NEGAIDĒJIET, LAI REZERVĒTU SAVUS LIDOJUMUS VASARAS SEZONAI!

Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Cik daudz patērē privātais reaktīvais lidaparāts?

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Pierādījumi ir skaidri – rīt mēs vairs nebrauksim tā, kā ceļojam šodien. Ekoloģisko pārmaiņu ietekmē mainās biznesa aviācijas patēriņa modeļi un parādās jauni centieni. Parādās tehnoloģiski mēģinājumi izstrādāt lidmašīnas, kas ir ne tikai efektīvākas, bet arī ilgtspējīgākas un daudz mazāk piesārņojošas. Mēs esam liecinieki gaisa telpas dekarbonizācijai, kas ir kolektīvs izaicinājums aviosabiedrībām, kuras kļūst arvien ekonomiskākas degvielas ziņā.

Privātās lidmašīnas: klimata sabiedrotie vai ienaidnieki?

Pats par sevi saprotams, ka pēdējos gados ir ievērojami pieaugusi ekoloģiskā izpratne. Vairāk nekā jebkad agrāk tiek apšaubīti, pārdomāti un optimizēti transporta veidi, lai samazinātu bēdīgi slaveno “oglekļa dioksīda pēdu”. Izņēmums nav arī biznesa aviācija, un daudzi skeptiski vērtē šīs disciplīnas saistību ar ekoloģiju.

Tas nav pārsteidzoši, ja rēķina lidmašīnas biļetes cenu, no kuras ceturtdaļu veido degvielas izmaksas. Saskaņā ar Apvienoto Nāciju Organizācijas Klimata ekspertu grupas datiem 5 % no CO2 emisijām rada gaisa satiksme, un 8 % no šīs satiksmes veido biznesa aviācija. Tāpēc aviācijas nozares dalībniekiem ir jāvelta divkāršas pūles, lai ieviestu inovācijas, mobilizētu un no jauna radītu videi nekaitīgu transporta veidu.

Cik daudz praktiski patērē lidmašīna?

Uz šo jautājumu ir grūti atbildēt tieši, jo degvielas patēriņš ir specifisks katram lidmašīnas modelim un atkarīgs no daudziem faktoriem. Tomēr var minēt šādus ietekmīgus parametrus: sniegtais pakalpojums (pasažieru skaits vai kravas tonnu apjoms), veicamais attālums un lidmašīnas kreisēšanas ātrums.

Kā piemēru ņemsim tālsatiksmes lidmašīnu, piemēram, Airbus A350, kas veic 800 km attālumu un kuras pacelšanās masa ir 245 tonnas. Šim lidojumam šis modelis patērē 48 tonnas degvielas, kas atbilst 60 000 litriem benzīna.

Ievērojams progress

Enerģijas ietaupījuma palielināšana

Jau vairākus gadus gaisa kuģu ražotāji strādā pie tā, lai samazinātu gaisa satiksmes radītās C02 emisijas. Tādi uzņēmumi kā AirBus un Boeing pamatoti iegulda līdzekļus ekonomiskāku degvielas patēriņu palielinošos modeļos, piemēram, Airbus 220 un Boeing 787. Lai mazinātu šo problēmu, 2010. gadā Airbus pat laida klajā “Neo” lidmašīnu klāstu, kas nozīmē “new engine option” (“jauna dzinēja opcija”). Tas ietver lidmašīnu pārveidošanu, izmantojot plānākus spārnu galu eleronus un izvēloties vieglus materiālus, piemēram, oglekļa kompozītu, titānu un alumīniju.

Dažas aviosabiedrības pievēršas turbopropelleru lidmašīnām, kas patērē mazāk degvielas. Privātās lidmašīnas vidēji patērē tikai 3,5 litrus degvielas uz 10 kilometriem uz vienu pasažieri. Tādējādi “ekoloģiskais top of the range” ar prestižiem, bet maz piesārņojošiem lidaparātiem iekaro biznesa aviācijas tirgu.

Videi nekaitīga degviela gaisa transportam

Vēl viens nozīmīgs notikums ir jauna veida aviācijas degvielas laišana tirgū. Tirgū nonāk pirmās sertificētas biodegvielas partijas, kas ražotas no mežsaimniecības un lauksaimniecības atkritumiem, augu eļļām un bietēm. Lai gan šī iespēja jau ir pierādījusi savu lietderību automobiļu nozarē, tai ir liels potenciāls arī gaisa transporta nozarē. Tiek lēsts, ka šīs biodegvielas var samazināt CO2 emisijas līdz pat 80 %, jo tās var absorbēt augi. Īstenojot Lab’line programmu, AirFrance ir uzsākusi vairākus lidojumus no Tulūzas uz Parīzi, izmantojot ar biodegvielu darbināmas lidmašīnas. Arī vairākas asociācijas, piemēram, Vispārējās aviācijas ražotāju asociācija (GAMA), ir apvienojušas spēkus, lai izstrādātu ilgtspējīgu degvielu, kas ir videi draudzīgāka.

Daži šīs koalīcijas dalībnieku piemēri: Air BP, Aviator, Bombardier, Dassault Aviation, Embraer, Gulfstream, Textron Aviation un World Fuel Services, Avfuel, Diamond Aircraft

Ja jūs interesē šie gaisa kuģu ražotāji, izlasiet mūsu rakstu constructeurs de jet privés.

Augstas veiktspējas bezemisiju lidmašīnas izaicinājums

2015. gadā Eviation laida klajā savu “Alice” – 9 vietīgu lidmašīnu ar 2 apkalpes locekļiem, kas sola 1000 km darbības attālumu bez mazākās piesārņojošo vielu emisijas. Elektriskais lidaparāts var arī lidot ar 520 km/h kreisēšanas ātrumu, un tā uzlādes laiks ir uz pusi īsāks nekā lietošanas laiks. Šo lidaparātu darbina trīs 260 kW propelleri, un tas, šķiet, ir viens no pirmajiem dzīvotspējīgajiem 100 % elektriskajiem lidaparātiem.

Tāpēc mēs varam jautāt, vai šo tehnoloģiju varētu izmantot arī lielākos lidaparātos. Atbilde ir “jā”: tas ir nākamais lielais solis lidaparātu ražotājiem..

Elektrisko lidaparātu kategorija: tuvākās nākotnes risinājums?

Lai uzzinātu vairāk par rītdienas ekoloģiski atbildīgiem aviācijas risinājumiem, aplūkojiet mūsu rakstu avions et jets privés électriques.

Tā kāekoloģija nav ierobežojums, bet gan atbildība, arī AEROAFFAIRES ir apņēmusies īstenot saudzīgāku attieksmi pret mūsu planētu. Pateicoties mūsu SkyCO2 programmai, 100 % CO2 emisiju, kas rodas katra privātā lidojuma laikā, tiek kompensētas, atbalstot Peru pirmatnējo mežu saglabāšanu. Ar AEROAFFAIRES jūs varat rezervēt lidojumu par vislabākajām cenām, pilnīgi droši un ar vismazāko iespējamo ietekmi uz vidi.

Lai nofraktētu privāto lidmašīnu, sazinieties ar mums pa diennakts tālruni +33 (0) 1 44 09 91 82.