NESTEIDZIETIES AR ZIEMAS SEZONAS LIDOJUMU REZERVĒŠANU!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Gadījuma izpēte : Kā Eiropas vadītājs optimizē savus ceļojumus, izmantojot biznesa aviāciju ar AEROAFFAIRES

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Laiks ir ne tikai ierobežots resurss, bet arī viens no stratēģiski nozīmīgākajiem mūsdienu uzņēmējdarbības resursiem. Ekonomiskā kontekstā, kad katra iespēja var būt izšķiroša, spēja rīkoties ātri – būt īstajā laikā īstajā vietā – var mainīt sarunu gaitu, paātrināt lēmuma pieņemšanu vai nodrošināt svarīgu partnerību. Biznesa braucieni, kas ilgu laiku tika pārvaldīti kā vienkārša atbalsta funkcija, tagad ir vadītāju komandu darbības pamatā.

Ja ceļojums ietver vairākas valstis, augsta līmeņa kontaktus un saspringtus termiņus, biznesa aviācija kļūst par konkrētu efektivitāti un prognozēšanu veicinošu līdzekli. Privātā lidmašīna nebūt nav “spoža” reprezentācija, un tās izmantošana nav saistīta ar tēlu vai prestižu. Pirmām kārtām tas ir darba rīks, kas ļauj saglabāt būtiskāko: lietderīgu laiku, elastību un optimālu sagatavošanos lēmumu pieņemšanai. Faktiski žurnāls Capital lēš, ka izpilddirektors, kurš gadā dodas aptuveni trīsdesmit ceļojumos, izmantojot privāto lidmašīnu, var ietaupīt mēneša darba laika ekvivalentu – tas skaidri parāda, cik liela ir laika ietaupījuma likme.

Šis gadījuma pētījums ilustrē, kā AEROAFFAIRES, kas jau vairāk nekā 30 gadus darbojas kā aviokompāniju starpnieks, palīdzēja Eiropas grupas, kas specializējas ilgtspējīgas mobilitātes tehnoloģiju jomā, izpilddirektoram sagatavoties un veikt stratēģisku ceļojumu pa Eiropu. Misija ilga trīs dienas, trīs valstis, trīs dažādi uzdevumi ar vienu galveno nepieciešamību – ietaupīt laiku.

AEROAFFAIRES uzdevuma, kas saistīts ar gaisa satiksmi, konteksts

Uzdevums, kas gaida šo vadītāju, ir izšķirošs Eiropas mērogā. Klients ir Francijas rūpniecības grupas izpilddirektors, kas darbojas zemas emisijas mobilitātes sistēmu nozarē. Viņa uzņēmumam ir vairākas ražotnes Eiropā, tas uztur tehnoloģiskas partnerattiecības ar specializētiem piegādātājiem un regulāri piedalās starptautiskos ideju forumos enerģētikas un inovāciju jomā. Citiem vārdiem sakot, viņa darba grafiks ir rūpīgs, un ceļojumi bieži vien ir stratēģiski.

Šajā konkrētajā ceļojumā programma ir īpaši blīva, un tajā ir trīs galvenie mērķi:

  • Apmeklēt partnerražotni Štutgartē, lai apstiprinātu jaunas ražošanas līnijas darbības uzsākšanu. Uz vietas mērķis ir pārbaudīt, vai šī ražotne spēs bez aizķeršanās palielināt ražošanas apjomus, kas ir būtisks nosacījums gaidāmajam jauna produkta laišanai tirgū.
  • Tikšanās ar stratēģisku piegādātāju Milānā, lai parakstītu daudzgadu piegādes līgumu. Šis piegādātājs piegādā svarīgu sastāvdaļu, un daudzgadu līguma noslēgšana garantēs grupas piegādes ķēdi, novēršot trūkumus un cenu svārstības.
  • Uzstāšanās Parīzē starptautiskā forumā par inovācijām enerģētikas jomā, kurā piedalījās valsts lēmumu pieņēmēji un investori. Uzņēmuma izpilddirektors tiks uzaicināts uzstāties šajā pasākumā, kas nodrošinās uzņēmumam lielu atpazīstamību un dos iespēju veidot augsta līmeņa kontaktus.

Trīs ļoti svarīgas tikšanās trīs dažādās vidēs (rūpniecības, uzņēmējdarbības, iestāžu) trīs dienas pēc kārtas – ar ļoti ierobežotiem laika ierobežojumiem. Vadības komanda, protams, sāka meklēt komerciālos gaisa satiksmes savienojumus, lai savienotu šos posmus, bet ļoti ātri kļuva skaidrs, ka ir ierobežojumi.

Komerciālo lidojumu ierobežojumi:

  • Obligātie savienojumi. Nebija tieša maršruta, kas varētu efektīvi savienot Štutgarti, Milānu un pēc tam Parīzi pieejamajā laikā. Vadītājam nāktos vairākkārt pārsēsties un pārsēsties citā lidmašīnā, un kavēšanās gadījumā pastāv risks, ka var nenokavēt pārsēšanos.
  • Nepiemēroti lidojumu saraksti. Pieprasītajos datumos pieejamie plānotie lidojumi neatbilst sanāksmju prasībām. Piemēram, vienīgais rīta reiss no Parīzes uz Štutgarti ieradās pārāk vēlu uz 10.00 rītā paredzēto rūpnīcas apmeklējumu, tāpēc bija jāizlido dienu iepriekš un jāpavada tur papildu nakts.
  • Terminālos zaudētais laiks. Pat tad, ja reiss ir optimizēts, katram komerciālam lidojumam ir jāgaida: reģistrācija, drošības pārbaudes, iekāpšana, izkāpšana, bagāžas saņemšana utt. Kopumā tiek “zaudētas” vairākas stundas, kas pagarina darba dienu.
  • Lielāks nogurums. Komerciālie lidojumi trīs dienu laikā, agri no rīta, pārsēšanās un stresa pilni termiņi varētu nogurdināt vadītāju, tādējādi mazinot viņa efektivitāti svarīgāko sanāksmju laikā.
  • Neparedzētu notikumu risks. Lidojuma kavēšanās vai atcelšana, streiki, bagāžas nozaudēšana – visi nekontrolējami faktori, kas var izjaukt ceļojuma kritisko grafiku.

Matemātika ir skaidra. Ja uzņēmumam būtu jāievēro komerciālās aviācijas lidojumu grafiks, tas zaudētu divas darba dienas, kas vien tranzīta un gaidīšanas laikā būtu līdzvērtīgas divām darba dienām. Citiem vārdiem sakot, veselas divas dienas, kad vadītājs un viņa komanda nebūtu produktīvi strādājuši pie savām lietām. Starp nokavētiem savienojumiem, no kuriem jāizvairās, un papildu nakšņošanu viesnīcā tradicionālais maršruts ievērojami mazinātu komandējuma efektivitāti.

Izšķiroša loma šeit ir izpilddirektora asistentam, kas atbild par izpilddirektora dienasgrāmatu. Apzinoties neefektivitātes risku, viņa meklēja alternatīvu. Viņa sazinājās ar AEROAFFAIRES, biznesa aviācijas starpnieku ar vairāk nekā trīsdesmit gadu pieredzi, lai meklētu individuālu risinājumu. Pieprasījums tika nosūtīts vēlās pēcpusdienas stundās… un atbilde nebija ilgi jāgaida.

AEROAFFAIRES, Eiropas vadošā aviokompāniju konsjeržu dienesta, iejaukšanās

Pieprasījuma analīze

Tiklīdz ar viņiem sazinājās, klientam veltītā AEROAFFAIRES komanda pārbaudīja galvenos organizējamā ceļojuma parametrus:

  • Pasažieru skaits: vadītājs ceļo kopā ar dažiem kolēģiem (4 līdz 6 cilvēki). Lidmašīnai jābūt tādai, lai visus viņus varētu ērti izmitināt un ļautu viņiem strādāt lidmašīnā.
  • Vairāku galamērķu maršruts: Vairāki posmi (Parīze – Štutgarte – Milāna – Milāna – atgriešanās Parīzē) īsā laika posmā ar secīgiem lidojumiem un lidmašīnu, kas atrodas uz vietas katras tikšanās laikā.
  • Ceļojuma kopējais ilgums: trīs intensīvas dienas, lidmašīnai un apkalpei pastāvīgi esot gatavībā. Lai nodrošinātu, ka katra izlidošana, lidojums un ielidošana notiek īstajā laikā, ir nepieciešama rūpīga koordinācija.
  • Nepieciešamā konfidencialitāte: sensitīvi tehniski dokumenti un līgumi lidmašīnā – lai lidojuma laikā varētu mierīgi strādāt, ir nepieciešama pilnīga diskrētība.
  • Elastīgs grafiks: atkarībā no sarunu gaitas grafiku jāspēj koriģēt līdz pat dienai pirms lidojuma (piemēram, aizkavējot pacelšanos, ja sanāksme ir ieilgusi).
  • Koordinācija uz zemes: katrā posmā uz lidlauka gaida privāts autovadītājs, lai nogādātu komandu tieši uz sanāksmi, nebraucot caur publiskajiem termināļiem.

Pateicoties šai analīzei, mazāk nekā divu stundu laikā tiek piedāvāts saskaņots individuāli pielāgots risinājums.

Lidmašīnas izvēle

Misijai bija nepieciešama viegla lidmašīna, kas būtu gan ērta, gan ar pietiekamu darbības rādiusu tiešiem lidojumiem bez starpnosēšanās Eiropas iekšienē. AEROAFFAIRES piedāvāja Cessna Citation CJ4. Šim biznesa reaktīvajam lidaparātam ir vairākas priekšrocības, kas atbilst noteiktajām vajadzībām:

  • Ietilpība: līdz 6 pasažieriem, kas ir ideāli piemērots izpilddirektoram un viņa tuvu stāvošai komandai.
  • Klusa kabīne: kluss, skaņu izolējošs salons, kas ir ideāli piemērots netraucētam darbam lidojuma laikā. Plašajā salonā ir atlokāmi ādas sēdekļi, atlokāmi datoru plaukti un lieli logi dabiskam apgaismojumam.
  • Paplašināts darbības rādiuss: aptuveni 3700 km darbības rādiuss, kas CJ4 ierindo starp labākajiem savā kategorijā un ļauj veikt tiešos lidojumus starp Parīzi, Štutgarti un Milānu bez degvielas uzpildes. Tas ar uzviju apmierina vairāku pilsētu ceļojumu vajadzības.
  • Lidostu daudzpusība: CJ4 var izmantot salīdzinoši īsus skrejceļus (no ~ 1500 m pacelšanās). Tāpēc tas var nolaisties sekundārās biznesa lidostās, tuvāk rūpniecības objektiem vai pilsētu centriem, izvairoties no lielākajiem pārslogotajiem mezgliem.

Klients ātri pieņēma šo iespēju. Pieraduši ceļot caur Parīzes-Le Bourget lidostu, viņi novērtē iespēju piekļūt lidmašīnai tieši, bez rindām un bez labirinta maršruta caur komerciālo termināli. Eiropas vadošajā biznesa aviācijas lidostā Le Buržē no ierašanās privātajā terminālī līdz lidmašīnas pacelšanās brīdim parasti paiet tikai 15 minūtes, savukārt regulārajam lidojumam būtu nepieciešamas divas stundas. Šim vadītājam šis laika ietaupījums un diskrētums, kas tiek piedāvāts no iekāpšanas brīža, ir izšķiroša priekšrocība.

Pilnīga loģistikas organizācija: AEROAFFAIRES pakalpojumi “no durvīm līdz durvīm”

Pēc tam AEROAFFAIRES pilnībā koordinē visu misiju, pievēršot uzmanību vissīkākajām loģistikas detaļām:

  • Pielāgots lidojuma plāns: katra lidojuma grafiks tiek precīzi pielāgots sanāksmju prasībām. Piemēram, ja rūpnīcas apmeklējums beidzas plkst. 12.00, lidmašīna uz Milānu izlido neilgi pēc tam, lai izvairītos no nevajadzīgas kavēšanās. Un otrādi, lidmašīna neizlidos, kamēr komanda nebūs gatava, tādējādi nodrošinot elastību, kas nav pieejama regulārajos lidojumos.
  • Rezervēti lidostu laika nišas: nolaišanās un pacelšanās laika nišas no Štutgartes un Milānas lidostām tiek iegūtas iepriekš, lai nodrošinātu, ka lidmašīna var izlidot un ielidot paredzētajā laikā pat intensīvas satiksmes gadījumā. Nav riska lidot riņķī virs pārslogotas lidostas.
  • Automašīna ar šoferi uz lidlauka: tiklīdz lidmašīna nolaižas Štutgartē vai Milānā, pie lidmašīnas pakājē komandu gaida privāts transportlīdzeklis.
  • Personalizēts apkalpošana lidmašīnā: lidmašīnā tiek nodrošināts īpašs ēdināšanas pakalpojums. Lidmašīnā tiek pasniegtas vieglas maltītes, ņemot vērā alerģijas un vadītāju vēlmes, lai jūs varētu ēst, netērējot laiku. Nav uzspiesta smaga maltīte: komanda var izvēlēties, vai lidojuma laikā strādāt vai atpūsties.
  • Interneta pieslēgums lidojuma laikā: lidmašīna ir aprīkota ar ātrgaitas Wi-Fi, kas nodrošina, ka izpilddirektors un viņa personāls ir nepārtraukti saistīti. Lidojuma laikā viņi var sūtīt e-pastus, piedalīties videokonferencēs vai precizēt prezentācijas, gluži tāpat kā birojā, un tas viss notiek konfidenciālā un drošā vidē.

Šo pasākumu mērķis nav palielināt luksusa pakalpojumu skaitu, bet gan novērst nevajadzīgu berzi. Sākot ar lidojuma plānu un beidzot ar sauszemes transportu, viss tiek organizēts tā, lai katra pāreja būtu pēc iespējas raitāka. AEROAFFAIRES rūpējas par visa koordinēšanu, ļaujot vadītājiem koncentrēties tikai uz biznesa jautājumiem. Kā viņi paši saka: “Ar biznesa aviāciju jūs koncentrējaties uz savu misiju un jums nav jāuztraucas par ceļojuma loģistiku”. Šī filozofija nosaka misijas organizēšanu.

Misijas grafiks

1. diena – ParīzeŠtutgarte

Izlidošana: privātā lidmašīna izlido no Le Buržē plkst. 7.30. Iekāpšana lidmašīnā notiek ātri un netraucēti, bez liekas gaidīšanas: tiklīdz vadītājs ierodas biznesa terminālī, viņš iekāpj lidmašīnā, un lidmašīna atstāj lidlauku paredzētajā laikā.

Ielidošana: plkst. 9.10 lidmašīna nolaižas Štutgartē. Privāts šoferis sagaidīja komandu lidmašīnas pakājē un nekavējoties aizveda uz industriālo objektu, kur ap plkst. 10.00 sākās apmeklējums.

Objekta apmeklējums: Tikšanās noritēja bez aizķeršanās un kavēšanās. Divu stundu laikā partnera inženieri un izpilddirektors apskatīja jauno ražošanas līniju un apstiprināja tās darbības uzsākšanu. Pateicoties punktualitātei un koncentrētībai, vadītājs ieguva visu nepieciešamo informāciju un aizbrauca pārliecināts, ka papildu ražošanas jauda būs.

Dienas beigās pirmais mērķis tika sasniegts bez pārmērīga noguruma. Komanda izmantoja brīvo vakaru, lai atpūstos vai sagatavotu ziņojumus, pirms ķerties pie pārējās misijas daļas risināšanas.

2. diena – ŠtutgarteMilāna

Rīts: Otrajā dienā nav sacensību ar laiku, lai paspētu uz komerciālo reisu. Izpilddirektors no rīta var paspēt no Štutgartes nosūtīt dažus failus, un privātā lidmašīna tikai gaida viņa signālu, lai izlidotu.

Izlidošana uz Milānu: agrā pēcpusdienā lidmašīna izlido no Štutgartes uz Milānu (aptuveni 1 stundas lidojums). Ceļojuma laikā komanda mierīgā lidmašīnas salonā un interneta pieslēgumā pabeidz savu sarunu stratēģiju. Nokāpšanas brīdī ir gatavi galīgie piegādes līguma pielāgojumi, kurus var iesniegt.

Ielidošana un tikšanās: CJ4 nolaižas tieši Milānas Linate lidostā. Tikai pēc dažām minūtēm komanda sasniedz stratēģiskā piegādātāja galveno mītni. Pēcpusdiena tika veltīta sarunām par daudzgadu līgumu. Labi sagatavojies un bez laika spriedzes (lidojums atpakaļ bija paredzēts nākamajā dienā), vadītājs veica konstruktīvas diskusijas. Rezultātā dienas beigās tika panākta principiāla vienošanās, un katra puse varēja pārrunāt lietas labos apstākļos.

Vakarā komanda palika Milānā. Viņi varēja atvilkt elpu un precizēt savas prezentācijas nākamās dienas forumam, nevis doties vēlā atpakaļceļā. Labs miegs sagatavo viņus pēdējam posmam.

Diena – MilānaParīze (forums)

Lidojums atpakaļ: Agri no rīta lidmašīna atkal izlido no Milānas. Pulksten 8.30 tā nosēžas Parīzes lidostā Le Bourget. Uz lidlauka gaida transportlīdzeklis, lai nogādātu grupu uz forumu, kas sāksies no rīta.

Uzstāšanās forumā: rīta beigās izpilddirektors uzstājas uz skatuves lēmumu pieņēmēju un investoru priekšā. Viņš skaidri un aizrautīgi pasniedza savu vēstījumu, un viņa uzstāšanos neiespaidoja ne miņas nogurums. Viņa runa bija trāpīga un ļāva viņam nodibināt dažus vērtīgus kontaktus pusdienās, kas sekoja pēc tam.

Noslēgums: Pēcpusdienas beigās komandējums noslēdzās ar atgriešanos uzņēmuma galvenajā birojā. Trīs sākotnējie mērķi bija sasniegti bez aizķeršanās. Nākamajā dienā vadītājs atgriezās pie savas komandas, gatavs izmantot šos panākumus, un viņam nebija jāatgūst spēki pēc garajām ceļojuma stundām.

Novērotie rezultāti

Ietaupītais laiks: Izvēloties biznesa aviāciju, vadītājs ir ietaupījis divas darba dienas, kas citādi būtu zaudētas ceļošanai un gaidīšanai. Šīs stundas netika ietaupītas tikai uz papīra: tās tika ieguldītas stratēģijā, sagatavošanās darbos un analīzē visā komandējuma laikā. Tā vietā, lai iestrēgtu lidostā vai lidmašīnā un nevarētu panākt nekādu progresu saistībā ar saviem dokumentiem, izpilddirektors izmantoja šo laiku, lai precizētu savas sarunas un pilnveidotu savus lēmumus. Var lēst, ka visā ceļojuma laikā, pateicoties privātajai lidmašīnai, izdevās izvairīties no aptuveni 15 līdz 16 stundām tranzīta laika – noderīgs laiks, kas tieši veicināja trīs sanāksmju panākumus.

Darba nepārtrauktība: Privātās lidmašīnas izvēle nodrošināja ievērojamu darba nepārtrauktību visa ceļojuma laikā. Plašais un klusais Citation CJ4 salons darbojās kā īsta lidojoša sanāksmju telpa, ļaujot komandai rīkot darba sesijas gaisā. Uz galda izklāti dokumenti, konfidenciāli zvani no kluba sēdvietas, pēdējā brīdī veiktas korekcijas līgumā – nekas no tā nebūtu bijis iespējams standarta komerciālā lidojumā. Pateicoties Wi-Fi savienojumam un privātajai videi, izpilddirektors saglabāja produktivitāti starp atsevišķiem posmiem, kur citi būtu cietuši no piespiedu bezdarbības posmiem. Pētījumi ir pat pierādījuši, ka ceļojošo vadītāju produktivitāte var palielināties 5 līdz 7 reizes, ja lidojumi tiek veikti ar biznesa reaktīvo lidmašīnu.

Ietekme uz diskusiju kvalitāti: ierašanās atpūtinātā un perfekti sagatavotā veidā tieši ietekmē sanāksmju kvalitāti. Vadītāji, kuriem nav stresa un noguruma, kas parasti saistās ar ātriem braucieniem, varēja maksimāli koncentrēti un pozitīvi noskaņoti doties uz katru sanāksmi. Tas ietekmēja sarunu toni: gan Štutgartē, gan Milānā sarunas notika konstruktīvā gaisotnē, bez nervozitātes vai steigas iespējamās kavēšanās dēļ. Tāpat arī forumā Parīzē runātāja svaigā pieeja padarīja viņa runu skaidrāku un pārliecinošāku. Īsāk sakot, izpilddirektors varēja dot visu no sevis katrā posmā, kā rezultātā tika pieņemti precīzāki lēmumi un labāk uzklausīti tie, ar kuriem viņš runāja.

Attēla un konfidencialitātes kontrole: Biznesa aviācija ļāva mums arī saglabāt kontroli pār stāstu par šo braucienu. Atšķirībā no komerciāla ceļojuma šis ceļojums palika pilnīgi neredzams: nekādas klātbūtnes pārpildītajās iekāpšanas zālēs, nekādas iespējas sastapties ar konkurentu vai ziņkārīgu žurnālistu pārsēšanās lidojuma laikā. Šī organizatoriskā diskrētība bija liela priekšrocība, lai saglabātu notiekošo sarunu konfidencialitāti. Vispārīgāk runājot, ceļošana ar privāto lidmašīnu nodrošina gandrīz pilnīgu aizsardzību pret nevēlamiem skatieniem vai rūpniecisko spiegošanu. Šīs misijas ietvaros izpilddirektors varēja ceļot inkognito, nepiesaistot plašsaziņas līdzekļu vai spekulatīvu personu uzmanību.

Ko vadības komanda atceras

Izpilddirektoram un viņa komandai šī veiksmīgā ekskursija uzsver, ka pievienotā vērtība ir ne tikai lidmašīnai, bet galvenokārt tam, kā misija tika organizēta no sākuma līdz beigām. Lūk, kādas atziņas viņi ir guvuši:

  • Apņēmīga komanda: Vienota, atsaucīga kontaktpersona AEROAFFAIRES bija ļoti svarīgs faktors. No pirmā kontakta līdz galīgajai atsauksmei šis konsultants uzraudzīja projektu un reāllaikā koriģēja katru detaļu. Vadība īpaši novērtēja to, ka varēja paļauties uz diennakts pakalpojumu, apzinoties katra lidojuma stratēģisko nozīmi.
  • Paredzot neparedzētus gadījumus: nekas sagatavošanās darbos netika atstāts nejaušībai. Drošas lidostas laika nišas, plāns B sliktu laikapstākļu gadījumā, elastīgi lidojumu grafiki, kas plānoti jau no paša sākuma… Šī spēja prognozēt nomierināja vadītāju, kurš zināja, ka neparedzētiem gadījumiem risinājumi jau ir izstrādāti. Tas kontrastē ar tradicionālo ceļošanu, kur viss var tikt apdraudēts pat mazākā smilšu graudiņa dēļ (kavēšanās, streiks).
  • Visbeidzot, par galveno priekšrocību tika uzskatītavienmērīgā notikumu secība. Katras sanāksmes grafiku varēja ievērot vai pielāgot bez jebkādām galvassāpēm, tādējādi novēršot milzīgu garīgo slogu. Tas, ka nebija jāuztraucas par loģistiku, ļāva izpilddirektoram koncentrēties uz saviem lēmumiem, bet viņa komandai – uz saturu, nevis uz konteineru. Īsāk sakot, sistēmas elastīgums palielināja kolektīva efektivitāti.

Kā teica izpilddirektora asistente, kas organizēja braucienu:

“Atšķirība ir detaļās. Tas, ka dienu iepriekš varējām pielāgot izlidošanas laiku no Milānas par četrdesmit minūtēm, nozīmēja, ka mēs varējām pabeigt sarunas, nesteidzoties. Šāda elastīguma pakāpe patiešām uzlabo vadītāja darba efektivitāti

Salīdzinājuma tabula: biznesa aviācija un komerciālie lidojumi

KritērijiKomerciālie lidojumi (Parīze, Štutgarte, Milāna, Parīze)Biznesa aviācija ar AEROAFFAIRESIetekme uz vadītāju
Kopējais ceļojuma laiks 3 dienu laikāaptuveni 21 stunda transporta (pārsēšanās, iekāpšana, pārsēšanās)aptuveni 7 stundas 30 sekundes kumulatīvajam transportam2 ietaupītās darba dienas
Kustības grafiksFiksēts, atkarībā no regulārajiem reisiemPielāgots atbilstoši vadītāja faktiskajam grafikamLielāka elastība un miers
KonfidencialitāteZemas, publiskās zonasAugsta, īpaši privāti termināļiDokumentu un sarunu aizsardzība
Savienojumi Eiropas iekšienēDažreiz ar pārsēšanos vai pārsēšanosTiešsKoncentrācijas saglabāšana starp sanāksmēm
Sanāksmju sagatavošana ceļāSarežģīta, nepiemērota videKluss salons, savienojums lidojuma laikāNepārtraukts darbs bez pārtraukumiem
Koordinācija uz zemesKatrā pilsētā jāorganizē atsevišķiAEROAFFAIRES vadītāji un transfēriLoģistikas trūkumu novēršana
Fiziskā ietekme un garīgā slodzePaaugstināts nogurums, apdraudējumu mainīgumsVienmērīgāki braucieni, atpūtušies ierodas pasažieriUzlabota apmaiņas kvalitāte

Secinājums

Šajā kontekstā biznesa aviācija nav tikai ērta kaprīze; tā ir reāls instruments darba laika un lēmumu pieņemšanas optimizācijai. Kā parādīja šis gadījuma pētījums, vadītājam, kurš saskārās ar kritisku starptautisku darba kārtību, privātā lidmašīna nomainīja ierobežojumu par konkurences priekšrocību. Trīs stratēģiskie mērķi tika sasniegti bez kompromisiem, lai gan standarta komerciālā ceļošana, iespējams, liktu izdarīt izvēli vai izraisītu kaitīgu kavēšanos.

AEROAFFAIRESuzņēmumam ir vairāk nekā 30 gadu pieredze privātās aviācijas nozarē, un tas regulāri palīdz augstākā līmeņa vadītājiem, vadītāju palīgiem, projektu vadītājiem, rūpniecības grupām un institucionālajiem dalībniekiem stratēģisko ceļojumu jomā. Kopš tā izveides 1991. gadā šis starpnieks ir organizējis vairāk nekā 45 000 individuāli pielāgotu lidojumu, pārvadājot vairāk nekā 120 000 biznesa pasažieru visā pasaulē. Katrs komandējums ir unikāls, un tam tiek rūpīgi sagatavots: viss ir izstrādāts tā, lai samazinātu berzi un saglabātu to, kas klientam ir patiešām svarīgs – viņa laiku, pieejamību, sagatavošanos un drošību.

Īsāk sakot, izmantojot biznesa aviāciju šādā situācijā, nav jāizvēlas vieglākais ceļš – tas ir ieguldījumsefektivitātē. Mūsu pētījumā minētais vadītājs varēja pavadīt trīs intensīvas dienas, nepārtraukti strādājot ar 100% jaudu, un viņa uzņēmums jau gūst augļus, jo projekti ir pabeigti un lēmumi pieņemti ātrāk. Šāds scenārijs mūsdienās atkārtojas daudzās organizācijās, kas saprot, ka ceļojumos ietaupītais laiks ir laiks, kas reinvestēts vērtības radīšanā.

Kāpēc izvēlēties biznesa aviāciju vadītāju ceļojumiem?

Tāpēc, ka tā ietaupa vērtīgu laiku.
Privātais lidojums savieno vajadzīgos galamērķus tieši, bez pārsēšanos, bez gaidīšanas termināļos un bez regulāro lidojumu radītajiem riskiem. Tas ļauj vadītājiem organizēt vairākas sanāksmes dienā, vienlaikus paliekot pieejamiem un koncentrētiem. Lidmašīnas kabīne kļūst par darba telpu, kurā var sagatavoties, apspriesties un nepārtraukti pielāgoties. Privātā lidmašīna šeit ir darba instruments, nevis prestiža simbols.

Kas rūpējas par transfēru no lidostas līdz sanāksmju norises vietai?

AEROAFFAIRES koordinē visus sauszemes transfērus.
Privātais šoferis ir novietots lidmašīnas pakājē ielidošanas brīdī.
Komanda tiek nogādāta tieši uz tikšanās vietu, netērējot laiku un nešķirojot termināls → taksometrs → viesnīca → tikšanās vieta.

Cik maksā privāts lidojums maršrutā Parīze – Štutgarte – Milāna – Parīze?

Atkarībā no izvēlētās lidmašīnas, organizācijas uz zemes un lidojumu grafika budžets parasti ir no 12 000 līdz 22 000 eiro par visu maršrutu.
Tas ietver :

  • lidmašīnu un tās apkalpi
  • lidostu nodevas
  • autostāvvietu
  • transfērus no skrejceļa,
  • 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā.

Pirms jebkādu saistību uzņemšanās tiek sniegts precīzs piedāvājums.

Cik ilgā laikā tiek organizēts privāts lidojums?

Vidēji no 30 minūtēm līdz 2 stundām atkarībā no ceļojuma sarežģītības.
AEROAFFAIRES darbojas nepārtraukti: pieprasījums tiek saņemts, izanalizēts un nekavējoties tiek nosūtīts detalizēts piedāvājums. Avārijas gadījumā lidmašīna var būt ļoti ātri gatava Le Buržē, Ženēvā, Milānā-Linate vai Cīrihē-Klotenā.

Vai tas patiešām ir rentabli salīdzinājumā ar komerciālajiem lidojumiem?

Salīdzinājums nav balstīts tikai uz biļetes cenu.
Runa ir par ietaupītā laika vērtību.

Ceļojot pa vairākām pilsētām Eiropā, biznesa aviācija var ietaupīt vienu vai divas darba dienas. Šīs stundas tiek ieguldītas pārdomās, sarunās un lēmumu pieņemšanā. Tāpēc privātā lidojuma izmaksas var novērtēt, ņemot vērā tā ietekmi: līgumu nodrošināšanu, darba tempa optimizēšanu, noguruma mazināšanu un vadītāja koncentrēšanās spēju saglabāšanu.

Lai organizētu līdzīgu komandējumu, sazinieties ar mūsu konsultantiem 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā, 7 dienas nedēļā:

  • ✉️ [email protected]
  • 🇫🇷 +33 (0)1 44 09 91 82
  • 🇨🇭 +41 22 355 06 24
  • 🇺🇸 +1 845 373 3456
  • 🇬🇧 +44 84 4986 0547