Biznesa lidostas ir lidostas, kas paredzētas biznesa aviācijai un privātiem reaktīvajiem lidaparātiem. Tie var būt privāti lidojumi steidzīgiem uzņēmējiem vai turīgām ģimenēm. Taču ir arī vols médicaux un orgānu transporta lidostas, kas arī ir atkarīgas no privātās aviācijas.
Ja biznesa reaktīvo lidmašīnu pasaule jums ir saistoša, šeit atradīsiet noslogotākās biznesa lidostas Eiropā. Pirmkārt un galvenokārt, Eiropā ir gandrīz 3000 lidlauku, kas var uzņemt privātās lidmašīnas. Salīdzinājumam – komerciālajai aviācijai Eiropā ir pieejamas tikai 300 no šīm lidostām. Vairāku iemeslu dēļ expliquées ici, privātās lidmašīnas izmanto tikai dažas no lielākajām starptautiskajām lidostām, ja vispār izmanto.
Protams, dažas no Eiropas 3000 lidostām ir attīstītākas par citām. Šajās lidostās ir daudzas iekārtas, piemēram, terminaux privés ou FBO(Fixed Base Operator). Šajos termināļos pasažieriem var piedāvāt plašu pakalpojumu klāstu. Lūk, daži piemēri no FBO piedāvātajiem pakalpojumiem:
- Ir pieejamas sanāksmju telpas.
- FBO jūs varat paēst pirms lidojuma.
- Ja pirms lidojuma vēlaties nomazgāties, ir pieejamas tualetes.
- Ir pieejami konsjerža pakalpojumi. Viņi var pieskatīt jūsu bērnus un mājdzīvniekus.
Lidostas, kas paredzētas biznesa aviācijai vai kurās ir šim nolūkam paredzēti privāti termināļi, ceļotājiem piedāvā daudz priekšrocību. Šo struktūru pamatprincips ir elastīgums. Privātajā aviācijā ceļotājs ir noteicējs. Ja jums ir pēdējā brīža ierobežojumi, jūsu lidojums tiks pielāgots jūsu vajadzībām. Tāpat arī privātās lidmašīnas var piekļūt mazākiem, attālākiem lidlaukiem. Tādējādi jūs nokļūsiet pēc iespējas tuvāk galamērķim.
Šajā Eiropas noslogotāko biznesa lidostu reitingā mūsu aviācijas eksperti turpmāk atklās TOP 10 noslogotākās biznesa lidostas Eiropā:
Le Buržē – Parīze – LFPB
L’aéroport du Bourget ir Eiropas biznesa lidosta par excellence. Tā atrodas 30 minūšu brauciena attālumā no Parīzes un apkalpo vairāk nekā 50 000 reisu gadā. Le Buržē ir vēsturisks terminālis. Tas ir 1915. gadā izveidots lidlauks. Le Buržē kā lidostu atklāja 1919. gadā. Šajā neparastajā lidostā ir vairāki FBO. Visikoniskākais no tiem ir FBO Dassaultfrancijas lidmašīnu ražotājs. 2016. gadā tā bija populārākā FBO Francijā.
Le Buržē lidostā nolaišanās notiek 24 stundas diennaktī. Tomēr tikai turbopropelleru lidmašīnas paceļas 24 stundas diennaktī. Citiem gaisa kuģiem pacelšanās ir atļauta no plkst. 6.00 līdz 22.00.

Paris – Ajaccio vietnē CITATION JET – 4 personas: no 8000 eiro
Ženēva Cointrin – LSGG
Genève Cointrin ir otrā lielākā lidosta Šveicē aéroport le plus fréquenté d’Europe. Tā apkalpo vidēji 40 000 reisu gadā. Ženēvas Cointrin lidosta ir sadalīta divās daļās. Viena daļa ir rezervēta vispārējai aviācijai, bet otra – biznesa aviācijai un privātiem reaktīvajiem lidaparātiem. Turklāt biznesa terminālī ir Francijas daļa un Šveices daļa. Šī sadalījuma mērķis ir vienkāršot administratīvās procedūras starp abām valstīm. Ženēvas lidosta atrodas pierobežā. Tas nozīmē, ka no Ženēvas lidostas var ceļot gan uz Franciju, gan uz Šveici. Ženēvas lidosta atrodas 15 minūšu brauciena attālumā no pilsētas centra.

Genève – Ibiza in KING AIR 200 – 7 pasažieri: no 9500 eiro
Nice Côte d’Azur – LFMN
Nice ir trešā noslogotākā biznesa lidosta Eiropā. Lidosta apkalpo gandrīz 35 000 reisu gadā. Pacelšanās vai nolaišanās no Nicas piedāvā lielisku skatu uz jūru. Šai lidostai ir tāda pati konfigurācija kā Ženēvai. Tā tiek izmantota gan komerciāliem, gan biznesa lidojumiem. Tomēr abas lidostas ir diezgan atšķirīgas. Nicas lidostu bieži izmanto lidojumiem uz Monaco, kas atrodas stundas brauciena attālumā no Nicas. Pati lidosta atrodas 15 minūšu brauciena attālumā no pilsētas centra.

Nice – Malte vietnē PHENOM 300 – 8 pasažieri: no 15 990 eiro
Londona Lutona – EGGW
London Luton lidostā gadā vidēji notiek 28 000 pacelšanās un nolaišanās. Tā irceturtā noslogotākā lidosta, kas apkalpo Londres. Šo lidostu izmanto gan vispārējai, gan biznesa aviācijai. Tomēr biznesa aviācijai ir atvēlēti trīs atsevišķi termināļi. Tā ir biznesa lidosta ar vislielāko lidojumu skaitu Royaume-Uni. Tā ir arī vienīgā Londonas lidosta, kas ir atvērta 24 stundas diennaktī. No otras puses, lidosta atrodas 1 stundas brauciena attālumā no Londonas centra.
London Luton – Madrid CITATION MUSTANG – 4 pasažieri: no 8250 eiro
Cīrihe, Klotena – LZSH
Zurich ir Šveices lielākā lidosta, kurā gadā tiek veikti 25 000 reisu. Tā ir lidosta, kas apkalpo arī vispārējos un biznesa lidojumus. Tāpat kā iepriekšējās lidostās, abi sektori ir atšķirīgi. Biznesa aviācijai ir četriatrtermināļi. Tādējādi Cīrihes lidosta ir noslogotākā biznesa lidosta Suisse. Cīrihes lidosta darbojas kopš 1953. gada. Tā atrodas 25 minūšu brauciena attālumā ar automašīnu no pilsētas centra.

Zurich – Munich vietnē KING AIR 90 – 6 pasažieriem: no 5450 eiro
Londona Farnboro – EGLF
Londres Farnborough ir viena no Eiropas modernākajām lidostām. Šajā reitingā tā ar 24 000 lidojumiem gadā ir tuvu uz papēžiem Cīrihes lidostai. Farnboro lidosta ir pilnībā veltīta biznesa aviācijai. Tāpēc tā ir ideāla izvēle, ja vēlaties diskrēti nokļūt Londres. Tomēr tā atrodas 1 stundas brauciena attālumā no galvaspilsētas centra. Šai lidostai ir vēsturiska vērtība: tajā tika veikts pirmais lidojums ar dzinēju Anglijas vēsturē. Divu pasaules karu laikā to bija rekvizējusi britu armija.
Londres – Marrakech in CITATION 2 – 8 pasažieri: no 12 800 €
Maskava Vnukovo – UUWW
Moscou Vnukovo lidostā pēdējo divu gadu laikā reģistrēti vidēji 18 000 reisu. Tā ir arī lidosta, kas sadalīta divās daļās. Viena paredzēta vispārējai aviācijai, bet otra ar saviem privātiem termināliem – biznesa aviācijai. Šī lidosta tika uzbūvēta no 1937. līdz 1941. gadam padomju laikā. Vnukovas lidosta atrodas 40 minūšu brauciena attālumā no pilsētas centra Moscou.
Moscou – Paris vietnē CITATION EXCEL – 8 pasažieri: no 19 400 eiro

Milānas Linate – LIML
Lidosta Milan Linate ir vistuvāk pilsētas centram no trim esošajām lidostām. Linate reģistrē vidēji 19 000 reisu gadā. Tā atrodas 10 km attālumā no Milānas centra, tāpēc ar automašīnu līdz Milānai var nokļūt 20 minūtēs. Milānas lidosta galvenokārt apkalpo Eiropas iekšējos un vidēja attāluma lidojumus. Lidostas sākotnējais nosaukums ir Enrico Forlanini, kas ir viena no Itālijas pirmajiem aeronautikas inženieriem vārds. Laika gaitā lidosta pārtapa par Linate, kas ir tās atrašanās vietas nosaukums.
Milan – Berlin CHEYENNE II – 6 pasažieri: no 2300 eiro
Roma Ciampino – LIRA
Rome Ciampino lidosta tika dibināta 1916. gadā. Agrāk tā bija Romas galvenā lidosta, bet tagad tās vietā ir Leonardo da Vinči lidosta. Pēdējo divu gadu laikā Ciampino ir reģistrēti ne mazāk kā 16 000 gaisa kuģu pacelšanās un nolaišanās. Atšķirībā no Romas otrās lidostas Ciampino piedāvā ceļotājiem elastību, jo tā ir atvērta 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Tas padara to par ideālu lidostu darījumu ceļotājiem, kas dodas uz Romu. Lidosta atrodas 25 minūšu brauciena attālumā no Romas vēsturiskā centra.
Rome – Palma de Mallorca in CITATION MUSTANG – 4 pasažieri: no €7 050
Vīne Švehata – LOWW
Vienne Schwechat ir Austrijas starptautiskā lidosta. Lidosta tika uzbūvēta 1938. gadā. Tā apkalpo vidēji 15 000 lidmašīnu gadā. Lidostu izmanto gan komerciālās aviosabiedrības, gan biznesa lidojumi. Pēdējiem 2006. gadā tika izveidots otrs terminālis, lai nodrošinātu pakalpojumus biznesa lidojumiem. Lidosta ir atvērta 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā, un tā atrodas 20 minūšu brauciena attālumā no Austrijas galvaspilsētas. 2011. gadā lidostas 3. angārā notika tenisa mačs. Francija unAutriche aizvadīja Deivisa kausa pirmo posmu.

Vienne – Bruxelles in HONDAJET 4 pasažieri: no 5400 eiro
Vēlaties uzzināt vairāk?
Nevilcinieties un apmeklējiet mūsu devis en ligne lai saņemtu cenas aprēķinu savam privātajam lidojumam 2 stundu laikā, vai sazinieties ar mums pa tālruni +33 (0) 1 44 09 91 82.