Katrā krīzē rodas iespējas. Tas ir privātas aviācijas vadmotīvs 2020. gadā. COVID 19 krīze, kas apturēja komerciālo aviokompāniju darbību, ir atvērusi durvis biznesa aviācijai.
Privātās aviācijas rādītāji 2020. gada vasarā ir tuvi 2019. gada rādītājiem. Saskaņā ar l’European Business Aviation Association (EBAA) datiem 2020. gada vasarā privātās lidmašīnas veidoja 20 % no gaisa satiksmes. Salīdzinājumam – 2019. gadā tajā pašā periodā privātie lidojumi veidoja 8 % no visiem lidojumiem Eiropā.
Tam ir divi iemesli: pirmkārt, komerciālās aviācijas ārkārtīgi ierobežotais piedāvājums. Saskaņā ar specializētajā blogā AEROBERNIE publicēto rakstu komerciālā aviācija visā pasaulē ir piedzīvojusi 60 % pasažieru zaudējumu.
Papildus pašreizējai krīzei arī privātā aviācija piedzīvo būtiskas pārmaiņas. Koronavīrusa izraisītā krīze ir apvērsusi aviācijas pasauli kājām gaisā, un tā acīmredzami ir stimuls jauniem virzieniem biznesa aviācijā. Apvienojumā ar jaunajām tehnoloģijām un tādiem mūsdienu jautājumiem kā ekoloģija šī krīze izraisa revolūciju privāto lidmašīnu patēriņa tendencēs.
Tāpēc, pateicoties mūsu aviācijas ekspertu pieredzei, AEROAFFAIRES atklāj 10 tendences privātajā aviācijā 2021. gadā.
1 – Biznesa lidmašīnas salons: aizsargāta vide, kas novērš koronavīrusa izplatīšanos
Privātajā aviācijā veselības aizsardzības protokoli ir progresīvāki nekā valdības ieteikumi. Tāpēc tā ir drošības garantija uzņēmumiem. Tā kā darījumu braucienu skaits ir mazāks, uzņēmumi dod priekšroku tam, lai nodrošinātu, ka to darbinieki ceļo labākos apstākļos un izvairītos no jebkāda inficēšanās.
Tāpēc kopš veselības krīzes un Eiropas ierobežojumiem uzņēmumi aizvien biežāk ceļo ar privāto lidmašīnu. Daudziem uzņēmumiem tas nozīmē, ka tie var garantēt lielāku veselības drošību saviem ceļojošajiem darbiniekiem. Tagad ceļotāji ir nobažījušies par lielajām, noslogotajām starptautiskajām lidostām, piemēram, Roissy Charles de Gaulle Parīzē. Šie lielie lidostu centri, kuros pulcējas eklektiski iedzīvotāji, nenodrošina ceļotājus, kuri vēlas izvairīties no cilvēku pūļiem un aizņemtām vietām, kas veicina vīrusa izplatīšanos.
2 – Komerciālo aviosabiedrību kapacitātes samazināšanās liek ceļotājiem pievērsties biznesa aviācijai
Neraugoties uz ierobežojumiem, daudziem ceļotājiem ir jāceļo. Tie ir gan uzņēmēji, gan privātpersonas, kurām ir jāceļo. Visi šie ceļotāji ir upuri tam, ka 2020. gadā par 60 % samazināsies komerciālo aviokompāniju aviopārvadājumu skaits, kā prognozē Le Monde.
Neraugoties uz piedāvājuma samazināšanos, daži ceļotāji joprojām ir spiesti ceļot. Piedāvājuma kritums apvienojumā ar komerciālo aviokompāniju prognozēto atgriešanos pie normālas situācijas līdz 2024. gadam saskaņā ar IATA datiem. Biznesa ceļotāji, kas bija pieraduši lidot biznesa klasē, lai tur ērti un ērti strādātu, tagad pievēršas privātajām lidmašīnām. Šīs lidmašīnas palielina biznesa klases ceļojuma priekšrocības.
3 – pārmaiņas ceļošanas paradumos, ko radījusi tālmācība, mudina ceļotājus meklēt privāto aviāciju, lai apmierinātu savas vajadzības.
COVID19 ir noteicis, ka tāldarbs ir kā vēl nekad agrāk. Pamazām uzņēmumu direktori ir sākuši strādāt no savām otrajām mājām. Šīs otrās mājas bieži vien atrodas tālu no uzņēmuma galvenās mītnes. Tāpēc, kad vadības personālam ir nepieciešams tur nokļūt, visvienkāršākais veids ir izmantot privāto lidmašīnu.
Francijā ir izkaisīti 300 lidlauku, kas ļauj attālinātu vietu ātri savienot ar lielākajām pilsētām. Ja tendence strādāt attālināti turpināsies, arvien vairāk uzņēmēju izmantos privātās lidmašīnas. Līdz 2021. gadam viņi izmantos šīs lidmašīnas, lai lidotu turp un atpakaļ starp uzņēmuma galveno mītni un savu brīvdienu māju.
4 – Pēdējā brīža privātās lidmašīnas rezervācijas veselības ierobežojumu un robežu slēgšanas dēļ
Daudzi cilvēki nav gandarīti par dažādiem ierobežojumiem. Daudzi cilvēki vēlas pēc iespējas ātrāk pamest valsti.
Pēdējais gadījums attiecas uz 2020. gada 20. decembra nedēļu. Tajā nedēļā portāls Royaume-Uni paziņoja par jaunu slēgšanu saistībā ar COVID 19 varianta parādīšanos. Šis paziņojums izraisīja panikas vilni. Baidoties no tikpat stingras robežas slēgšanas kā 2020. gada martā, ārvalstu iedzīvotāji Apvienotajā Karalistē darīja visu iespējamo, lai atgrieztos mājās.
Tādas organizācijas kā AEROAFFAIRES pamanīja repatriācijas lūgumu eksplozijuatrno Royaume-Uni.
5 – Ļoti vieglo reisu lidmašīnu popularitātes pieaugums, jo pieaug Eiropas iekšējo maršrutu skaits
Mazie privātie reaktīvie lidaparāti, piemēram, Honda Jet vai Phenom 100 arvien biežāk tiek fraktēti. Ja šīs lidmašīnas ir pieprasītas, tad ne jau to dizaina vai komforta dēļ. Galvenais iemesls ir tas, ka pandēmijas laikā lielākā daļa lidojumu notiek Eiropas iekšienē. Tāpēc šī lidmašīnu grupa ar vidēji 2 stundu lidojuma intervālu ļauj nodrošināt efektīvus savienojumus starp Eiropas valstīm par ļoti konkurētspējīgām cenām, kas dažkārt konkurē ar biļešu cenām lidojumos uz Classe Business.
Ar tādu pašu efektivitātes dinamiku pasažieriem šīs privātās lidmašīnas ir ekonomiskākas nekā vidēja izmēra lidmašīnas, piem Citation Longitude.

6 – Ekoloģiski atbildīgi lidojumi, pateicoties jaunajām ekoloģiskajām iniciatīvām
Privāto reaktīvo lidmašīnu klienti pievērš īpašu uzmanību savu privāto lidojumu ekoloģiskajai ietekmei. Tā ir tendence, kas kļūst arvien populārāka. Daudzi uzņēmumi vēlas privāto reaktīvo lidmašīnu efektivitāti, taču nepasliktinot vides stāvokli.
Tāpēc, rezervējot biznesa lidojumus, uzņēmumi pievērš uzmanību degvielas patēriņam lidmašīnās, kuras tie vēlas noīrēt. Turklāt aviācijas nozarē tiek īstenotas iniciatīvas, lai kompensētu privāto lidmašīnu radīto oglekļa dioksīda emisiju. To vidū ir šādas iniciatīvas SkyCo2AEROAFFAIRES . Šīs programmas mērķis ir kompensēt lidojumu radīto oglekļa dioksīda emisiju, par katru lidojumu ziedojot noteiktu summu mežu atjaunošanas programmai.
7 – Biznesa aviācija, nozare, kas piesaista jaunuzņēmumus, kuru mērķis ir līdz 2030. gadam padarīt gaisa transportu 100 % elektrisku
Aviācijas nozarē ir parādījušies jauni dalībnieki – jaunuzņēmumi. To mērķis ir sekot autobūves un enerģētikas nozaru pēdās. Šo mazo struktūru galvenais mērķis ir izstrādāt jaunas, pilnībā elektriskas dzinēju sistēmas.
To vidū ir jet privé Alicešī ir 100 % elektriska privātā lidmašīna. Šo privāto reaktīvo lidmašīnu ir uzsācis ražot jaunuzņēmums EViation, un tās oglekļa dioksīda pēdas ir nulle. Turklāt tā elektroenerģijas patēriņš sniedz nepārprotamu priekšrocību – daudz zemākas ekspluatācijas izmaksas. Stundas lidojums ar šo futūristisko lidmašīnu izmaksātu 200 eiro. Tas ir pietiekami, lai Very Lights Jets kļūtu vēl pieejamāks.

8 – vēsturisko lidmašīnu ražotāji virzās uz hibrīdiem biznesa reaktīvajiem lidaparātiem
Ārpus nelielās jaunuzņēmumu pasaules daudzi vēsturisko lidaparātu ražotāji, piemēram, Embraer un Dassault Aviation, nosaka toni aviācijas tirgū, pie sirds ņemot ekoloģisko atbildību. Starp tiem ir arī Airbus, kas izstrādā hibrīdlidmašīnu.
Vēl ir slavenais ražotājs Gulfstream, kas pārveido savu tālo privāto reisu lidmašīnu dizainu, koncentrējoties uz oglekļa dioksīda emisijas samazināšanu. Viņu nākamajai lidmašīnai G700 ir dzinēji, kas patērē mazāk parafīna. Turklāt 30 % no lidmašīnas degvielas tiek ražoti no biodegvielas. Tas ir pirmais solis aviācijas nozarē ceļā uz videi draudzīgu aviāciju. Jau panāktais progress apliecina, ka tendence virzīties uz ekoloģisko atbildību ir noteikta 2021. gadam.
Honeywell progress pilotu kabīnes avionikas jomā ir tikpat daudzsološs. Lidojumu instrumentu izstrādātājs tagad izstrādā sistēmas, kas paredzētas, lai padarītu lidojumus videi draudzīgākus. Šie jaunākie instrumenti var optimizēt lidojuma parametrus, piemēram, augstumu un ātrumu, lai samazinātu degvielas patēriņu. Šī jaunākā avionikas sistēma ir uzstādīta lidmašīnā Falcon 6x.

9 – Jauna klientu bāze: mainās privātās aviācijas vajadzības
Privāto reaktīvo lidmašīnu lidojumu pieprasījumu tipoloģija pandēmijas laikā pilnībā mainījās.
Uzņēmējdarbības aviācijā ievērojami samazinājās grupu un VIP lidojumu skaits. Pirms šīs bezprecedenta krīzes lielākā daļa privāto reaktīvo lidmašīnu lidojumu bija uzņēmumu grupu lidojumi. Vai arī neregulāri lidojumi privātpersonām. Šo lidojumu galvenais pieprasījums bija privātā reaktīvā lidmašīna piedāvātais elastīgums, komforts un ātrums.
Tagad pieprasījums pēc lidojumiem ir pēc diplomātiskiem lidojumiem. Lai nokļūtu uz valstīm, kurām ir ierobežota piekļuve gaisa satiksmei, ceļotāji izmanto privāto aviāciju. Komerciālā aviācija ir pārtraukusi regulārus lidojumus uz šīm valstīm. Tāpēc šie klienti pievēršas biznesa aviācijai nevis konkrētas lidmašīnas dēļ. Bet gan pēc ekspertu gaisa transporta komandām, kas var nogādāt savus klientus, kur vien viņi vēlas doties.
Visbeidzot, biznesa aviācija nodarbojas arī ar vols médicaux gaisa transporta pakalpojumiem. Līdz ar koronavīrusu šie lidojumi ir kļuvuši par privātas aviācijas regulāru parādību.

10 – Gaisa kravu pārvadājumu attīstība aizvien vairāk apsteidz jūras kravu pārvadājumus
Jūras kravu pārvadājumu cenas pēdējos mēnešos ir četrkāršojušās, jo ievērojami pieaudzis pieprasījums, teikts laikrakstā L’Usine Nouvelle publicētajā rakstā. Jo īpaši saistībā ar medicīnas iekārtu importu no Ķīnas uz Eiropu.
Šis cenu kāpums nepalielina jūras pārvadātāju piedāvājumu, savukārt klientiem krīzes apstākļos steidzami ir vajadzīgi risinājumi. Tāpēc klienti, kas izmanto kravu pārvadājumus, dod priekšroku gaisa transportam, pat ja tas nozīmē, ka par to būs jāmaksā vairāk. Portāls fret aérien ļauj vienā dienā transportēt preces no otras pasaules malas, izmantojot avions cargo. Šis gaisa pārvadājumu fraktēšanas uzplaukums bija īpaši jūtams krīzes kulminācijas laikā. Īpaši 2020. gada martā, kad visa pasaule pieprasīja maskas un medicīnas preces.

Mūsu aviācijas eksperti ir jūsu rīcībā 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, lai nodrošinātu jūsu privāto lidojumu pa tālruni +33 (0) 1 44 09 91 82. Nevilcinieties un apmeklējiet devis en ligne, lai saņemtu cenas aprēķinu savam privātajam lidojumam.