Jet Privé iegāde un pārvaldība

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Privātā reaktīvā lidaparāta iegāde nav “obligāta”: tas ir patrimoniāls lēmums, kas parasti stājas spēkā, kad sistemātiska čartera izmantošana sasniedz 250 līdz 300 stundu plato gadā vai kad uzņēmums vēlas lidaparātu, kas konfigurēts tieši tā vajadzībām (salons, diapazons, zīmols).

Papildus iegādes cenai galvenais jautājums ir pastāvīga pārvaldība: apkalpes pieņemšana darbā, apkope, atbilstība normatīvajiem aktiem, budžeta uzraudzība, pieejamība fraktēšanai u. c. Citiem vārdiem sakot, tehniskais aktīvs ir kļuvis par izmaksu centru, kas jāpārvalda ar tādu pašu stingrību kā loģistikas parks.

Kopā ar saviem partneriem AEROAFFAIRES sniegs jums atbalstu, sākot no pirmā budžeta jautājuma līdz pat lidmašīnas ikdienas darbībai, un paliks vienīgais kontaktpunkts, ar kuru jūs varēsiet sazināties par katru lidojumu.

• Aviation privée entreprise

Izpratne par visu pirkuma procesu

Iepirkuma procesā ir seši posmi:
1) jūsu vajadzību noteikšana
2) izpēte ārpus tirgus
3) tehniskā pārbaude
4) pārrunas
5) fiskālā slēgšana
6) nodošana ekspluatācijā

Vidējais sagatavošanās laiks: trīs līdz seši mēneši lietotam gaisa kuģim, viens līdz divi gadi rūpnīcā ražotam gaisa kuģim.

Desmit gadu kopējais gada budžets svārstās no 0,9 miljoniem euro (vieglais reaktīvais lidaparāts) līdz 2,3 miljoniem euro (garo lidojumu lidaparāts).

Kopīpašums: elastīga alternatīva

Princips

Jūs iegādājaties standartizētu daļu, piemēram, 1/8, un jums ir garantēta stundu kvota. Programma apvieno apkalpi, apkopi un angāru, padarot jūsu fiksētās izmaksas paredzamas.

Galvenie punkti

  • Ieguldījums dalīts ar 8 līdz 16.
  • Standartizēta kabīne un grafiks; ierobežota pielāgošana.
  • Vidējās izmaksas: ~ 5 700 EUR/h piecu gadu laikā vieglai reaktīvajai lidmašīnai (100 stundas gadā).

Kam tas ir paredzēts?

Vadītājiem, kas lido 80 – 200 stundu lidojumus regulāros maršrutos pa Eiropu un Tuvajiem Austrumiem. Mēs salīdzinām šo modeli ar pilnām īpašumtiesībām un čarteri pēc pieprasījuma, lai palīdzētu jums pieņemt pareizo lēmumu.

Atbalsts 3 vienkāršos posmos

  1. Analīze un konsultācijas
    • Misijas profils, darbības joma, pasažieru skaits.
    • 10 gadu budžeta prognoze (fiksētās + mainīgās izmaksas).
  2. Pētniecība un darījumi
    • Jaunu vai lietotu ārpus tirgus pieejamu iekārtu izvēle.
    • Tehniskās pārbaudes (reģistrācijas žurnāli, dzinēji, remonta vēsture).
    • Sarunas, nodokļu uzlikšana, imatrikulācija un piegāde “līdz atslēgai”.
  3. Nodošana ekspluatācijā un pārvaldība
    • Apkalpes pieņemšana darbā, tehniskās apkopes līgumi, angārs.
    • Ikmēneša budžeta uzraudzība, reāllaika digitālā atskaite.
    • Čartera iespēja, lai gūtu ieņēmumus un samazinātu izmaksas.

Konkrēta pārvaldība

Deleģēt jūsu reaktīvās lidmašīnas pārvaldību nozīmē ietaupīt lidojumu laika stundas… bet pats galvenais – dvēseles miera stundas.

Jūs novēršat tehnisko sarežģītību.
Ja Falcon 2000 tiek veikta neplānota šasijas pārbaude, vadības komanda nekavējoties aktivizē 145. daļas tīklu, kas pieejams 24 stundas diennaktī, nofraktē rezerves lidmašīnu un informē īpašnieku ar laika zīmogiem apstiprinātā ziņojumā.
Rezultāts: jūs turpināt lidot saskaņā ar sākotnējo grafiku, neiesaistot savu dienasgrāmatu un neradot loģistikas stresu.

Jūs stabilizējat savas izmaksas.
Portālā Embraer Legacy 650 , pārvaldnieks vienojas par degvielas cenu gadā desmit atkārtotiem mezgliem un apvieno korpusa apdrošināšanu, samazinot prēmiju par 12 %.
Rezultāts: Jūsu budžets vairs nav pārsteigumu virkne; tas kļūst par prognozējamu līniju, kas aizsargā jūsu naudas plūsmu un investīciju lēmumus.

Jūs saglabājat savu tālākpārdošanas vērtību.
Pieaicinot labu pārvaldnieku, jūs varat optimizēt savas lidmašīnas vērtību.
Global 6000, kas tiek uzturēts saskaņā ar “Smart Parts” programmu un uzraudzīts ar unikālu CAMO, pēc septiņiem gadiem saglabā līdz pat 15% lielāku tālākpārdošanas vērtību.
Rezultāts: dienā, kad nomaināt savu lidmašīnu, jūs saņemat atpakaļ vērtīgāku aktīvu, vienlaikus paātrinot darījumu, pateicoties nevainojamai tehniskajai vēsturei.

Ko mēs pārvaldāmKo jūs redzat
Apkalpes plānošana, reitinga tipa apmācībaSkaidrs pieejamības kalendārs
CAMO* un drošības auditsAgrīni tehniskās apkopes brīdinājumi
Korpusa un civiltiesiskās atbildības apdrošināšanaGarantēta apdrošināšana bez bojājumiem
Tukšu lidojumu optimizācijaVienkāršota P&L tabula

* Pastāvīga lidojumderīguma pārvaldības organizācija

Cik daudz jums nepieciešams budžets? (250 h/gadā)

  • Viegla reaktīvā lidmašīna: ~ 0,9 miljoni euro gadā
  • Īpaši vidēja izmēra lidmašīnas: ~ 1,3 miljoni euro gadā
  • Liela darbības rādiusa lidmašīnas: ~ 2,3 miljoni euro gadā

Šajās summās ietilpst apkalpe, apkope, angārs un degviela. Atkarībā no pieprasījuma čartera ieņēmumi var segt līdz pat 40 % no fiksētajām izmaksām.

Apkalpe
Jūsu apkalpe ir kas vairāk nekā tikai divi sertificēti piloti – tā ir pilnvērtīga komanda, kas izvēlēta, ņemot vērā tās tehniskās zināšanas un izpratni par pakalpojumu. Regulāras simulatoru apmācības, iepazīšanās ar jutīgiem galamērķiem, pieejamība, kas plānota divpadsmit mēnešu laikā: katrs lidojums sākas ar pazīstamām sejām un pārbaudītām procedūrām, kas nodrošina punktualitāti un mieru uz klāja.

Tehniskā apkope
Privātā lidmašīna ir ne tikai jāuztur, tai ir jābūt gatavai. Mēs strādājam ar unikālu CAMO, kas reāllaikā uzrauga dzinēju ciklus, servisa biļetenus un plānotās pārbaudes. Profilaktisko apkopi var veikt naktī vai starp lidojumiem, tādējādi izvairoties no negaidītas dīkstāves un paildzinot lidmašīnas tālākpārdošanas vērtību.

Angārs
Stāvvieta angārā pasargā jūsu ieguldījumu no UV stariem, sliktiem laikapstākļiem un putekļiem, kas paātrina koroziju. Mūsu prioritārie līgumi galvenajos Eiropas mezglos garantē drošu, apsildāmu un 24 stundas diennaktī uzraudzītu telpu, lai izlidošana notiktu bez apledošanas vai neparedzētiem kavējumiem pat ziemas vidū.

Degviela
Degvielas izmaksas svārstās atkarībā no cenas par barelu, bet ne jums: centralizējot degvielas uzpildi, izmantojot pamatlīgumus visbiežāk iebraucošajās ostās, mēs fiksējam cenu par galonu un novēršam pēkšņus palielinājumus. Tas nozīmē, ka jūs varat kontrolēt savas stundas izmaksas, vienlaikus samazinot oglekļa dioksīda emisiju, optimizējot lidojumu plānus un izmantojot pieejamo SAF.

  • Faut-il immatriculer l’avion en Europe ?

    Nous analysons la fiscalité (TVA, douanes) et la réglementation EASA ; parfois un registre hors UE s’avère pertinent.

  • Puis-je garder mon équipage actuel ?

    Oui, nous intégrons votre équipage ou recrutons des pilotes triés sur le volet, avec formation continue certifiée.

  • L’affrètement est-il obligatoire ?

    u003cp data-start=u00222812u0022 data-end=u00222969u0022u003eJamais. Nous proposons un plan de mise en revenu uniquement si vous le souhaitez et dans les limites que vous fixez.u003c/pu003e