Journal du Luxe x Capgemini Invent vebināra kopsavilkums
Ievads
Pārveidošana, nevis valdījums. Ilgmūžība, nevis statuss.
Jaunākajā tīmekļa seminārā, ko organizēja Le Journal du Luxe, Capgemini Invent, Retailoscope un Frog, tika izdarīts skaidrs secinājums: luksusa kodi radikāli mainās, un HNWI/UHNWI gaidas tiek definētas no jauna.
Savā viedoklī par šīm pārmaiņām dalījās luksusa namu direktori, kā arī ilgmūžības, viesmīlības, digitālās un mobilitātes nozares dalībnieki.
Lūk, kas jums jāatceras.
Pamattendences
No valdījuma uz transformāciju
Šodienas turīgā klientūra vairs nemeklē, kā uzkrāt, bet gan kā pārveidot.
Luksusu vairs nemēra pēc priekšmeta, bet gan pēc tā dziļās ietekmes uz cilvēku.
Tas atspoguļojas visās nozarēs:
– aizraujošas uzturēšanās
– īpaši pielāgotas ārstniecības programmas
– biznesa aviācija, kas pārdomāta kā garīgais komforts
– stāstu stāstīšana kļūst par stāstu dzīvošanu
Luksusā tagad jānodrošina dziļa pieredze, kas uzlabo labsajūtu un ilgmūžību,
un pašrealizāciju.
Anne-Laure Colcy – Capgemini Invent
Anne-Laure Colcy atklāj debates, iepazīstinot ar ziņojuma ” New Lines of Luxury” rezultātiem.
Daži galvenie skaitļi:
- 70 % HNWI plāno nākamajā gadā palielināt savus luksusa izdevumus
- Galvenais pirkumu iemesls? Ieguldījumi un mantojums
- Viesmīlība ir vispopulārākā kategorija, apsteidzot priekšmetus
Viņi runā par nepieciešamību pēcīpaši augstas segmentācijas un noderīgas vēlamības. HNWI un UHNWI luksuss vairs nav saistīts tikai ar to, kas jums pieder. Tagad tas tiek mērīts pēc tā, kā tas viņus ietekmē. Tam ir jānozīmē evolūcija, iekšēja pārmaiņa, ilgstoša transformācija.
Tas attiecas uz labsajūtu, privātu lidojumu, ādas kopšanas līdzekli vai modes zīmolu.

Anne-Laure Colcy (Capgemini Invent) arī norāda, ka luksusa pirkumi vairs nav paredzēti tikai atpūtai. Tas ir materiāls un piemiņas ieguldījums, bet tam ir arī emocionāla, pārmantojama nozīme.
“Iemesls numur 1 luksusa preču iegādei 2025. gadā neatkarīgi no turības, ģeogrāfijas vai paaudzes?
Produkts vai pieredze, ko var nodot tālāk un kas laika gaitā iegūst vērtību.”
Z paaudzes HNWI plāno mantojuma formas, vēl pirms ir nodibinājuši ģimeni.
“Veselība ir jaunā bagātība
Ādas kopšana kā auras aktivizēšana, Chiara Allegri – Carita
Kas viņi ir?
Carita ir augstas klases ādas kopšanas līdzeklis, ko nesen atjaunoja L’Oréal Luxe grupa. Tā pieeja ādas kopšanai ir enerģiska un holistiska, un tā ir paredzēta klientiem, kas meklē iekšējo saikni.
Ko viņi redz
Ādas kopšana vairs nav pakalpojums. Tā kļūst par rituālu, kas ļauj no jauna koncentrēties. Klienti vēlas justies apveltīti, saprasti un uzlādēti ar jaunu enerģiju.
Viņu reakcija
Izveidojiet “burbuli”, apturētu brīdi. Piedāvājiet patiesu intimitāti, vienlaikus radot kopības sajūtu. Mērķis vairs nav tikai estētisks, bet gan emocionāls: atklāt cilvēka auru.
“Reaktivizēt enerģijas, atklāt auru. Radīt personīgo starojumu.”
“Izveidot burbuli, apturētu mirkli.”
Carita attīsta pieeju, kuras centrā ir enerģijas reaktivācija.
Mērķis? Sniegt pieredzi, kas ļauj atjaunot saikni ar sevi intīmā, bet kolektīvā vidē.
Saskarsmes stratēģija, kuras centrā ir klienta aura.

Ilgmūžība kā jauna greznība, Simone Gibertoni – Clinique La Prairie
Kas viņi ir?
La Prairie ir vadošā Šveices iestāde, kas apvieno profilaktisko medicīnu, uzturu, neirozinātni un labsajūtu. Montrē ir aptuveni piecdesmit klientu, kurus uzrauga 350 profesionāļi.
Ko viņi novēro
Ilgmūžība kļūst par vispārēju apsēstību. Un tomēr ikviens zina, kas jādara, lai dzīvotu labāk, bet tikai retais to dara. Īstais izaicinājums nav informācija, bet gan transformācija.
Daži galvenie skaitļi:
- Nākamajos gados to cilvēku skaits, kas vecāki par 60 gadiem, pieaugs no 1 miljarda līdz 2,1 miljardam
- Mazāk nekā 20 % no mūsu ilgmūžības ir atkarīgi no ģenētikas
- 80 % ir saistīti ar mūsu dzīvesveidu: epiģenētiku, stresu, kustībām, uzturu utt
Viņu atbilde
Īpaši personalizēts protokols:
Izvēlieties ilgtermiņa, personalizētu pieeju, nevis tikai “ātru risinājumu”: jums ir jāmaina uzvedība, nevis tikai simptoms
Ģenētiskā un epiģenētiskā diagnostika
4 pīlāru intervence: zāles, uzturs, stresa pārvaldība, kustības
Atbalsts laika gaitā
Klīnika piedāvā pilnīgu modeli:
- Īpaši precīza diagnostika (ģenētiskā, epiģenētiskā)
- 4 pīlāru intervence: medicīna, uzturs, stresa vadība, kustības
- Uzraudzība laika gaitā
- Pilnīga personalizācija
“Izaicinājums nav informācija – tas ir transformācija Citiem vārdiem sakot, mūsdienās problēma vairs nav piekļuve zināšanām, bet gan mūsu spēja tās pārvērst ilgtspējīgā, saskaņotā rīcībā.

Brīnums un dati, kas kalpo emocijām, Marie Le Roy – Ritz Paris
Kas viņi ir?
Ritz Paris ir simboliska viesnīca Vendomas laukumā, kas iemieso patrimoniālo luksusa vīziju, kuru šodien bagātina pārliecinoša digitālā stratēģija. Tās mērķis: sublimēt pieredzi, nekad nepārtraucot burvību.
Ko viņi novēro
Pieaugošā paaudze (Millennials un Z paaudze) līdz 2026. gadam veidos 75 % super luksusa klases klientu. Šie klienti meklē neredzamu, nevainojamu izcilību un vēlas, lai viņiem būtu iespēja rezervēt apartamentus tāpat kā lidmašīnas biļeti, taču ar papildu dvēseles bonusu.
Viņu atbilde
The Ritz ir pilnībā pārveidojis savu tīmekļa vietni: šodien rezervācijas uz numuriem, kas maksā vairāk nekā 50 000 eiro par nakti, var veikt tieši tiešsaistē. Tajā pašā laikā Ritz izmanto īpaši personalizētu CRM sistēmu un vienmērīgu informācijas plūsmu starp nodaļām.
Viņu apsēstība: fiksēt katru brīnumaino mirkli, lai uzturētu attiecības.
“100 % pārsteigto klientu atsauksmju tiek nodotas personālam.”
“Mūsu CRM nav par pārdošanu. Tas tiek izmantots, lai atpazītu, paplašinātu un pilnveidotu.”
Platformu izmantošana
Ar savu klātbūtni TikTok, YouTube un citos jauniešu vidū populāros tīklos Ritz pārņem mūsdienu kultūras kodus, neizdodot savu DNS.
- 2026. gada mērķis: 75% super-luxury klientu = Millennials + Z paaudze
- Apartamenti par 50 000 eiro par nakti tiek rezervēti tīmekļa vietnē
- Spēcīga klātbūtne TikTok un YouTube

Saikņu veidošana ārpus degustācijām, Mathilde Mineur – Moët Hennessy
Kas ir Moët Hennessy?
Izcila vīna un stipro alkoholisko dzērienu grupa LVMH sastāvā Moët Hennessy, kurā ietilpst tādi nami kā Dom Pérignon, Ruinart, Hennessy un Château d’Yquem. Moët Hennessy ir ne tikai zināšanas par produktiem, bet arī detalizētas zināšanas par īpaši personalizētām attiecībām ar klientiem.
To, ko viņi novēro
Attiecības ar pieredzi mainās. Klienti vairs neapmierinās ar pasākumu vai vīnogu ražu. Viņi sagaida dzīvas attiecības, kas ilgākā laika posmā spētu viņus iesaistīt 1 pret 1.
Viņu reakcija
CRM stratēģija, kas segmentēta divās līnijās:
- Kvantitatīvie rādītāji: pirkumu biežums, izdevumu līmenis, vidējais grozs utt
- Psihogrāfiskā: dzīvesveids, vērtības, netiešās gaidas utt
Mērķis vairs nav tikai lojalitāte, bet gandabiska vēstniecība: pārveidot visvairāk iesaistītos klientus par organiskiem zīmola vēstnešiem.
Viņu attiecību vitrīna: dzīvoklis
Lai uzņemtu šos priviliģētos klientus intīmā vidē, Moët Hennessy ir atvērusi konfidenciālu dzīvokli Parīzē, kas ir veidots kā telpa, kurā klausīties, apmainīties ar idejām, degustēt un iegremdēties māju pasaulē. Vieta, kas ir pusceļā starp diskrētu viesmīlību un privātu klubu.
Šī fiziskā telpa kļūst par konkrētu īpaši personalizētu attiecību ar klientiem iemiesojumu: cilvēki šeit ierodas, lai dalītos, nevis patērētu.
“Mūsu 3000 aktīvo klientu vairs nevēlas tikai degustācijas sesiju.
Viņi vēlas dialogu, konsekvenci un atmiņas
Galvenā pieeja ir koncentrēties uz personalizāciju nevis kā papildu pakalpojumu, bet kā attiecību struktūru. Piedāvātajam ir jāsaskan ar klienta dzīves trajektoriju.

Atgriežot nozīmi privātajam lidojumam, Isabelle Clerc – AEROAFFAIRES
Kas viņi ir?
Jau vairāk nekā 30 gadus AEROAFFAIRES palīdz vadītājiem, vadītāju palīgiem un ģimenēm īrēt privātās lidmašīnas un helikopterus visā pasaulē. Kā neatkarīgs gaisa pārvadājumu brokeris uzņēmums balstās uz vieglu struktūru, atsaucīgu cilvēku ķēdi un uz uzklausīšanas un stingrības balstītu pakalpojumu filozofiju.
Ko viņi redz
HNWI/UHNWI klienti nevēlas būt pārsteigti. Viņi vēlas, lai viņus saprot.
Ir mainījušās gaidas: tas, kas vēl vakar bija izņēmums (punktualitāte, elastīgums, konfidencialitāte), tagad ir obligāts priekšnoteikums. Šodien atšķirība ir konsultāciju precizitāte, pieredzes plūdums un cilvēciskā kvalitāte, ko nodrošina turpmākā rīcība.
Viņu reakcija
AEROAFFAIRES atsakās pieņemt ar privātajiem lidojumiem saistītās “spožās” klišejas.
Uzņēmums apgalvo, ka tā redzējums ir daudz atturīgāks un balstās uz trim pīlāriem:
- Ekspertu un stabilu cilvēku ķēde
- Individuāli pielāgots atbalsts katrā misijas posmā
- Gaidīšanas kultūra, gan tehniska, gan emocionāla
“Mūsu klienti nevēlas būt pārsteigti. Viņi vēlas būt saprasti
– Isabelle Clerc, IZPILDDIREKTORS
Galvenais pozicionējums: Garantēt mieru, pareizo tempu, meistarību pat visneredzamākajās detaļās.

Thomas Prévot – Crypto.com
“Mēs vairs nerunājam tikai par personalizāciju. Mēs runājam par līdzkonstruēšanu.”
Crypto.com pēta, kā HNWI var piedalīties produktu, kopienu un pat naratīvu veidošanā.
Web3, digitālie aktīvi, pieredzes NFT: pāreja no klienta uz līdzautoru.

Īsumā
Ko ultrabagātie vēlas no luksusa šodien:
- Reālas pārmaiņas, ne tikai emocijas
- Lietderīga pieredze, kas sakņojas viņu ikdienas dzīvē
- Plūstošas attiecības, kas balstītas uz gaidām
- Spēja sazināties gan satura, gan formas ziņā
- Mazāks efekts. Vairāk precizitātes