NESTEIDZIETIES AR ZIEMAS SEZONAS LIDOJUMU REZERVĒŠANU!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Dārgākā privātā lidmašīna pasaulē

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Biznesa aviācija ir strauji augoša nozare, kas turpina pārdot sapņus. Ja jau privātā lidmašīna ir privilēģija, tad prasības ar to nebeidzas.

Prasības pēc greznības gan iekšpusē, gan ārpusē ir visu laiku augstas. Reaģējot uz luksusa klientu prasībām, lidmašīnu ražotāji dara visu iespējamo, lai piedāvātu privātus reaktīvos lidaparātus, kas ir gan augstas veiktspējas, gan prestiži.

Pieprasījumi ir daudzveidīgi un neierobežoti, un tie var svārstīties no darījumu braucieniem līdz pat visizsmalcinātākajām kaprīzēm:

  • koncerts otrā pasaules malā
  • nenovēršama filmas uzņemšana
  • konfidenciāls diplomātisks lidojums
  • diskrēti ģimenes ceļojumi;
  • ceļojums pēc autogrāfiem..

Ja budžets to atļauj, kompromisiem nav vietas, un nekas nekad nav pārāk labs. Iegremdējiet sevi 5 zvaigžņu aviopārvadājumu pasaulē. Prom no rindām, iejūtieties CAC 40 miljardieru vai izcilāko futbolistu lomā.

Kāda šodien ir dārgākā privātā lidmašīna pasaulē, kas drudžaini sacenšas par greznību gaisā? Šeit mēs atklājam pasaulē greznāko privāto lidmašīnu un tās īpašnieku.

Kam pieder dārgākā privātā lidmašīna pasaulē?

1. Saūda Arābijas prinča Al Valida Airbus A380

Neapšaubāmi dārgākā privātā lidmašīna pasaulē šobrīd ir Saūda Arābijas prinča Al ValidaAirbus A380. Šī lielā aviācijas dārgakmens vērtība ir pieticīga – 500 miljoni dolāru. Tas ir visdārgākais privātais reaktīvais lidaparāts pasaulē.

Kāpēc šī privātā lidmašīna ir tik dārga? Tāpēc, ka tā ir tālo reisu lidmašīna, kas pārveidota par VIP privāto lidmašīnu. Ideja ir noņemt lielu daļu sēdvietu no klasiskā lainera modeļa un pārveidot to par luksusa telpām.

Sākotnējās izmaksas bija 300 miljoni eiro, bet princis bija spiests pielikt vēl 200 miljonus eiro. Par 100 % pēc pasūtījuma veidoto dizainu ir jāmaksā, taču tas ļauj princim baudīt :

  • ēdamistabu vairāk nekā 10 personām;
  • atpūtas zona ar spa un saunu
  • lūgšanu telpu
  • karalisko skatu zonu ar flīģeļiem;
  • marmora ūdens elementi;
  • personīgais stadions izklaidei..

Greznais behemots regulāri pārvadā arī visdažādākās kravas. Aprīkots ar garāžu un staļļiem, Saūda Arābijas princis var ceļot pēc sirds patikas, nekad neatsakoties no saviem Rolls-Royce luksusa automobiļiem un iecienītajiem zirgiem un kamieļiem..

Divstāvu A380 ar 500 kvadrātmetru platību ir arī garas kāpnes, tronis lidmašīnas centrā un pat caurspīdīga grīdas daļa, lai princis reālajā laikā varētu redzēt ainavu, pār kuru viņš lido. Visbeidzot, veiksmīgais uzņēmējs vēlējās iekārtot milzīgu, greznu sanāksmju telpu.

Kopējās izmaksas: 500 miljoni dolāru

Foto: Commons Wikimedia

10 dārgākās privātās lidmašīnas pasaulē

Saūda Arābijas globālajam bagātniekam un viņa A380 cieši seko citas personības. Ja tirgū joprojām ir pārdošanā privātās lidmašīnas, tieši tagad piedāvājam jums 10 dārgākās pasaulē iegādātās privātās lidmašīnas:

2. Ališera Usmanova Airbus

Krievijas otrais bagātākais cilvēks Ališers Usmanovs ir iegādājies sev Airbus A340-300.

Saskaņā ar Bloomberg datiem viņam tagad pieder Krievijas lielākā privātā lidmašīna, un viņš par to samaksājis vairāk nekā 350 miljonus ASV dolāru.

Kopējās izmaksas: 350 miljoni ASV dolāru

Foto: Commons Wikimedia

3. Brunejas sultāna Boeing 747-430

Pasaules bagātākais monarhs, kuram jau piederēja divas Airbus lidmašīnas, ir papildinājis savu floti ar Boeing 747-430, kas maksā 100 miljonus dolāru.

Tā VIP aprīkojums esot izmaksājis vēl 133 miljonus dolāru.

Nav nekāds brīnums, ja rokas var mazgāt uz lidmašīnas klāja izlietotā zelta izlietnē.

Kopējās izmaksas: 233 miljoni dolāru

Foto: Commons Wikimedia

4. Prinča Al Valida bin Talala Boeing 747-400

Prinča Al-Valīda bin Talala Boeing 747-400 interjers, kura izmaksas tiek lēstas 220 miljonu dolāru apmērā, ir atklāts.

Sākotnēji tajā bija 400 pasažieru sēdvietas, kas tagad ir aizstātas ar vairākām luksusa telpām, tostarp ēdamistabu 14 personām un vairākām guļamistabām

Kopējās izmaksas: 220 miljoni dolāru

Foto: Commons Wikimedia

5. Romana Abramoviča Boeing 767-33A/ER

Pazīstams arī kā “Bandīts”, krievu miljardieris par savu Boeing 767-33A/ER samaksāja zemo cenu – 170 miljonus dolāru.

Bijušais Chelsea FC īpašnieks to pārvērta par īstu lidojošo pili ar banketu zāli un zelta sienu furnitūru.

Tajā ir 30 sēdvietas, un viņš regulāri aicina savus futbolistus uz spēlēm.

Kopējās izmaksas: 170 miljoni dolāru

Foto: Commons Wikimedia

6. Džozefa Lau VIP Boeing 747-8I

Sestajā vietā ir Āzijas nekustamo īpašumu magnāts Džozefs Lau un viņa 153 miljonus dolāru vērtais VIP Boeing 747-8I. Honkongas miljardieris ir atļāvies dažas ekstravagances:

  • vīna pagrabs, kurā var nobaudīt neticami daudz dažādu vīnogu šķirņu;
  • modernu sporta zāli.

Kopējās izmaksas: 153 miljoni ASV dolāru

Foto: Pxhere

7. Tyler Perry’s Gulfstream III

Amerikāņu kinorežisors, scenārists un aktieris Tailers Perijs (Tyler Perry) ir arī Gulfstream III, kura vērtība ir 125 miljoni dolāru. Tā galvenās iezīmes ir ļoti augsto tehnoloģiju izkārtojums:

  • milzīgs plakanā ekrāna televizors
  • satelīttelevīzija
  • blu-ray atskaņotājs
  • elektroniski regulējami logi
  • utt

Kopējās izmaksas: 125 miljoni ASV dolāru

Foto: Commons Wikimedia

8. Donalda Trampa Boeing 757

Donalda Trampa Boeing 757 par 100 miljoniem ASV dolāru ieņem 8. vietu. Tāpat kā prezidenta, arī luksusa lidmašīnas, kas pārdēvēta par VC-25A, interjers nevienu neatstāj vienaldzīgu.

Ar spilveniem, kas izšūti Trampu ģimenes tēlos, trenažieru zāli un vannas istabu ar zelta izlietni, nav nekā tāda, kas būtu par daudz mirdzuma.

Kopējās izmaksas: 100 miljoni dolāru

Foto: Pxhere

9. Bila Geitsa un Selīnas Dionas Bombardier 8000

Billam Geitsu un Selīnei Dionai ir viena kopīga iezīme: viņi abi ir iecienījuši Kanādas aviācijas izcilību.

Bombardier 8000 ir moderns lidaparāts, kas tiks nodots ekspluatācijā 2019. gadā un kura izmaksas ir 66 miljoni dolāru. Divdzinēju lidmašīna ir gan efektīva, gan ērta, ar 17 pasažieru sēdvietām un nepārspējamu darbības rādiusu.

Tā piedāvā pilnībā pēc individuāla pasūtījuma izgatavotus apartamentus, kas pasažieriem sniedz plašas dizaina un izkārtojuma iespējas.

Kopējās izmaksas: 66 miljoni dolāru

Foto: Commons Wikimedia

10. Cristiano Ronaldo Gulfstream G200 Galaxy

Tāpat kā visiem labākajiem sportistiem, arī Krištianu Ronaldu ir sava privātā lidmašīna. Viņa 23 miljonus dolāru vērtā Gulfstream G200 Galaxy ir viena no dārgākajām privātajām lidmašīnām, kāda jebkad piederējusi kādam futbolistam.

Kopējās izmaksas: 23 miljoni ASV dolāru

Foto: Flickr

Pieejamība 24/7: sazinieties ar mūsu aviācijas ekspertiem, lai saņemtu privāto lidojumu

Our aviation experts are available 24/7 for your private flight on +33 (0) 1 44 09 91 82.

Nevilcinieties un izmantojiet mūsu tiešsaistes piedāvājumu, lai iegūtu cenas aprēķinu savam privātajam lidojumam.

  • Kādas ir privātā reaktīvā lidaparāta, nevis īres priekšrocības?

    Privātā reaktīvā lidmašīna sniedz jums pilnīgu elastību, uzlabotu pielāgošanu un tūlītēju pieejamību. Tomēr noma joprojām ir ekonomiskāka alternatīva tiem, kas nelido bieži.

  • Cik maksā privātā reaktīvā lidaparāta ikgadējā apkope?

    Privātā reaktīvā lidaparāta uzturēšanas izmaksas var svārstīties no 500,000 līdz vairākiem miljoniem dolāru gadā atkarībā no modeļa, izmantošanas un papildu izmaksām, piemēram, degvielas, lidojuma apkalpes un autostāvvietas.

  • Kādas ir privātās lidmašīnas ekspluatācijas slēptās izmaksas?

    Papildus iegādes un uzturēšanas izmaksām ir arī angāra, apdrošināšanas, nosēšanās, pilotu apmācības un apkalpes vadības izmaksas.

  • Kas var lidot ar privāto lidmašīnu?

    Privāto reaktīvo lidmašīnu var vadīt tikai piloti ar īpašu biznesa aviācijas licenci. Daži reaktīvo lidmašīnu īpašnieki arī paši iegūst savu licenci lidojumiem.

  • Vai privāto reaktīvo lidmašīnu var pilnībā pielāgot?

    Jā, lielāko daļu privāto lidmašīnu var pilnībā pielāgot – gan interjeru, gan izmantotos materiālus, gan izklaides aprīkojumu un pat lidojuma veiktspēju.

  • Cik ilgā laikā tiek būvēta un aprīkota pēc individuāla pasūtījuma izgatavota privātā lidmašīna?

    Atkarībā no modeļa un nepieciešamās pielāgošanas pakāpes privātās lidmašīnas izgatavošana un aprīkošana var aizņemt no 12 līdz 36 mēnešiem.

  • Vai ir kādas videi draudzīgas privāto lidmašīnu iespējas?

    Jā, dažas aviosabiedrības izstrādā videi draudzīgākas lidmašīnas, izmantojot ilgtspējīgu aviācijas degvielu (SAF), energoefektīvākus dzinējus un oglekļa emisiju kompensēšanas risinājumus.

  • Kāds ir privātā reaktīvā lidaparāta vidējais darbības rādiuss?

    Diapazons atkarīgs no modeļa. Vieglā reaktīvā lidmašīna var nobraukt aptuveni 3000 km, bet tālsatiksmes reaktīvā lidmašīna, piemēram, Gulfstream G650, var nobraukt vairāk nekā 13 000 km bez apstāšanās.

  • Kādi ir svarīgākie kritēriji, izvēloties privāto reaktīvo lidmašīnu?

    Galvenie kritēriji ir diapazons, pasažieru ietilpība, ātrums, komforts, degvielas patēriņš un pēcpārdošanas pakalpojumu pieejamība.

  • Vai ir kādi ierobežojumi privāto lidmašīnu nolaišanai?

    Jā, privātajām lidmašīnām ir jāievēro lidostu noteikumi, jo īpaši attiecībā uz troksni, skrejceļa lielumu un laika nišām. Dažas privātās lidostas atvieglo piekļuvi šiem lidaparātiem.

  • Kāds ir ātrākais privātais reaktīvais lidaparāts pasaulē?

    Gulfstream G700 un Bombardier Global 8000 ir vieni no ātrākajiem privātajiem reaktīvajiem lidaparātiem, kas sasniedz ātrumu aptuveni 0,925 Macha (vairāk nekā 1142 km/h).

  • Kā tiek apdrošinātas privātās lidmašīnas?

    Privāto reaktīvo lidmašīnu apdrošināšana parasti sedz īpašuma bojājumus, civiltiesisko atbildību un ar lidojumiem saistītos riskus. Izmaksas ir atkarīgas no gaisa kuģa vērtības un tā izmantošanas.

  • Vai privāto lidmašīnu var iznomāt citām personām?

    Jā, daudzi īpašnieki iznomā savu reaktīvo ar lidmašīnu vadības uzņēmumiem, lai gūtu peļņu no saviem ieguldījumiem, kad viņi to neizmanto.

  • Vai privātās lidmašīnas var nolaisties visās lidostās?

    Nē, dažās lidostās ir noteikti izmēra, svara vai trokšņa ierobežojumi, kas neļauj nolaisties noteiktām lidmašīnām. Tomēr privātajiem reaktīvajiem lidaparātiem ir pieejamas mazākas lidostas, kas bieži vien nav pieejamas komerciālajiem lidaparātiem.