NESTEIDZIETIES AR ZIEMAS SEZONAS LIDOJUMU REZERVĒŠANU!

Piedāvājuma pieprasījums
Meklējiet lidmašīnu, pilsētu vai informāciju…

Lidmašīnu nomas līderis visā pasaulē

Cik daudz degvielas patērē privātais reaktīvais lidaparāts un kādi ir videi draudzīgi risinājumi?

Privāto lidmašīnu noma
kopš 1991. gada

20 000
pieejamie aparāti

45 000
apdrošinātie lidojumi

120 000+
pasažieri

4,9/5
klientu apmierinātība

100%
Ogļu kompensācija

Vai biznesa aviācija ir saderīga ar ekoloģisko pāreju?

Pierādījumi ir skaidri: rīt mēs vairs neceļosim tā, kā ceļojam šodien. Ekoloģiskās pārejas ietekmē mainās biznesa aviācijas patēriņa modeļi un parādās jauni centieni. Parādās tehnoloģiski mēģinājumi izstrādāt lidmašīnas, kas ir ne tikai efektīvākas, bet arī ilgtspējīgākas un daudz mazāk piesārņojošas. Mēs esam liecinieki gaisa telpas dekarbonizācijai, kas ir kolektīvs izaicinājums aviosabiedrībām, kuras kļūst arvien ekonomiskākas degvielas ziņā.

Šajā rakstā AEROAFFAIRES aplūko privātā reaktīvā lidaparāta degvielas patēriņu, sasniegumus ilgtspējības jomā un konkrētus risinājumus, kas veido gaisa transporta nākotni.

Privātā lidmašīna: klimata draugs vai ienaidnieks?

Pats par sevi saprotams, ka pēdējos gados ir ievērojami pieaugusi ekoloģiskā izpratne. Vairāk nekā jebkad agrāk transporta veidi tiek apšaubīti, pārdomāti un optimizēti, lai samazinātu bēdīgi slaveno “oglekļa dioksīda pēdu”.

Izņēmums nav arī biznesa aviācija, un daudzi skeptiski vērtē šīs disciplīnas saistību ar ekoloģiju.

Tas nav pārsteidzoši, ja izskaitļo lidmašīnas biļetes cenu, no kuras ceturtdaļu veido degvielas izmaksas. Saskaņā ar Apvienoto Nāciju Organizācijas Klimata ekspertu grupas datiem 5 % no CO2 emisijām rada gaisa satiksme, un 8 % no šīs satiksmes veido biznesa aviācija.

Tāpēc aviācijas nozares dalībniekiem ir jāvelta divkāršas pūles, lai ieviestu inovācijas, mobilizētu un no jauna radītu ekoloģiski atbildīgu transporta veidu.

Cik daudz degvielas patiesībā patērē lidmašīna?

Ir grūti sniegt vienotu atbildi uz jautājumu “cik daudz degvielas patērē gaisa kuģis”, jo degvielas patēriņš ir atkarīgs no daudziem parametriem. Katrs gaisa kuģa modelis darbojas atšķirīgi atkarībā no tā konstrukcijas, uzdevuma un lidojuma apstākļiem.

Galvenie faktori, kas ietekmē gaisa kuģa degvielas patēriņu, ir šādi.

  • Gaisa kuģa tips (mazie, vidējie vai lielie attālumi) ;
  • Sniegtais pakalpojums (pārvadāto pasažieru skaits vai kravu tonnās);
  • Lidojuma attālums (jo īsāks lidojums, jo vairāk degvielas patērē pacelšanās fāze);
  • Kreisēšanas ātrums un lidojuma augstums;
  • Laika apstākļi un gaisa satiksmes apstākļi (gaidīšana uz zemes vai lidojuma laikā);
  • Pacelšanās svars, kas ietver pasažierus, bagāžu, kravu un degvielu.

Ņemsim par piemēru tādu tālslidmašīnu kā Airbus A350. Veicot 800 km garu lidojumu, kura pacelšanās svars ir aptuveni 245 tonnas, šis gaisa kuģis patērē aptuveni 48 tonnas degvielas jeb gandrīz 60 000 litru parafīna.

Tas nozīmē, ka vidējais degvielas patēriņš ir 75 litri uz vienu nobraukto kilometru, kas sadalīts vairākiem simtiem pasažieru.

Ievērojams progress ceļā uz ilgtspējīgāku aviāciju

1. Enerģijas ietaupījuma palielināšanās

Jau vairākus gadus gaisa kuģu ražotāji ir strādājuši pie tā, lai samazinātu gaisa satiksmes radītās C02 emisijas. Tādi uzņēmumi kā AirBus un Boeing pamatoti iegulda līdzekļus ekonomiskāku degvielas patēriņu palielinošos modeļos, piemēram, Airbus 220 un Boeing 787.

Airbus 2010. gadā pat laida klajā “Neo” lidmašīnu klāstu, kas nozīmē “new engine option” (jauna dzinēja opcija), kura mērķis ir mazināt šo problēmu. Tas ietver lidmašīnu pārveidošanu, paredzot plānākus spārnu galu eleronus un izvēloties vieglus materiālus, piemēram, oglekļa kompozītu, titānu un alumīniju.

Dažas aviosabiedrības pievēršas turbopropelleru lidmašīnām, kas patērē mazāk degvielas. Privātās lidmašīnas vidēji patērē tikai 3,5 litrus degvielas uz 10 kilometriem uz vienu pasažieri. Tādējādi “ekoloģiskā top of the range” (ekoloģiskā augšdaļa) iekaro biznesa aviācijas tirgu ar prestižiem, bet maz piesārņojuma radošiem lidaparātiem.

2. Videi nekaitīga degviela gaisa transportam

Vēl viens nozīmīgs notikums ir jauna veida aviācijas degvielas laišana tirgū. Tirgū nonāk pirmās sertificētas biodegvielas partijas, kas ražotas no mežsaimniecības un lauksaimniecības atkritumiem, augu eļļām un bietēm.

Lai gan šī iespēja jau ir pierādījusi savu lietderību automobiļu nozarē, tai ir liels potenciāls arī gaisa transporta nozarē. Tiek lēsts, ka šīs biodegvielas var samazināt CO2 emisijas līdz pat 80 %, jo tās var absorbēt augi.

Īstenojot Lab’line programmu, AirFrance ir uzsākusi vairākus lidojumus no Tulūzas uz Parīzi, izmantojot ar biodegvielu darbināmas lidmašīnas. Arī vairākas asociācijas, piemēram, Vispārējās aviācijas ražotāju asociācija (GAMA), ir apvienojušas spēkus, lai izstrādātu ilgtspējīgu degvielu, kas ir videi draudzīgāka.

Daži šīs koalīcijas dalībnieku piemēri: Air BP, Aviator, Bombardier, Dassault Aviation, Embraer, Gulfstream, Textron Aviation un World Fuel Services, Avfuel, Diamond Aircraft

Ja jūs interesē šie gaisa kuģu ražotāji, izlasiet mūsu rakstu par privāto reaktīvo lidmašīnu ražotājiem.

3. Augstas veiktspējas bezemisiju lidmašīnas izaicinājums

2015. gadā Eviation laida klajā savu “Alice” – 9 vietīgu lidmašīnu ar 2 apkalpes locekļiem, kas sola 1000 km darbības rādiusu bez mazākās piesārņojošo vielu emisijas.

Elektriskais lidaparāts var arī lidot ar 520 km/h kreisēšanas ātrumu, un tā uzlādes laiks ir uz pusi īsāks nekā lietošanas laiks. Šo lidaparātu darbina trīs 260 kW propelleri, un tas, šķiet, ir viens no pirmajiem dzīvotspējīgajiem 100 % elektriskajiem lidaparātiem.

Tāpēc mēs varam jautāt, vai šo tehnoloģiju varētu izmantot arī lielākos lidaparātos. Atbilde ir “jā”: tas ir nākamais lielais solis lidaparātu ražotājiem..

Elektriskās privātās lidmašīnas: nākotnes risinājums ilgtspējīgākai aviācijai?

Saskaroties ar pieaugošajām vides problēmām, biznesa aviācija pēta jaunus veidus, kā samazināt oglekļa dioksīda emisijas. Starp tiem daudzsološa alternatīva ir elektriskie lidaparāti un privātās lidmašīnas. Klusas, inovatīvas un lidojuma laikā nepiesārņojošas lidmašīnas varētu būt videi draudzīgākas aviācijas nākotnes iemiesojums.

Šiem elektriskajiem lidaparātiem, kas joprojām ir izstrādes stadijā, nākamās desmitgades laikā pakāpeniski jāieiet tirgū. To ieviešana varētu būtiski mainīt privātā gaisa transporta standartus, saskaņojot komfortu, efektivitāti un ilgtspēju.

Lai uzzinātu vairāk par pašlaik izstrādes stadijā esošajiem modeļiem, tehnoloģiskajiem sasniegumiem un gaidāmajiem izaicinājumiem, lasiet mūsu rakstu, kas veltīts elektriskajām privātajām lidmašīnām un videi draudzīgai aviācijai.

aEROAFFAIRES: konkrētas saistības vides jomā

Tā kā ekoloģija nav ierobežojums, bet gan atbildība, arī AEROAFFAIRES ir apņēmusies saudzīgāk izturēties pret mūsu planētu.

Pateicoties mūsu programmai SkyCO2, 100 % CO2 emisiju, kas rodas katra privātā lidojuma laikā, tiek kompensētas, atbalstot Peru pirmatnējo mežu saglabāšanu. Ar AEROAFFAIRES jūs varat rezervēt lidojumu par vislabākajām cenām, pilnīgi droši un ar ļoti mazu ietekmi uz vidi.

Lai nofraktētu savu privāto lidmašīnu, sazinieties ar mums pa diennakts tālruni +33 (0) 1 44 09 91 82.

  • Kādas ir privātā reaktīvā lidaparāta nomas priekšrocības salīdzinājumā ar komerciālo lidojumu?

    Privātā reaktīvā lidaparāta noma piedāvā vairākas priekšrocības, tostarp elastīgu grafiku, daudzveidīgākas ielidošanas un izlidošanas lidostas, laika taupīšanu, vienkāršojot iekāpšanas formalitātes, kā arī lielisku komfortu ar plašām kabīnēm un pēc pasūtījuma gatavotiem pakalpojumiem.

  • Kā darbojas oglekļa emisiju kompensēšana vietnē AEROAFFAIRES?

    AEROAFFAIRES kompensē 100 % CO₂ emisiju, kas rodas katra lidojuma laikā, izmantojot savu SkyCO₂ programmu. Tas izpaužas kā finansiāls atbalsts projektiem, kuru mērķis ir saglabāt pirmatnējos mežus, piemēram, Peru, kas absorbē izdalīto CO₂.

  • Vai elektriskās privātās lidmašīnas jau ir pieejamas īrei?

    Pašlaik 100% elektriskās privātās lidmašīnas, piemēram, Eviation Alice, joprojām ir izstrādes vai sertifikācijas posmā. Tie vēl netiek laisti tirgū privātiem lidojumiem, taču tuvākajos gados varētu kļūt par vienu no iespējām.

  • Kādi biodegvielas veidi tiek izmantoti biznesa aviācijā?

    Ilgtspējīgas biodegvielas gaisa kuģiem bieži vien iegūst no lauksaimniecības atkritumiem, pārstrādātām augu eļļām vai nepārtikas biomasas. Tās samazina CO₂ emisijas līdz pat 80 % salīdzinājumā ar tradicionālo parafīnu.

  • Vai ir iespējams iznomāt privāto lidmašīnu ļoti īsiem braucieniem (mazāk nekā 500 km)?

    Jā, dažas privātās lidmašīnas, jo īpaši turbopropelleru lidmašīnas vai ļoti vieglās lidmašīnas (VLJ), ir piemērotas nelieliem attālumiem un var būt ekonomiski izdevīgas reģionālos maršrutos.

  • Kā izvēlēties videi draudzīgāko privāto reaktīvo lidmašīnu?

    Jaunākās lidmašīnas (piemēram, Airbus “Neo” modeļi vai turbopropelleru lidmašīnas) parasti ir ekonomiskākas. AEROAFFAIRES padomdevēji var jums ieteikt ceļojuma variantus, kas rada vismazāko piesārņojumu.

  • Vai vides aizsardzības noteikumu dēļ ir kādi ierobežojumi privātiem lidojumiem?

    Dažās pilsētās vai valstīs, īpaši Eiropā, ir noteikti oglekļa nodokļi vai trokšņa ierobežojumi. Noskaidrojiet pie pakalpojuma sniedzēja, lai uzzinātu par ierobežojumiem, kas attiecas uz jūsu galamērķi.

  • Cik daudz pasažieru var iekāpt privātā lidmašīnā?

    Tas ir atkarīgs no modeļa: ļoti vieglajās lidmašīnās (VLJ) ir 4 līdz 6 sēdvietas, bet platkravas lidmašīnās (piemēram, Gulfstream G650) var lidot līdz pat 19 cilvēkiem.

  • Vai privāto reaktīvo lidmašīnu lidojumi ir drošāki nekā komerciālie lidojumi?

    Biznesa aviācija atbilst tādiem pašiem drošības standartiem kā komerciālā aviācija, un tai ir pieredzējušas apkalpes un stingras tehniskās pārbaudes. Mazie gaisa kuģi var pat nolaisties uz skrejceļiem, kas nav pieejami lielākiem gaisa kuģiem, tādējādi samazinot dažus riskus.

  • Kā rezervēt lidojumu ar tādu starpnieku kā AEROAFFAIRES?

    Vienkārši sazinieties ar viņu komandu 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā pa tālruni vai izmantojot viņu tīmekļa vietni. Viņi piedāvā personalizētus piedāvājumus, loģistikas atbalstu un oglekļa emisiju kompensēšanas iespējas.

  • Vai ir videi draudzīgas alternatīvas privāto lidmašīnu izmantošanai biznesa ceļojumos?

    Īsiem braucieniem var izmantot helikopterus vai augstākās klases vilcienus (piemēram, Orient-Express), taču tie nevar aizstāt lidmašīnu ātrumu un savienojamību.