
Vai vēlaties kļūt par aviokompānijas pilotu vai interesējaties par dažādiem šīs aizraujošās profesijas apgūšanas veidiem?
Neatkarīgi no tā, vai esat topošais students, kas meklē norādījumus, vai vienkārši interesējaties par aviācijas pasauli, šis resurss ir domāts tieši jums.
Mūsu privātās aviācijas un gaisa transporta profesionāļu komanda palīdzēs jums iepazīties ar dažādiem karjeras virzieniem.
Jūs atradīsiet skaidru, salīdzinošu analīzi par labākajām aviācijas skolām Francijā, kā arī praktiskus padomus, kas palīdzēs jums orientēties šajā sarežģītajā, bet pieejamajā piedzīvojumā tiem, kuri rūpīgi gatavojas.
Pilota darbs: stingrība, aizrautība un izturība
Piloti ir atbildīgi par pasažieru pārvadāšanu no punkta A uz punktu B un ir tā sauktā salona apkalpe. Viņu uzdevumi ir transversāli, un to ceļš ir garš un sarežģīts: tie notiek pirms lidojuma, tā laikā un pat pēc lidojuma.
1. Pirms lidojuma
Pirms katra lidojuma notiek instruktāža, kurā tiek izskaidroti lidmašīnas tehniskie aspekti: radio, komunikācijas, ģeolokācija, navigācijas instrumenti u. c. Ir jāpārbauda ļoti precīzs kontrolsaraksts, un uzdevumi tiek sadalīti starp pilotiem. Parasti viens pilots ir atbildīgs par “pirmslidojuma pārbaudi”, t. i., gaisa kuģa ārējo izskatu. Otrs pilots dodas tieši iekšā lidmašīnā, lai to konfigurētu un sagatavotu lidojuma plānu. Šis sagatavošanās posms ir būtisks, un tas ir jāveic rūpīgi, jo īpaši aprēķinot nepieciešamās degvielas daudzumu un izpētot laika apstākļus.
2. Lidojuma laikā
Pilotam kā vienīgajam cilvēkam lidmašīnā jābūt pietiekami vērīgam, atsaucīgam un ar vēsu prātu, lai spētu rīkoties dažādos neparedzētos gadījumos. Tāpēc lidojumu apkalpei jābūt ne tikai spēcīgai atbildības sajūtai un analītiskām spējām, bet arī labai veselībai un labai fiziskai un nervu izturībai. Šajā sakarā daudz jautājumu rada tas, vai viņiem ir vai nav medicīniskā izziņa. Būs nepieciešama 1. klases PNT pārbaude aviācijas medicīnas centrā. Šīs medicīniskās pārbaudes laikā tiks pārbaudīti vairāki faktori:
- redze;
- dzirde .
- neiroloģisku problēmu esamība
- sirds problēmas u. c
Pilota kabīnē pilots darbojas vairākos līmeņos: viņš kontrolē visus parametrus, uzrauga borta datorus un uztur pastāvīgu kontaktu ar gaisa satiksmes kontroli. Lai gan pilotēšana kļūst arvien automatizētāka, tā joprojām ir sarežģīta disciplīna, kurā nepieciešamas zināmas zināšanas un labas navigācijas sistēmu zināšanas. Pilotam, kas atbild par lidojuma apkalpi un pasažieriem, ir nepieciešamas divas papildu prasmes: izredzes paredzēt un nevainojamas angļu valodas zināšanas.
3. Pēc lidojuma
Pilota uzdevums beidzas dažas stundas pēc nolaišanās. Viņam ir jāziņo par lidojumu, t. i., jāsazinās un jānodod tālāk savi novērojumi.
Tie var attiekties uz gaisa kuģa tehnisko apkopi: mērķis ir uzlabot lidojumu drošību un paredzēt iespējamos incidentus turpmākajos lidojumos.
Pilota karjeras ceļš
Pilota karjerai ir daudz iespēju un iespēju virzīties pa dažādām pakāpēm.
Vispārīgi runājot, jūs sākat kā lidsabiedrības pilots, kas veic īsos un vidēja attāluma lidojumus, un pēc tam veicat tālsatiksmes lidojumus.
Pēc aptuveni desmit gadu darba pieredzes jūs kļūstat par īso un vidējo lidojumu kapteini, un visbeidzot par kapteini, kas veic tālsatiksmes lidojumus.
Kļūšana par konkrēta tipa lidmašīnas kapteini-instruktoru ir pilota karjeras virsotne.
Pirms šī posma sasniegšanas, protams, ir nepieciešami vairāki mācību kursi un kvalifikācijas.
Šeit mēs aplūkosim, kas ir nepieciešams, lai apgūtu aviokompānijas pilota vai privātā pilota profesiju..
Aviācijas apmācība: kā kļūt par pilotu?
Lai kļūtu par pilotu, nepieciešama ilga prakse un pamatīga apmācība uz zemes.
Neatkarīgi no tā, vai jūs izvēlaties “karalisko” valsts “grandes écoles” ceļu vai paralēlos kursus (maksā kvalifikāciju, armijā), mācīšanās lidot prasa ilgu laiku.
Studijas ir īpaši selektīvas, un katru gadu ENAC (Valsts civilās aviācijas skolā) tiek uzņemti aptuveni trīsdesmit kandidāti.
Ir pieejami vairāki valsts kursi dažādos līmeņos:
- Postbac
- Bac+2 no zinātniskā kursa
- PPL (Privātā pilota apliecība), CPL (Komerciālā pilota apliecība) un teorētiskā ATPL (Gaisa transporta pilota apliecība)
Pēc šo studiju pabeigšanas tiek piešķirti dažādi diplomi, un tas ir ieguldīts laiks un nauda. Tāpēc ir svarīgi izvēlēties pareizo kursu, kas atbilst jūsu mērķiem un jūsu izredzēm gūt panākumus.
Pēc šo kursu pabeigšanas mēneša bruto alga iesācējam ir aptuveni 2000 eiro. Tomēr tā atšķiras atkarībā no aviokompānijas, lidmašīnas tipa, nobrauktajiem attālumiem utt.
Reprezentatīvs 6 Francijas aviācijas skolu paraugs: salīdzinājums
Šeit ir mūsu salīdzinošais ziņojums par 6 labākajām Francijas aviācijas skolām, pamatojoties uz šādiem kritērijiem:
- vieta Francijas labāko inženierzinātņu skolu rangu tabulā;
- piedāvāto aviācijas un aeronautikas teorētisko kursu (bakalaura/maģistra) klāsts ;
- pasniegtās praktiskās pilotu apmācības programmas
- pieejamās iekārtas un aprīkojums ;
- izmaksas par studiju gadu ;
- kursu ilgums.
1. ISAE-Supaéro
- pakāpe: 4
- programmu skaits: 14
- izmēģinājuma programma: pēcdiploma diploms aeronautikas inženierijā
- iekārtas: deviņu gaisa kuģu flote, autonomo sistēmu platforma mikrodroniem un robotiem, lidojumu simulatori un neiroergonomikas platforma, vēja tuneļi, aeroakustiskais vēja tunelis, turbopropelleru izmēģinājumu stends, programmatūras vadīta radio telpa, zemes stacija satelītu izsekošanai un darbībai, satelītu vadības un kontroles centrs
- izmaksas par studiju gadu (franču studentam): 4800 euro
- kursa ilgums: 24 mēneši pilna laika
2. ESTACA
- pakāpe: 8
- programmu skaits: 8
- pilotu programma: aeronavigācijas inženiera (maģistra) un aviokompāniju pilotu apmācība
- iekārtas: simulatori, pētniecības laboratorijas, vēja tuneļi
- izmaksas par studiju gadu (franču studentam): 7 990 euro
- kursa ilgums: 12 mēneši pilna laika
3. École Centrale de Nantes
- pakāpe: 15
- programmu skaits: 2
- izmēģinājuma programma: N/A
- iekārtas: vēja tuneļi, dinamisko un statisko testu centrs, ātrās ražošanas platforma
- izmaksas par studiju gadu (franču studentam): 2 500 euro
- kursa ilgums: 36 mēneši pilna laika
4. Politehniskais progresīvo zinātņu institūts(IPSA)
- pakāpe: 36
- programmu skaits: 2
- izmēģinājuma programma: kosmiskās aviācijas inženieris (maģistrs)
- iekārtas: vēja tuneļi, pētniecības laboratorijas, viedie datori
- izmaksas par studiju gadu (franču studentam): EUR 5500
- studiju ilgums: 36 mēneši pilna laika
5. École Nationale Supérieure de Mécanique et d’Aérotechnique (ISAE – ENSMA)
- pakāpe: 53
- programmu skaits: 2
- izmēģinājuma programma: aeronavigācijas mehānika un enerģētika (maģistra grāds)
- iekārtas: pētniecības laboratorijas
- izmaksas par studiju gadu (franču studentam): 7300 euro
- studiju ilgums: 24 mēneši pilna laika
6. ENAC
- vērtējums: 65
- programmu skaits: 12
- izmēģinājuma programma: Gaisa transporta pilota diploms (tikai absolventiem vai studentiem sagatavošanas ciklā)
- materiāli tehniskā bāze: 121 gaisa kuģu parks, īpaši lidojumu simulatori, moderni gaisa satiksmes vadības simulatori, aerodinamiskā, elektroniskā, IT un lingvistiskā infrastruktūra, četras pētniecības laboratorijas
- izmaksas par studiju gadu (franču studentam): 1300 euro
- kursa ilgums: 36 mēneši pilna laika
Neatkarīgi no izvēlētā kursa, profesionāls pilots vispirms un galvenokārt ir aizrautīgs vīrietis vai sieviete.
Our aviation experts are available 24/7 to help you with your private flight on +33 (0) 1 44 09 91 82. Nevilcinieties un izmantojiet mūsu tiešsaistes piedāvājumu, lai iegūtu cenas aprēķinu savam privātajam lidojumam.