NEGAIDĒJIET, LAI REZERVĒTU SAVUS LIDOJUMUS VASARAS SEZONAI!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Laikapstākļu ietekme uz privāto reaktīvo lidmašīnu lidojumu

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Laikapstākļi ir viens no svarīgākajiem faktoriem, kas jāņem vērā, lidojot ar privāto reaktīvo lidmašīnu. Lielākajā daļā pārvadājumu ir ļoti maza atkarība no laika apstākļiem. Tas neattiecas uz privāto reaktīvo lidmašīnu vai turbopropelleru lidojumiem.

Laikapstākļi var ietekmēt lidojuma laiku un tā norisi. Tas var ietekmēt arī to, kur biznesa reaktīvā lidmašīna pacelsies un nolaidīsies. Visi gaisa pārvadātāji, ar kuriem mēs sadarbojamies, pirms katra lidojuma rūpīgi analizē laikapstākļus. Tas ir svarīgs kritērijs, izstrādājot lidojuma plānu. Privātā reaktīvā lidmašīna var arī mainīt savu trajektoriju atkarībā no laika apstākļiem lidojuma laikā.

Ar mūsu aviācijas ekspertu palīdzību mēs izskaidrosim, kā laikapstākļi var ietekmēt jūsu privātās lidmašīnas lidojumu.

Atšķirība starp IFR un VFR lidojumiem

Lai pilnībā izprastu laikapstākļu ietekmi uz privātā reaktīvā lidojuma, vispirms ir jānošķir IFR un VFR lidojumi.

IFR (Instrumentālo lidojumu noteikumi) ir lidojumi, kuros var izmantot tikai instrumentālos lidojumus. Tāpēc, neraugoties uz redzamības zudumu, šie lidojumi var nosēsties un pacelties naktī. Lai varētu veikt VFR lidojumus, lidostai, kurā tie ierodas, ir jābūt pilnvarotai tos pieņemt. Tādēļ lidostai jābūt aprīkotai ar nepieciešamo aprīkojumu. Šī prasība par aprīkojumu samazina to lidostu skaitu, kas ir pieejamas IFR režīmā.

Savukārt VFR (vizuālo lidojumu noteikumi) ir lidojumi, kurus var veikt vizuāli. Šo lidojumu sistēmu var vadīt tikai ar pilota redzi. Vizuālajiem lidojumiem ir pieejams vairāk lidostu nekā VFR lidojumiem.

Cockpit Moderne Pilatus PC24

Īsāk sakot, lidojuma redzamību VFR lidojumos var ietekmēt vieglāk nekā IFR lidojumos.

Atšķirīgie laika apstākļi

Lietus un negaiss

Privātās lidmašīnas ir paredzētas lidojumiem lietainā laikā. Tomēr lietus joprojām var ietekmēt lidojuma apstākļus. Tāpat kā automašīnā lietus var ietekmēt pilotu redzamību. Tomēr privātajām lidmašīnām ir sistēmas priekšējā stikla attīrīšanai. Biznesa lidmašīnām ir vējstikla tīrītāji vai augstspiediena sistēmas, kas noņem ūdeni, izmantojot saspiestu gaisu.

Sekojot Gulfstream piemēram, lidmašīnu ražotāji ražo lidmašīnas, izmantojot ūdensnecaurlaidīgus materiālus. Šī tehnoloģija uzlabo redzamību mitrā laikā.

IFR lidojumiem var nākties mainīt galamērķi negaidītu spēcīgu lietusgāžu gadījumā. Šādā veidā tie var izvairīties no ekstremāliem nokrišņiem un nolaisties labākos apstākļos.

Negaisa vai krusas gadījumā ir vēlams mainīt maršrutu, lai izvairītos no traucējumiem.

Kādu ietekmi uz lidojumu atstāj vējš?

Vējš neapšaubāmi ir visbiežāk sastopamais meteoroloģiskais faktors, kas ietekmē privāto reaktīvo lidmašīnu lidojumu dažādu iemeslu dēļ.

  • Vējš var ietekmēt lidmašīnas ātrumu. Vējainā laikā privātā reaktīvā lidaparāta ātrums var samazināties. No otras puses, vējš var arī virzīt biznesa reaktīvo lidmašīnu, kas palielina tās ātrumu un ierobežo degvielas patēriņu.
  • Vējš rada arī turbulenci. Tā ir nekaitīga, bet var satraukt pasažierus un ietekmēt komfortu lidmašīnā.
  • Pacelšanās un nosēšanās laikā lidmašīnas jānovieto pret vēju. Spēcīgs sānu vējš var traucēt manevrus. Tāpēc lidostās skrejceļi ir vērsti dažādos virzienos.

Temperatūra zem nulles un sniegs

Apledojuma veidošanos veicina temperatūra zem nulles. Apledojums var sabojāt gaisa kuģa instrumentus, jo īpaši zondes, kas atrodas uz fizelāžas. procédures de dégivrage pakalpojums tiek sniegts pēdējā brīdī pirms pacelšanās pēc apkalpes ieskatiem. Tāpēc šie pakalpojumi nav iekļauti jūsu lidojuma cenā. Atkausēšana no ledus var radīt ievērojamas izmaksas privātā lidojuma laikā. Ja ir iespējams, ka jūsu lidojumam būs nepieciešama atledojuma noņemšana, mūsu aviācijas eksperti jūs par to informēs un piedāvās apdrošināšanu.

Sniegs neietekmē lidmašīnas, bet gan skrejceļus. Spēcīga snigšana var aizkavēt jūsu lidojumu. Biznesa aviācijai paredzētajās lidostās ir īsāki skrejceļi. Tāpēc tās pēc definīcijas ir ātrāk attīrāmas no sniega. Tāpēc kavējumi ir mazāk nopietni nekā lidojumi ar pasažieru lidmašīnām starptautiskajās lidostās.

Šie traucējumi aukstuma dēļ galvenokārt rodas tādās lidostās kā Courchevel vai Gstaad.

Migla

Migla ir viens no elementiem, kas visvairāk ietekmē redzamību lidojuma laikā. Neskatoties uz miglu, lielākā daļa privāto reaktīvo lidmašīnu spēj nolaisties, neskatoties uz miglu. Tomēr gaisa satiksmes dispečeru pienākums ir ierobežot gaisa kuģu skaitu uz skrejceļiem miglas laikā. Šis ierobežojums tiek ieviests, lai izvairītos no nelaimes gadījumiem uz skrejceļiem.

Samazināts lidmašīnu skaits uz skrejceļiem var izraisīt kavēšanos.

Migla var ietekmēt, piemēram, Paris le Bourget,, Caen un Deauville lidostas.

Karstums

Ekstremāls karstums līdz 60°C neietekmē ierīci. Tomēr tas var ietekmēt lidaparāta darbību. Tā kā karsts gaiss ir mazāk blīvs, tas ietekmē lidaparāta aerodinamiku. Augstas temperatūras ietekmē var samazināties arī dzinēja veiktspēja.

Noteiktos apstākļos karstums var ietekmēt gaisa kuģa pacelšanos. Īpaši Saint-Tropez la Môle.

Mūsu aviācijas eksperti ir jūsu rīcībā 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, lai nodrošinātu jūsu privāto lidojumu pa tālruni +33 (0) 1 44 09 91 82. Nevilcinieties apmeklēt mūsu devis en ligne lai saņemtu cenas aprēķinu savam privātajam lidojumam.