NESTEIDZIETIES AR ZIEMAS SEZONAS LIDOJUMU REZERVĒŠANU!

Piedāvājuma pieprasījums
Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

FBO (Fiksētās bāzes operators): viss, kas jums jāzina par privātiem termināļiem biznesa lidmašīnām

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Aiz katra privātā reaktīvā lidojuma slēpjas diskrēta, bet būtiska infrastruktūra: FBO. Tas ir īsts VIP terminālis, kas pasažieriem un apkalpēm piedāvā augstākās klases, ātrus un personalizētus pakalpojumus, kas ir tālu no komerciālo termināļu ierobežojumiem.

Uzziniet visu, kas jums jāzina par šīm pastāvīgajām darbības bāzēm, kas no jauna definē privāto reaktīvo lidmašīnu ceļošanas pieredzi.

Kas ir FBO?

FBO ir akronīms, kas nozīmē “fiksētās bāzes operators”.
Biznesa aviācijā FBO ir termināļi privātiem lidaparātiem un to pasažieriem.

FBO veic apkalpošanas uzdevumus, kurus var iedalīt divās daļās:

  1. Pirmā ir sagaidīt pasažierus pirms vai pēc lidojuma īpašā VIP terminālī, kas ir atdalīts no regulāro lidmašīnu termināļiem;
  2. Otrais uzdevums ir sniegt lidostas palīdzību privāto reaktīvo lidmašīnu aviosabiedrībām. Otrais uzdevums ir sniegt lidostā palīdzību privāto reaktīvo lidmašīnu aviosabiedrībām, piemēram, uzņemt lidmašīnu apkalpes vai uzpildīt degvielu, atkausēt ledus, veikt tehnisko apkopi un novietot gaisa kuģus angārā.

Patlaban pasaulē ir vairāk nekā 17 000 FBO, kas nodrošina lidojumus privātajām lidmašīnām, tostarp 4 000 lidostu Amerikas Savienotajās Valstīs.

FBO vai komerciālais terminālis: kādas ir atšķirības?

Ceļošana, izmantojot FBO (Fiksētās bāzes operatoru), piedāvā pavisam citu pieredzi nekā ceļošana tradicionālajā komerciālajā terminālī. Lūk, galvenās atšķirības, kas jāņem vērā:

  • Gaidīšanas laiks :
    • FBO: iekāpšana 20 minūšu laikā pēc ierašanās.
    • Komerciālais terminālis: garas procedūras, rindas, vidēji 1 līdz 2 stundas apstrādes laika.
  • Drošība :
    • FBO: diskrēta, ātra un personalizēta drošības un muitas pārbaude.
    • Komerciālais terminālis: standartizētas pārbaudes, dažkārt garas un bezpersoniskas.
  • Komforts un vide :
    • FBO: privātas atpūtas telpas, klusa atmosfēra, uzmanīgs personāls, augstākās klases pakalpojumi.
    • Komerciālais terminālis: sabiedriskās telpas bieži vien ir pārpildītas un trokšņainas, ierobežoti pakalpojumi.
  • Piekļuve gaisa kuģiem :
    • FBO: tieša piekļuve privātajai lidmašīnai kājām vai ar īpašu transportlīdzekli.
    • Komerciālais terminālis: iekāpšana pa laipu, autobusu vai maršruta autobusu.
  • Papildu pakalpojumi:
    • FBO: konsjerža pakalpojumi, ēdināšana pēc individuāla pasūtījuma, sanāksmju telpas, privāti transfēri.
    • Komerciālais terminālis: pakalpojumi bieži vien ir ierobežoti vai pieejami tikai biznesa klasē, vai par papildu samaksu.

Vienkāršāk sakot, izvēlēties FBO privātam lidojumam nozīmē izvēlēties ātrumu, konfidencialitāti un komfortu, kas ir pilnībā pielāgots augstākās klases biznesa vai atpūtas ceļotāju vajadzībām.

Kā jūs uzņem FBO?

1. Individuāli pielāgoti pakalpojumi no brīža, kad jūs veicat rezervāciju

Kā AEROAFFAIRES pasažieris jūs vienmēr saņemat īpašu uzmanību un individualizētu apkalpošanu.

Tiklīdz būsiet veicis rezervāciju, mēs jums norādīsim FBO adresi, uz kuru jums jādodas pirms iekāpšanas lidojumā. AEROAFFAIRES var organizēt jūsu transfēru.
Ja vēlaties un, ja iespējams, varat izvēlēties, kuru FBO vēlaties izmantot.

2. Vienmērīga ierašanās un individuāla sagaidīšana

Tiklīdz jūs ieradīsieties FBO, pie ieejas jūs sagaidīs reģistratūras darbinieki. Par jūsu bagāžu nekavējoties parūpēsies un pārvedīs uz jūsu privāto lidmašīnu.

Pirms iekāpšanas jūs varat satikt kapteini. Viņš var sniegt jums sīkāku informāciju par lidojumu, plānoto maršrutu, laikapstākļiem un atbildēt uz visiem jūsu jautājumiem.

3. Atpūtas brīdis rezervētā zonā

Atšķirībā no komerciālajām lidostām FBO piedāvā mierīgu un intīmu atmosfēru. Jūs tiekat aicināti gaidīt izsmalcinātā privātā atpūtas telpā, no kuras paveras panorāmas skats uz lidlauku un novietotajām lidmašīnām.

Šajās zonās jūs atradīsiet :

  • ērtus krēslus ;
  • auksti dzērieni, kafija vai izsmalcinātas uzkodas;
  • starptautiski laikraksti un žurnāli
  • ātrgaitas bezvadu interneta pieslēgumu;
  • sanāksmju telpas, kur mierīgi un klusi strādāt;
  • vannas istabas, lai atsvaidzinātos pirms lidojuma.

Dažas lielākas aviosabiedrības var piedāvāt konsjerža pakalpojumus un, kamēr jūs gaidāt, parūpēties par jūsu bērniem un mājdzīvniekiem.

4. Ļoti ātrs pakalpojums, kas pielāgojas jūsu grafikam

Vairumā gadījumu pasažieri negaida un ļoti ātri iziet cauri FBO. Privāta termināļa priekšrocība ir tā, ka netiek zaudēts laiks. Vidējais laiks no ierašanās FBO līdz pacelšanās brīdim ir 20 minūtes.

Visos privāto reaktīvo lidmašīnu termināļos var veikt nepieciešamās drošības un imigrācijas pārbaudes.

Ja jūsu privātais reaktīvais lidaparāts ir novietots turpat pie FBO, jūs izkāpjat un ejat līdz tam kājām. Dažkārt jums var nākties uz lidmašīnu doties īsā braucienā. Dažās lidostās taksometrs var aizvest jūs arī līdz lidmašīnas durvīm.

Foto: Dassault

Dassault Falcon Service privātā termināla atpūtas telpa (FBO) Parīzes-Le Bourget lidostā.

Galvenie pakalpojumi, ko piedāvā FBO

FBO (Fixed Base Operator) ir daudz vairāk nekā tikai privāts terminālis – tas ir īsts personalizētu lidostas pakalpojumu centrs, kas paredzēts biznesa aviācijas pasažieru un apkalpju vajadzībām.

Šeit ir uzskaitīti visbiežāk sastopamie FBO piedāvātie pakalpojumi:

  • Degviela privātajām lidmašīnām: Jet A-1 vai AVGAS tipa degvielas piegāde.
  • Spārnu atledošanas noņemšana: būtisks pakalpojums ziemas apstākļos, lai nodrošinātu lidojumu drošību.
  • Interjera un eksterjera tīrīšana: pilnīga gaisa kuģa apkope starp lidojumiem.
  • Viegla tehniskā apkope un tehniskā palīdzība: ātra iejaukšanās, lai nodrošinātu gaisa kuģa lidojumderīgumu.
  • Muitas un imigrācijas pakalpojumi: diskrēti veiktas formalitātes uz vietas.
  • Augstākā līmeņa ēdināšanas pakalpojumi: personalizētas ēdienkartes atbilstoši pasažieru vēlmēm.
  • Bagāžas un kravas pārvaldība: pilnīga aprūpe no iekraušanas līdz izkraušanai.
  • VIP transports: īpaši pasažieru un apkalpes transfēri ar luksusa automašīnām vai mikroautobusiem.
  • Darba un atpūtas zonas: privātas atpūtas telpas, sanāksmju telpas, ātrgaitas Wi-Fi piekļuve.
  • Autostāvvieta personīgajiem transportlīdzekļiem: droša ilgtermiņa autostāvvieta.
  • Transfēri no lidostas: jūs varat pievienoties vai izlidot no FBO ar helikopteru vai ar privātu šoferi.

Šie pakalpojumi ir izstrādāti tā, lai nodrošinātu optimālu komfortu, maksimālu efektivitāti un pilnīgu diskrētumu neatkarīgi no tā, vai esat pasažieris vai apkalpes loceklis.

FBO vēsture

Pagājušā gadsimta 20. gados pēc kara daudzi amerikāņu piloti iegādājās militārās lidmašīnas par pieņemamu cenu. Viņi tos izmantoja, lai rīkotu izklaidējošus gaisa šovus visā valstī, veidojot “lidojošos cirkus”. Tas bija viens no populārākajiem izklaides veidiem “plaukstošajos divdesmitajos gados”. Aviācija vēl bija tikai attīstības sākumposmā, un bija maz lidlauku. Piloti ceļoja kopā ar mehāniķiem un nolaidās laukos. Viņiem nebija pastāvīgas bāzes.

Kad 1926. gadā pieņēma Gaisa tirdzniecības likumu, tika reglamentēta civilā aviācija un noteikti standarti attiecībā uz pilotu licencēm un gaisa kuģu tehnisko apkopi. Pilotiem un mehāniķiem bija jāreģistrējas kā uzņēmumam ar pastāvīgu adresi. Pēc tam viņi iekārtojās lidlaukos, lai ekspluatētu savus gaisa kuģus. Tā radās termins “fiksētās bāzes operatori”.

FBO turpināja attīstīties visā pasaulē lidlaukos un lidostās. Mūsdienās lielākā daļa biznesa aviācijas FBO neekspluatē savus gaisa kuģus, bet piedāvā pakalpojumus privāto reaktīvo lidmašīnu aviosabiedrībām un to pasažieriem.

FBO nozare

FBO uzņēmējdarbība ir saistīta ar ekonomisko klimatu un naftas cenām, kas veido lielu daļu no tās ieņēmumiem.

Līdzīgi kā aviosabiedrību gadījumā, arī FBO tirgū notiek konsolidācija. Dalībnieku skaits ir samazinājies jau 15 gadus. Amerikas Savienotajās Valstīs kopš 80. gadiem FBO skaits ir samazinājies par divām trešdaļām.

Šo konsolidāciju veicina jau esošie uzņēmumi, kas vēlas paplašināt savu tīklu. Šīs izaugsmes iespējas ir padarījušas FBO par investoru iecienītu ieguldījumu. Lielākā daļa iegāžu pēdējos gados ir notikušas, pateicoties privātā kapitāla finansējumam.

Signature Flight Support pašlaik ir lielākais tirgus dalībnieks ar vairāk nekā 200 darbības bāzēm visā pasaulē. Vidēja lieluma zīmoli, piemēram, Sky Valet, iekaro savu vietu, pozicionējot sevi nišas tirgos vai attīstot īpašu identitāti.

Parīzes-Le Bourget lidosta ir lidosta, kurā ir visvairāk konkurējošo FBO – 8, taču daudzās pasaules lidostās ir tikai viens privātais terminālis, kurā var uzņemt privātās lidmašīnas un to pasažierus.

Izbaudiet FBO ar AEROAFFAIRES

AEROAFFAIRES aEROAFFAIRES piedāvā iespēju nolīgt privāto lidmašīnu ceļošanai un, ja iespējams, izvēlēties FBO, kuru vēlaties izmantot.
Mūsu aviācijas ekspertu komanda var arī konsultēt jūs par privātiem termināļiem, kas atbilst jūsu vajadzībām un vēlmēm.

Sazinieties ar mums, izmantojot mūsu tiešsaistes piedāvājuma veidlapu. Jūs varat sazināties ar mums arī pa tālruni +33 (0)1 44 09 91 82 vai pa e-pastu [email protected]. Mēs esam pieejami 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā

  • Kādas ir priekšrocības, izmantojot FBO, nevis komerciālu termināli?

    Atšķirībā no komerciālajiem termināļiem, kas bieži vien ir pārpildīti un mazāk elastīgi, FBO piedāvā personalizētāku pieredzi, paātrinātas procedūras, privātas VIP zonas un individuāli pielāgotus pakalpojumus.

  • Vai visās lidostās ir pieejami FBO?

    Nē, FBO galvenokārt atrodas lidostās, kurās notiek nozīmīga biznesa aviācijas darbība. Dažās mazās lidostās var būt tikai viens FBO, bet citās, piemēram, Parīzē-Le Bourget, ir vairāki.

  • Vai es varu piekļūt FBO bez privāta lidojuma rezervācijas?

    Vispārīgi runājot, nē. Piekļuve FBO ir paredzēta privāto lidmašīnu pasažieriem un apkalpei. Tomēr daži FBO piedāvā papildu pakalpojumus (sanāksmju telpas, konsjerža pakalpojumus), kas var būt pieejami ar zināmiem nosacījumiem.

  • Vai FBO ir atļauts pārvadāt mājdzīvniekus?

    Jā, vairums FBO pieņem mājdzīvniekus, un daži pat piedāvā īpašus pakalpojumus, lai par tiem parūpētos, kamēr jūs gaidāt. Tomēr, veicot rezervāciju, ieteicams to norādīt.

  • Vai gaisa pārvadājumu uzņēmumi piedāvā muitas un imigrācijas pakalpojumus?

    Jā, daudzas aviosabiedrības piedāvā integrētus muitas un imigrācijas formalitāšu kārtošanas pakalpojumus, kas ļauj ietaupīt daudz laika, jo īpaši starptautisko lidojumu gadījumā.

  • Kā izvēlēties labāko FBO savam ceļojumam?

    Izvēle ir atkarīga no jūsu vajadzībām (VIP pakalpojumi, ātrums, tuvums utt.). AEROAFFAIRES var sniegt ieteikumus, pamatojoties uz jūsu vēlmēm un pieejamību izlidošanas/atlidošanas lidostā.

  • Vai FBO iekasē papildu maksu?

    Pamatpakalpojumi (reģistratūra, atpūtas telpa, apsardze) parasti ir iekļauti lidojuma cenā. Tomēr par dažiem augstākās klases pakalpojumiem (konsjerža pakalpojumi, augstākās klases transfēri) var būt jāmaksā papildus.

  • Vai FBO var ieturēt pilnvērtīgu maltīti?

    Daži FBO piedāvā vieglas ēdināšanas iespējas (uzkodas, dzērieni), bet citi ir greznāki un pēc pieprasījuma piedāvā sarežģītu ēdienkarti. Ir iespējams iepriekš pasūtīt maltītes, izmantojot sava lidojuma operatora pakalpojumus.

  • Vai FBO ir labi aprūpēti bērni?

    Jā, daudzos FBO ir īpaši ierīkotas telpas vai bērnu aprūpes pakalpojumi, kas ļauj ģimenēm ērtāk gaidīt lidmašīnu.

  • Kas notiek, ja lidojums no FBO tiek aizkavēts vai atcelts?

    FBO darbinieki palīdzēs jums organizēt uzturēšanos terminālī vai transfērus. AEROAFFAIRES reāllaikā pārvalda arī lidojumu izmaiņas.

  • Vai FBO ir pieejami cilvēkiem ar kustību traucējumiem?

    Lielākā daļa FBO ir aprīkoti, lai uzņemtu pasažierus ar invaliditāti, un tiem ir īpaši pielāgotas telpas. Vienkārši paziņojiet mums par to iepriekš, lai mēs varētu sniegt vislabāko iespējamo palīdzību.

  • Vai ir kādas atšķirības starp FBO Eiropā un ASV?

    Jā, amerikāņu aviosabiedrības bieži vien ir daudzskaitlīgākas un standartizētākas, savukārt eiropieši vairāk koncentrējas uz diskrētu greznību un personalizētiem pakalpojumiem.

  • Vai es varu novietot savu transportlīdzekli tieši pie FBO?

    Daudzām FBO ir privātas, apsargātas autostāvvietas pasažieriem, dažkārt ar apkalpotāju pakalpojumiem. Sīkāku informāciju jautājiet savam lidojumu nodrošinātājam.

  • Vai FBO piedāvā apkalpes pakalpojumus?

    Jā, piloti un apkalpes locekļi bieži izmanto atpūtas zonas, instruktāžas telpas un loģistikas pakalpojumus (transports, viesnīca).

  • Kā rezervēt laika intervālu FBO?

    Privātā lidojuma rezervēšana parasti ir iekļauta jūsu privātā lidojuma organizēšanā, ko veic operators (piemēram, AEROAFFAIRES), kas koordinē laika nišu ar FBO.

  • Vai FBO ir atvērti 24 stundas diennaktī?

    Tas ir atkarīgs no lidostas. FBO, kas atrodas pie noslogotām lidostām (piemēram, Le Buržē), bieži vien ir pieejamas visu diennakti, bet citās lidostās darba laiks ir saīsināts

  • Kādi dokumenti man ir nepieciešami, lai pieteiktos FBO?

    Personu apliecinošs dokuments un, ja nepieciešams, vīza vai ceļošanas dokuments. Operators jums norādīs konkrētās prasības katram galamērķim.

  • Vai FBO sniedz iespēju satikt profesionāļus?

    Dažās FBO ir sanāksmju vai darba telpas, kas ir ideāli piemērotas diskrētām sarunām pirms vai pēc lidojuma.

  • Vai pirms lidojuma rezervēšanas es varu apmeklēt FBO?

    Daži FBO organizē apmeklējumus pēc iepriekšēja pieraksta, īpaši biežiem klientiem vai uzņēmumiem. Lai iegūtu vairāk informācijas, sazinieties ar FBO vai tieši ar AEROAFFAIRES.