NESTEIDZIETIES AR ZIEMAS SEZONAS LIDOJUMU REZERVĒŠANU!

Piedāvājuma pieprasījums
Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Kā iegādāties privāto reaktīvo lidmašīnu Pilnīga rokasgrāmata un vadošie modeļi

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Vai esat izvēlējies modeli privātās reaktīvās lidmašīnas pārdošanai un vēlētos to iegādāties? Vai vēlaties iegādāties privāto reaktīvo lidmašīnu, bet nezināt, kādu izvēlēties? Vai jūs interesē formalitātes, kas aviosabiedrībām jāveic, lai sagatavotu pārdošanas līgumus?

Tad esat nonācis īstajā vietā. Mēs sniegsim jums visas atbildes un sīkāku informāciju, kas jums nepieciešama, lai uzzinātu, kā iegādāties privāto lidmašīnu.

Kādu lidmašīnu iegādāties?

Biznesa aviācijas tirgū ir daudz ko piedāvāt. Patiesībā ir daudz lidmašīnu, kas atbilst dažādām vajadzībām: atpūtas lidojumi, tālsatiksmes lidojumi, biznesa lidojumi u. c. Ja nolemjat iegādāties privāto reaktīvo lidmašīnu, jums būs liela izvēle attiecībā uz izmēru, dizainu, veiktspēju, tehnoloģisko aprīkojumu u. c. Lai izdarītu pareizo izvēli, ir svarīgi iepriekš apzināt savas vajadzības. Tāpēc mēs esam atlasījuši labākās tirgū pieejamās lidmašīnas, kas atbilst jūsu konkrētajām vajadzībām:

Pērkat lidmašīnu atpūtai?

Ja vēlaties iegādāties privātu lidmašīnu atpūtai, šeit ir norādīti galvenie modeļi, kas jums būtu jāņem vērā:

Pilatus PC-12, kas ražots Šveicē, ir viendzinēja lidmašīna ar integrētu propelleri. Tas ir gan drošs, gan daudzpusīgs un nodrošina tādus pašus drošības standartus kā citi šīs kategorijas turbopropelleri. Ar Pilatus PC-12 var nolaisties vairāk nekā 2500 lidlaukos Eiropā, kur to nevarētu izdarīt privāts reaktīvais lidaparāts vai komerciālais lidaparāts. Tā priekšrocība ir viegla piekļuve īsajiem skrejceļiem Gštādē – Saanenā, Lozannā, Arkašonā – Cap Ferret, Ile d’Yeu vai Saint-Tropez la Môle.

Specifikācijas:

. kreisēšanas ātrums: 464 km/h

. Maksimālais attālums: 2090 km

. Kabīnes izmērs: 5,16 m garš – 1,47 m augsts – 1,52 m plats

. Kategorija: turbopropelleru – 2 piloti ar 6 pasažieriem

Jaunas lidmašīnas cena: no 3,36 miljoniem euro

Foto: Pilatus

Phenom 100 ir ļoti viegls biznesa reaktīvais lidaparāts, ko ražo Brazīlijas ražotājs Embraer. Tā izsmalcināto, eleganto interjeru līdz pēdējai detaļai ir izstrādājis BMW. Tajā ir pietiekami daudz vietas bagāžai, kā arī atveres mēteļiem un datoriem.

Specifikācijas:

. 720 km/h kreisēšanas ātrums

. Maksimālais nobraukums: 2200 km

. Kabīnes izmērs: 3 m garš – 1,37 m augsts – 1,40 m plats

. Kategorija: ļoti viegla reaktīvā lidmašīna (LVJ) – 2 piloti ar 4/5 pasažieriem

Jaunas lidmašīnas cena: no 3,581 miljona euro

Foto: Embraer

Pērkat lidmašīnu biznesam?

Biznesa lidojumiem atklājiet lidmašīnas ar kabīnēm, kas piedāvā labākos darba apstākļus:

Citation Mustang ar 4 ļoti ērtām VIP sēdvietām ir lielisks darba instruments. Šī īpaši vieglā privātā lidmašīna ir piemērota klientiem, kas meklē praktisku un ļoti ekonomisku risinājumu saviem īsiem lidojumiem.

Specifikācijas:

kustības ātrums: 630 km/h

. Maksimālais attālums: 2160 km

. Kabīnes izmērs: 3 m garš – 1,37 m augsts – 1,40 m plats

. Kategorija: ļoti viegla reaktīvā lidmašīna (LVJ) – 2 piloti ar 4 pasažieriem

Jaunas lidmašīnas izmaksas: 2,94 miljoni EUR

Foto: Cessna Citation

Citation XLS biznesa reaktīvā lidmašīna ir ideāli piemērota lidojumiem Eiropā. Tā ir vidēja izmēra lidmašīna, kas joprojām var piekļūt īsiem vai sarežģītiem lidlaukiem, piemēram, kalnos vai pie jūras. Tajā var sēdēt līdz desmit pasažieriem, un tam ir ļoti ietilpīgs kravas nodalījums.

Specifikācijas:

kreisēšanas ātrums: 805 km/h

. Maksimālais attālums: 3600 km

. Kabīnes izmērs: 5,79 m garš – 1,65 m augsts – 1,70 m plats

. Kategorija: vidēja līmeņa privātā lidmašīna – 2 piloti ar 10 pasažieriem

Jaunas lidmašīnas cena: 13 miljoni EUR

Foto: Cessna Citation

Pērkat lidmašīnu, lai ceļotu ar komfortu?

Tāpat kā CAC 40 izpilddirektori vai izcilākie futbolisti, jūs varat pievērsties greznākiem modeļiem:

Praetor 600 ir īpaši tehnoloģiski progresīvs supervidēja izmēra biznesa lidmašīna. Tam ir ievērojams darbības rādiuss, kas ļauj veikt gandrīz 4500 km attālumu bez starpnosēšanās un viegli veikt lidojumus no Londonas uz Ņujorku.

Galvenās iezīmes:

. Kreisēšanas ātrums: 850 km/h

. Maksimālais attālums: 4500 km

. Kabīnes izmērs: 8,20 m garš – 1,83 m augsts – 2,49 m plats

. Kategorija: vidēja līmeņa privātā lidmašīna – 2 piloti ar 12 pasažieriem

Jaunas lidmašīnas izmaksas: 30 miljoni EUR

Foto: Praetor

Apvienojot tehniskās iespējas un greznu dizainu, Falcon 6X atbildīs visprasīgāko klientu vēlmēm. Pateicoties Pratt & Whitney Canada PW812D dzinējiem, kas nodrošina nepārspējamu jaudu, tas ir ideāli piemērots vidēja un liela attāluma lidojumiem. Visbeidzot, tas ir aprīkots ar siltu un klusu salonu, modernu stilu, kas ir 100 % pielāgojams.

Funkcijas:

. Kravas ātrums: 980 km/h

. Maksimālais nobraukums: 10 186 km

. Kabīnes izmērs: 12,3 m garš – 1,98 m augsts – 2,58 m plats

. Kategorija: privātā reaktīvā lidmašīna tālajiem reisiem – 2 piloti ar 16 pasažieriem

Jaunas lidmašīnas cena: 38 miljoni EUR

Foto: Dassault Aviation

Elegantā dizaina Challenger 850 ir aprīkots ar GECF34-3B1 dzinējiem, kas tam nodrošina maksimālo ātrumu 850 km/h. Šo tālo reisu lidmašīnu novērtē par tās plašā salona nepārspējamo komfortu. Tā piedāvā 16 pasažieriem, kas var iekāpt lidmašīnā, dažādas zonas: virtuvīti, vairākas tualetes..

Īpašības:

. Kravas ātrums: 850 km/h

. Maksimālais attālums: 5000 km

. Kabīnes izmērs: 14,7 m garš – 1,85 m augsts – 2,49 m plats

. Kategorija: tālo reisu lidmašīna – 2 piloti ar 13/16 pasažieriem

Jaunas lidmašīnas izmaksas: 21 miljons eiro

Foto: Bombardier

Kā aviosabiedrības sagatavo līgumus?

Katru gadu rezervētie lidmašīnu pasūtījumi ir ilgu un vētrainu sarunu rezultāts. Tajās piedalās aviosabiedrības un privāto lidmašīnu ražotāji, un tās var ilgt vairākus gadus. Patiesībā šie pasūtījumi par miljoniem eiro vērtām lidmašīnām sākas ilgi pirms to eksponēšanas Parīzes gaisa izstādē. Attiecībā uz šo līgumu izcelsmi ir divas iespējas: vai nu tie tiek noslēgti pēc gaisa kuģu ražotāju ierosināta konkursa, vai arī tie ir pārvadātāju izsludināta konkursa rezultāts.

  • Aviokompāniju ražotāju iniciēti piedāvājumi

Šajā gadījumā piedāvājumu iesniedz pats gaisa kuģu ražotājs. Zinot aviosabiedrību vajadzības un atrašanās vietu, gaisa kuģu ražotāji varēs regulāri iesniegt piedāvājumus.

  • Konkursa izsludināšana no pārvadātāju puses

Otrā iespēja ir nosūtīt “pieprasījumu iesniegt piedāvājumu” ražotājiem. Tad uzņēmums iepriekš izstrādā visu flotes plānu, lai vairāku gadu laikā apmierinātu savas prasības attiecībā uz gaisa kuģu daudzumu un tipu. Attiecībā uz lielākajiem pasūtījumiem daži uzņēmumi pat izstrādā flotes plānus nākamajiem 20 gadiem. Tiek ņemti vērā vairāki kritēriji: konkurentu flotes un projekti, prognozētais satiksme, rentabilitātes mērķi, naftas cenu tendences, ieguldāmā budžeta apjoms u. c. Arī tad, ja mērķis ir papildināt floti ar jau zināmiem gaisa kuģiem vai jauniem modeļiem tirgū, procedūras nebūs vienādas. Piemēram, “klasiskai” lidmašīnai pietiks ar vienkāršu pamatlīgumu. No otras puses, jaunākiem modeļiem būs nepieciešams padziļināts tehniskais, komerciālais un finanšu pētījums.

Kādi ir kritēriji līguma slēgšanas tiesību iegūšanai?

Jau kampaņas sākumā ir vairāki kritēriji. Galvenais elements ir lidmašīnas veiktspējas novērtējums, kas ietver dzinēju kvalitāti un dzinēju ražotāju skaitu, kas iesaistīti lidmašīnas aprīkošanā. Taču tas vēl nav viss: ietekme ir arī citiem faktoriem, piemēram, apkalpošanas un tehniskās apkopes izmaksām, piegādes laika nišām, gaisa kuģu pieejamībai pakās u. c. Lielākā daļa uzņēmumu, kas pārstāv lielu ieguldījumu apjomu, izveido noteiktas programmas, lai samazinātu izmaksas un noslēgtu apdrošināšanu. Tāpēc dažu līgumu apjoms var sasniegt gandrīz 600 lappušu.

Kā notiek sarunas par cenām?

Kā notiek sarunas? Lai gan dažas aviosabiedrības, piemēram, Ryanair, darīs visu iespējamo, lai samazinātu izmaksas, ražotājs bieži vien ir uzvarētājs. Pasūtījumam, kas iesniegts gaisa kuģu ražotājam, automātiski tiks piemērota cenu izmaiņu formula. Šī metode, ko dēvē arī par “eskalācijas formulu”, ietver cenu izmaiņu indeksēšanu atkarībā no dažādiem parametriem: darbaspēka, izejvielu, naftas cenas u. c. Tādējādi tiek piemērota samazinoša mēroga ekonomija: jo lielāka flote, jo dārgāks pasūtījums.

Vēl viens elements, no kura aviosabiedrības gūst peļņu, ir saistītie pakalpojumi. Šo pakalpojumu galvenais mērķis ir regulatīvā gaisa kuģa apkope dažādos līmeņos: perona, gaisa kuģa konstrukcijas, dzinēju, aprīkojuma un detaļu apkope. Šie kapitālremonti ir sadalīti laikā un klasificēti dažādās kategorijās. Sākot ar A kategoriju ikmēneša tehniskajai apkopei un beidzot ar D kategoriju tehniskajai apkopei, kas jāveic ik pēc 4/5 gadiem, šis elements ir reāls ienākumu avots, lai amortizētu ražotāju atlaides. Šajā nozarē, kurā sākotnēji dominēja dzinēju ražotāji, ir vērojama spēcīga izaugsme, un nesen tajā tika iekļauti arī gaisa kuģu ražotāji. Paredzams, ka līdz 2025. gadam MRO (tehniskās apkopes, remonta un kapitālā remonta) tirgus pieaugs par 20 %.

Cik lielas ir atlaides? Kāda ir galīgā cena, ko maksā uzņēmums?

Atlaides atšķiras atkarībā no pasūtījuma lieluma un sastāva. Atkarībā no pasūtītā gaisa kuģa tipa, pasūtījuma mērķa un klienta lieluma atlaide var svārstīties no 40 % līdz 55 %. Ļoti lielu lidmašīnu pasūtījumu gadījumā, piemēram, A380, tā ir ievērojama atkāpe no izsludinātās kataloga cenas 400 miljonu dolāru apmērā. Lai gan aviosabiedrības ļoti reti maksā šo cenrāža cenu, tā kalpo kā etalons. Piemēram, tā ir noderīga, kad jāaprēķina pirmās iemaksas. Pirmās iemaksas, ko pārvadātājs maksā, kad tiek veikts pasūtījums, ir ļoti zemas un pakāpeniski palielinās. Pēc pusotra gada šī iemaksa parasti ir aptuveni 25 %, un tikai piegādes posmā tiek samaksāts viss atlikums.

Biežāk uzdotie jautājumi par privāto lidmašīnu iegādi un izmantošanu

Kādas ir privātas lidmašīnas iegādes priekšrocības, nevis nomas katram ceļojumam?

Privātas lidmašīnas iegāde piedāvā nepārspējamu brīvību: tūlītēju pieejamību, pilnīgu interjera un aprīkojuma pielāgošanu un lielāku konfidencialitāti.

Atšķirībā no nomas jūs izvairāties no ierobežojumiem, kas saistīti ar rezervāciju, laika ierobežojumiem un regulārām izmaksām par katru lidojumu. Tas ir arī taustāms ieguldījums, kura vērtība var pieaugt (dažiem retiem modeļiem) vai kuru var pārdot tālāk.

No otras puses, tas ir saistīts ar fiksētām izmaksām (apkope, angārs, apdrošināšana) un aktīvu pārvaldību. Līzings joprojām ir ideāli piemērots neregulārai lietošanai vai dažādu modeļu izmēģināšanai pirms iegādes.

Vai ir iespējams iegādāties lietotu privāto lidmašīnu? Kādi ir riski?

Pilnīgi noteikti! Lietotu lidmašīnu tirgus ir dinamisks, kas ļauj iegādāties lidmašīnu par zemākām izmaksām (līdz pat 50 % lētāk nekā jaunu). Galvenie riski ir saistīti ar tehnisko stāvokli (dzinēja nolietojums, korozija) un tehniskās apkopes vēsturi. Lai izvairītos no šiem riskiem, uzstājiet uz :

  • Neatkarīga eksperta veiktu pārbaudi pirms iegādes (PPI).
  • Tehniskās apkopes žurnāli (kapitālo remontu uzraudzība, visi negadījumi).
  • Juridiskā revīzija (īpašumtiesības, ar gaisa kuģi saistītie parādi).

Dažiem modeļiem, piemēram, Cessna Citation vai Gulfstream G650, ir lieliska tālākpārdošanas vērtība, pateicoties to izturībai.

Kā es varu finansēt privātās lidmašīnas iegādi?

Ir vairākas iespējas:

  1. Operatīvais līzings: jūs nomājat lidmašīnu uz 5 līdz 10 gadiem ar pirkuma iespēju līguma beigās. Ideāli piemērots naudas plūsmas samazināšanai.
  2. Bankas aizdevums: specializētas bankas (piemēram, BNP Paribas Jet Finance) piedāvā 10-15 gadu aizdevumus, kas bieži vien ir nodrošināti ar pašu lidmašīnu.
  3. Daļējas īpašumtiesības: iegādājieties daļu lidmašīnas (1/8 līdz 1/2), izmantojot tādus uzņēmumus kā NetJets, dalot izmaksas.

Skaidrā naudā: rezervēts īpaši turīgiem cilvēkiem, bet ļauj izvairīties no procentu maksājumiem.

Kādas ir slēptās izmaksas pēc iegādes?

Papildus pirkuma cenai jums ir jārēķinās, ka papildus pirkuma cenai būs jāmaksā :

  • Apkope: 5 līdz 10 % no lidmašīnas vērtības katru gadu (kapitālais remonts, rezerves daļas).
  • Glabāšana: 10 000 līdz 50 000 euro gadā par drošu angāru.
  • Apdrošināšana: 1 līdz 3 % no lidmašīnas vērtības gadā.
  • Apkalpe: 150 000 līdz 300 000 euro gadā pilotam un otrajam pilotam.

Degviela: aptuveni 2 000 euro par lidojuma stundu vidēja izmēra reaktīvajam lidaparātam.

Kā izvēlēties starp turbopropelleru un reaktīvo lidmašīnu?

Viss ir atkarīgs no izmantošanas:

Jets (piemēram, Embraer Phenom 300): Ātrums, kreisēšanas augstums (mazāk turbulences), hermētiska kabīne. Ideāli piemērots starptautiskiem ceļojumiem vai ātrgaitas lidojumiem.

Turbopropelleri (piemēram, Pilatus PC-12): Ekonomiskāki (par 30 % lētāk stundā), piekļuve mazākiem skrejceļiem, bet mazāks ātrums un komforts. Ideāli piemēroti reģionālajiem maršrutiem.

Kādi ir juridiskie soļi, lai reģistrētu privātu gaisa kuģi?

Reģistrācijas kārtība dažādās valstīs atšķiras, bet šeit ir izklāstīti galvenie soļi Eiropā:

Nodokļu deklarācija: PVN (20 % ES), ko var atgūt, ja lidmašīna tiek izmantota uzņēmējdarbībai.

Lidojumderīguma sertifikāts: EASA (Eiropas Aviācijas drošības aģentūra) izdod pēc tehniskās pārbaudes.

Obligātā apdrošināšana: civiltiesiskās atbildības un materiālo zaudējumu apdrošināšana.

Reģistrācija: ar valsts iestādes starpniecību (piemēram, DGAC Francijā). Jūs varat izvēlēties “privātu” vai “komerciālu” reģistrāciju.

Vai ir iespējams iegādāties privātu lidaparātu, neesot pilotam?

Jā, un tas ir diezgan bieži! Lielākā daļa īpašnieku nodarbina profesionālus pilotus. Tomēr jums būs nepieciešams :

Iegūt darbības licenci: ja piedāvājat maksas lidojumus (pat draugiem), ir nepieciešama komerciāla sertifikācija.

Nolīgt apkalpi: vai nu tieši (pastāvīgs līgums), vai ar vadības uzņēmuma starpniecību (kas arī nodrošinās tehnisko apkopi).

Cik ilgā laikā tiek piegādāts jauns gaisa kuģis?

No 12 līdz 36 mēnešiem atkarībā no modeļa un pieprasījuma. Īpaši luksusa klases lidmašīnām (piemēram, Dassault Falcon 6X) dažkārt ir 3 gadu gaidīšanas saraksti. Daži ražotāji piedāvā “laika nišas” priekšlaicīgai piegādei… par attiecīgu cenu.

Kā es varu samazināt privātās lidmašīnas ietekmi uz vidi?

Ir vairāki risinājumi:

Modeļa izvēle: jaunie reaktīvie lidaparāti (Gulfstream G700, Bombardier Global 7500) patērē par 15-20 % mazāk degvielas.

Oglekļa emisiju kompensēšana: izmantojot tādas programmas kā ClimateSeed piedāvātās.

Ilgtspējīga degviela (SAF): Dažas lidostas (Ženēva, Farnboro) to piedāvā, taču tās maksā 2 līdz 5 reizes dārgāk.

Ko darīt tehniskas avārijas gadījumā ārzemēs?

Īpašnieki parasti parakstās uz palīdzības programmām visā pasaulē (piemēram, Jet Support Solutions Inc.). Šajos pakalpojumos ietilpst :

  • 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā.
  • Aizstājējlidmašīnas aizdošana.

Pasažieru aprūpe viesnīcā.
Pārbaudiet, vai jūsu līgums attiecas uz zonām, kurās ceļojat (Āfrika, Āzija utt.).

Kā notiek privātās lidmašīnas tālākpārdošana?

Tirgus ir mazāk likvīds nekā automašīnu tirgus. Lai palielinātu savu peļņu:

Mērķtiecīgi pievērsieties augošiem tirgiem: Tuvie Austrumi, Āzija – augstākās klases lidmašīnām.

Sagatavot lidmašīnu: mūsdienīga apkope, jauns pārsegs, atjaunots interjers.

Sazinieties ar starpnieku: viņiem ir piekļuve starptautisku pircēju tīkliem (komisijas maksa: 3 līdz 6 % no pārdošanas cenas).

Vai privāta lidmašīna var būt rentabla?

Jā, bet tikai ar zināmiem nosacījumiem:

  • Iznomājot trešām personām: izmantojot tādas platformas kā Victor vai Air Charter Service (jāuzmanās no noteikumiem, kas reglamentē komerciālu izmantošanu).
  • Izmaksu dalīšana: atļauta ES, ja katrs pasažieris maksā savu daļu (bez peļņas).

Nodokļu atskaitījumi: Dažās valstīs (piemēram, ASV) amortizāciju var atskaitīt, ja lidmašīnu izmanto uzņēmējdarbībai.

Kuras lidostas ir vispiemērotākās jūsu lidmašīnas bāzēšanai Eiropā?
  • Luksemburga (ELLX): izdevīgs nodokļu režīms.
  • Ženēva (LSGG): diskrēts centrs lidmašīnām.
  • Le Buržē (LFPB): tuvu Parīzei, augstākās kvalitātes infrastruktūra.
  • Farnboro (EGLF): specializējas biznesa aviācijā.

Kā aviosabiedrības finansē savus pasūtījumus?

Airbus A350 un Boeing B787 milzu pasūtījumus, ko veic tādas aviosabiedrības kā AirFrance KLM, var šķist neiespējami finansēt. Tomēr lielo pārvadātāju rīcībā ir vairākas stratēģiskas sviras, lai novērstu to bankrotu.

Pirmkārt, pašreizējā avansa maksājumu sistēma ļauj aviokompānijām sadalīt savas izmaksas laika gaitā. Pilna cena tiek samaksāta piegādes brīdī, nevis pasūtījuma veikšanas brīdī. Tādējādi īstermiņā uzņēmums maksā ļoti maz un gūst zināmu elastību. Vēl viens svarīgs elements ir līzinga izmantošana aviosabiedrībās. Attiecībā uz aviosabiedrību operatoriem šī stratēģija ietver lidmašīnas iznomāšanu citam uzņēmumam vidēji uz 6 gadiem. Air France šādā veidā finansē trešdaļu savas flotes.