NESTEIDZIETIES AR ZIEMAS SEZONAS LIDOJUMU REZERVĒŠANU!

Piedāvājuma pieprasījums
Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Kļūšana par pilotu Francijā: 6 labākās aviācijas skolas

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Vai vēlaties kļūt par aviokompānijas pilotu vai interesējaties par dažādiem šīs aizraujošās profesijas apgūšanas veidiem?

Neatkarīgi no tā, vai esat topošais students, kas meklē norādījumus, vai vienkārši interesējaties par aviācijas pasauli, šis resurss ir domāts tieši jums.

Mūsu privātās aviācijas un gaisa transporta profesionāļu komanda palīdzēs jums iepazīties ar dažādiem karjeras virzieniem.

Jūs atradīsiet skaidru, salīdzinošu analīzi par labākajām aviācijas skolām Francijā, kā arī praktiskus padomus, kas palīdzēs jums orientēties šajā sarežģītajā, bet pieejamajā piedzīvojumā tiem, kuri rūpīgi gatavojas.

Pilota darbs: stingrība, aizrautība un izturība

Piloti ir atbildīgi par pasažieru pārvadāšanu no punkta A uz punktu B un ir tā sauktā salona apkalpe. Viņu uzdevumi ir transversāli, un to ceļš ir garš un sarežģīts: tie notiek pirms lidojuma, tā laikā un pat pēc lidojuma.

1. Pirms lidojuma

Pirms katra lidojuma notiek instruktāža, kurā tiek izskaidroti lidmašīnas tehniskie aspekti: radio, komunikācijas, ģeolokācija, navigācijas instrumenti u. c. Ir jāpārbauda ļoti precīzs kontrolsaraksts, un uzdevumi tiek sadalīti starp pilotiem. Parasti viens pilots ir atbildīgs par “pirmslidojuma pārbaudi”, t. i., gaisa kuģa ārējo izskatu. Otrs pilots dodas tieši iekšā lidmašīnā, lai to konfigurētu un sagatavotu lidojuma plānu. Šis sagatavošanās posms ir būtisks, un tas ir jāveic rūpīgi, jo īpaši aprēķinot nepieciešamās degvielas daudzumu un izpētot laika apstākļus.

2. Lidojuma laikā

Pilotam kā vienīgajam cilvēkam lidmašīnā jābūt pietiekami vērīgam, atsaucīgam un ar vēsu prātu, lai spētu rīkoties dažādos neparedzētos gadījumos. Tāpēc lidojumu apkalpei jābūt ne tikai spēcīgai atbildības sajūtai un analītiskām spējām, bet arī labai veselībai un labai fiziskai un nervu izturībai. Šajā sakarā daudz jautājumu rada tas, vai viņiem ir vai nav medicīniskā izziņa. Būs nepieciešama 1. klases PNT pārbaude aviācijas medicīnas centrā. Šīs medicīniskās pārbaudes laikā tiks pārbaudīti vairāki faktori:

  • redze;
  • dzirde .
  • neiroloģisku problēmu esamība
  • sirds problēmas u. c

Pilota kabīnē pilots darbojas vairākos līmeņos: viņš kontrolē visus parametrus, uzrauga borta datorus un uztur pastāvīgu kontaktu ar gaisa satiksmes kontroli. Lai gan pilotēšana kļūst arvien automatizētāka, tā joprojām ir sarežģīta disciplīna, kurā nepieciešamas zināmas zināšanas un labas navigācijas sistēmu zināšanas. Pilotam, kas atbild par lidojuma apkalpi un pasažieriem, ir nepieciešamas divas papildu prasmes: izredzes paredzēt un nevainojamas angļu valodas zināšanas.

3. Pēc lidojuma

Pilota uzdevums beidzas dažas stundas pēc nolaišanās. Viņam ir jāziņo par lidojumu, t. i., jāsazinās un jānodod tālāk savi novērojumi.

Tie var attiekties uz gaisa kuģa tehnisko apkopi: mērķis ir uzlabot lidojumu drošību un paredzēt iespējamos incidentus turpmākajos lidojumos.

Pilota karjeras ceļš

Pilota karjerai ir daudz iespēju un iespēju virzīties pa dažādām pakāpēm.

Vispārīgi runājot, jūs sākat kā lidsabiedrības pilots, kas veic īsos un vidēja attāluma lidojumus, un pēc tam veicat tālsatiksmes lidojumus.

Pēc aptuveni desmit gadu darba pieredzes jūs kļūstat par īso un vidējo lidojumu kapteini, un visbeidzot par kapteini, kas veic tālsatiksmes lidojumus.

Kļūšana par konkrēta tipa lidmašīnas kapteini-instruktoru ir pilota karjeras virsotne.

Pirms šī posma sasniegšanas, protams, ir nepieciešami vairāki mācību kursi un kvalifikācijas.

Šeit mēs aplūkosim, kas ir nepieciešams, lai apgūtu aviokompānijas pilota vai privātā pilota profesiju..

Aviācijas apmācība: kā kļūt par pilotu?

Lai kļūtu par pilotu, nepieciešama ilga prakse un pamatīga apmācība uz zemes.

Neatkarīgi no tā, vai jūs izvēlaties “karalisko” valsts “grandes écoles” ceļu vai paralēlos kursus (maksā kvalifikāciju, armijā), mācīšanās lidot prasa ilgu laiku.

Studijas ir īpaši selektīvas, un katru gadu ENAC (Valsts civilās aviācijas skolā) tiek uzņemti aptuveni trīsdesmit kandidāti.

Ir pieejami vairāki valsts kursi dažādos līmeņos:

  • Postbac
  • Bac+2 no zinātniskā kursa
  • PPL (Privātā pilota apliecība), CPL (Komerciālā pilota apliecība) un teorētiskā ATPL (Gaisa transporta pilota apliecība)

Pēc šo studiju pabeigšanas tiek piešķirti dažādi diplomi, un tas ir ieguldīts laiks un nauda. Tāpēc ir svarīgi izvēlēties pareizo kursu, kas atbilst jūsu mērķiem un jūsu izredzēm gūt panākumus.

Pēc šo kursu pabeigšanas mēneša bruto alga iesācējam ir aptuveni 2000 eiro. Tomēr tā atšķiras atkarībā no aviokompānijas, lidmašīnas tipa, nobrauktajiem attālumiem utt.

Reprezentatīvs 6 Francijas aviācijas skolu paraugs: salīdzinājums

Šeit ir mūsu salīdzinošais ziņojums par 6 labākajām Francijas aviācijas skolām, pamatojoties uz šādiem kritērijiem:

  • vieta Francijas labāko inženierzinātņu skolu rangu tabulā;
  • piedāvāto aviācijas un aeronautikas teorētisko kursu (bakalaura/maģistra) klāsts ;
  • pasniegtās praktiskās pilotu apmācības programmas
  • pieejamās iekārtas un aprīkojums ;
  • izmaksas par studiju gadu ;
  • kursu ilgums.

1. ISAE-Supaéro

  • pakāpe: 4
  • programmu skaits: 14
  • izmēģinājuma programma: pēcdiploma diploms aeronautikas inženierijā
  • iekārtas: deviņu gaisa kuģu flote, autonomo sistēmu platforma mikrodroniem un robotiem, lidojumu simulatori un neiroergonomikas platforma, vēja tuneļi, aeroakustiskais vēja tunelis, turbopropelleru izmēģinājumu stends, programmatūras vadīta radio telpa, zemes stacija satelītu izsekošanai un darbībai, satelītu vadības un kontroles centrs
  • izmaksas par studiju gadu (franču studentam): 4800 euro
  • kursa ilgums: 24 mēneši pilna laika

2. ESTACA

  • pakāpe: 8
  • programmu skaits: 8
  • pilotu programma: aeronavigācijas inženiera (maģistra) un aviokompāniju pilotu apmācība
  • iekārtas: simulatori, pētniecības laboratorijas, vēja tuneļi
  • izmaksas par studiju gadu (franču studentam): 7 990 euro
  • kursa ilgums: 12 mēneši pilna laika

3. École Centrale de Nantes

  • pakāpe: 15
  • programmu skaits: 2
  • izmēģinājuma programma: N/A
  • iekārtas: vēja tuneļi, dinamisko un statisko testu centrs, ātrās ražošanas platforma
  • izmaksas par studiju gadu (franču studentam): 2 500 euro
  • kursa ilgums: 36 mēneši pilna laika

4. Politehniskais progresīvo zinātņu institūts(IPSA)

  • pakāpe: 36
  • programmu skaits: 2
  • izmēģinājuma programma: kosmiskās aviācijas inženieris (maģistrs)
  • iekārtas: vēja tuneļi, pētniecības laboratorijas, viedie datori
  • izmaksas par studiju gadu (franču studentam): EUR 5500
  • studiju ilgums: 36 mēneši pilna laika

5. École Nationale Supérieure de Mécanique et d’Aérotechnique (ISAE – ENSMA)

  • pakāpe: 53
  • programmu skaits: 2
  • izmēģinājuma programma: aeronavigācijas mehānika un enerģētika (maģistra grāds)
  • iekārtas: pētniecības laboratorijas
  • izmaksas par studiju gadu (franču studentam): 7300 euro
  • studiju ilgums: 24 mēneši pilna laika

6. ENAC

  • vērtējums: 65
  • programmu skaits: 12
  • izmēģinājuma programma: Gaisa transporta pilota diploms (tikai absolventiem vai studentiem sagatavošanas ciklā)
  • materiāli tehniskā bāze: 121 gaisa kuģu parks, īpaši lidojumu simulatori, moderni gaisa satiksmes vadības simulatori, aerodinamiskā, elektroniskā, IT un lingvistiskā infrastruktūra, četras pētniecības laboratorijas
  • izmaksas par studiju gadu (franču studentam): 1300 euro
  • kursa ilgums: 36 mēneši pilna laika

Neatkarīgi no izvēlētā kursa, profesionāls pilots vispirms un galvenokārt ir aizrautīgs vīrietis vai sieviete.

Our aviation experts are available 24/7 to help you with your private flight on +33 (0) 1 44 09 91 82. Nevilcinieties un izmantojiet mūsu tiešsaistes piedāvājumu, lai iegūtu cenas aprēķinu savam privātajam lidojumam.

  • Kādas ir alternatīvas uzskaitītajām skolām, lai kļūtu par pilotu Francijā?

    Papildus lielākajām inženierzinātņu skolām un ENAC ir arī privātie mācību kursi (piemēram, ATO – apstiprinātās mācību organizācijas) un militārie kursi (Armée de l’Air et de l’Espace). Dažas aviosabiedrības piedāvā arī kadetu programmas, kurās apmācība tiek daļēji vai pilnībā finansēta apmaiņā pret profesionālo iesaisti.

  • Vai es varu kļūt par aviokompānijas pilotu, neapmeklējot inženierzinātņu skolu?

    Jā, ir iespējams iegūt komerciālā pilota apliecību (CPL) vai aviosabiedrības transporta pilota apliecību (ATPL), izmantojot apstiprinātās mācību organizācijas (ATO) un bez inženierzinātņu diploma.

    Tomēr aviosabiedrības var dot priekšroku kandidātiem, kas apgūst studiju kursus, kuri ir atzīti par akadēmiski stingriem.

  • Kāda ir 1. klases medicīniskās sertifikācijas ietekme uz pilota karjeru?

    Lai strādātu par aviokompānijas pilotu, ir obligāti nepieciešama 1. klases veselības apliecība. Ja šī apliecība tiek zaudēta (medicīnisku iemeslu dēļ), piloti var tikt pārklasificēti vai viņu karjera var tikt pārtraukta. Daži piloti strādā apmācībā, vadībā vai gaisa satiksmes kontrolē.

  • Kā mēs varam finansēt izmēģinājuma pētījumus, kas bieži vien ir ļoti dārgi?

    Papildus dotācijām (jo īpaši ENAC) var palīdzēt specializēti banku aizdevumi, sponsori (avioklubi, uzņēmumi) vai tādas shēmas kā CPF (Compte Personnel de Formation). Daļu izmaksu sedz arī aviokadetu programmas.

  • Vai bruņoto spēku piloti var pievienoties civilajai aviācijai?

    Jā, pēc pārkvalifikācijas. Viņiem ir jānokārto civilās kvalifikācijas (piemēram, ATPL) un dažkārt jāapgūst īpaši moduļi (civilās gaisa satiksmes vadība, aviokompānijai specifiskas procedūras). Bieži vien tiek novērtēta viņu pieredze.

  • Vai ir vecuma ierobežojums, lai kļūtu par aviokompānijas pilotu?

    Nav stingra vecuma ierobežojuma, no kura var sākt apmācību, taču uzņēmumi bieži nosaka maksimālo darbā pieņemšanas vecumu (parasti 35-40 gadi), lai nodrošinātu pietiekami ilgu karjeru.

  • Kāda loma apmācībā ir lidojumu simulatoram?

    Simulatori ļauj bez riska trenēties sarežģītās situācijās (slikti laikapstākļi, avārijas). Tie ir būtiski, lai apstiprinātu kvalifikāciju ar konkrēta tipa gaisa kuģi (piemēram, A320 vai B787).

  • Vai ārvalstu piloti var strādāt Francijā?

    Jā, ar nosacījumu, ka viņu licences ir atzītas (Eiropas Aviācijas drošības aģentūra (EASA)) un viņi labi pārvalda franču valodu (ICAO 4. līmeņa minimums gaisa sakaru jomā).

  • Kā attīstās tehnoloģijas pilotu apmācībā?

    Arvien plašāk tiek izmantota virtuālā realitāte (VR), mākslīgais intelekts veiktspējas analīzei un tiešsaistes kursi, taču, lai iegūtu licenci, joprojām ir nepieciešamas reālas lidojumu stundas.

  • Vai ir iespējams specializēties lidojumos ar privātajām vai biznesa lidmašīnām?

    Jā, izmantojot papildu apmācību (piemēram, biznesa reaktīvo lidmašīnu kvalifikāciju) un uzkrāto pieredzi. Klientu apkalpošanas prasmes (VIP personām) ir priekšrocība.

  • Kāds angļu valodas līmenis ir nepieciešams, lai praktizētu?

    ICAO 4. līmenis (operatīvais) ir obligāts, bet aviosabiedrības bieži pieprasa 5. vai 6. līmeni (pašreizējais) tālajiem lidojumiem. Tādi testi kā ELPAC ir standartizēti.

  • Kā tikt galā ar reaktīvo reisu kavēšanos un nogurumu, strādājot tālos ceļojumos?

    Piloti ievēro stingrus protokolus (miega režīms, uzturs) un regulētus grafikus (minimālais atpūtas laiks starp lidojumiem).

  • Kādas ir manas tiesības, ja man neizdodas piedalīties skolas atlases procedūrā?

    Pirms atkārtotas pieteikšanās izmēģiniet veiksmi pēc papildu sagatavošanās, vērsieties pie privātām ATO vai izvēlieties iegūt privātā pilota apliecību (PPL).