NEGAIDĒJIET, LAI REZERVĒTU SAVUS LIDOJUMUS VASARAS SEZONAI!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Jaunu gaisa kuģu cenas

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Vai esat redzējuši pārdošanā nelielu privātu reaktīvo lidmašīnu? Vai jūs vilina ceļojums turp un atpakaļ ar biznesa lidmašīnu? Ja esat nolēmis ķerties pie lietas un iegādāties lidmašīnu – vai nu lidmašīnu vai privāto reaktīvo lidmašīnu -, iespējams, jūs esat saskāries ar svarīgu jautājumu: kuru no tām izvēlēties? Protams, tas viss ir atkarīgs no jūsu vajadzībām, jūsu vēlmēm un budžeta elastības. Lietota lidmašīna neizmaksās tikpat, cik jauna.

Mēs iepazīstinām ar lidmašīnu modeļiem, kas laisti tirgū pēc 2018. gada, un norādām šo jauno lidmašīnu cenas. Mēs veicam arī dažus salīdzinājumus ar vecākiem modeļiem.

Privātās aviācijas tirgū dominē Eiropa un Amerikas Savienotās Valstis, kas kopā veido gandrīz 80 % pasaules reaktīvo lidmašīnu flotes, taču arī šajā tirgū pieaug konkurence. Kā redzēsiet, daudzas no greznākajām privātajām lidmašīnām, kas tiks izlaistas 2019. un 2020. gadā, nav ražotas Airbus vai Boeing, kas ir vislabāk pazīstamas ar savām lidmašīnām.

Tāpēc šeit ir saraksts, kurā iekļauti pasažieru lidmašīnu modeļi, lidmašīnas, kas pieejamas privātai nomai, un privātās reaktīvās lidmašīnas.

Jaunas pasažieru lidmašīnas cena

Nodošana ekspluatācijā: 1970. gads

Darbības rādiuss: 2700 km

Ietilpība: 5 pasažieri

Piezīmes: Beechcraft Baron 58 noteikti ir populārākā divdzinēju virzuļdzinēja lidmašīna pasaulē. Ar to var pārvadāt līdz 5 pasažieriem ar ātrumu 370 kilometri stundā. Tas ir ražots kopš pagājušā gadsimta 70. gadiem, un kopš tā laika ir daudzkārt pārveidots.

Cena: 1,4 miljoni eiro

Nodošana ekspluatācijā: 2011. gads

Darbības rādiuss: 3000 km

Ietilpība: 5 pasažieri

Piezīme: iekārojamākā TBM versija – TBM 900 – ir pieejama kopš 2019. gada.

Cena: no 1,5 miljoniem eiro

Avion de tourisme Beechcraft Baron 58
Foto: Commons Wikimedia

Jaunas vieglās privātās lidmašīnas cena

Nodošana ekspluatācijā: 2009. gads

Darbības rādiuss: 3600 km

Ietilpība: 6 pasažieri

Piezīmes: šisEmbraer modelis var veikt lielus attālumus vieglai privātās lidmašīnas modelim.

Cena: 8 miljoni eiro

Nodošana ekspluatācijā: 2008. gads

Darbības rādiuss: 2200 km

Ietilpība: 4 pasažieri

Piezīmes: Kopš 2008. gada ir bijušas vairākas versijas. Jaunākā ir Phenom 100EV, kas izlaista 2018. gadā.

Cena: 4,5 miljoni eiro

Phenom 100 avion de tourisme neuf
Foto: Commons Wikimedia

Ekspluatācijas uzsākšana: 2015. gads

Darbības rādiuss: 1300 km

Ietilpība: 6 pasažieri

Piezīme: jaunākā versija ir HondaJetElite, kas lieliski piemērota biznesa aviācijai un kuras darbības rādiuss ir palielināts par 17%. To pārdod par 5 miljoniem eiro vai vairāk.

Cena: 4,5 miljoni eiro

Jauna vidēja izmēra biznesa reaktīvā lidmašīna cena

Ja vēlaties iegādāties biznesa reaktīvo lidmašīnu vidēja attāluma vai tūrisma lidojumiem, iesakām iegādāties Cessna klāstu.

Location jet privé Cessna Latitude
Foto: Wikimedia Commons

Cessna Citation Longitude

Nodošana ekspluatācijā: 2019

Darbības rādiuss: 6300 km

Ietilpība: 12 pasažieri

Piezīmes: Tas ir pieejams nomai kopš 2020. gada, un tajā ir iekļauti daži digitālie sasniegumi, piemēram, Wi-Fi piekļuve un satelīta radio. Cits paralēli izstrādātais modelis – Cessna Citation Hemisphere – beidzot ir apturēts.

Cena: 25 miljoni eiro

Nodošana ekspluatācijā: 2019

Darbības rādiuss: 4500 km

Ietilpība: 12 pasažieri

Piezīmes: Šī ir uzlabota Legacy 500 versija , kas nomas tirgū pieejama kopš 2019. gada. Tā galvenie konkurenti ir Gulfstream G280 un Bombardier Challenger 350 .

Cena: 30 miljoni eiro

Ekspluatācijas uzsākšana: 2020

Darbības rādiuss: 3700 km

Ietilpība: 9 pasažieri

Piezīmes: Iedvesmojoties no Legacy 450, tas var pārsniegt 800 kilometrus stundā, ietaupot laiku un padarot šo modeli par vienu no ātrākajiem savā kategorijā. Tā plānots ierasties 2020. gadā.

Cena: 17 miljoni eiro

Jaunas tālo reisu biznesa lidmašīnas cena

Nodošana ekspluatācijā: 2000. gados

Darbības rādiuss: 11 300 km

Ietilpība: 16 pasažieri

Piezīmes: Šis ir viens no vismodernākajiem tālo lidojumu lidaparātiem. To nesen aizstāja ar Global 7500.

Cena: 45 miljoni eiro

Nodošana ekspluatācijā: 2019

Darbības rādiuss: 13 000 km

Ietilpība: 19 pasažieri

Piezīmes: Tas konkurē ar Gulfstream G700, taču tā priekšrocība ir tā, ka 2019. gadā jau ir saražoti 30 modeļi.

Cena: 65 miljoni eiro

Bombardier global 7500 décollage
Foto: Commons Wikimedia
  • Gulfstream G700

Nodošana ekspluatācijā: 2021. gadā

Darbības rādiuss: 13 000 km

Ietilpība: 19 pasažieri

Piezīmes: Tas konkurē ar Global 7500 un turpina G650 un G650ER. Tas ir viens no lielākajiem privātajiem reaktīvajiem lidaparātiem pasaulē.

Cena: 68 miljoni eiro

  • Dassault Falcon 6X

Nodošana ekspluatācijā: 2022. gads

Darbības rādiuss: 10 000 km

Ietilpība: 16 pasažieri

Piezīmes: Iepriekš pazīstams ar saviem Rafale militārajiem un iznīcinātāju lidaparātiem, šoreiz Dassault laidīs klajā privātu lidmašīnu, kas paredzēta biznesa ceļotājiem. Pirmais lidojums plānots 2021. gadā, bet ekspluatācijā lidmašīna tiks nodota 2022. gadā. Falcon 6X spēs sasniegt ātrumu līdz 1000 km/h.

Tā godalgotais salons – platākais un augstākais pasaulē – piedāvā telpas, komforta, produktivitātes un drošības standartus, kas nosaka jaunus kritērijus tālo biznesa reaktīvo lidmašīnu segmentā.

Eric Trappier, Dassault Aviation izpilddirektors, komentē Falcon 6X.

Cena: 40 miljoni eiro

Jaunāko vidēja un liela attāluma komerciālo lidmašīnu un to privāto versiju cenas (2018-2022)

Ja jūs interesē vidēja un liela attāluma lidojumi, patīkamu lasīšanu.

NoAirbus

  • Airbus A350-1000

Ekspluatācijas uzsākšana: 2019

Darbības rādiuss: 14 700 km

Ietilpība: 366 pasažieri

Piezīmes: Sākotnēji radīts, lai konkurētu ar Boeing 777-300ER, to veiktspēja ir līdzīga. Tagad tas konkurē ar Boeing 777-X.

Cena: 330 miljoni eiro

  • Airbus A321neo (neo – jauna dzinēja opcija)

Nodošana ekspluatācijā: 2019

Darbības rādiuss: 9000 km

Ietilpība: 244 pasažieri

Piezīmes: neo programma tika izveidota, lai uzlabotuA320 efektivitāti, ļaujot samazināt degvielas patēriņu par 15%.

Bieži vien to aizēnoAirbus 320, l’Airbus 321 ir lidmašīna ar lielāku ietilpību un lielāku komfortu nekā neo. Tā tiešais konkurents ir Boeing 737 Max. Airbus pastāvīgi strādā pie savu modeļu uzlabošanas; drīzumā tirgū būs pieejamsA321XLR.

Cena: 117 miljoni eiro

Airbus A321 Neo décollage
Foto: Flickr

Airbus ACJ320neo (ACJ Airbus Corporate Jets)

Nodošana ekspluatācijā: 2018

Darbības rādiuss: 11 000 km

Ietilpība: 25 pasažieri

Piezīmes: Airbus Corporate Jets irAirbus meitasuzņēmums, kas tirgo astoņus biznesa lidmašīnas. ACJ320neo ir viens no populārākajiem.

Cena: 85 miljoni eiro

Karaliskajā starptautiskajā gaisa tetovējumā 2019. gadā Airbus prezentēja arī savu futūristiskās lidmašīnas konceptu. Tā ir nodēvēta par plēsīgo putnu, un tā ir hibrīda elektriska lidmašīna.

No Boeing

  • Boeing 787-10

Nodošana ekspluatācijā: 2018

Darbības rādiuss: 12 000 km

Ietilpība: 336 pasažieri

Piezīmes: Pazīstams arī kā Dreamliner, šis ir visefektīvākais 787 lidmašīnu saimes modelis.

Cena: 265 miljoni eiro

  • Boeing 737 Max 10

Nodošana ekspluatācijā: 2018

Darbības rādiuss: 6100 km

Ietilpība: 230 pasažieri

Piezīmes: Boeing 2017. gadā uzsāk 737 Max paaudzes lidmašīnu ar lielākiem un efektīvākiem dzinējiem nekā iepriekšējie modeļi.

Cena: 123 miljoni eiro

Location jet privé Boeing 737 Max 10
Foto: Commons Wikimedia
  • Boeing BBJ Max 7 (BBJ – Boeing Business Jets)

Nodošana ekspluatācijā: 2019

Darbības rādiuss: 13 000 km

Ietilpība: 19 pasažieri

Piezīmes: Šis modelis tika būvēts, lai uzlabotu degvielas patēriņu par 13% un trokšņa piesārņojumu par 40% salīdzinājumā ar sākotnējo BBJ, kura pamatā bija 737. Nejaukt ar BBJ 777-X, kas paredzēts 2020. gadā.

Cena: 90 miljoni eiro

Starptautiskie konkurenti

  • Embraer E195-E2

Nodošana ekspluatācijā: 2018

Darbības rādiuss: 4800 km

Ietilpība: 120 pasažieri

Piezīme: Brazīlijas aviokompānija savus pirmos EJet E-2 modeļus laidusi klajā 2016. gadā.

Cena: 55 miljoni eiro

Location jet privé Embraer E195-E2
Foto: Wikimedia Commons
  • Comac C919

Nodošana ekspluatācijā: 2021. gadā

Darbības rādiuss: 5000 km

Kapacitāte: 190 pasažieri

Piezīmes: Šis ir Ķīnas ražotāja divdzinēju lidmašīna. Pirmais lidojums notika 2017. gadā, un nodošana ekspluatācijā paredzēta 2021. gadā.

Cena: 46 miljoni eiro

  • Irkut MC-21 300

Nodošana ekspluatācijā: 2021. gadā

Darbības rādiuss: 6300 km

Kapacitāte: 168 pasažieri

Piezīmes: Šis ir vēl viens divdzinēju gaisa kuģis, šoreiz no Krievijas ražotāja. Pašlaik notiek lidmašīnas sertifikācija, bet jau ir pasūtīti gandrīz 300 pasūtījumi.

Cena: 82 miljoni eiro

  • Mitsubishi Space Jet 90

Nodošana ekspluatācijā: 2021-2022

Darbības rādiuss: 3000 km

Ietilpība: 78 pasažieri

Piezīmes: agrāk pazīstams kā MRJ(Mitsubishi Regional Jet), paredzams, ka šis jaunais lidmašīnas modelis samazinās degvielas patēriņu par 20 %. Sākotnēji tika paziņots par 2021. gadu, bet galu galā tas varētu tikt uzsākts ekspluatācijā 2022. gadā.

Cena: 43 miljoni eiro

Nobeigumā

Nesenie notikumi ir būtiski ietekmējuši lielāko daļu aviosabiedrību. Pirmkārt, mēs redzam, ka saistībā ar vides krīzi ražotāji domā par to, kā samazināt lidmašīnu degvielas patēriņu.

Turklāt, reaģējot uz Covid-19 epidēmiju, Airbus ir atgriezusi pārdošanā četrasatre A320neo un divas A321neo lidmašīnas, kas sākotnēji bija paredzētas Air Asia. Šie pasūtījumi, tāpat kā daudzi citi, ir atcelti, kā rezultātā dažas cenas, iespējams, tiks pazeminātas.

Visbeidzot, jāņem vērā, ka norādītajās cenās nav iekļautas privāto lidmašīnu uzturēšanas, ekspluatācijas un apkalpes organizēšanas izmaksas, kas ir ievērojamas. Nav nekas neparasts, ka papildu izmaksas gadā sasniedz 350 000 euro papildus lidmašīnas cenai. Ja jau domājat par to, kā samazināt šīs izmaksas, varat mēģināt privāto lidmašīnu pēc tās iegādes iznomāt vai dalīt tās īpašumtiesības. Alternatīvi, kad jūs neizmantojat savu biznesa lidmašīnu, jūs varat to nodot privātās aviokompānijas pārvaldībā, kas veiks lidojumus ar jūsu lidmašīnu, kad jūs to neizmantosiet.

Lai uzzinātu vairāk, skatiet mūsu rakstus: comment acheter un avion ? acheter ou louer un jet privé, quelle solution choisir ? 

Ja vēlaties sākt ar privātās lidmašīnas nomu, sazinieties ar mums, lai rezervētu lidojumu.

Sazinieties ar AEROAFFAIRES 24/7 pa tālruni +33 (0)1 44 09 91 82.