuma jāmaina tās atrašanās vieta, daži braucieni tiek veikti bez pasažieriem. Šajos lidojumos privātās aviosabiedrības pārdod sēdvietas par zemākajām cenām. Tās jau ir guvušas peļņu no šiem lidojumiem, kas tām ir tīra peļņa.
Tomēr tukšie lidojumi ir ierobežojoši tādā ziņā, ka aviosabiedrības operators tos var atcelt līdz pat pēdējam brīdim. Turklāt klienti nevar izvēlēties lidojuma laiku vai mainīt galamērķi.


  • Neierobežotas ceļojumu kartes


Dažas aviosabiedrības pārdod abonementa kartes neierobežotai ceļošanai ar privāto lidmašīnu. Šī risinājuma priekšrocība ir fiksētā cena, kas jāmaksā par piekļuvi pakalpojumam. Tomēr, neraugoties uz žilbinošajiem panākumiem Amerikas Savienotajās Valstīs, Eiropā šis piedāvājums nav atradis savus klientus. Neviens Eiropas uzņēmums vairs to nepiedāvā, jo tie visi ir bankrotējuši…


  • Privāto reaktīvo lidmašīnu rezervēšanas platformas tiešsaistē


Aviokompāniju starpnieki ir nolēmuši izmantot zemo izmaksu pieeju, piedāvājot tiešsaistes privāto reaktīvo lidmašīnu rezervēšanas platformas. Šie uzņēmumi tieši savieno pasažierus ar aviosabiedrību operatoriem. Tie nodrošina zemāka līmeņa pakalpojumus nekā tradicionālie starpnieki. Lidojumu uzraudzība ir ierobežota līdz stingram minimumam, pārdošanas noteikumi un nosacījumi ir stingrāki, un par maksu ir pieejamas daudzas papildu iespējas, piemēram, ēdināšana vai izmaiņas pasažieru sarakstā. Tas ir nosacījums zemākai cenai.


  • Kopīgi lidojumi


Vietu rezervēšana lidojumam ar privāto reaktīvo lidmašīnu ir dalīta lidojuma koncepcija. Šis piedāvājums par vienotu cenu vienai personai samazina lidojuma cenu.
Šai koncepcijai bija ambīcijas kļūt par privāto reaktīvo lidmašīnu “Blablacar”, taču Eiropā tā ir guvusi maz panākumu. Biznesa aviācija ir saistīta ar individuāli pielāgotu risinājumu piedāvāšanu ceļotājiem, kuri ir gatavi maksāt attiecīgo cenu.
Turklāt koplietošanas lidojumi var būt pielīdzināmi slēptu pasažieru pārvadāšanai. To var pielīdzināt regulārajam komerciālajam transportam, jo pasažieri rezervē savu vietu lidmašīnā, kas veic regulāru lidojumu.

passagers avions - vol partagé
Foto: Pixabay

  • Kopilotirēšana


Nesen ir parādījušies vairāki “kopilotirēšanas” piedāvājumi biznesa aviācijai. Šo uzņēmumu mērķis ir “uberizēt” individuāli pielāgotu aviāciju, apvienojot ceļotājus, pilotus un gaisa kuģu īpašniekus vienā platformā. Šis izmaksu dalīšanas piedāvājums ir vilinošs, jo ir tik lēts. Patiesībā šis risinājums neatbilst uzņēmējdarbības lidojuma ar sabiedrisko transportu juridiskajai definīcijai. Būtībā tas ietver ceļošanu ar tūristu lidmašīnām, kurām ir šaurs salons un ļoti ierobežots darbības rādiuss. Ar vienu amatieru pilotu, kuram nav nepieciešamās kvalifikācijas pasažieru komercpārvadājumiem.

Tāpat arī pieejamo gaisa kuģu īpašniekiem ne vienmēr ir gaisa kuģa ekspluatanta apliecība (AOC). Šī nepilnība rada nopietnu lidojumu apdrošināšanas seguma trūkumu, kas ir risks, kuru uzņēmums nevar uzņemties attiecībā uz saviem darbiniekiem. Faktiski ne pilots, ne gaisa kuģa īpašnieks, ne platforma, kas nodrošina pušu savstarpēju saziņu, nav atbildīgi par lidojumu. Tieši šādā situācijā 2019. gada janvārī virs Lamanša jūras šauruma avarējot lidmašīnai, dzīvību zaudēja futbolists Emiliano Sala. Nevienam no lidojuma organizētājiem, ne pilotam, ne lidmašīnas – Piper PA-46 – īpašniekam nebija AOC. Tāpēc gan lidmašīnai, gan pilotam nebija atļauts komerciāli pārvadāt pasažierus.

AEROAFFAIRES uzņēmums atsakās piedāvāt šāda veida amatieru lidojumus saviem klientiem, lai apmierinātu viņu gaisa ceļojumu vajadzības.

  • CoJetage lētas lidmašīnu biļetes par pieņemamām cenām

Jaunais Francijas jaunuzņēmums Cojetage 2011. gadā izvirzīja sev uzdevumu piedāvāt luksusa lidojumus par pazeminātām cenām. Izaicinājums sākās ar vienkāršu novērojumu: 40 % privāto lidmašīnu reisu ir tukši. Tie ir pozicionēšanas lidojumi: privāto reaktīvo lidmašīnu lidojumi “atpakaļ” uz savu bāzi. Aviokompānijām lidmašīnas uzturēšana uz zemes izmaksā divreiz dārgāk nekā tās lidojums. Šajās izmaksās ietilpst stāvvieta, apkalpes izmitināšana un zaudētā peļņa, kas rodas, ja lidmašīna nav pieejama citiem klientiem. Tāpēc aviosabiedrības izvēlas atgriezt lidmašīnu tās bāzē, ja ceļojums ilgst vairāk nekā 2 dienas.atr.

Ņemot to vērā, uzņēmums ir nolēmis maksimāli izmantot šos lidojumus, piedāvājot lētus ceļojumus ar dažādām privātajām lidmašīnām. Piemēram, lidojumu no Parīzes uz Kannām vai no Londonas uz Parīzi var iegādāties tikai par 200 eiro. Ideāli piemērots jūsu budžetam!

Lai gan šīs zemās cenas ir pievilcīgas, tām ir daži trūkumi: elastības trūkums (lidojumu grafiki, lidmašīnu tipi, galamērķi) un pēdējā brīža atcelšanas risks. Plašāku informāciju par ceļošanas nosacījumiem un CoJetage trūkumiem skatīt mūsu rakstā ce sujet.

Jet privé posé - couché de soleil
Foto: Pixabay

Ko ietver zemo izmaksu privāto reaktīvo lidmašīnu ceļošana?

Zemo izmaksu tirgus dalībniekiem individuālās aviācijas nozarē ir piedāvājums, kas būtiski atšķiras no tradicionālo nozares dalībnieku piedāvājuma. Privātās lidmašīnas biļetes rezervēšana ir vēl vienkāršāka nekā lidmašīnas biļešu rezervēšana.


  • Pakalpojums, par kuru viss tiek apmaksāts à la carte


Dažādas aviosabiedrības un zemo cenu fraktētāji samazina savus pakalpojumus, lai samazinātu izmaksas. Viņu peļņa ir tik zema, ka viņi izmanto à la carte pakalpojumus, kad par jebkuru papildu pakalpojumu tiek iekasēts rēķins.
Ēdināšana lidmašīnā kļūst par apmaksātu greznību. Tāpat klientam tiek iekasēta maksa par jebkādām izmaiņām lidojumā – gan pasažieru sarakstā, gan lidojumu grafikā.
Klientu apmierinātība ir ne mazāk svarīga arī zemo cenu aviopārvadājumos, bet lidojuma cena ir vissvarīgākais faktors, jo tā liek klientiem atgriezties.


  • Stingrāki atcelšanas nosacījumi


Lai aviosabiedrību flotes būtu rentablas, zemo cenu privāto reaktīvo lidmašīnu aviosabiedrības lidojumus veic biežāk nekā tradicionālie aviopārvadātāji. Ja lidojums tiek atcelts īsi pirms lidojuma, aviosabiedrība cieš lielus zaudējumus. Tāpēc šie operatori pieprasa augstas atcelšanas maksas. Un, lai gan ar tradicionālajām aviokompānijām bieži vien ir iespējams vienoties par šo maksu vai to atcelt, ar zemo cenu pārvadātājiem to ir ļoti grūti izdarīt.


  • Komerciāli pakalpojumi ar ierobežotu pakalpojumu efektivitāti


Zemo izmaksu aviosabiedrību piedāvātās pievilcīgās cenas piesaista vairāk klientu, tāpēc fraktētāji saņem vairāk pieprasījumu par privāto reaktīvo lidmašīnu lidojumiem. Lai ar to tiktu galā, pārdošanas konsultanti atbild uz visiem piedāvājumiem par ļoti ātriem lidojumiem, nepārbaudot lidojuma parametrus. Apkalpošana vairs nav tik personalizēta kā tradicionālo brokeru gadījumā. Pēdējie parasti rūpējas par ceļojuma organizēšanu pirms un pēc lidojuma, vīzu formalitātēm un pārbauda dažas detaļas par ierobežojumiem, kas raksturīgi biznesa lidojumiem (lidostu grafiki, apkalpes pieejamība, pilotu kvalifikācija noteiktiem galamērķiem, kravas nodalījuma tilpums utt.). Apstrādāto piedāvājumu eksponenciālais apjoms nozīmē, ka zemo cenu fraktētājs var pieļaut kļūdas un izlaidumus, kā rezultātā konversijas koeficients ir zems.

Tāpat zemo cenu operators parasti necenšas rast alternatīvu risinājumu, ja pēdējā brīdī rodas mehāniskas problēmas, savukārt brokerim ir ierasts atrast citu veidu, kā klientam pabeigt lidojumu un sasniegt galamērķi.

Embarquement jet privé
Foto: Pixabay

  • Prasīgāki pārdošanas nosacījumi


Zemo izmaksu operatoru pārdošanas noteikumi un nosacījumi ir īpaši prasīgi salīdzinājumā ar tradicionālo brokeru elastīgajiem noteikumiem un nosacījumiem. Pārdošanas cena, kas tiek piedāvāta par lidojumu, vienmēr ir noteikta uz ierobežotu laika periodu ar zemo izmaksu fraktētāju, un laika gaitā cena pieaug. Tāpat pēc tam, kad piedāvājums ir apstiprināts, līgums ir jāparaksta ļoti ātri vai pat nekavējoties. Visbeidzot, arī maksāšanas noteikumi ir stingrāki. Zemo cenu brokeri pieprasa samaksu dažas dienas pirms lidojuma, jo viņu naudas plūsma ir ierobežotāka. Savukārt tradicionālais brokeris var samaksāt avansā vai pa daļām pēc lidojuma.

Tāpēc zemo izmaksu modelis ar grūtībām pielāgojas biznesa aviācijai. Ir grūti samazināt pakalpojumus un izmaksas, ja viss ir pielāgots konkrētajam klientam. Lidojumi ar privāto lidmašīnu joprojām ir diezgan dārgi, jo ir nepieciešamas lielas garantijas, lai tie notiktu drošos apstākļos. Konsultanta zināšanas, profesionālu pilotu kvalifikācija, atjaunināta lidmašīnas tehniskā apkope, apdrošināšana ar ievērojamiem finanšu griestiem un pat tādi apstiprinājumi kā Gaisa transporta sertifikāts ir garantijas, kuras nedrīkst apdraudēt, lai lidojums būtu drošs un noritētu raiti.

Vislabākais risinājums ceļošanai par labāko cenu un ar vislabākajiem nosacījumiem joprojām ir izmantot brokeru pakalpojumus, piemēram, šādus pakalpojumus AEROAFFAIRES. Mēs esam apņēmušies jums atrast labākos piedāvājumus jūsu privātiem lidojumiem. Mūsu lidojumi tiek veikti saskaņā ar sabiedrisko pasažieru pārvadājumu tiesisko režīmu ar privātām lidmašīnām, ko ekspluatē uzņēmumi, kuriem ir gaisa pārvadātāja sertifikāts. Mēs dodam priekšroku labākajiem aviopārvadātājiem, kurus apstiprinājušas mūsu apdrošināšanas sabiedrības, affréter un avion.

Ja vēlaties lidot ar privāto lidmašīnu par zemu cenu, ir pieejami diennakts lidojumi turp un atpakaļ starp Paris – Le Bourget et Genève. Ja uz Cessna lidmašīnas klāja ir 4 vai 5 cilvēki, jūs varat doties atvaļinājumā par ļoti konkurētspējīgu cenu – aptuveni 4000 eiro, t. i., mazāk nekā 1000 eiro uz pasažieri.

Location de jet privé - citation mustang
Foto kredīts : Cessna Citation Mustang

Vai vēlaties uzzināt vairāk par prix d’un jet privé? Lasiet mūsu rakstu.

fotogrāfijas: Ilustrācijas: Pixabay/ValiGreceanu