NEGAIDĒJIET, LAI REZERVĒTU SAVUS LIDOJUMUS VASARAS SEZONAI!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Jaunu vai vecu privāto reaktīvo lidmašīnu, vai vecumam ir nozīme?

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Iespējams, jūs jau esat sev uzdevis jautājumu: “Kāds ir lidmašīnas vai privātā reaktīvā lidaparāta kalpošanas ilgums? Šajā rakstā AEROAFFAIRES skaidro, cik svarīgs ir privātās lidmašīnas vecums un kādi faktori nosaka tās kalpošanas laiku.

Cik ilgs ir privātās lidmašīnas mūžs?

Atšķirībā no automobiļu nozares, kur lidmašīnas vecumu nosaka pēc nobraukto kilometru skaita, aviācijā jāņem vērā daudzi faktori. Parasti lidmašīna ir paredzēta 100 000 pacelšanās un nolaišanās reižu veikšanai, lai gan tas, protams, ir atkarīgs no modeļa. Tomēr ir arī citi svarīgi ārējie faktori, kas jāņem vērā.

Kā noteikt gaisa kuģa vecumu?

Nobraukto stundu skaits ir svarīgs faktors, pat ja tas nenosaka gaisa kuģa vecumu. Patiesībā privāta lidmašīna var būt jauna un lidot ilgāk nekā vecāka privāta lidmašīna. Tas viss ir atkarīgs no lidojumu biežuma un galamērķiem. Privātās reaktīvās lidmašīnas un lidmašīnas ir konstruētas tā, lai tās varētu nodzīvot gandrīz 100 000 ciklu, un katrs lidojums tiek uzskatīts par vienu ciklu, kamēr vien pastāv hermetizācija. Laika gaitā lidmašīnas daļas tiek bojātas, galvenokārt metāla erozijas dēļ. Tomēr regulāras tehniskās pārbaudes un tehniskās apkopes operācijas var pagarināt lidmašīnas kalpošanas laiku. Privātās lidmašīnas ir īpašs gadījums, jo tās lido mazāk nekā komerciālās lidmašīnas. Tāldarbības lidmašīna vidēji veic tikai 20 000 ciklu.

Vai izvēlaties jaunu vai lietotu lidmašīnu?

Gaisa kuģa cena ir svarīgs faktors, pieņemot lēmumu par iegādi. Ir svarīgi ņemt vērā ne tikai iegādes cenu, bet arī visas ekspluatācijas izmaksas. Iegāde ir ieguldījums, kas tiek plānots vairāku gadu garumā. Ekspluatācijas izmaksām ir vislielākā ietekme uz gaisa kuģa kopējām izmaksām, un divi galvenie kritēriji ir degvielas patēriņš un tehniskās apkopes izmaksas.

Vecs gaisa kuģis patērēs vairāk degvielas nekā jauns gaisa kuģis, kas izmanto jaunāko elektronisko degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Turklāt, jo vecāks ir gaisa kuģis, jo lielākas ir tehniskās apkopes izmaksas, jo gaisa kuģis ir sarežģītāks un pakļauts korozijai.

Papildus iepriekš minētajām ekspluatācijas izmaksām ir jāņem vērā arī citas izmaksas, piemēram, apdrošināšana un uzglabāšana. Lidmašīnas iegādes cenā ir iekļautas daudzas izmaksas, kas ir atkarīgas no lidmašīnas izmantošanas biežuma.

Starp jaunas lidmašīnas iegādi, lietotas lidmašīnas iegādi un līzingu jums ir pieejami vairāki risinājumi.

Vecas privātas lidmašīnas iegādei ir savas priekšrocības un trūkumi.

Cirrus sf50
Credit Photo : Pixabay

Lietotas privātās lidmašīnas priekšrocības

  • Zemāka iegādes cena
  • Operāciju solis atpakaļ
  • Piloti ir pieraduši pie lidmašīnas, jo jau ir ar to iepazinušies.

Lietotu gaisa kuģu trūkumi

  • Dažkārt trūkst drošības: izpletņa, skābekļa maskas utt
  • Sarežģītāka apkope
  • Lielāks trokšņa piesārņojums veco dzinēju dēļ
  • Rezerves daļas kļūst retākas
  • Materiālu novecošana un iespējami neatklāti bojājumi, piemēram, korozija.

Jaunas privātās lidmašīnas priekšrocības

  • Moderns aprīkojums lielākai drošībai
  • Ekonomiskāki dzinēji
  • Zemākas tehniskās apkopes izmaksas
  • Viss ir jauns, tāpēc netiek zaudēta vērtība

Jaunas privātās lidmašīnas trūkumi

  • Sarežģītāks finansējums
  • Augstāka iegādes cena
  • Augstākas ekspluatācijas izmaksas

Jums ir pieejams trešais risinājums, proti location. Tas atvieglo finansēšanas paketes izveidi, un uzturēšanas izmaksas ir iekļautas cenā. Katrai no šīm iespējām ir savas priekšrocības un trūkumi atkarībā no tā, cik bieži lidojat un kas jums nepieciešams. Tomēr svarīgs ir lidmašīnas vecums, taču ir viens būtisks aspekts – drošība. Tai jābūt pirmajam kritērijam, izvēloties lidaparātu, lai kādam nolūkam to izmantotu.

Uz biznesa aviāciju attiecas ļoti stingri civilās aviācijas iestāžu noteikumi, kas jo īpaši skaidrojami ar drošības jēdzienu transport public. Gaisa kuģa tehniskā apkope un pat apkalpes apmācība ir būtiska, lai iegūtu sabiedriskā transporta sertifikātu. Tehniskā apkope, remonts un periodiskās pārbaudes jāveic ražotāja apstiprinātos centros.

Portālā AEROAFFAIRES mēs piedāvājam privāto reaktīvo lidmašīnu čartera pakalpojumus. Plānojot privāto lidojumu, mēs saviem klientiem sniedzam būtiskus padomus par lidmašīnu un lidostu izvēli. Sazinieties ar mūsu aviācijas ekspertu komandu pa tālruni +330144099182, lai rezervētu savu privāto lidmašīnu. Jūs varat sazināties ar mums arī pa e-pastu: charter@aeroaffaires.fr vai veikt bezmaksas aprēķinu, izmantojot mūsu devis en ligne.