Ceturtdien, 22. aprīlī, amerikāņu jaunuzņēmums prezentēja savu nākamo astoņvietīgo elektrisko reģionālo reaktīvo lidmašīnu – eFlyer 800. Lēmums ienākt šajā segmentā ir atbilde uz augošo pieprasījumu pēc 100 % elektriskajiem reģionālajiem lidaparātiem. Elektroenerģija ir saistīta ar vairākiem ierobežojumiem, jo īpaši attiecībā uz baterijām. Tāpēc pirmās elektriskās transporta lidmašīnas, visticamāk, būs reģionālās reaktīvās lidmašīnas. nombreux autres acteurs jau ir plāni izstrādāt šāda veida lidmašīnas sabiedriskajam transportam. To vidū ir Tecnam et son P-Volt un Dante Aeronautical Spain ar savu Dax19.
Pārsteidzoša veiktspēja reģionālam elektriskajam lidaparātam
Šajā jaunajā projektā Bye Aerospace nolēma domāt plaši. Lidmašīnai eFlyer 800 būtu jāspēj sasniegt ātrumu līdz 320 mezgliem (592,6 km/h). Tā darbības rādiuss 35 000 pēdu (10 500 m) augstumā būs 500 jūras jūdzes (926 km). Tam būs arī 45 minūšu IFR rezerve, ja kreisēšanas ātrums ir 280 mezgli.

Lidaparātam ir divi spārnu elektromotori, katrs ar dublētiem tinumiem, un četriatrakumulatoru bloki. Lidaparāta drošības aprīkojumam ir pievienots arī izpletnis. Turklāt ražotājs jau domā arī par citām funkcijām, piemēram, automātisku avārijas nosēšanās sistēmu, sistēmām, kas balstītas uz mākslīgo intelektu, kā arī par iespēju lidaparāta šasijā iebūvēt saules baterijas un elektrisko manevrēšanas sistēmu. EFlyer 800 ir izstrādāts ne tikai kā augstas veiktspējas, bet arī kā īpaši drošs lidaparāts.
Jauna partnerība starp Safran un Bye Aerospace
Pēc veiksmīgās sadarbības eFlyer2 un eFlyer4 izstrādē abi uzņēmumi ir nolēmuši atkal sadarboties, lai uzsāktu eFlyer 800 izstrādi. Safran Electrical & Power ir līderis aviācijas elektrisko sistēmu jomā. Šobrīd uzņēmums ir galvenais spēlētājs elektrificētu iekārtu, kā arī hibrīddzinēju nozarē. Bye Aerospace un Safran ir uzsākuši pētījumu, lai atrastu vispiemērotāko dzinēju sistēmu lidmašīnai eFlyer800, un pagaidām šķiet, ka vēlamais risinājums ir divi dzinēji Eugineus kopā ar Geneusgrid elektroniskā tīkla sadali un aizsardzību. Hervé Le Blanc, Safran Electrical and Power elektrisko sistēmu nodaļas ģenerāldirektors, sacīja: “Safran produktu klāsts ar dzinējiem ENGINeUS™ no 50 kW līdz 500 kW/1 MW un GENeUSGRID™ sistēmām ir lieliski piemērots Bye Aerospace elektrisko lidaparātu klāstam.”
100 % elektrisks gaisa kuģis ar zemām ekspluatācijas izmaksām
Astoņu sēdvietu konfigurācijā eFlyer 800 var pārvadāt līdz septiņiem pasažieriem un vienu vai divus pilotus. Turklāt tā ekspluatācijas izmaksas ir tikai viena piektā daļa no tradicionālo divvietīgo turbopropelleru lidmašīnu ekspluatācijas izmaksām, kas padara to par īpaši pievilcīgu izvēli. Patiesībā tas ir pirmais lidaparāts ar elektrisko dzinēju tehnoloģiju, kas spēj sasniegt tādu veiktspējas un drošības līmeni, kas ir līdzīgs divvietīgu turbopropelleru lidmašīnu veiktspējas un drošības līmenim, taču neradot CO2 emisijas un ar tik zemām ekspluatācijas izmaksām. Kā norāda Bye Aerospace izpilddirektors Džordžs E., “šādu ievērojamu ekonomiju un veiktspēju nodrošina elektriskās piedziņas sistēma un progresīva bateriju elementu tehnoloģija, kas ļauj sasniegt daudz lielāku enerģijas blīvumu”.
Bye Aerospace plānotie projekti
Uzņēmums ir paziņojis, ka eFlyer 800 jau ir vairāku pirkumu nodomu priekšmets. Galvenās ieinteresētās puses ir gaisa taksometru, gaisa kravu pārvadājumu un čartera lidojumu pakalpojumu sniedzēji. Vienlaikus Bye Aerospace veic pasākumus, lai iegūtu FAA 23. daļas sertifikātu pilotu apmācībai ar eFlyer 2 un eFlyer 4. Šos divus gaisa kuģus izmantos gaisa taksometru, kravu pārvadāšanai un sarežģītākām lidojumu apmācībām. Tādējādi šķiet, ka šie dažādie projekti tuvojas īstenošanai.
Our aviation experts are at your service 24/7 for your private flight on +33 (0) 1 44 09 91 82. Nevilcinieties apmeklēt mūsu devis en ligne lai saņemtu cenas aprēķinu savam privātajam lidojumam.